Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Verze schreef:
Indy schreef:
Of misschien een klein feestje organiseren waar de nadruk vooral op oude Spoontech platen ligt? Line-up met bijvoorbeeld D-Verze, Infirium en wat dj's van hier :thumbsup:


Als iemand zoiets organiseert ben ik zeker te boeken :whistle:


Wel voor slechts aan paar pilsies dan eh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al ons budget gaat namelijk al op aan CRO vs. Poke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Of misschien een klein feestje organiseren waar de nadruk vooral op oude Spoontech platen ligt? Line-up met bijvoorbeeld D-Verze, Infirium en wat dj's van hier :thumbsup:

Ik ben voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Al ons budget gaat namelijk al op aan CRO vs. Poke.


Wel op tijd zijn dan aub, sta aardig vol geplanned aankomende tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Vazard - Musicbox (lijkt me live zó episch) :drool:
Vazard - Nothing (Wavolizer Remix)
Vazard - The Orange Tree (origineel en Infirium Remix!)
Vazard - Thrillhouse
Vazard - Meet The Engineer
Vazard - Odd Socks
Warface - Liberation (Vazard Remix)

Zijn nog wel wat plaatjes die ik graag eens zou horen.

Mag die ze eerst wel opnieuw masteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle Mafia schreef:
ANNOUNCEMENT

Starting from this day, we are no longer part of Insane Agency. From now on we will handle the bookings ourselves again. You can book us via email or messaging here on facebook.

Email:
[email protected]

See you soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog een nieuwe release binnenkort te bewonderen? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 08:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Nog een nieuwe release binnenkort te bewonderen? :whistle:


Jahoor! Is nu misschien eventjes wat rustiger, maar komt genoeg aan! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 13:53 
 
Hardtraxx Elite

Nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 14:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Afbeelding

De Spoonshop heeft een flinke upgrade gehad, er is nu merchandise van heel wat meer artiesten te bestellen! :) Tot en met zondag kun je ook promocode FS617 gebruiken hoef je geen verzendkosten te betalen :D Mooie kans om je favoriete artiest te vertegenwoordigen tijdens Fatality :)

De eerste die ik met een D-Verze shirt zie lopen daaro krijgt een biertje van me :beer:

EDIT:
Spoontech on Facebook schreef:
there has been a bit of a mixup.. the promo codes for free shipping we received from spreadshirt are only valid for .com (Australian) stores, our store is a European one and thus the code doesn't work. But don't worry, the European promotion will start in 2 weeks, so we'll get back with the proper code then!
Our apologies!
-Spoontech crew
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat logo van inferium ziet er maar uit als een hoop gekribbel. Van dichtbij is het wel duidelijk maar vanop afstand niet echt goed leesbaar. Jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Dat logo van inferium ziet er maar uit als een hoop gekribbel. Van dichtbij is het wel duidelijk maar vanop afstand niet echt goed leesbaar. Jammer

En die van Vyral ziet eruit alsof ie tijdens een blokuur wiskunde in zijn ruitjesblok heeft zitten ontwerpen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spoontech in de comments van hun Facebook post.

Citaat:
There has been a bit of a mixup.. the promo codes for free shipping we received from spreadshirt are only valid for .com (Australian) stores, our store is a European one and thus the code doesn't work. But don't worry, the European promotion will start in 2 weeks, so we'll get back with the proper code then!
Our apologies!
-Spoontech crew
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 11:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Grim schreef:
Dat logo van inferium ziet er maar uit als een hoop gekribbel. Van dichtbij is het wel duidelijk maar vanop afstand niet echt goed leesbaar. Jammer

En die van Vyral ziet eruit alsof ie in een blokuur wiskunde in zijn ruitjesblok heeft zitten ontwerpen xd


Vind dat logo van Vyral juist vet, lekker origineel. Inferium is inderdaad echt niet te lezen gewoon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 12:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Inferium heeft net een logo van een deathmetal band.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha die van Infirium is echt niet best inderdaad :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 12:33 
 
Hardtraxxer

Dat logo van Infirium had ook "Carmfex" kunnen zijn :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk inderdaad dat het lastig is om er Infirium uit te halen als je die naam nooit gehoord hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 18:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Bij deze, speciaal voor jullie :P
Afbeelding

In all seriousness.. Kan best begrijpen dat zo'n soort logo totaal buiten de boot valt voor de meeste, maar dat is ook de bedoeling ervan. Ik vind dat een artiesten/band logo moet passen bij de muziek. Persoonlijk vind ik een ''standaard'' strak font met wat geometrisch-kloppend schuine kanten eraan heel saai, en zo zijn de meerderheid van de logo's in de Hardstyle scene al.. Verder vind ik dat ook helemaal niet bij de 'Infirium' uitstraling passen.
Ik wou iets wat schots en scheef was, met scherpe punten eraan, iets wat je verder nooit zomaar zou zien in deze scene. De keuze voor een ''Metal'' achtig logo was dan dus vrij voor de hand liggend, ook omdat ik zelf heel erg invested ben in die muziek.
Dat hij voor sommige niet direct leesbaar is sluit ook aan op de muziek die ik als Infirium maak: Er zit een hoop in/achter wat mensen in eerste instantie niet door zullen hebben/begrijpen.
Je mag het uiteraard nog steeds kut vinden, maar dacht schijn even een beetje licht op waarom mijn ''hoop gekribbel'' zo is :P . Je hoeft m'n shirt ook niet te kopen, zal mij een worst wezen. xd

Ik ben wel nog steeds zoekende naar designs voor op merch, wat meer is als alleen mijn logo. Dus zijn er nog dingen die jullie zouden willen zien? Artwork die bij tracks horen etc.. Ik hoor het iig graag. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik als metal-liefhebber, ben wel deze stijl logo's wel gewend, dus ik heb er ook niet veel moeite mee te lezen :P Het kan nog veel extremer wat dat betreft :P

Al zou ik niet snel merch kopen van een bepaalde dj (en al helemaal niet als er alleen een naam op staat), tenzij ik zijn muziek echt over langere tijd echt geweldig vind. Maar mocht je met mooie designs komen wat meer is dan alleen wat tekst (hoe extreem de font ook moge zijn) dan ben ik altijd wel geinteresseerd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 20:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Spoontech in de comments van hun Facebook post.

Citaat:
There has been a bit of a mixup.. the promo codes for free shipping we received from spreadshirt are only valid for .com (Australian) stores, our store is a European one and thus the code doesn't work. But don't worry, the European promotion will start in 2 weeks, so we'll get back with the proper code then!
Our apologies!
-Spoontech crew


Ai ik zou graag een Vazard Shirt willen kopen met die code :/ dan maar later.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 22:44 
 
Hardtraxx Elite

Wil graag een Spoontech shirt bestellen met die code, ben alleen bang dat ik hem dan niet voor Defqon heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 10:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leven Prime Suspects nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Leven Prime Suspects nog?


Staan wel op Fatality en Ibiza Goes Hard, geen idee waarom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

By far de meest oninteressante naam die verband houdt met Spoontech.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen