Active topics in Algemeen

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
simon10pont wrote:Ik heb mijn windrunner nu ook binnen. :thumbsup:
Bedankt Steenwolk en Spoontech!

Ander onderwerp, gaat het Spoontech evenement op 18 september in PKHS Tilburg door zoals gepland?
Haal jij echt al je nieuws alleen van hardtraxx? Dat evenement is verplaatst naar 23 januari.
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Zegt genoeg over die andere kanalen dan, want ik had geen idee?! Het gaat hier voor de duidelijkheid niet over Spectrum of Spoontech he.

https://www.facebook.com/events/638220973608958
A
Broken Balance wrote:
Uit mijn ervaring met klantenservice denkt de klant eerder dat hij koning is dan dat hij het daadwerkelijk bij het rechte eind heeft.
De klant is ook koning en ik zou als Spoontech wel van deze ervaring leren en niet bepaalde updates alleen via Facebook/hardtraxx sturen
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Anonymous wrote:
Broken Balance wrote:
Uit mijn ervaring met klantenservice denkt de klant eerder dat hij koning is dan dat hij het daadwerkelijk bij het rechte eind heeft.
De klant is ook koning en ik zou als Spoontech wel van deze ervaring leren en niet bepaalde updates alleen via Facebook/hardtraxx sturen
Dat deden ze ook niet, je ziet toch dat ze mails hebben verstuurd? En een uitleg waarom er onmacht was omdat het via zoveel partijen ging die vertraging hadden door Corona, het is niet dat alles zo even in NL makkelijk zit wss.

Ik snao de frustratie maar je vraagt letterlijk een invalide om een 200 meter sprint te doen, ze kunnen gewoon niets doen vanwege de aangegeven redenen. Dan kan je wel miepen klant is koning maar als zij niks kunnen uitvoeren, dan kan dat ook niet. Als jij een bepaald probleem niet kan oplossen en moet wachten, zou jij het leuk vinden als een grote boze massa telkens zeurt dat je het nu moet oplossen, ondanks duidelijke uitleg waarom het niet kan?

Of kon de klant op magische wijze wel voorspellen dat een virus de wereld plat zou leggen.
simon10pont wrote:Zegt genoeg over die andere kanalen dan, want ik had geen idee?!
Het is ook nooit jouw schuld hè?
Last edited by Broken Balance on 02 Sep 2020 11:28, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2026
Als jij het zegt BB... (L) Trouwens mijn vraag is nog steeds gegrond aangezien Makrooy wellicht op Spectrum of Spoontech doelt.
A
Broken Balance wrote:
Anonymous wrote:
Broken Balance wrote:
Dat deden ze ook niet, je ziet toch dat ze mails hebben verstuurd? En een uitleg waarom er onmacht was omdat het via zoveel partijen ging die vertraging hadden door Corona, het is niet dat alles zo even in NL makkelijk zit wss.

Ik snao de frustratie maar je vraagt letterlijk een invalide om een 200 meter sprint te doen, ze kunnen gewoon niets doen vanwege de aangegeven redenen. Dan kan je wel miepen klant is koning maar als zij niks kunnen uitvoeren, dan kan dat ook niet. Als jij een bepaald probleem niet kan oplossen en moet wachten, zou jij het leuk vinden als een grote boze massa telkens zeurt dat je het nu moet oplossen, ondanks duidelijke uitleg waarom het niet kan?

Of kon de klant op magische wijze wel voorspellen dat een virus de wereld plat zou leggen.
simon10pont wrote:Zegt genoeg over die andere kanalen dan, want ik had geen idee?!
Het is ook nooit jouw schuld hè?
De eerste paar berichten waren alleen op facebook te vinden, (ik heb iig geen mails met informatie die wel op feestboek hep gestaan)

(de redenen snap ik, daar kunnen ze niks aan doen)
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2026
simon10pont wrote:Ander onderwerp, gaat het Spoontech evenement op 18 september in PKHS Tilburg door zoals gepland?
:innocent:
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2026
Het Spoontech-event in PKHS Tilburg is min of meer teruggezet naar de oorspronkelijke datum. (17/04/2021)
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 21 days ago
simon10pont wrote:Het Spoontech-event in PKHS Tilburg is min of meer teruggezet naar de oorspronkelijke datum. (17/04/2021)
Geen melding van gekregen op Facebook. Goed gecommuniceerd :P
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 7 days ago
Bij gebrek aan beter doen we zelf lokaal maar kleine dingen, man. Van die zitfeestjes enzo heb ik geen trek in. Ik heb overigens wel hoop om naar Reminder te gaan. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
View on Instagram

H Y P E
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 3 days ago
makrooy wrote:H Y P E
J
Hardtraxxer
153 posts member since 2020
last seen Jul 2026
makrooy wrote:https://www.instagram.com/p/CIBRQ2BBfv1/

H Y P E
Jaaaaaaaaaaa :loving:

Dit nieuws maakt me intens gelukkig! :loving:
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Benieuwd wanneer Titan terugkomt
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 7 days ago
Lekker getimed wel
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
hype hype hype
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Spanning Tree wrote:hype hype hype
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 21 days ago
Basshunterzz wrote:Lekker getimed wel
:lol:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 2 hours ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 12 hours ago
Godverdomme Job net te vroeg met die armpjes omhoog :whistle:
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 7 days ago
Chroman wrote:Godverdomme Job net te vroeg met die armpjes omhoog :whistle:
En snel nog even terug willen stoppen. Maar, "o nee, toch niet". Heel naar, dit. :list:
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
Hebben ze ook net het shot gepakt waar het bij mij net even mis ging :lol: . Tering vaak dat shot moeten filmen haha.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 9 days ago
Hekzitter wrote:
Hebben ze ook net het shot gepakt waar het bij mij net even mis ging :lol: . Tering vaak dat shot moeten filmen haha.
En dan nog was dit shot het beste dat ze beschikbaar hadden? Man man man...
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
Grim wrote:
Hekzitter wrote:
En dan nog was dit shot het beste dat ze beschikbaar hadden? Man man man...
Bij de andere shots moest ik zolang mijn buik inhouden dat ik geen lucht meer kreeg. Hels karwei!
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
De grote vraag is nu natuurlijk, wat deed jij in die teaser :whistle: :whistle: :whistle: