Wel voor slechts aan paar pilsies dan eh.D-Verze wrote:Als iemand zoiets organiseert ben ik zeker te boekenIndy wrote:Of misschien een klein feestje organiseren waar de nadruk vooral op oude Spoontech platen ligt? Line-up met bijvoorbeeld D-Verze, Infirium en wat dj's van hier
Related topics
- View the latest post: Earshot - Spoontech Society x Trinity presents 15 years of Spoontech Hype Mix
- View the latest post: 15 Years of Spoontech - Classified x Spoontech: Jailbreak Warmup Mix
- View the latest post: Spoontech Legacy by D-Verze at TRINITY presents: Spoontech Society
- View the latest post: Spoontech Records - Free Releases
- View the latest post: heny @ Mega Tribute to Spoontech Records
Active topics in Algemeen
Moderators
Al ons budget gaat namelijk al op aan CRO vs. Poke.
Ik ben voor.Indy wrote:Of misschien een klein feestje organiseren waar de nadruk vooral op oude Spoontech platen ligt? Line-up met bijvoorbeeld D-Verze, Infirium en wat dj's van hier
Wel op tijd zijn dan aub, sta aardig vol geplanned aankomende tijd.Zamble wrote:Al ons budget gaat namelijk al op aan CRO vs. Poke.
Mag die ze eerst wel opnieuw mastereniRon wrote:Vazard - Musicbox (lijkt me live zó episch)![]()
Vazard - Nothing (Wavolizer Remix)
Vazard - The Orange Tree (origineel en Infirium Remix!)
Vazard - Thrillhouse
Vazard - Meet The Engineer
Vazard - Odd Socks
Warface - Liberation (Vazard Remix)
Zijn nog wel wat plaatjes die ik graag eens zou horen.
Hardstyle Mafia wrote:ANNOUNCEMENT
Starting from this day, we are no longer part of Insane Agency. From now on we will handle the bookings ourselves again. You can book us via email or messaging here on facebook.
Email:
bookings@hardstylemafia.com
See you soon!
Nog een nieuwe release binnenkort te bewonderen? 
Jahoor! Is nu misschien eventjes wat rustiger, maar komt genoeg aan!iRon wrote:Nog een nieuwe release binnenkort te bewonderen?
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 8 hours ago
Nvm

De Spoonshop heeft een flinke upgrade gehad, er is nu merchandise van heel wat meer artiesten te bestellen!
De eerste die ik met een D-Verze shirt zie lopen daaro krijgt een biertje van me
EDIT:
Spoontech on Facebook wrote:there has been a bit of a mixup.. the promo codes for free shipping we received from spreadshirt are only valid for .com (Australian) stores, our store is a European one and thus the code doesn't work. But don't worry, the European promotion will start in 2 weeks, so we'll get back with the proper code then!
Our apologies!
-Spoontech crew
Last edited by D-Verze on 02 Jun 2017 15:48, edited 1 time in total.
Dat logo van inferium ziet er maar uit als een hoop gekribbel. Van dichtbij is het wel duidelijk maar vanop afstand niet echt goed leesbaar. Jammer
En die van Vyral ziet eruit alsof ie tijdens een blokuur wiskunde in zijn ruitjesblok heeft zitten ontwerpenGrim wrote:Dat logo van inferium ziet er maar uit als een hoop gekribbel. Van dichtbij is het wel duidelijk maar vanop afstand niet echt goed leesbaar. Jammer
Last edited by Chroman on 03 Jun 2017 11:37, edited 1 time in total.
Spoontech in de comments van hun Facebook post.
There has been a bit of a mixup.. the promo codes for free shipping we received from spreadshirt are only valid for .com (Australian) stores, our store is a European one and thus the code doesn't work. But don't worry, the European promotion will start in 2 weeks, so we'll get back with the proper code then!
Our apologies!
-Spoontech crew
Vind dat logo van Vyral juist vet, lekker origineel. Inferium is inderdaad echt niet te lezen gewoonChroman wrote:En die van Vyral ziet eruit alsof ie in een blokuur wiskunde in zijn ruitjesblok heeft zitten ontwerpenGrim wrote:Dat logo van inferium ziet er maar uit als een hoop gekribbel. Van dichtbij is het wel duidelijk maar vanop afstand niet echt goed leesbaar. Jammer
Inferium heeft net een logo van een deathmetal band.

Hahaha die van Infirium is echt niet best inderdaad 
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
Dat logo van Infirium had ook "Carmfex" kunnen zijn 
Ik denk inderdaad dat het lastig is om er Infirium uit te halen als je die naam nooit gehoord hebt.
Bij deze, speciaal voor jullie

In all seriousness.. Kan best begrijpen dat zo'n soort logo totaal buiten de boot valt voor de meeste, maar dat is ook de bedoeling ervan. Ik vind dat een artiesten/band logo moet passen bij de muziek. Persoonlijk vind ik een ''standaard'' strak font met wat geometrisch-kloppend schuine kanten eraan heel saai, en zo zijn de meerderheid van de logo's in de Hardstyle scene al.. Verder vind ik dat ook helemaal niet bij de 'Infirium' uitstraling passen.
Ik wou iets wat schots en scheef was, met scherpe punten eraan, iets wat je verder nooit zomaar zou zien in deze scene. De keuze voor een ''Metal'' achtig logo was dan dus vrij voor de hand liggend, ook omdat ik zelf heel erg invested ben in die muziek.
Dat hij voor sommige niet direct leesbaar is sluit ook aan op de muziek die ik als Infirium maak: Er zit een hoop in/achter wat mensen in eerste instantie niet door zullen hebben/begrijpen.
Je mag het uiteraard nog steeds kut vinden, maar dacht schijn even een beetje licht op waarom mijn ''hoop gekribbel'' zo is
. Je hoeft m'n shirt ook niet te kopen, zal mij een worst wezen.
Ik ben wel nog steeds zoekende naar designs voor op merch, wat meer is als alleen mijn logo. Dus zijn er nog dingen die jullie zouden willen zien? Artwork die bij tracks horen etc.. Ik hoor het iig graag.

In all seriousness.. Kan best begrijpen dat zo'n soort logo totaal buiten de boot valt voor de meeste, maar dat is ook de bedoeling ervan. Ik vind dat een artiesten/band logo moet passen bij de muziek. Persoonlijk vind ik een ''standaard'' strak font met wat geometrisch-kloppend schuine kanten eraan heel saai, en zo zijn de meerderheid van de logo's in de Hardstyle scene al.. Verder vind ik dat ook helemaal niet bij de 'Infirium' uitstraling passen.
Ik wou iets wat schots en scheef was, met scherpe punten eraan, iets wat je verder nooit zomaar zou zien in deze scene. De keuze voor een ''Metal'' achtig logo was dan dus vrij voor de hand liggend, ook omdat ik zelf heel erg invested ben in die muziek.
Dat hij voor sommige niet direct leesbaar is sluit ook aan op de muziek die ik als Infirium maak: Er zit een hoop in/achter wat mensen in eerste instantie niet door zullen hebben/begrijpen.
Je mag het uiteraard nog steeds kut vinden, maar dacht schijn even een beetje licht op waarom mijn ''hoop gekribbel'' zo is
Ik ben wel nog steeds zoekende naar designs voor op merch, wat meer is als alleen mijn logo. Dus zijn er nog dingen die jullie zouden willen zien? Artwork die bij tracks horen etc.. Ik hoor het iig graag.
Ik als metal-liefhebber, ben wel deze stijl logo's wel gewend, dus ik heb er ook niet veel moeite mee te lezen
Het kan nog veel extremer wat dat betreft
Al zou ik niet snel merch kopen van een bepaalde dj (en al helemaal niet als er alleen een naam op staat), tenzij ik zijn muziek echt over langere tijd echt geweldig vind. Maar mocht je met mooie designs komen wat meer is dan alleen wat tekst (hoe extreem de font ook moge zijn) dan ben ik altijd wel geinteresseerd
Al zou ik niet snel merch kopen van een bepaalde dj (en al helemaal niet als er alleen een naam op staat), tenzij ik zijn muziek echt over langere tijd echt geweldig vind. Maar mocht je met mooie designs komen wat meer is dan alleen wat tekst (hoe extreem de font ook moge zijn) dan ben ik altijd wel geinteresseerd
Ai ik zou graag een Vazard Shirt willen kopen met die codeGrim wrote:Spoontech in de comments van hun Facebook post.
There has been a bit of a mixup.. the promo codes for free shipping we received from spreadshirt are only valid for .com (Australian) stores, our store is a European one and thus the code doesn't work. But don't worry, the European promotion will start in 2 weeks, so we'll get back with the proper code then!
Our apologies!
-Spoontech crew
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Wil graag een Spoontech shirt bestellen met die code, ben alleen bang dat ik hem dan niet voor Defqon heb.
Staan wel op Fatality en Ibiza Goes Hard, geen idee waarom.kingxxl wrote:Leven Prime Suspects nog?