Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Ik heb mijn windrunner nu ook binnen. :thumbsup:
Bedankt Steenwolk en Spoontech!

Ander onderwerp, gaat het Spoontech evenement op 18 september in PKHS Tilburg door zoals gepland?


Haal jij echt al je nieuws alleen van hardtraxx? Dat evenement is verplaatst naar 23 januari.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 11:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zegt genoeg over die andere kanalen dan, want ik had geen idee?! Het gaat hier voor de duidelijkheid niet over Spectrum of Spoontech he.

https://www.facebook.com/events/638220973608958
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 11:18 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Uit mijn ervaring met klantenservice denkt de klant eerder dat hij koning is dan dat hij het daadwerkelijk bij het rechte eind heeft.


De klant is ook koning en ik zou als Spoontech wel van deze ervaring leren en niet bepaalde updates alleen via Facebook/hardtraxx sturen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 11:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Broken Balance schreef:

Uit mijn ervaring met klantenservice denkt de klant eerder dat hij koning is dan dat hij het daadwerkelijk bij het rechte eind heeft.


De klant is ook koning en ik zou als Spoontech wel van deze ervaring leren en niet bepaalde updates alleen via Facebook/hardtraxx sturen


Dat deden ze ook niet, je ziet toch dat ze mails hebben verstuurd? En een uitleg waarom er onmacht was omdat het via zoveel partijen ging die vertraging hadden door Corona, het is niet dat alles zo even in NL makkelijk zit wss.

Ik snao de frustratie maar je vraagt letterlijk een invalide om een 200 meter sprint te doen, ze kunnen gewoon niets doen vanwege de aangegeven redenen. Dan kan je wel miepen klant is koning maar als zij niks kunnen uitvoeren, dan kan dat ook niet. Als jij een bepaald probleem niet kan oplossen en moet wachten, zou jij het leuk vinden als een grote boze massa telkens zeurt dat je het nu moet oplossen, ondanks duidelijke uitleg waarom het niet kan?

Of kon de klant op magische wijze wel voorspellen dat een virus de wereld plat zou leggen.

simon10pont schreef:
Zegt genoeg over die andere kanalen dan, want ik had geen idee?!


Het is ook nooit jouw schuld hè?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 11:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als jij het zegt BB... (L) Trouwens mijn vraag is nog steeds gegrond aangezien Makrooy wellicht op Spectrum of Spoontech doelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 12:07 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Spobbertiet schreef:
Broken Balance schreef:

Uit mijn ervaring met klantenservice denkt de klant eerder dat hij koning is dan dat hij het daadwerkelijk bij het rechte eind heeft.


De klant is ook koning en ik zou als Spoontech wel van deze ervaring leren en niet bepaalde updates alleen via Facebook/hardtraxx sturen


Dat deden ze ook niet, je ziet toch dat ze mails hebben verstuurd? En een uitleg waarom er onmacht was omdat het via zoveel partijen ging die vertraging hadden door Corona, het is niet dat alles zo even in NL makkelijk zit wss.

Ik snao de frustratie maar je vraagt letterlijk een invalide om een 200 meter sprint te doen, ze kunnen gewoon niets doen vanwege de aangegeven redenen. Dan kan je wel miepen klant is koning maar als zij niks kunnen uitvoeren, dan kan dat ook niet. Als jij een bepaald probleem niet kan oplossen en moet wachten, zou jij het leuk vinden als een grote boze massa telkens zeurt dat je het nu moet oplossen, ondanks duidelijke uitleg waarom het niet kan?

Of kon de klant op magische wijze wel voorspellen dat een virus de wereld plat zou leggen.

simon10pont schreef:
Zegt genoeg over die andere kanalen dan, want ik had geen idee?!


Het is ook nooit jouw schuld hè?


De eerste paar berichten waren alleen op facebook te vinden, (ik heb iig geen mails met informatie die wel op feestboek hep gestaan)

(de redenen snap ik, daar kunnen ze niks aan doen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 10:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Ander onderwerp, gaat het Spoontech evenement op 18 september in PKHS Tilburg door zoals gepland?


:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2020 19:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het Spoontech-event in PKHS Tilburg is min of meer teruggezet naar de oorspronkelijke datum. (17/04/2021)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2020 09:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Het Spoontech-event in PKHS Tilburg is min of meer teruggezet naar de oorspronkelijke datum. (17/04/2021)


Geen melding van gekregen op Facebook. Goed gecommuniceerd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2020 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij gebrek aan beter doen we zelf lokaal maar kleine dingen, man. Van die zitfeestjes enzo heb ik geen trek in. Ik heb overigens wel hoop om naar Reminder te gaan. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2020 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.instagram.com/p/CIBRQ2BBfv1/

H Y P E
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2020 20:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
H Y P E
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2020 20:16 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
https://www.instagram.com/p/CIBRQ2BBfv1/

H Y P E


Jaaaaaaaaaaa :loving:

Dit nieuws maakt me intens gelukkig! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2020 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd wanneer Titan terugkomt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2020 11:48 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker getimed wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2020 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hype hype hype
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spanning Tree schreef:
hype hype hype
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2020 13:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Lekker getimed wel


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme Job net te vroeg met die armpjes omhoog :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Godverdomme Job net te vroeg met die armpjes omhoog :whistle:

En snel nog even terug willen stoppen. Maar, "o nee, toch niet". Heel naar, dit. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Godverdomme Job net te vroeg met die armpjes omhoog :whistle:


Hebben ze ook net het shot gepakt waar het bij mij net even mis ging :lol: . Tering vaak dat shot moeten filmen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Chroman schreef:
Godverdomme Job net te vroeg met die armpjes omhoog :whistle:


Hebben ze ook net het shot gepakt waar het bij mij net even mis ging :lol: . Tering vaak dat shot moeten filmen haha.


En dan nog was dit shot het beste dat ze beschikbaar hadden? Man man man...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Hekzitter schreef:
Chroman schreef:
Godverdomme Job net te vroeg met die armpjes omhoog :whistle:


Hebben ze ook net het shot gepakt waar het bij mij net even mis ging :lol: . Tering vaak dat shot moeten filmen haha.


En dan nog was dit shot het beste dat ze beschikbaar hadden? Man man man...


Bij de andere shots moest ik zolang mijn buik inhouden dat ik geen lucht meer kreeg. Hels karwei!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De grote vraag is nu natuurlijk, wat deed jij in die teaser :whistle: :whistle: :whistle:
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen