FeitJoey wrote:By far de meest oninteressante naam die verband houdt met Spoontech.
Related topics
- View the latest post: Earshot - Spoontech Society x Trinity presents 15 years of Spoontech Hype Mix
- View the latest post: 15 Years of Spoontech - Classified x Spoontech: Jailbreak Warmup Mix
- View the latest post: Spoontech Legacy by D-Verze at TRINITY presents: Spoontech Society
- View the latest post: Spoontech Records - Free Releases
- View the latest post: heny @ Mega Tribute to Spoontech Records
Active topics in Algemeen
Moderators
Eens. Hoewel Unkind ook z'n best aan het doen isJoey wrote:By far de meest oninteressante naam die verband houdt met Spoontech.
IK BEN ZO HYPED IK HOUD HET NIET MEER OMG OMG OMG
Die TBA komt er dus ook op

Die TBA komt er dus ook op
Die vocals van Musicbox... Misschien een Infirium remix? 
Haal er overigens maar een stuk of 10-11 platen uit, hoop dat het er wel meer zijn.
Haal er overigens maar een stuk of 10-11 platen uit, hoop dat het er wel meer zijn.
Heel erg benieuwd naar! De teaser klinkt iig al veelbelovend, die industrial plaat ook! 
Gewoon meters kippenvel bij deze trailer.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1Joey wrote:Die TBA komt er dus ook op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fatality album showcase?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE
Alsof een B-Front en Phuture Noize Album in 1 jaar nog niet genoeg was

iRon wrote:HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE
iRon wrote:HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAChroman wrote:Alsof een B-Front en Phuture Noize Album in 1 jaar nog niet genoeg was![]()
![]()
Super gaaf zeg. Ben echt benieuwd naar al dit geweld.
Vooral dit:
Vooral dit:
En dit:Indy wrote:Heel erg benieuwd naar! De teaser klinkt iig al veelbelovend, die industrial plaat ook!
Joey wrote:Die vocals van Musicbox... Misschien een Infirium remix?![]()
Spoontech Records wrote:We've all been waiting for it, new Vazard material is finally inbound!
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 23 days ago
Koen wrote:Spoontech Records wrote:We've all been waiting for it, new Vazard material is finally inbound!
Pommer wrote:GODVERDOMME HYPE GODVERDOMME
Ik kan vast verklappen dat die code 15% korting op t-shirts bedraagt. Daarvoor zou ik dus niet speciaal wachten.Hard4Us wrote:Wil graag een Spoontech shirt bestellen met die code, ben alleen bang dat ik hem dan niet voor Defqon heb.
Jaaaaaaa Vazard album. Fucking vet! Zo te horen wordt t qua bpm en genres ook een best divers album.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Iemand ervaring met de Spoontech shirts van Spreadshirt? Ben 1,75 en weeg 80kg, voor zover dat relevant is, heb normaal altijd een L in katoenen shirts en ook in Slim Fit, maar wil een Slim Fit omdat dit meestal lekkerder zit. Zou ik dan gewoon een L kunnen bestellen? Neem aan dat je het gewoon terug kunt sturen mits te klein/ te groot.
Ik heb ook een slim fit in de maat L (ben 1,87m en 80 kg) en die zit prima. Je kunt ze gewoon terugsturen inderdaad, heb van een vriend van me gehoord dat hij gewoon een andere maat kreeg.Hard4Us wrote:Iemand ervaring met de Spoontech shirts van Spreadshirt? Ben 1,75 en weeg 80kg, voor zover dat relevant is, heb normaal altijd een L in katoenen shirts en ook in Slim Fit, maar wil een Slim Fit omdat dit meestal lekkerder zit. Zou ik dan gewoon een L kunnen bestellen? Neem aan dat je het gewoon terug kunt sturen mits te klein/ te groot.