Huh die ananas was van een maat van mij, denk niet dat dat hun insteek was.Jonas wrote:Hahaha geweldig die ananasHekzitter wrote:Pracht plaat! Die droge kicks. Kan blijven kijken naar dat filmpje van defqon op youtube View on YouTube (0.23 minuut ineens die ananas- begreep een paar weken geleden pas dat ze graag wilde dat Main Concern - pineapple gedraaid werd...)
Related topics
- View the latest post: Earshot - Spoontech Society x Trinity presents 15 years of Spoontech Hype Mix
- View the latest post: 15 Years of Spoontech - Classified x Spoontech: Jailbreak Warmup Mix
- View the latest post: Spoontech Legacy by D-Verze at TRINITY presents: Spoontech Society
- View the latest post: Spoontech Records - Free Releases
- View the latest post: heny @ Mega Tribute to Spoontech Records
Active topics in Algemeen
Moderators
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Een ding weet ik wel, dat ding was aardig vervelend
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Je krijg wat je verdiend.Zamble wrote:Een ding weet ik wel, dat ding was aardig vervelend
Chapters of the Night is coming...
Together we will explore all the Chapters of the Mind throughout a massive night at Bass Protocol on 31/03/17 in Club Rodenburg.
I can't wait to see you again Holland!
![]()
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 3 hours ago
Heel vetZamble wrote:Chapters of the Night is coming...
Together we will explore all the Chapters of the Mind throughout a massive night at Bass Protocol on 31/03/17 in Club Rodenburg.
I can't wait to see you again Holland!
*Afbeelding*
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Hopelijk krijg ik mijn chapters of the mind t shirt wel eerder dan het feest.
.

Morgenavond een nieuwe SpoonCast, waar we een re-run van de eerste liveact van de Spoontechnicians uit zullen zenden

Misschien interessant voor sommigen hier, vandaag en morgen nog 20% korting in onze spreadshirt shop met kortingscode TOOLATE17
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Ik zag bij The Purge dat ze Spoontech bomberjacks droegen. Komen die in de shop of komen die er?
Zijn custom made door henzelf, dus voorlopig niet!Hard4Us wrote:Ik zag bij The Purge dat ze Spoontech bomberjacks droegen. Komen die in de shop of komen die er?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Die wil ik! Heb je details over welke shop en ontwerp. Ben hier heel benieuwd naar.D-Verze wrote:Zijn custom made door henzelf, dus voorlopig niet!Hard4Us wrote:Ik zag bij The Purge dat ze Spoontech bomberjacks droegen. Komen die in de shop of komen die er?
Dat het speciale bombers waren had ik toen niet eens gemerkt. Dacht dat ze aan het roleplayen waren als Big Shaq tijdens hun set.
Komt er binnenkort info over het pre-orderen van het album? Vind het wel erg lang duren als het feest al over minder dan 3 maanden is.
Misschien ga ik dit album ook wel kopen. Dat zal voor het eerst zijn dat ik zoiets doe, maar dat komt wel goed uit met eindbaas Vazard.
Ik denk dat dit (naast Vazard) om Radiance gaat, door dit:Spoontech in een Hardnews Interview tijd terug wrote:We also have two artists releasing albums in the near future!
Mocht dit zo zijn, dan hoop ik dat ie meer solo tracks weet te maken voor het album die er echt uitspringen, want deze pakken me vaak toch niet. Zijn collabs doen het echter vrijwel altijd wel heel goed bij mijRadiance wrote:Exactly one year ago I saw a dream about something, which i will reveal pretty soon
Have a safe celebration and see you next year
Much love,
Artjom
Joey wrote:Komt er binnenkort info over het pre-orderen van het album? Vind het wel erg lang duren als het feest al over minder dan 3 maanden is.
Joey wrote:Komt er binnenkort info over het pre-orderen van het album? Vind het wel erg lang duren als het feest al over minder dan 3 maanden is.
Ik gok dat het hieraan ligt en dat het vrij spoedig openbaar gemaakt wordt hoe, wat en wanneer je het album kunt pre-orderen.Vazard wrote:I am currently doing the final mixing on Chapters of the Mind and excited to share it with you all soon!
Ja maar het werken naar een deadline datum toe is in de meeste gevallen velen malen efficiënter gebleken dan andersom. Is misschien lastig door Vazard zijn baan etc. maar dan nog. Mocht dit wel de manier van werken zijn, dan had de datum wel bekend gemaakt kunnen worden.
Hey, mezelf gespot mijn broer en Awezome
.
Las van The Purge al paar keer dat ze veel nieuwe boekingen hadden, misschien dat dit dan een nieuwe agency is en het goed loopt? Neem wel aan dat Mind Dimension gewoon bij Platinum blijft?
Las van The Purge al paar keer dat ze veel nieuwe boekingen hadden, misschien dat dit dan een nieuwe agency is en het goed loopt? Neem wel aan dat Mind Dimension gewoon bij Platinum blijft?
Nou, dat kwam volledig onverwacht.Koen wrote:
Nieuwe bookingsagency dus, speciaal voor Spoontech artists:
http://www.orangetreebookings.com