Haal jij echt al je nieuws alleen van hardtraxx? Dat evenement is verplaatst naar 23 januari.simon10pont wrote:Ik heb mijn windrunner nu ook binnen.![]()
Bedankt Steenwolk en Spoontech!
Ander onderwerp, gaat het Spoontech evenement op 18 september in PKHS Tilburg door zoals gepland?
Related topics
- View the latest post: Earshot - Spoontech Society x Trinity presents 15 years of Spoontech Hype Mix
- View the latest post: 15 Years of Spoontech - Classified x Spoontech: Jailbreak Warmup Mix
- View the latest post: Spoontech Legacy by D-Verze at TRINITY presents: Spoontech Society
- View the latest post: Spoontech Records - Free Releases
- View the latest post: heny @ Mega Tribute to Spoontech Records
Active topics in Algemeen
Moderators
Zegt genoeg over die andere kanalen dan, want ik had geen idee?! Het gaat hier voor de duidelijkheid niet over Spectrum of Spoontech he.
https://www.facebook.com/events/638220973608958
https://www.facebook.com/events/638220973608958
-
A
De klant is ook koning en ik zou als Spoontech wel van deze ervaring leren en niet bepaalde updates alleen via Facebook/hardtraxx sturenBroken Balance wrote:
Uit mijn ervaring met klantenservice denkt de klant eerder dat hij koning is dan dat hij het daadwerkelijk bij het rechte eind heeft.
Dat deden ze ook niet, je ziet toch dat ze mails hebben verstuurd? En een uitleg waarom er onmacht was omdat het via zoveel partijen ging die vertraging hadden door Corona, het is niet dat alles zo even in NL makkelijk zit wss.Anonymous wrote:De klant is ook koning en ik zou als Spoontech wel van deze ervaring leren en niet bepaalde updates alleen via Facebook/hardtraxx sturenBroken Balance wrote:
Uit mijn ervaring met klantenservice denkt de klant eerder dat hij koning is dan dat hij het daadwerkelijk bij het rechte eind heeft.
Ik snao de frustratie maar je vraagt letterlijk een invalide om een 200 meter sprint te doen, ze kunnen gewoon niets doen vanwege de aangegeven redenen. Dan kan je wel miepen klant is koning maar als zij niks kunnen uitvoeren, dan kan dat ook niet. Als jij een bepaald probleem niet kan oplossen en moet wachten, zou jij het leuk vinden als een grote boze massa telkens zeurt dat je het nu moet oplossen, ondanks duidelijke uitleg waarom het niet kan?
Of kon de klant op magische wijze wel voorspellen dat een virus de wereld plat zou leggen.
Het is ook nooit jouw schuld hè?simon10pont wrote:Zegt genoeg over die andere kanalen dan, want ik had geen idee?!
Last edited by Broken Balance on 02 Sep 2020 11:28, edited 1 time in total.
Als jij het zegt BB...
Trouwens mijn vraag is nog steeds gegrond aangezien Makrooy wellicht op Spectrum of Spoontech doelt.
-
A
De eerste paar berichten waren alleen op facebook te vinden, (ik heb iig geen mails met informatie die wel op feestboek hep gestaan)Broken Balance wrote:Dat deden ze ook niet, je ziet toch dat ze mails hebben verstuurd? En een uitleg waarom er onmacht was omdat het via zoveel partijen ging die vertraging hadden door Corona, het is niet dat alles zo even in NL makkelijk zit wss.Anonymous wrote:De klant is ook koning en ik zou als Spoontech wel van deze ervaring leren en niet bepaalde updates alleen via Facebook/hardtraxx sturenBroken Balance wrote:
Ik snao de frustratie maar je vraagt letterlijk een invalide om een 200 meter sprint te doen, ze kunnen gewoon niets doen vanwege de aangegeven redenen. Dan kan je wel miepen klant is koning maar als zij niks kunnen uitvoeren, dan kan dat ook niet. Als jij een bepaald probleem niet kan oplossen en moet wachten, zou jij het leuk vinden als een grote boze massa telkens zeurt dat je het nu moet oplossen, ondanks duidelijke uitleg waarom het niet kan?
Of kon de klant op magische wijze wel voorspellen dat een virus de wereld plat zou leggen.
Het is ook nooit jouw schuld hè?simon10pont wrote:Zegt genoeg over die andere kanalen dan, want ik had geen idee?!
(de redenen snap ik, daar kunnen ze niks aan doen)
simon10pont wrote:Ander onderwerp, gaat het Spoontech evenement op 18 september in PKHS Tilburg door zoals gepland?
Het Spoontech-event in PKHS Tilburg is min of meer teruggezet naar de oorspronkelijke datum. (17/04/2021)
Geen melding van gekregen op Facebook. Goed gecommuniceerdsimon10pont wrote:Het Spoontech-event in PKHS Tilburg is min of meer teruggezet naar de oorspronkelijke datum. (17/04/2021)
Bij gebrek aan beter doen we zelf lokaal maar kleine dingen, man. Van die zitfeestjes enzo heb ik geen trek in. Ik heb overigens wel hoop om naar Reminder te gaan. 
-
JHardtraxxer
- 153 posts member since 2020
- last seen Jul 2026
Jaaaaaaaaaaamakrooy wrote:https://www.instagram.com/p/CIBRQ2BBfv1/
H Y P E
Dit nieuws maakt me intens gelukkig!
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Lekker getimed wel
Spanning Tree wrote:hype hype hype
Basshunterzz wrote:Lekker getimed wel
Godverdomme Job net te vroeg met die armpjes omhoog 
En snel nog even terug willen stoppen. Maar, "o nee, toch niet". Heel naar, dit.Chroman wrote:Godverdomme Job net te vroeg met die armpjes omhoog
Hebben ze ook net het shot gepakt waar het bij mij net even mis gingChroman wrote:Godverdomme Job net te vroeg met die armpjes omhoog
En dan nog was dit shot het beste dat ze beschikbaar hadden? Man man man...Hekzitter wrote:Hebben ze ook net het shot gepakt waar het bij mij net even mis gingChroman wrote:Godverdomme Job net te vroeg met die armpjes omhoog. Tering vaak dat shot moeten filmen haha.
Bij de andere shots moest ik zolang mijn buik inhouden dat ik geen lucht meer kreeg. Hels karwei!Grim wrote:En dan nog was dit shot het beste dat ze beschikbaar hadden? Man man man...Hekzitter wrote:Hebben ze ook net het shot gepakt waar het bij mij net even mis gingChroman wrote:Godverdomme Job net te vroeg met die armpjes omhoog. Tering vaak dat shot moeten filmen haha.