Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens luisteren naar de set van Unkind als die online staat. Heeft me tot nu toe helaas nog niet kunnen overtuigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 12:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

D-Verze schreef:
Broken Balance schreef:
Enige indicatie wanneer Mind Dimension z'n volgende release heeft? (Met Roll Up e.d.)


Staan ingepland voor tijdens het festivalseizoen :)


Ah top :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vazard schreef:
Many of you guessed right... I'm making an album!
'Chapters of the Mind' will be a showcase of my sounds, emotions and influences across 16 tracks including my own productions and collaborations.

I will showcase Chapters of the Mind at Fatality - The RAW Outdoor Festival 2017 [official] on our very own Spoontech stage alongside a whole day of friends and crazy music!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 20:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Spooncast003 is nu live bezig! :D
https://www.facebook.com/spoontechrecor ... =3&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Unkind eerlijk gezegd een beetje buiten de boot vallen bij Spoontech, zowel producties als platenkeuze neigt meer naar Gearbox vind ik. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 16:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Als een bedankje voor 10.000 likes op de Spoontech Facebook pagina kunnen jullie hier nu 4 gratis tracks downloaden :D

Previews


Tracks op de EP zijn:
01. Mind Dimension -Most Wanted
02. Bass.T.O.R.M - Caveman (Hardstyle Mafia Remix)
03. Vyral - Dead Silence
04. The Purge - I Gotta Maintain
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.hardnews.nl/vazard-al-gedach ... -the-mind/

Interview met Vazard
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tof interview. :) Aantal goeie vragen ook nog van hier gespot!
Jammer alleen dat ie geen tipje van de sluier wilde oplichten over zijn collabs, behalve bevestigen dat die op het album te vinden zullen zijn :P Ik verwacht zelf in ieder geval Delete (uiteraard) en Infirium. Misschien ook weer een nieuwe met Radiance, en ik ben benieuwd of de collab met Thera het album haalt. Met Mind Dimension zou trouwens ook gruwelijk zijn.

Dit vond ik trouwens ook erg interessant:
Citaat:
I have recently taken a step back in the management of the label and handed over a lot of the leadership responsibilities to John from Main Concern. John has an awesome passion for driving the label so it was an easy choice for me to make!
I will still be involved but taking more of a back seat and letting John lead the crew that will take Spoontech into the future and beyond.

Tof om te zien dat John hier nog actief is, maar jammer dat er momenteel niks productiegerelateerds uit die hoek komt. Misschien in de toekomst weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 19:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het heeft wel iets dat er vrijwel niks naar buiten is gekomen van het album op het gebied van nieuwe platen. Naast Seeker of Fire en misschien 2 andere platen die je een keer hebt gehoord, is alles goed binnenboord gebleven. :) Heel benieuwd met welke artiesten hij heeft samengewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 00:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Is er al een topic geopend voor: Vazard - Chapters of the Mind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is nog niks bekend van releasedatum of CatID of tracklist, dus nee daar is nog geen topic van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwacht ook wel een samenwerking met industrial naam eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gok op een collab met Wavolizer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Ik gok op een collab met Wavolizer!

Zat ik ook aan te denken
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 20:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Er is nog niks bekend van releasedatum of CatID of tracklist, dus nee daar is nog geen topic van.

Denk dat je dat al redelijk kan invullen. Wordt het eerste artiestenalbum van Spoontech, maar het vierde album van het label. CatID zal (denk ik) SPOONLP004 worden en releasedatum 22 juli 2017.

De derde SpoonCast komt overigens aanstaande donderdag van niemand minder dan Infirium. Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
releasedatum 22 juli 2017.


Volgens mij is dit niet het geval. Op Fatality is alleen een album showcase, geen release dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spoontech Records schreef:

SpoonCast #003 will be broadcasted coming Thursday, this time featuring Infirium! What are you hoping to hear in his 30 minute set?
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 20:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

En we zijn Live :D
https://www.facebook.com/spoontechrecor ... =3&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:


(L) :cry:


Dit toevallig gister gepost in het "wel nummer zie je graag gereleased" topic, komt die net toevallig weer in de Spooncast van Infirium voorbij. Wat hoop ik op een release van deze plaat. Man man man wat mooi. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
yannickvk schreef:
mooi liedje

(L) :cry:


Dit toevallig gister gepost in het "wel nummer zie je graag gereleased" topic, komt die net toevallig weer in de Spooncast van Infirium voorbij. Wat hoop ik op een release van deze plaat. Man man man wat mooi. :cry:

Helemaal mee eens! Infirium - Reaching The Shores erbij aub :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 13:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Afbeelding

De timetable voor Fatality staat nu online! Wie heeft er nog meer zo veel zin in een Spoontech feestje? :woot:
Daarnaast komt er aanstaande donderdag nog een Spoontech Special van The Fallen Podcast online met setjes van Hardstyle Mafia, Infirium en mijzelf, dus ideale warmup :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Spotify gebruikers onder ons kunnen nog in de stemmning komen met deze afspeellijst
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 23:58 
 
Hardtraxx Veteran

worden nog 30 lange werk uren gok ik zo woensdag tot en met vrijdag deze week. So Hyped. Sinds intents geen feest meer gezien. Zolang heb ik sinds 2012 al geen pauze meer gehad. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
worden nog 30 lange werk uren gok ik zo woensdag tot en met vrijdag deze week. So Hyped. Sinds intents geen feest meer gezien. Zolang heb ik sinds 2012 al geen pauze meer gehad. :surrender:

2 maanden pauze, paniek! xd

Deze week eens rustig bijkomen van Dominator, en dan zaterdag weer vlammen.
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen