Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2020 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vraag me af of SSR hun eigen naam hebben gegoogled voordat ze het een ding maakten. Want als je Savage Squad Record googled is de eerste pagina letterlijk een merch shop van een hip hop label met dezelfde naam: https://ssrbrand.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2020 00:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik vraag me af of SSR hun eigen naam hebben gegoogled voordat ze het een ding maakten. Want als je Savage Squad Record googled is de eerste pagina letterlijk een merch shop van een hip hop label met dezelfde naam: https://ssrbrand.com/

Kwam toevallig ook het Spoon topic omhoog toen je SSR zocht op HT? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2020 07:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Infirium schreef:
makrooy schreef:
Ik vraag me af of SSR hun eigen naam hebben gegoogled voordat ze het een ding maakten. Want als je Savage Squad Record googled is de eerste pagina letterlijk een merch shop van een hip hop label met dezelfde naam: https://ssrbrand.com/

Kwam toevallig ook het Spoon topic omhoog toen je SSR zocht op HT? :P


Sorry, het was hier nig het onderwerp de afgelope pagina's :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2020 07:50 
 
Hardtraxx Veteran

Die windrunner is wel beetje slape verhaal geworden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2020 07:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Die windrunner is wel beetje slape verhaal geworden :lol:


Iedereen zou hier inmiddels mail over gehad moeten hebben, inclusief een stukje compensatie voor het lange wachten! Daarnaast, wellicht vanzelfsprekend, maar bij volgende merch items gaan we dit uiteraard totaaal anders aanpakken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2020 08:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

D-Verze schreef:
Iedereen zou hier inmiddels mail over gehad moeten hebben.


Hier nog niets ontvangen. :/ De vertraging maakt mij niets uit, aangezien het toch geen zomerkleding betreft. Maar een duidelijke communicatie had ik hierover toch verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2020 10:05 
 
Hardtraxx Veteran

D-Verze schreef:
Spobbertiet schreef:
Die windrunner is wel beetje slape verhaal geworden :lol:


Daarnaast, wellicht vanzelfsprekend, maar bij volgende merch items gaan we dit uiteraard totaaal anders aanpakken...


Dat is goed te horen. hopelijk is die er voor de herfst, dan wordt die wel echt nodig
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2020 13:35 
 
Hardtraxx Newbie

simon10pont schreef:
D-Verze schreef:
Iedereen zou hier inmiddels mail over gehad moeten hebben.


Hier nog niets ontvangen. :/ De vertraging maakt mij niets uit, aangezien het toch geen zomerkleding betreft. Maar een duidelijke communicatie had ik hierover toch verwacht.


Voel me toch wel aangesproken om hierop te reageren, ik ben verantwoordelijk voor de handling van de orders. Vanaf het begin van deze situatie heb ik duidelijk gecommuniceerd naar iedereen toe die de Windrunner heeft besteld. Ik heb iedereen afgelopen week een e-mail gestuurd met een update rondom de vertragingen van de windrunners waar wij helaas geen invloed op hebben door de gehele Corona situatie. Mocht de e-mail niet ontvangen zijn dan kan deze in de spam zijn beland, anders kan ik uiteraard deze mail nogmaals apart naar je versturen. Ik snap de verontwaardiging omdat het ronduit klote is dat de jassen zo lang op zich laten wachten, echter hebben we er alles aan gedaan in onze macht om iedereen zo geupdated mogelijk te houden en zo transparant mogelijk te zijn over de orders.

Vandaag wordt er een nieuwe mail gestuurd m.b.t. de windrunners die zojuist zijn aangekomen in Nederland (momenteel doet onze supplier een quality check as we speak), deze worden aankomende maandag netjes verstuurd naar iedereen die de jassen hebben betaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2020 14:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steenwolk schreef:
Vandaag wordt er een nieuwe mail gestuurd m.b.t. de windrunners die zojuist zijn aangekomen in Nederland (momenteel doet onze supplier een quality check as we speak), deze worden aankomende maandag netjes verstuurd naar iedereen die de jassen hebben betaald.


Mooi, ik blijf wel op de hoogte door dit soort fora, geen probleem. Ik ben alleen altijd een beetje bezorgd dat er wat fout gaat in het proces en je bestelling niet aankomt. Is al eens voorgevallen helaas. (niet Spoontech gerelateerd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2020 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

Hij is binnen en ik moet zeggen: hij is erg nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2020 17:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zit nog op hete kolen. Wel al een mailtje verstuurd, want ik zie dat jasje niet in mijn postbus verschijnen zonder wat pressie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2020 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren ook bij mij binnen gekomen, mooi ding! Zit erg lekker, isoleert goed. Hij is een beetje lang voor een M maar dat is geen probleem. Enige minpuntje: hij heeft geen lusje om hem aan de kapstok op te hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2020 16:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch erg teleurgesteld in de manier hoe jullie met klanten om gaan... :(
Als ik aangeef geen mails te ontvangen i.v.m. de updates rond de Windrunner, dan moet ik maar in mijn spambox kijken. :thumbdown:

Als ik geen antwoord krijg op mijn verzonden mails na aanzienlijke tijd...

Ik verwacht gewoon een duidelijke communicatie en een correcte afhandeling als ik voor €100 aan merchandise spendeer...

Kom van je wolk af Steenwolk :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2020 16:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alle updates en redenen van vertraging staan er toch, en het is net weekend geweest toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2020 16:55 
 
Hardtraxx Newbie

simon10pont schreef:
Toch erg teleurgesteld in de manier hoe jullie met klanten om gaan... :(
Als ik aangeef geen mails te ontvangen i.v.m. de updates rond de Windrunner, dan moet ik maar in mijn spambox kijken. :thumbdown:

Als ik geen antwoord krijg op mijn verzonden mails na aanzienlijke tijd...

Ik verwacht gewoon een duidelijke communicatie en een correcte afhandeling als ik voor €100 aan merchandise spendeer...

Kom van je wolk af Steenwolk :slow:


Ha Simon,

Volgens mij ben ik vanaf het begin heel transparant geweest rondom het proces en de verzending van de Windrunners. Ik zie dat je zaterdag ons een mailtje hebt verstuurd met jouw vraag en ik hoop dat je kan begrijpen dat je in het weekend (zoals bij de meeste Nederlandse bedrijven) geen antwoord zult krijgen omdat simpelweg bedrijven dan gesloten zijn. Ik heb je mailtje in goede orde ontvangen en zal deze gewoon netjes vandaag voor je beantwoorden.

Dat mailtjes in de spambox zijn beland ligt natuurlijk aan wat voor mailproviders je gebruikt onderling om mails te verzenden/ontvangen, hier kan ik helaas niets aan doen. Soms moet je gewoon even je spam checken zodat je niets over het hoofd ziet, right? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2020 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

simon10pont schreef:
Toch erg teleurgesteld in de manier hoe jullie met klanten om gaan... :(
Als ik aangeef geen mails te ontvangen i.v.m. de updates rond de Windrunner, dan moet ik maar in mijn spambox kijken. :thumbdown:

Als ik geen antwoord krijg op mijn verzonden mails na aanzienlijke tijd...

Ik verwacht gewoon een duidelijke communicatie en een correcte afhandeling als ik voor €100 aan merchandise spendeer...

Kom van je wolk af Steenwolk :slow:


Kom eens van jouw eigen droomwolk af.


Als je vandaag besteld volgende dag in huis wil dan ga je maar naar bol.com.

We hebben het hier over een semi-pro label dat z'n stinkende best doet. Niet over de wehkamp.

Vind dat het aardig transparant is geweest en met mij velen anderen aangezien jij de enige bent die er over doorzeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2020 16:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaterdag heb ik het mailtje opnieuw gestuurd dat klopt, eerste mailtje stuurde ik al donderdagnacht op vrijdag.

Ik wil je zeker niet persoonlijk aanvallen, ik concludeer gewoon dat ik geen mails krijg waar andere deze wel krijgen.

Ook leuk dat BB & RTM93 blijkbaar ook in de klantendienst zitten. :P

Verder zat er niets in de spambox, maar dat vind ik nu niet het ergste.

In ieder geval hartelijk dank voor je bevestiging. Ik word er deze dagen niet gezelliger op. Hopelijk neem je het niet persoonlijk, want dat was zeker niet de bedoeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2020 17:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hoef je niet gelijk in je slachtofferrol te schieten, is toch niet heel gek wat ik vraag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2020 17:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hoef je niet gelijk in je slachtofferrol te schieten, is toch niet heel gek wat ik vraag?


Klant is koning... , ook al moet die koning soms wat geduld uitoefenen.

Als ik niet reageer en er was daadwerkelijk een foutje gebeurt had ik nog lang mogen wachten toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2020 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/spoontechrecor ... 0907223395
Nieuwe Vaz plaat :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2020 18:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Broken Balance schreef:
Hoef je niet gelijk in je slachtofferrol te schieten, is toch niet heel gek wat ik vraag?


Klant is koning... , ook al moet die koning soms wat geduld uitoefenen.

Als ik niet reageer en er was daadwerkelijk een foutje gebeurt had ik nog lang mogen wachten toch.


Een mail is voldoende dan idd. Maar er staat al waarom het wordt vertraagd en het was weekend.

Uit mijn ervaring met klantenservice denkt de klant eerder dat hij koning is dan dat hij het daadwerkelijk bij het rechte eind heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2020 18:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaat mij niet over gelijk halen, gewoon even duidelijkheid en rust krijgen in mijn hoofd. Laten we er maar niet te veel meer over uitweiden en het weer over de muziek hebben. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2020 23:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
https://www.facebook.com/spoontechrecords/posts/3461410907223395
Nieuwe Vaz plaat :yay:

Bron? :evil: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2020 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Infirium schreef:
corneelwr schreef:
https://www.facebook.com/spoontechrecords/posts/3461410907223395
Nieuwe Vaz plaat :yay:

Bron? :evil: :P

@Seeker of Fire
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 10:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb mijn windrunner nu ook binnen. :thumbsup:
Bedankt Steenwolk en Spoontech!

Ander onderwerp, gaat het Spoontech evenement op 18 september in PKHS Tilburg door zoals gepland?
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen