Active topics in Algemeen

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
iRon wrote:Wellicht vergelijkbaar met de split-up van (...) Phuture Noize.
Dit ja. Buiten het feit dat de heren in andere delen van het land wonen e.d, blijft het altijd lastig wanneer de een vrijwel volledig voor de producties zorgt en de ander eigenlijk niet. Om die reden zat ik een tijdje terug nog te denken dat er misschien wel (ooit) een mogelijke split up zou komen. Toch is het jammer, maar zie jullie in ieder geval op Loudfest mannen! :D
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Chroman wrote:Blijft Distinctive wel Spoontech artiest?
Op het moment niet meer, ik kan namelijk (nog) niet goed produceren. oftewel ik ben na loudfest net als jullie weer fan van spoontech ipv een artiest :P
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Distinctive wrote:
Chroman wrote:Blijft Distinctive wel Spoontech artiest?
Op het moment niet meer, ik kan namelijk (nog) niet goed produceren. oftewel ik ben na loudfest net als jullie weer fan van spoontech ipv een artiest :P
Eerlijk van je, succes! Dus idd een beetje vergelijkbaar met de split van NC en Phuture Noize begrijp ik?

Mag ik vragen of dat ook iets is dat vanuit organisaties/het label komt? Dat ze liever hebben dat er 1 iemand staat ipv een duo? Of was dat totaal niet aan de orde?
Artiest
629 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Rickzel wrote:Mag ik vragen of dat ook iets is dat vanuit organisaties/het label komt? Dat ze liever hebben dat er 1 iemand staat ipv een duo? Of was dat totaal niet aan de orde?
Dat mag altijd! :)

Zoiets is in ons geval in ieder geval niet aan de orde geweest. Ik heb natuurlijk geen zicht op op andere gevallen, maar in principe heeft zowel een label als een organisatie die jou wil boeken vooral belang bij een goed georganiseerde act die vette muziek oplevert. Hoe je zoiets regelt werkt voor iedereen anders, maar is uiteindelijk aan jou als act :)
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Aah ja oke, nee snap 't. Nouja beide succes in de toekomst dan maar he :D
Artiest
73 posts member since 2016
last seen Apr 2021
D-Verze & Radiance sluiten Loudfest af met een 2,5 uur set :thumbsup:
View on Facebook
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Infirium wrote:D-Verze & Radiance sluiten Loudfest af met een 2,5 uur set :thumbsup:
View on Facebook
Dit wordt zo ziek :worship:
Ik ben benieuwd.
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 18 hours ago
Joey wrote:
Infirium wrote:D-Verze & Radiance sluiten Loudfest af met een 2,5 uur set :thumbsup:
View on Facebook
Ik ben benieuwd.
Echt super vet inderdaad. Nu hebben ze echt de ruimte voor onbekender en ouder spul. :loving:
Hardtraxx Veteran
corneelwr wrote:
Joey wrote:
View on Facebook
Ik ben benieuwd.
Echt super vet inderdaad. Nu hebben ze echt de ruimte voor onbekender en ouder spul. :loving:
Dark Pact - Black Death (Vazard Remix). :whistle:
That is all. Voor de rest laat ik me verrassen :innocent:
Hardtraxx Veteran
last seen 18 hours ago
pim0412 wrote: Dark Pact - Black Death (Vazard Remix). :whistle:
That is all. Voor de rest laat ik me verrassen :innocent:
Jaaaaaa :loving: Blij dat Infirium die draaide op We Are Hardstyle! Hopelijk ook op Loudfest, wat een plaat blijft dat.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Vazard - Musicbox (lijkt me live zó episch) :drool:
Vazard - Nothing (Wavolizer Remix)
Vazard - The Orange Tree (origineel en Infirium Remix!)
Vazard - Thrillhouse
Vazard - Meet The Engineer
Vazard - Odd Socks
Warface - Liberation (Vazard Remix)

Zijn nog wel wat plaatjes die ik graag eens zou horen.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
iRon wrote: Vazard - Thrillhouse
Vazard - Odd Socks
Vooral dit zijn platen waarvan ik denk dat we nooit te horen gaan krijgen, terwijl ze zo gaaf zijn. :cry:
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
yannickvk wrote:
iRon wrote: Vazard - Thrillhouse
Vazard - Odd Socks
Vooral dit zijn platen waarvan ik denk dat we nooit te horen gaan krijgen, terwijl ze zo gaaf zijn. :cry:
Ben er ook bang voor. Wellicht Fatality?!?!?!?!?!
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
De kans is vooral klein dat je ze gaat horen, omdat de mixdown en mastering ervan kwalitatief niet goed genoeg is. Niet omdat de dj's op Loudfest ze wss niet gaan draaien.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Misschien een keer een Spoontech classic feest organiseren ala Theracords? :love: :whistle:
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
iRon wrote:Misschien een keer een Spoontech classic feest organiseren ala Theracords? :love: :whistle:
:drool:
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2026
Dat zou zo vet zijn he :cry:
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
iRon wrote:Misschien een keer een Spoontech classic feest organiseren ala Theracords? :love: :whistle:
1 grote hardtraxx meeting :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5Y of Spoontech bracht ook wel aardig wat oude Spoontech platen met zich mee. Niet alle genoemde oude Vazard platen inderdaad, maar dan kan je beter gewoon Vazard een classic set laten draaien op Spoontech 7Y bijvoorbeeld. :P of een andere Spoontechnician met wat beter mixwerk *whistle*
Hardtraxx Veteran
last seen 18 hours ago
Of een contestje houden op Hardtraxx, aangezien hier veel volk zit dat daar wel oor naar heeft en houdt van mixen kuchhhhhhhhhh :x
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 9 days ago
corneelwr wrote:kuchhhhhhhhhh :x
Toch niet ziek aan het worden? :aww: Best een mondkapje aanschaffen om je medemens niet te besmetten.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
pim0412 wrote:
5Y of Spoontech bracht ook wel aardig wat oude Spoontech platen met zich mee. Niet alle genoemde oude Vazard platen inderdaad, maar dan kan je beter gewoon Vazard een classic set laten draaien op Spoontech 7Y bijvoorbeeld. :P of een andere Spoontechnician met wat beter mixwerk *whistle*
Een Spoontech classic feest lijkt me ook weer een beetje veel van het goede ja. xd
Spoontech classic set van bv een Vazard op bijvoorbeeld een hosting als Fatality zou wel heel vet zijn. Nu horen we waarschijnlijk weer alleen zijn bekendere platen als Who I Really Am, Lets Get Weird, Zimmersion etc. Zou het ook wel eens leuk vinden om zijn oudere/onbekendere platen te horen. :D
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Of misschien een klein feestje organiseren waar de nadruk vooral op oude Spoontech platen ligt? Line-up met bijvoorbeeld D-Verze, Infirium en wat dj's van hier :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2026
Dat wordt veel verzoekjes indienen op Facebook in juli.
Artiest
629 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Indy wrote:Of misschien een klein feestje organiseren waar de nadruk vooral op oude Spoontech platen ligt? Line-up met bijvoorbeeld D-Verze, Infirium en wat dj's van hier :thumbsup:
Als iemand zoiets organiseert ben ik zeker te boeken :whistle: