Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 21:00 
 
Hardtraxx Elite

corneelwr schreef:
Hard4Us schreef:
Iemand ervaring met de Spoontech shirts van Spreadshirt? Ben 1,75 en weeg 80kg, voor zover dat relevant is, heb normaal altijd een L in katoenen shirts en ook in Slim Fit, maar wil een Slim Fit omdat dit meestal lekkerder zit. Zou ik dan gewoon een L kunnen bestellen? Neem aan dat je het gewoon terug kunt sturen mits te klein/ te groot.

Ik heb ook een slim fit in de maat L (ben 1,87m en 80 kg) en die zit prima. Je kunt ze gewoon terugsturen inderdaad, heb van een vriend van me gehoord dat hij gewoon een andere maat kreeg.


Ah oké, moet goed komen! Heb voor de zekerheid even m'n katoenen en slim fit shirtje opgemeten en ook gelijk m'n eigen body en kwam tot de conclusie dat Slim fit maat L goed zou moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2017 13:24 
 
Hardtraxx Newbie

Heb zelf een jaar of twee geleden het shirt gehad. Broertje had hem in de maat M besteld, deze zat iets te strak, dus een mailtje gestuurd met de vraag of we hem konden omruilen. Kregen vrij snel een mailtje terug met de vraag welke maat de juiste was, zodat het zonder extra kosten nagestuurd kon worden. Weekje later had ik de juiste maat binnen., mocht het andere shirt houden. Mocht je dus niet de juiste maat hebben, altijd even mailen, misschien kan je nog iemand anders blij maken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 19:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Afbeelding

Misschien interessant voor sommigen van jullie, ik ga morgen een livestream op Facebook doen waarin ik mijn nieuwe release ga introduceren :) Hopelijk kan ik op die manier iets meer achtergrondinformatie geven dan in de reguliere Facebook post bij een preview :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 12:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk initiatief! Ik zal proberen te kijken. Je nieuwe platen gingen met Loudfest in ieder geval erg goed. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spoontech op Facebook

Spoontech Records schreef:
Coming Thursday, Spoontech's brand new Podcast concept called SpoonCast will be launched, with a first episode by The Purge! It will be broadcasted live on our Facebook page from 20:00 CET onwards.

Who will tune in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 22:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Hard4Us schreef:
Iemand ervaring met de Spoontech shirts van Spreadshirt? Ben 1,75 en weeg 80kg, voor zover dat relevant is, heb normaal altijd een L in katoenen shirts en ook in Slim Fit, maar wil een Slim Fit omdat dit meestal lekkerder zit. Zou ik dan gewoon een L kunnen bestellen? Neem aan dat je het gewoon terug kunt sturen mits te klein/ te groot.

Ik heb ook een slim fit in de maat L (ben 1,87m en 80 kg) en die zit prima. Je kunt ze gewoon terugsturen inderdaad, heb van een vriend van me gehoord dat hij gewoon een andere maat kreeg.

Breedt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 12:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Binnenkort zal ik een interview afnemen met Vazard. Daar wil ik ook graag wat vragen in terug laten komen vanuit de luisteraars/fans. Ik ben dus benieuwd of jullie nog input hebben voor vragen voor het interview. Let me know ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cool Seneeq!

Where do you get your inspiration from and in what situations are you most receptive to inspiration?
Would you like to be a fulltime producer/DJ or would you prefer to keep your job and keep producing/DJ'ing as a 'sidejob', as I understood is the situation now?
Do you ever not spin a Hardstyle track that you love because it doesn't fit your style? If so, what kinda tracks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaaf! Zal eens denken of ik nog wat leuke vragen kan bedenken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top! :D

Albumvragen:
-Aangenomen dat ''Chapters of the Mind'' inderdaad een album is, wat heeft je doen besluiten om een album te maken?
-Hoe is het concept van Chapters of the Mind ontstaan, en hoe horen we dit terug in het album?
-In de preview waren er naast hardstyle ook enkele andere stijlen te horen. Zie je het album vooral als een representatie van je eigen productiecapaciteiten, of vertelt het album ook echt een verhaal met behulp van deze tracks?
-Zullen er samenwerkingen en/of remixen op het album verschijnen, en zo ja, kan je wellicht al enkelen daarvan verklappen? Kunnen we tevens de lang geanticipeerde collab tussen jou en Thera hierop verwachten?

Algemene vragen:
-Heb je op dit moment nog bepaalde wensen, toekomstplannen of doelen op het gebied van muziek en Spoontech Records?
-Spoontech lijkt altijd veel waarde te hechten aan creativiteit en diversiteit. Met het oog daarop, hoe kijk jij tegen de huidige hardstyle scene aan?
-Waar zie jij jezelf en het label over enkele jaren in de (hardstyle) scene?

//Onder voorbehoud, wellicht wil ik nog meer toevoegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 08:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaaf Seneeq! Even kijken of ik wat kan verzinnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 20:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

We zijn NU live met ons nieuwe podcast concept de SpoonCast :)

Tune in via facebook.com/spoontechrecords :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat de stream opeens constant vastloopt.. De nieuwe bootleg van The Purge klonk vet trouwens! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 20:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Jammer dat de stream opeens constant vastloopt.. De nieuwe bootleg van The Purge klonk vet trouwens! :)


Hmm, hier deed hij het eigenlijk zonder haperingen. Maar set komt morgen ook gewoon beschikbaar op de gebruikelijke kanalen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Verze schreef:
corneelwr schreef:
Jammer dat de stream opeens constant vastloopt.. De nieuwe bootleg van The Purge klonk vet trouwens! :)


Hmm, hier deed hij het eigenlijk zonder haperingen. Maar set komt morgen ook gewoon beschikbaar op de gebruikelijke kanalen :)

Dan ligt het aan ons crappy internet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 23:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

D-Verze schreef:
We zijn NU live met ons nieuwe podcast concept de SpoonCast :)

Tune in via facebook.com/spoontechrecords :D

Hoe vaak zijn jullie van plan dit te doen? Vind het echt tof, al vind ik een half uur vrij kort als het bijvoorbeeld maar eens in de maand is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 14:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Hoe vaak zijn jullie van plan dit te doen? Vind het echt tof, al vind ik een half uur vrij kort als het bijvoorbeeld maar eens in de maand is.


Goed om te horen! :D De bedoeling is twee keer per maand :)

We hebben het concept van Spoontech & Friends omgegooid aangezien in dat concept niet eens genoeg ruimte was om alle artiesten een keer per jaar aan bod te laten komen. We wilden toen eerst eens per maand twee artiesten aan bod laten komen, maar kwamen toen ook met het idee live te gaan streamen via Facebook. Dan is het net zo logisch de twee setjes los van elkaar te streamen mijns inziens :) Daarnaast is het toffe aan de livestream dat je gezellig mee kunt kletsen met ons :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 22:13 
 
Hardtraxx Veteran

Hoop dat ze nog op tijd zijn:
Vragen aan Vazard.

Vraag 1. In verschillende hardstyle podcasts komen spoontech releases vrijwel nooit aan bod, hoe kijk je hier tegen aan, en stuur je ook wel eens tracks in of heb je contact met collega's.
vraag 2. Met wie buiten Spoontech heb je het meeste contact in de hardstyle scene (afgezien van Delete).
Vraag 3. Recentelijk heeft Digital Punk in een HT Q&A gesteld dat kwaliteit in zijn podcast bovenaan staat. Dit was op de vraag waarom er nooit een spoontech track in de podcast zit. Ben je het er mee eens of oneens dat de kwaliteit die spoontech artiesten releasen niet goed genoeg is voor zo'n podcast als Unleashed.
Vraag 4. Hoe zou je het vinden als je label van het een op het ander moment zo groot en populair is als Scantraxx/Roughstate . Vind je die aandacht fijn of wil je liever klein blijven en vind je het goed zoals het nu is.
vraag 5. Als je met hardstyle je brood wel kan verdienen in Nederland. Zou je dan wel hier naartoe komen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 22:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Hoop dat ze nog op tijd zijn:
Vragen aan Vazard.

Vraag 1. In verschillende hardstyle podcasts komen spoontech releases vrijwel nooit aan bod, hoe kijk je hier tegen aan, en stuur je ook wel eens tracks in of heb je contact met collega's.
vraag 2. Met wie buiten Spoontech heb je het meeste contact in de hardstyle scene (afgezien van Delete).
Vraag 3. Recentelijk heeft Digital Punk in een HT Q&A gesteld dat kwaliteit in zijn podcast bovenaan staat. Dit was op de vraag waarom er nooit een spoontech track in de podcast zit. Ben je het er mee eens of oneens dat de kwaliteit die spoontech artiesten releasen niet goed genoeg is voor zo'n podcast als Unleashed.
Vraag 4. Hoe zou je het vinden als je label van het een op het ander moment zo groot en populair is als Scantraxx/Roughstate . Vind je die aandacht fijn of wil je liever klein blijven en vind je het goed zoals het nu is.
vraag 5. Als je met hardstyle je brood wel kan verdienen in Nederland. Zou je dan wel hier naartoe komen ?


Heb de vragen inmiddels al afgerond, maar paar vragen hebben wel raakvlak met die van jou ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2017 02:51 
 
Hardtraxx Veteran

Seneeq schreef:
RTM93 schreef:
Hoop dat ze nog op tijd zijn:
Vragen aan Vazard.

Vraag 1. In verschillende hardstyle podcasts komen spoontech releases vrijwel nooit aan bod, hoe kijk je hier tegen aan, en stuur je ook wel eens tracks in of heb je contact met collega's.
vraag 2. Met wie buiten Spoontech heb je het meeste contact in de hardstyle scene (afgezien van Delete).
Vraag 3. Recentelijk heeft Digital Punk in een HT Q&A gesteld dat kwaliteit in zijn podcast bovenaan staat. Dit was op de vraag waarom er nooit een spoontech track in de podcast zit. Ben je het er mee eens of oneens dat de kwaliteit die spoontech artiesten releasen niet goed genoeg is voor zo'n podcast als Unleashed.
Vraag 4. Hoe zou je het vinden als je label van het een op het ander moment zo groot en populair is als Scantraxx/Roughstate . Vind je die aandacht fijn of wil je liever klein blijven en vind je het goed zoals het nu is.
vraag 5. Als je met hardstyle je brood wel kan verdienen in Nederland. Zou je dan wel hier naartoe komen ?


Heb de vragen inmiddels al afgerond, maar paar vragen hebben wel raakvlak met die van jou ^^

Dat is al snel, ben benieuwd naar het resultaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2017 10:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Hoop dat ze nog op tijd zijn:
Vragen aan Vazard.

Vraag 1. In verschillende hardstyle podcasts komen spoontech releases vrijwel nooit aan bod, hoe kijk je hier tegen aan, en stuur je ook wel eens tracks in of heb je contact met collega's.
vraag 2. Met wie buiten Spoontech heb je het meeste contact in de hardstyle scene (afgezien van Delete).
Vraag 3. Recentelijk heeft Digital Punk in een HT Q&A gesteld dat kwaliteit in zijn podcast bovenaan staat. Dit was op de vraag waarom er nooit een spoontech track in de podcast zit. Ben je het er mee eens of oneens dat de kwaliteit die spoontech artiesten releasen niet goed genoeg is voor zo'n podcast als Unleashed.
Vraag 4. Hoe zou je het vinden als je label van het een op het ander moment zo groot en populair is als Scantraxx/Roughstate . Vind je die aandacht fijn of wil je liever klein blijven en vind je het goed zoals het nu is.
vraag 5. Als je met hardstyle je brood wel kan verdienen in Nederland. Zou je dan wel hier naartoe komen ?

Goeie vragen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 03:19 
 
Hardtraxx Veteran

Dankje:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 09:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Even een inhaalslagje maken qua updates, was even geleden zag ik :whistle:

Allereerst tof om een heel aantal van jullie gesproken te hebben op Defqon, vooral bij en na Mind Dimension z'n set gezellig boel! Belooft heel veel goeds voor Fatality over 3,5 week denk ik :woot:

We hebben de draad met releases inmiddels ook weer opgepakt. M'n eigen nieuwe release is sinds vorige week uit en sinds het begin van deze week is ook de nieuwe Genox te koop! Staan de komende tijd flink wat toffe releases meer op de planning, dus ook dat gaat helemaal goed komen.

Verder zenden we morgenavond om 20:00 voor de tweede keer de SpoonCast live uit op Facebook, dit keer met Unkind! Hij heeft echt een dikke set opgenomen hiervoor, dus ik raad jullie zeker aan die even te checken! Tijdens de SpoonCast kun je in het chatvenster ook altijd wat vragen stellen, we kletsen altijd wel met een paar man mee tijdens de uitzending!

Last but not least hebben we gisteravond de 10.000e like op onze Facebook pagina te pakken gehad. Aangezien we dat supervet vinden kun je ook nog iets voor verwachten binnenkort :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 09:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Enige indicatie wanneer Mind Dimension z'n volgende release heeft? (Met Roll Up e.d.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 09:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Enige indicatie wanneer Mind Dimension z'n volgende release heeft? (Met Roll Up e.d.)


Staan ingepland voor tijdens het festivalseizoen :)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen