Spobbertiet schreef:
Broken Balance schreef:
Uit mijn ervaring met klantenservice denkt de klant eerder dat hij koning is dan dat hij het daadwerkelijk bij het rechte eind heeft.
De klant is ook koning en ik zou als Spoontech wel van deze ervaring leren en niet bepaalde updates alleen via Facebook/hardtraxx sturen
Dat deden ze ook niet, je ziet toch dat ze mails hebben verstuurd? En een uitleg waarom er onmacht was omdat het via zoveel partijen ging die vertraging hadden door Corona, het is niet dat alles zo even in NL makkelijk zit wss.
Ik snao de frustratie maar je vraagt letterlijk een invalide om een 200 meter sprint te doen, ze kunnen gewoon niets doen vanwege de aangegeven redenen. Dan kan je wel miepen klant is koning maar als zij niks kunnen uitvoeren, dan kan dat ook niet. Als jij een bepaald probleem niet kan oplossen en moet wachten, zou jij het leuk vinden als een grote boze massa telkens zeurt dat je het nu moet oplossen, ondanks duidelijke uitleg waarom het niet kan?
Of kon de klant op magische wijze wel voorspellen dat een virus de wereld plat zou leggen.
simon10pont schreef:
Zegt genoeg over die andere kanalen dan, want ik had geen idee?!
Het is ook nooit jouw schuld hè?