Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2021 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie fluit de Hardtraxx honden weer terug? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2021 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle Mafia schreef:
In 2011 - I joined Spoontech Records when the label had just started and it’s been my home ever since. The label played a big role for me to come back after quitting hardstyle altogether in 2018 and I’m grateful for everything they’ve done for me and what I’ve achieved during these years with them.

But now, 1 year after coming back, I feel like I want to see what else is out there for me. I’ve already set new goals and I’m gonna start working my way towards them.

This means I will be leaving Spoontech Records. I want to thank you for everything and I wish the label nothing but the best in the future
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2021 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Binnen de hardstyle zie ik eerlijk gezegd op dit moment niet meteen een plekje waar hij zou passen of waar hij de support krijgt om verder te komen. Ik ben dus wat sceptisch, maar hoop in ieder geval snel weer nieuwe muziek te kunnen horen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2021 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ron schreef:
Binnen de hardstyle zie ik eerlijk gezegd op dit moment niet meteen een plekje waar hij zou passen of waar hij de support krijgt om verder te komen. Ik ben dus wat sceptisch, maar hoop in ieder geval snel weer nieuwe muziek te kunnen horen. :D


Helemaal mee eens, vind het eerlijk gezegd ook niet meer zo interessant sinds de comeback. Denk dat dit einde carriere is. Want een jaar na je comeback alweer stoppen staat ook zo gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2021 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat hij het achter de schermen vast al geregeld heeft. Wel jammer, blijft steeds minder over van de originele Spoontech namen zo :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2021 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja het is wel een beetje vergelijkbaar met Theracords, die een paar hele sterke jaren hebben gekend waarna het één grote leegloop werd.

Genoeg super interessante namen nog over, maar ben benieuwd wat de toekomst nog brengt voor het label!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2021 00:40 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien zit ik er naast maar voor mij is Spoontech altijd een nichemarkt geweest binnen de scene. Een label met een rijke historie maar nooit echt van de grond is gekomen waardoor het deze 2 jaar alleen maar moeilijker is geworden.

Met niche bedoel ik de stijl muziek, niet heel aanwezig online voor mensen die er weinig/niks mee hebben en de helft van het label woont zo ver weg dat ze lastig te boeken waren. Ja Theracore heeft, wat wij noemen, een leegloop gehad maar de naam was bekend bij het grote publiek.

Mijn muziek is HSM nooit geweest maar hoop voor vele hier toch een soort doorstart, misschien zoals Cyber alleen muziek en geen optreden.
@Ron misschien op een sublabel van Gearbox?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2021 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huh? Op spectrum net een nieuwe liveact gelanceerd met Infirium en nu doei? Heel vreemd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2023 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2024 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste EP uit op het Spoontechno sublabel. Main label heeft ook veel nieuwe aanwas van fans en talent, dus ben benieuwd hoe spoon zich dit jaar verder gaat ontwikkelen, ik vind het wel tof :thumbsup:.

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2024 22:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
Eerste EP uit op het Spoontechno sublabel. Main label heeft ook veel nieuwe aanwas van fans en talent, dus ben benieuwd hoe spoon zich dit jaar verder gaat ontwikkelen, ik vind het wel tof :thumbsup:.




Poaaah dit is kut zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2024 23:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Beetje 50/50.

Platen als Distorted Reality en Alert zijn best goede trage industrial (techno), en hebben ook dat meer industrial tintje wat een Densha Crisis of Strange Arrival ook heeft. Die plaat van Vyral is ook wel leuk, maar gewoon zijn eigen stijl maar vertraagd.

De rest klinkt wel echt als 13/12 wat tegenwoordig door de beugel gaat als hardtechno.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2024 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette EP, als dit techno is count me in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2024 13:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vette EP, als dit techno is count me in.

DAT IS HET NIET!!!1!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2024 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoor de sirenes van Indy en consorten al loeien in de verte...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2024 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tuurlijk! Techno is voor iedereen :D
Echte dikke beuk techno partys zijn bijvoorbeeld BeukenXL, Tegendraads en Verknipt! Zeker aan te raden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2024 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
Tuurlijk! Techno is voor iedereen :D
Echte dikke beuk techno partys zijn bijvoorbeeld BeukenXL, Tegendraads en Verknipt! Zeker aan te raden


Klinkt goed, ik zal er eens induiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2024 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zal wel van te voren even een 'eng outje' halen anders kan je nog wel eens raar aangekeken worden! maar voor de rest heel open community mocht laatst zelfs meedoen met de bivak beukcirkel nog bedankt voor de invite @MelvinFR de after was nog lang gezellig :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2024 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
zal wel van te voren even een 'eng outje' halen anders kan je nog wel eens raar aangekeken worden! maar voor de rest heel open community mocht laatst zelfs meedoen met de bivak beukcirkel nog bedankt voor de invite @MelvinFR de after was nog lang gezellig :$

welkom bij de club :thumbsup: gaat iedere week zo hahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2024 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
@MelvinFR de after was nog lang gezellig :$

Dat is ie nog steeds hoor XD
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen