Ons teasen
Related topics
- View the latest post: Earshot - Spoontech Society x Trinity presents 15 years of Spoontech Hype Mix
- View the latest post: 15 Years of Spoontech - Classified x Spoontech: Jailbreak Warmup Mix
- View the latest post: Spoontech Legacy by D-Verze at TRINITY presents: Spoontech Society
- View the latest post: Spoontech Records - Free Releases
- View the latest post: heny @ Mega Tribute to Spoontech Records
Active topics in Algemeen
Moderators
Wordt een vaste dansact bij Spoontech optredens
Sowieso buikdanserDelt-A wrote:Wordt een vaste dansact bij Spoontech optredens
Hahahaha ja dit lieten Wendy en Jamie tijdje terug al zien, word het niet tijd voor een sportschooltje?Hekzitter wrote:
Bij de andere shots moest ik zolang mijn buik inhouden dat ik geen lucht meer kreeg. Hels karwei!
Ik dacht (klap)longdanser.Grim wrote:Sowieso buikdanserDelt-A wrote:Wordt een vaste dansact bij Spoontech optredens
O shit.Cryex wrote:word het niet tijd voor een sportschooltje?Hekzitter wrote:
Bij de andere shots moest ik zolang mijn buik inhouden dat ik geen lucht meer kreeg. Hels karwei!
Vet! Vorige albums (The Punch Patrol, Raw Brigade) waren erg tof. Ben benieuwd naar de tracks en wellicht nieuw spul van Delete en Main Concern als ik de trailer zie?
Ps: Embers Rising komt er wel op, gok ik?
Ps: Embers Rising komt er wel op, gok ik?
Ja het is echt heel erg... enige stukje beweging wat ik had was dansen op feestjes haha, maar dat is nu beetje weg. Maar nieuwjaarsvoornemen is inderdaad meer sporten en afvallen jaCryex wrote:Hahahaha ja dit lieten Wendy en Jamie tijdje terug al zien, word het niet tijd voor een sportschooltje?Hekzitter wrote:
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 10 days ago
oeh dat album gaat aangeschaft worden al moet ik een nier verkopen. super vet.
Hier de Pure Spoonage Bundle besteld, voor wat je krijgt een prima prijs!
Ben heel erg benieuwd naar de tracklist van het album!
Ben heel erg benieuwd naar de tracklist van het album!
Daarstraks al moeite gehad om alles te bekijken. Wil ik nu even opnieuw kijken krijg ik de volgende error:
Tijd om de creditcard even boven te halen en wat meer bandbreedte te kopen.Resource Limit Is Reached
The website is temporarily unable to service your request as it exceeded resource limit. Please try again later.
We hadden gewoon niet zó veel interesse verwacht!Grim wrote:Daarstraks al moeite gehad om alles te bekijken. Wil ik nu even opnieuw kijken krijg ik de volgende error:
Tijd om de creditcard even boven te halen en wat meer bandbreedte te kopen.Resource Limit Is Reached
The website is temporarily unable to service your request as it exceeded resource limit. Please try again later.
-
A
Eindelijk vrolijke tshirts
In januari maar eentje halen
Last edited by Anonymous on 22 Dec 2020 15:04, edited 1 time in total.
Als het goed is, heeft herr Grim twee albumpjes op de kop getikt. Scheelt toch weer wat onnodige kosten. 
Ja dit dusD-Verze wrote:We hadden gewoon niet zó veel interesse verwacht!
Guess this comment didn't age well..
ion_elgreco wrote:Okeeee dan, RIP spoontech
Nou, nee. Je kent mij toch al langer dan vandaag. Gaat allemaal wat trager in Limburg.Helicaze wrote:Als het goed is, heeft herr Grim twee albumpjes op de kop getikt. Scheelt toch weer wat onnodige kosten.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 10 days ago
heb de vriendin zo ver gekregen om er een verjaardag cadeau van te maken ( 19 januari jarig)
Dus die nier blijft voorlopig waar die zit. Heb hem ook nog hard nodig de komende feestdagen
Hier is het de big spoon bundle geworden trouwens. Hoodie werd iets te prijzig als cadeau
Extra big spoon bundle aangeschaft 
Hij zei niet dat het per se je eigen nier moest zijnRTM93 wrote: Dus die nier blijft voorlopig waar die zit. Heb hem ook nog hard nodig de komende feestdagen![]()
Denk tof voor mensen hier ook: vanavond om half 9 hosten we een exclusieve Decade of Spoontech album listening party op twitch, waar alle je alle tracks (digitaal) voor 't eerst kunt horen, waar alle artiesten wat achtergrond over hun tracks zullen vertellen en waar ook ruimte is voor Q&A
intunen kan via twitch.tv/Spoontech_records 
Gezellig! Ik kom even kijken denk ikD-Verze wrote:Denk tof voor mensen hier ook: vanavond om half 9 hosten we een exclusieve Decade of Spoontech album listening party op twitch, waar alle je alle tracks (digitaal) voor 't eerst kunt horen, waar alle artiesten wat achtergrond over hun tracks zullen vertellen en waar ook ruimte is voor Q&Aintunen kan via twitch.tv/Spoontech_records
ik heb wat aannames gedaan over Spoontech in general en over het onlangs gereleasede album
V.A. - Decade of Spoontech (SPOONLP007) (page 2)
Meer mensen die het zo zien of heb ik het mis?
V.A. - Decade of Spoontech (SPOONLP007) (page 2)
Meer mensen die het zo zien of heb ik het mis?