Hey Hardtraxx!
Ik dacht ik zal me even snel voorstellen, voordat ik begin met posten/vragen beantwoorden: Ik ben Gijs, 19 jaar, en ik maak muziek onder de naam 'Infirium'
Mochten jullie nog meer vragen voor mij hebben, vraag er dan gerust op los.
Bouke schreef:
Ik denk dat Infirium momenteel de meest interessante producer in de scene is voor mij. Argovia vind ik een van, of misschien wel dé beste track van de laatste 2 jaar. Then Before Once More is een meer dan degelijke opvolger.
Een van de weinige artiesten die nog echt 'een geheel' van een track weet te maken, en aan alle aspecten aandacht besteedt. Daarnaast ook redelijk unieke sounds, alles tot in de details afgewerkt en zeer sfeervol. Dan neem ik het voor lief dat hij relatief weinig releaset (sterker nog, het is waarschijnlijk juist dat perfectionistische wat het bijzonder maakt)
Wow, dat is wel een heel groot compliment haha. Tof om te lezen dat je mijn muziek zo interessant vind!
Ik release over het algemeen nog relatief weinig ja, ik ben iets te perfectionistisch in die zin haha. Ik draai ook m'n eigen productie vaak nog niet, totdat ze echt voorbij een bepaald stadium zijn, en ik zelf ook tevreden ben over de kwaliteit, en het geheel (wat vaak niet heel snel is

). Wel naarmate ik meer ervaring op doe merk ik, dat ik sneller de ''standaard'' kan bereiken, die ik in m'n hoofd heb. En ik merk dat ik de laatste maanden ook steeds meer ideetjes aan het schetsen ben, die ik wil uitwerken tot volledige tracks. Dus langzaam zullen er ook meer nieuwe tracks gaan komen!
RTM93 schreef:
Komt dan van mijn kant de eerste vraag, Vazard zit bij de meeste hardtraxxers hoog, hebben jullie onderling met spoontechnicians contact en is bijv Vazard op de hoogte dat er zo positief over zijn sets en producties gesproken wordt. Ik kan me voorstellen dat hij daar in Australië niet alles mee krijgt ook omdat hij waarschijnlijk geen Nederlands kan lezen. Of zit ik er nu volledig naast.
Wij hebben onderling uiteraard contact met elkaar. Vazard kan idd geen Nederlands lezen, en leest hier dus ook niet mee (Zover ik weet haha). Ik heb zelf weleens gezegd dat mensen hier heel positief waren over 1 van z'n releases, zover ik me kan herinneren. En hij zal vast wel van andere mensen weleens wat gehoord hebben ook.