Mooi
Related topics
- View the latest post: Earshot - Spoontech Society x Trinity presents 15 years of Spoontech Hype Mix
- View the latest post: 15 Years of Spoontech - Classified x Spoontech: Jailbreak Warmup Mix
- View the latest post: Spoontech Legacy by D-Verze at TRINITY presents: Spoontech Society
- View the latest post: Spoontech Records - Free Releases
- View the latest post: heny @ Mega Tribute to Spoontech Records
Active topics in Algemeen
Moderators
Dat werd verdorie eens tijd. Pls Spoontech, vervang hem op 31 maart!
Met name dit. Het zal geen gemis zijn, al vond ik “Fuck You” wel heel gaaf!Jonas wrote:Pls Spoontech, vervang hem op 31 maart!
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Heeft hij zojuist ook bevestigd dat hij daar gewoon draait.Chroman wrote:Dat gaat toch niet gebeuren
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Die "grote" aankondiging zal wel zijn dat ie bij Gearbox getekend heeft. Nou, prima toch. Past daar veel beter bij.
Nope... De grote aankondiging is dat hij nu een duo is samen met Wildness (https://www.facebook.com/UnkindRAW/?hc_ ... AM&fref=nf)Hard4Us wrote:Die "grote" aankondiging zal wel zijn dat ie bij Gearbox getekend heeft. Nou, prima toch. Past daar veel beter bij.
Tja...
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Ah oke, die Wildness heb ik ook nog niet op een lekker plaatje kunnen betrappen. Kunnen ze niet samen een pingpong duo vormen?Hekzitter wrote:Nope... De grote aankondiging is dat hij nu een duo is samen met Wildness (https://www.facebook.com/UnkindRAW/?hc_ ... AM&fref=nf)Hard4Us wrote:Die "grote" aankondiging zal wel zijn dat ie bij Gearbox getekend heeft. Nou, prima toch. Past daar veel beter bij.
Tja...
Dus nog wel bij Spoontech gebleven?Hekzitter wrote:Nope... De grote aankondiging is dat hij nu een duo is samen met Wildness (https://www.facebook.com/UnkindRAW/?hc_ ... AM&fref=nf)Hard4Us wrote:Die "grote" aankondiging zal wel zijn dat ie bij Gearbox getekend heeft. Nou, prima toch. Past daar veel beter bij.
Tja...
Nee, hij gaf aan dat hij geen deel meer uitmaakt van Spoontech.Redle wrote:Dus nog wel bij Spoontech gebleven?Hekzitter wrote:Nope... De grote aankondiging is dat hij nu een duo is samen met Wildness (https://www.facebook.com/UnkindRAW/?hc_ ... AM&fref=nf)Hard4Us wrote:Die "grote" aankondiging zal wel zijn dat ie bij Gearbox getekend heeft. Nou, prima toch. Past daar veel beter bij.
Tja...
Joey wrote:Komt er binnenkort info over het pre-orderen van het album? Vind het wel erg lang duren als het feest al over minder dan 2 maanden is.
Spoontech zal wildness echt niet gewild hebben
. Vandaar dat ie er vast uit gestapt is
Ben ook wel benieuwd of er binnenkort al previews komen. Stel je doet 2 previews per week (16 album tracks in totaliteit), dan ben je al 8 weken verder. Zou niet lang meer moeten duren, hoop ik.Joey wrote:Joey wrote:Komt er binnenkort info over het pre-orderen van het album? Vind het wel erg lang duren als het feest al over minder dan 2 maanden is.
wat een stomme aanname. Misschien had Unkind zelf al lang door dat hij qua sound niet bij spoontech hoorde, en zelf al had besloten weg te gaan voordat hij had besloten om te gaan samenwerken met wildness. Geloof nooit dat Spoontech iemand eruit zou schoppen omdat hij samen gaat werken met een andere artiest.RoyAPO wrote:Spoontech zal wildness echt niet gewild hebben. Vandaar dat ie er vast uit gestapt is
Zit wat in! Geef je helemaal gelijk eigenlijk 
Die eerste nieuwe track van hun, man man man 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Voor de geïnteresseerden, een link:Jonas wrote:Die eerste nieuwe track van hun, man man man
View on Facebook
Niet mijn ding nee...

Morgen is er weer een nieuwe editie van de SpoonCast, dit keer met Radiance en ondergetekende
Spoontech Records wrote:For the next episode of the #SpoonCast we invited Mr. Spoontech himself, none other than Vazard!![]()
Are you ready for the first exploration through the Chapters of the Mind?

Ergens hoop ik op wat promo's. Maar heb tot nu toe nog niks echt geluisterd om t speciaal te houden voor 31 maart.
Wellicht zit ik er helemaal naast, maar ik verwacht vooral de LQ's van Defqon en Fatality (die nu in het album topic staan) te horen, en niet al teveel promo's buiten dat. Misschien ook kans op Heavolution 303 (naar alle waarschijnlijkheid 'de acid track') aangezien die ook op Fatality is gedraaid. En eerlijk gezegd vind ik dat ook helemaal prima. Endless Path ben ik overigens wel echt super benieuwd naar in HQ.