Interessant. Benieuwd wat dit met de exposure van Mind Dimension gaat doen...
Related topics
- View the latest post: Earshot - Spoontech Society x Trinity presents 15 years of Spoontech Hype Mix
- View the latest post: 15 Years of Spoontech - Classified x Spoontech: Jailbreak Warmup Mix
- View the latest post: Spoontech Legacy by D-Verze at TRINITY presents: Spoontech Society
- View the latest post: Spoontech Records - Free Releases
- View the latest post: heny @ Mega Tribute to Spoontech Records
Active topics in Algemeen
Moderators
Is het geen obstakel voor organisaties dat veel Spoontech artiesten niet in Nederland woonachtig zijn?
Awethority wrote:Interessant. Benieuwd wat dit met de exposure van Mind Dimension gaat doen...
In collaboration with The Wishlist Agency we are happy to say that we will represent Mind Dimension for Spoontech related hostings and special acts connected to the label. For other bookings please visit The Wishlist Agency.
Aha, thanks. Wat dat betreft verandert er weinig dus 
Dat niemand dit nog is opgevallen, maar: Unkind is volgens mij weg bij Spoontech.
Hij staat niet bij de artiesten van Orange Tree Bookings (https://orangetreebookings.com/artists), en hij heeft nu z’n profielfoto en omslagfoto gewijzigd op Facebook met de tekst: ‘loading’ en ‘no signal’. Dit was ook de reden dat ik even ging kijken of ie toevallig naar een ander label overgestapt was. Hij is niet gestopt, want het gaat wel om een announcement. Ook heeft ie gezegd dat het niet om een album gaat.
Hij staat niet bij de artiesten van Orange Tree Bookings (https://orangetreebookings.com/artists), en hij heeft nu z’n profielfoto en omslagfoto gewijzigd op Facebook met de tekst: ‘loading’ en ‘no signal’. Dit was ook de reden dat ik even ging kijken of ie toevallig naar een ander label overgestapt was. Hij is niet gestopt, want het gaat wel om een announcement. Ook heeft ie gezegd dat het niet om een album gaat.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Zou de druk van Hardtraxx teveel zijn geworden dan? 
We zullen het wel zien de komende dagen..
We zullen het wel zien de komende dagen..
Hij is wss gewoon naar Gearbox overgestapt als ik de comments op Facebook zo lees
Ook precies waar die mijn inziens thuishoort.
Phil en MC focus reageerde er inderdaad ook al op, dus ik denk dat hij overgestapt is naar Gearbox. Zit daar prima op zijn plek denk ik.RoyAPO wrote:Hij is wss gewoon naar Gearbox overgestapt als ik de comments op Facebook zo lees
Lijkt me voor hem inderdaad beter, denk dat hij vanwege zijn stijl daar meer geaccepteerd wordt door de fans dan bij Spoontech.
Als dat zo is, dat ze hem maar vervangen op Chapters of the Night ook.
Last edited by Jonas on 24 Jan 2018 12:26, edited 1 time in total.
EEN ORANJE BOOM DAT ZIETTEGE TOGKoen wrote:https://www.facebook.com/spoontechrecords/videos/316390328868417/
Wat houd dit precies in? Nieuwe bookingsagency?
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Pleur Chris One er maar neer, of Wavolizer.Jonas wrote:Als dat zo is, dat ze hem maar vervangen op Chapters of the Night ook.
Hardcore set van Ophidian!Hard4Us wrote:Pleur Chris One er maar neer, of Wavolizer.Jonas wrote:Als dat zo is, dat ze hem maar vervangen op Chapters of the Night ook.
Meen me te herinneren dat ie ook wel redelijk wat stemmen had bij wie mensen willen zien
Dat zou hier echt de perfecte afsluiter zijn.
Ik droom nog steeds van een Vazard & Ophidian collab.
Ik droom nog steeds van een Vazard & Ophidian collab.
-
EHardtraxxer
- 100 posts member since 2018
- last seen Apr 2026
Explosions valt nu te streamen op Spotify 
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Die plaat van Imperion is mokervet! Tekenen die guy.

IMPORTANT ANNOUNCEMENT
Due to personal reasons, we have decided not to continue working on "The Purge" together. In the last 4 years we have been working hard on this project and we've made lots of good memories and had an amazing time together. It is with heavy hearts we've made this decision but we hope you all understand.
Manuel will now continue alone as The Purge and Luca will be taking some time away from music.
Of course more music will come in 2018 and The Purge style will remain the same.
We've had a great time together and we wish each other all the best for the future.
Cheers
Manuel & Luca
Had het idee dat Luca altijd veel minder betrokken was richting de fans ook ofzo. Als ik aan The Purge denk, dan zie ik eigenlijk altijd alleen Manuel voor me en niet hun beide 
Dat zag je al aankomen vanaf het eerste filmpje van een track in progress. Het was toen al altijd Manuel die alleen in de studio zat.
Hier ben ik het wel mee eens ja.RoyAPO wrote:Had het idee dat Luca altijd veel minder betrokken was richting de fans ook ofzo. Als ik aan The Purge denk, dan zie ik eigenlijk altijd alleen Manuel voor me en niet hun beide
Manuel is verhuisd naar Nederland en omdat ze met zn 2en waren vond ik het al vreemd.
Zijn vriendin woont ook in Nederland dus dat maakt het wel wat gemakkelijker.Lennard95 wrote:Manuel is verhuisd naar Nederland en omdat ze met zn 2en waren vond ik het al vreemd.