Dit ja. Buiten het feit dat de heren in andere delen van het land wonen e.d, blijft het altijd lastig wanneer de een vrijwel volledig voor de producties zorgt en de ander eigenlijk niet. Om die reden zat ik een tijdje terug nog te denken dat er misschien wel (ooit) een mogelijke split up zou komen. Toch is het jammer, maar zie jullie in ieder geval op Loudfest mannen!iRon wrote:Wellicht vergelijkbaar met de split-up van (...) Phuture Noize.
Related topics
- View the latest post: Earshot - Spoontech Society x Trinity presents 15 years of Spoontech Hype Mix
- View the latest post: 15 Years of Spoontech - Classified x Spoontech: Jailbreak Warmup Mix
- View the latest post: Spoontech Legacy by D-Verze at TRINITY presents: Spoontech Society
- View the latest post: Spoontech Records - Free Releases
- View the latest post: heny @ Mega Tribute to Spoontech Records
Active topics in Algemeen
Moderators
Op het moment niet meer, ik kan namelijk (nog) niet goed produceren. oftewel ik ben na loudfest net als jullie weer fan van spoontech ipv een artiestChroman wrote:Blijft Distinctive wel Spoontech artiest?
Eerlijk van je, succes! Dus idd een beetje vergelijkbaar met de split van NC en Phuture Noize begrijp ik?Distinctive wrote:Op het moment niet meer, ik kan namelijk (nog) niet goed produceren. oftewel ik ben na loudfest net als jullie weer fan van spoontech ipv een artiestChroman wrote:Blijft Distinctive wel Spoontech artiest?
Mag ik vragen of dat ook iets is dat vanuit organisaties/het label komt? Dat ze liever hebben dat er 1 iemand staat ipv een duo? Of was dat totaal niet aan de orde?
Dat mag altijd!Rickzel wrote:Mag ik vragen of dat ook iets is dat vanuit organisaties/het label komt? Dat ze liever hebben dat er 1 iemand staat ipv een duo? Of was dat totaal niet aan de orde?
Zoiets is in ons geval in ieder geval niet aan de orde geweest. Ik heb natuurlijk geen zicht op op andere gevallen, maar in principe heeft zowel een label als een organisatie die jou wil boeken vooral belang bij een goed georganiseerde act die vette muziek oplevert. Hoe je zoiets regelt werkt voor iedereen anders, maar is uiteindelijk aan jou als act
Aah ja oke, nee snap 't. Nouja beide succes in de toekomst dan maar he 
Dit wordt zo ziek
Ik ben benieuwd.
Echt super vet inderdaad. Nu hebben ze echt de ruimte voor onbekender en ouder spul.Joey wrote:Dit wordt zo ziek![]()
Ik ben benieuwd.
Dark Pact - Black Death (Vazard Remix).corneelwr wrote:Echt super vet inderdaad. Nu hebben ze echt de ruimte voor onbekender en ouder spul.Joey wrote:Dit wordt zo ziek![]()
Ik ben benieuwd.
That is all. Voor de rest laat ik me verrassen
Jaaaaaapim0412 wrote: Dark Pact - Black Death (Vazard Remix).![]()
That is all. Voor de rest laat ik me verrassen
Vazard - Musicbox (lijkt me live zó episch)
Vazard - Nothing (Wavolizer Remix)
Vazard - The Orange Tree (origineel en Infirium Remix!)
Vazard - Thrillhouse
Vazard - Meet The Engineer
Vazard - Odd Socks
Warface - Liberation (Vazard Remix)
Zijn nog wel wat plaatjes die ik graag eens zou horen.
Vazard - Nothing (Wavolizer Remix)
Vazard - The Orange Tree (origineel en Infirium Remix!)
Vazard - Thrillhouse
Vazard - Odd Socks
Warface - Liberation (Vazard Remix)
Zijn nog wel wat plaatjes die ik graag eens zou horen.
Vooral dit zijn platen waarvan ik denk dat we nooit te horen gaan krijgen, terwijl ze zo gaaf zijn.iRon wrote: Vazard - Thrillhouse
Vazard - Odd Socks
Ben er ook bang voor. Wellicht Fatality?!?!?!?!?!yannickvk wrote:Vooral dit zijn platen waarvan ik denk dat we nooit te horen gaan krijgen, terwijl ze zo gaaf zijn.iRon wrote: Vazard - Thrillhouse
Vazard - Odd Socks
De kans is vooral klein dat je ze gaat horen, omdat de mixdown en mastering ervan kwalitatief niet goed genoeg is. Niet omdat de dj's op Loudfest ze wss niet gaan draaien.
Misschien een keer een Spoontech classic feest organiseren ala Theracords?

iRon wrote:Misschien een keer een Spoontech classic feest organiseren ala Theracords?![]()
1 grote hardtraxx meetingiRon wrote:Misschien een keer een Spoontech classic feest organiseren ala Theracords?![]()
5Y of Spoontech bracht ook wel aardig wat oude Spoontech platen met zich mee. Niet alle genoemde oude Vazard platen inderdaad, maar dan kan je beter gewoon Vazard een classic set laten draaien op Spoontech 7Y bijvoorbeeld.iRon wrote:Misschien een keer een Spoontech classic feest organiseren ala Theracords?![]()
Of een contestje houden op Hardtraxx, aangezien hier veel volk zit dat daar wel oor naar heeft en houdt van mixen kuchhhhhhhhhh 
Toch niet ziek aan het worden?corneelwr wrote:kuchhhhhhhhhh
Een Spoontech classic feest lijkt me ook weer een beetje veel van het goede ja.pim0412 wrote:5Y of Spoontech bracht ook wel aardig wat oude Spoontech platen met zich mee. Niet alle genoemde oude Vazard platen inderdaad, maar dan kan je beter gewoon Vazard een classic set laten draaien op Spoontech 7Y bijvoorbeeld.iRon wrote:Misschien een keer een Spoontech classic feest organiseren ala Theracords?![]()
of een andere Spoontechnician met wat beter mixwerk *whistle*
Spoontech classic set van bv een Vazard op bijvoorbeeld een hosting als Fatality zou wel heel vet zijn. Nu horen we waarschijnlijk weer alleen zijn bekendere platen als Who I Really Am, Lets Get Weird, Zimmersion etc. Zou het ook wel eens leuk vinden om zijn oudere/onbekendere platen te horen.
Of misschien een klein feestje organiseren waar de nadruk vooral op oude Spoontech platen ligt? Line-up met bijvoorbeeld D-Verze, Infirium en wat dj's van hier 
Dat wordt veel verzoekjes indienen op Facebook in juli.