Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
(Oud) Labelmanager Jordy gaat een pizzeria openen in Rotterdam en heeft daarom de Italianen van het label meegetrokken.

Bron: Melvin R de Vries


:lol: :lol:

Oh en, spoontech NEEEEE :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
(Oud) Labelmanager Jordy gaat een pizzeria openen in Rotterdam en heeft daarom de Italianen van het label meegetrokken.

Bron: Melvin R de Vries


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Wat gebeurt er met spoontech? MD, The Purge, Genox en Ace niet meer op spoontech?

Stratos staat er overigens ook niet meer bij..

Edit: gek genoeg is z’n pagina bij Orangetreebookings ook weg, kan al een tijdje zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 15:55 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Flinke wijziging binnen het label inderdaad.

Met D-Verze, Infirium, Vyral en Hatom blijft de meest interessante content wel behouden imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo. Dit is wel even een klap, maar gelukkig hebben we Vyral, D-Verze & Infirium nog. Wat mij betreft ook de meest interessante namen binnen Spoontech op dit moment. The Purge vind ik persoonlijk sowieso al minder worden. Heeft natuurlijk met smaak te maken, maar die weet mij al helemaal niet meer te raken en brengt nauwelijks nog sterke platen uit. Mind Dimension/Genox gaat wel een gemis worden met zijn lijpe kicks. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 00:57 
 
Hardtraxx Newbie

Heel benieuwd wat we hiervan kunnen verwachten! Zelf denk ik dat er een nieuw label word opgesteld om zo nieuw publiek te trekken zoals een warface dat deed met end of Line records. Ben zelf niet heel lang geleden spoontech ontdekt en zou het jammer vinden als deze namen er niet meer zullen zijn. Van een genox had ik eventueel wel gedacht dat die over zou stappen naar een ander label.
Hoe denken jullie hierover? Ik zou het een sterke zet vinden omdat ik denk dat spoontech niet meer heel snel mensen bereikt, misschien heb ik dit mis of zie ik het verkeerd ( conclusie getrokken vanuit de mensen om mij heen)

:( :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genox heeft toch stiekem best wel veel support van gevestigde namen gehad, misschien dat hij gewoon gaat kijken bij welke labels hij sporadisch kan releasen ipv "vast" aan een label. Kan misschien wel veel meer respons opleveren dan alles op Spoon.

Purge & MD samen een label lijkt me wel voor de hand liggend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 13:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zonde, van de redelijk grote familie blijft nog maar weinig over. Ik vind de artiesten die het schip verlaten juist wel weer de interessante namen. Hopelijk zien we wel nog de nodige collabs in de toekomst en blijft de stijl ook min of meer het zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 09:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het kan aan mij liggen, maar dit is toch hartstikke knullig allemaal?

Er wordt niets gecommuniceerd vanuit het label of vanuit de artiesten, maar 'opeens' zijn de helft van de artiesten verdwenen van de artist website. Hierdoor ontstaat er alleen maar geruchten en niemand weet wat de echte reden hiervan is. Inmiddels is er bijna een week verstreken en nog steeds geen bericht.

Als label wil je toch duidelijkheid geven als 'jouw' artiesten vertrekken, net zoals je dat doet als je nieuwe artiesten binnenhaalt. Al is het alleen maar om ze te bedanken oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 12:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
Het kan aan mij liggen, maar dit is toch hartstikke knullig allemaal?

Er wordt niets gecommuniceerd vanuit het label of vanuit de artiesten, maar 'opeens' zijn de helft van de artiesten verdwenen van de artist website. Hierdoor ontstaat er alleen maar geruchten en niemand weet wat de echte reden hiervan is. Inmiddels is er bijna een week verstreken en nog steeds geen bericht.

Als label wil je toch duidelijkheid geven als 'jouw' artiesten vertrekken, net zoals je dat doet als je nieuwe artiesten binnenhaalt. Al is het alleen maar om ze te bedanken oid.

Helemaal mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

28 augustus dus een special launch event met Mind Dimension, Genox, The Purge en Ace.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 20:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zie op insta ook dat ze massaal gorillahoofden posten. xd
Afkorting #SSR wat erbij staat zal er daarnaast wel iets mee te maken hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje bijzonder hoe dit allemaal gaat ja. Zo krijg je alleen maar wilde (en wss onterechte) geruchten. Zou zonde zijn als het hele spulletje uit elkaar gaat vallen tbh..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 23:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zullen vanzelf zien wat het wordt maar het is niet meer dan natuurlijk dat artiesten verder willen gaan of samen iets anders willen beginnen eventueel met of zonder Jordy. We hebben het bij Theracords en Scantraxx ook gezien.

Zou het wel tof vinden als de vertrokken mensen een label beginnen met namen als Element, Criminal Mayhem en Kruelty.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ron schreef:
Afkorting #SSR wat erbij staat zal er daarnaast wel iets mee te maken hebben.

Zal wel iets worden als Savage S... Records (of S... Savage Records), afgaande van wat er aan hashtags bij vermeld staan.

corneelwr schreef:
Beetje bijzonder hoe dit allemaal gaat ja. Zo krijg je alleen maar wilde (en wss onterechte) geruchten. Zou zonde zijn als het hele spulletje uit elkaar gaat vallen tbh..

Mee eens. Zou het toch gek vinden als er tot 28 augustus niks over naar buiten komt. Plus, hoe zit het met Stratos? Laatst nog een release gehad, maar staat niet meer op de artiestenpagina van Spoon en wordt ook niet genoemd in de posts van TP/MD/Genox/Ace.

Broken Balance schreef:
Zou het wel tof vinden als de vertrokken mensen een label beginnen met namen als Element, Criminal Mayhem en Kruelty.

Ben het met je eens dat die namen goed bij de artiesten passen die Spoontech nu verlaten hebben, maar ik had het nóg toffer gevonden als ze bij Spoontech waren gebleven en het label verder was gegroeid in de scene (waar ze toch redelijk goed op weg mee waren). Dat de drie artiesten met de meeste boekingen er nu vandoor zijn lijkt me toch een redelijke tegenslag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2020 00:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[quote]Plus, hoe zit het met Stratos? Laatst nog een release gehad, maar staat niet meer op de artiestenpagina van Spoon en wordt ook niet genoemd in de posts van TP/MD/Genox/Ace[quote]

Is vgm druk met zijn studie en is al een tijdje niet meer online geweest met post, heeft nu wel een release met Entropy
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2020 17:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Reaperz overigens ook. Al heb ik zijn releases nooit zo bijzonder gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2020 16:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik snap de verwarring die ontstaat, maar helaas ligt de bal in dit soort situaties niet direct bij ons. De website is weliswaar geüpdatet, maar we hebben bewust geen grote aankondiging gedaan. De meeste fans zullen dit soort nieuws ook niet direct van de website plukken, dus er is nu nog niet zo veel aan de hand.

Als wij heel duidelijk gaan communiceren richting fans dat bepaalde artiesten weg zijn bij Spoontech gaan wij ons in feite bemoeien met eventuele marketing plannen die zij voor hun toekomst hebben. Zij worden dan onder druk gezet om hun volgende stappen ook aan te kondigen. Daardoor zou ook een goedbedoelde publieke "thank you" operationeel meer een "fuck you" naar die artiest worden. Het is dus echt aan de vertrekkende artiesten om meer duidelijkheid te verschaffen.

Vraag die dan nog open blijft is waarschijnlijk waarom we de website dan wel geüpdatet hebben, dus laat ik dat ook even toelichten - Jordy beheerde onze website maar hij is vertrokken uit Spoontech Management. Om de overdracht van hem naar onze nieuwe owner Wendy goed te laten verlopen hebben we er voor gekozen de website te updaten bij zijn vertrek.

Ik snap dat dit nog steeds niet echt antwoorden zijn, maar hopelijk is het zo in ieder geval duidelijk waarom het verder stil is. Wij gaan ons voor nu ook focussen op alle geweldige artiesten die we nog hebben bij Spoontech en blijven komende tijd toffe muziek uitbrengen, so don't worry! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het desalniettemin raar om niks te communiceren naar je fans/klanten. De betreffende dj's kunnen prima aangeven dat er later dit jaar een volgende update volgt rondom hen.

Wat betreft de website: zo'n aanpassing in het CMS kan natuurlijk iedere leek. Dus ook niet echt een legit reden imo.
Tekort gekomen in de communicatie naar fans/klanten wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2020 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand informatie over het windjack? Zouden eind juli bezorgd worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2020 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste week van augustus, is van de week gepost in de Spoontech facebook groep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2020 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

Nice, thnx
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2020 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ion, mattie. Da's lang geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2020 10:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Iemand informatie over het windjack? Zouden eind juli bezorgd worden
Joey schreef:
Eerste week van augustus, is van de week gepost in de Spoontech facebook groep.


Iemand al wat ontvangen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2020 10:48 
 
Hardtraxx Veteran

Nope, las ergens dat die vrijdag verstuurd zou worden incl. bericht van DHL maar heb nog niks ):

Tis dat het zo warm is, maar het is begint wel beetje matig te worden
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen