De line-up release is overmorgen 
Related topics
- View the latest post: Earshot - Spoontech Society x Trinity presents 15 years of Spoontech Hype Mix
- View the latest post: 15 Years of Spoontech - Classified x Spoontech: Jailbreak Warmup Mix
- View the latest post: Spoontech Legacy by D-Verze at TRINITY presents: Spoontech Society
- View the latest post: Spoontech Records - Free Releases
- View the latest post: heny @ Mega Tribute to Spoontech Records
Active topics in Algemeen
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Delete vs Vazard op Defqon, dat zou met toch wel een partijtje mooi zijn. Maar waarschijnlijk pleuren ze weer de hele Spoontech stal bij elkaar voor een set van 45 minuten op de Indigo
Je bedoelt zoals MD en The Purge 2 uur achterelkaar stonden vorig jaar? Lekker negatief weerBasshunterzz wrote:Delete vs Vazard op Defqon, dat zou met toch wel een partijtje mooi zijn. Maar waarschijnlijk pleuren ze weer de hele Spoontech stal bij elkaar voor een set van 45 minuten op de Indigo
Q heeft bewezen dat ze het wel degelijk snappen idd
Main Concern in de blue in 2018, Vazard/HSM/Freakshow/MC in 2016 op de Indigo, MD als afsluiter in 2017 op de Indigo etc etc..
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 10 days ago
Spoontech 10 jaar feest zal hij wel voor overkomen lijkt mij.
Ik hoop niet dat het een groot festival is waar hij een uurtje draait.
Ik ga niet naar Defqon of Decibel en zit er niet op te wachten om 90€ te betalen omdat Vazard er komt.
Mij kennende ga ik dan toch overstag en koop ik dat ticket. Maar ik hoop dat het kleinschaliger is. Is beter voor mijn portemonnee.
Ik ga niet naar Defqon of Decibel en zit er niet op te wachten om 90€ te betalen omdat Vazard er komt.
Mij kennende ga ik dan toch overstag en koop ik dat ticket. Maar ik hoop dat het kleinschaliger is. Is beter voor mijn portemonnee.
Wellicht wordt het gecombineerd? Volgens mij is voorheen de album release party van Vazard (of een ander Spoontech feest) ook gecombineerd met bijvoorbeeld Rebirth.RTM93 wrote:Spoontech 10 jaar feest zal hij wel voor overkomen lijkt mij.
Hoe vet dat ook was, de tent liep wel erg leeg hécorneelwr wrote:Main Concern in de blue in 2018
Denk dat dit bij een Vazard (evt. samen met Delete) wel mee zal vallen, ook kijkend naar hoe hoog Zimmersion is geëindigd in die top 100.
Tja, valt wat voor te zeggen. Bij een Thera en een Clockartz zag ik het ook leeglopen bij de 1e plaat. Maakt mij trouwens ook echt geen donder uit of het grote publiek het leuk vindt. Op dat tijdstip ook zat andere leuke dingen voor hun om heen te gaanDonnyD wrote:Hoe vet dat ook was, de tent liep wel erg leeg hécorneelwr wrote:Main Concern in de blue in 2018Dus of Q het nog een keer doet betwijfel ik!
Ik begin steeds meer te twijfelen of er wel zo'n (apart) feest gaat komen. Ik denk dat het beperkt blijft tot die 10 Years of Spoontech sets bij verschillende feesten.RTM93 wrote:Spoontech 10 jaar feest zal hij wel voor overkomen lijkt mij.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 10 days ago
Er komt echt wel een apart spoontech feest dit jaar lijkt me. Of het de naam 10 years krijgt valt inderdaad te bezien, tevens of vazard er speciaal voor komt. Maar waarom zou je met 5 jaren wel een toko afhuren en met 10 niet. En die teasers.. Vazard gaat toch wel komen...
Maar misschien verwacht ik wel te veel.
We zullen er gauw genoeg achter komen hopelijk
Maar misschien verwacht ik wel te veel.
We zullen er gauw genoeg achter komen hopelijk
Er is al een Spoontech feestje aangekondigd dat in april gaat plaatsvinden
https://www.facebook.com/events/638220973608958/
Vazard (onder andere) staat op Defqon
https://www.facebook.com/events/638220973608958/
Vazard (onder andere) staat op Defqon
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 10 days ago
Toch maar Defqon1 zondag. 
-
BHardtraxxer
- 381 posts member since 2018
- last seen Jul 2020
Spoontech namen op Defqon.1:
Mind Dimension in de Indigo op Zaterdag
The Purge met een Album Showcase in de Indigo op Zaterdag
Vazard presents 10 years of Spoontech in de Blue op Zondag
Genox in de Indigo op Zondag
Dit is dikke primaBryan_Hardstyle wrote:Spoontech namen op Defqon.1:
Vooruitgang. Heb er zin in!Bryan_Hardstyle wrote:Spoontech namen op Defqon.1:
Remi wrote:https://www.dynamo-eindhoven.nl/programma/bpm-presents-spectrum-of-spoontech/
Helaas zit ik dan bij Erdogan.
Vet! Spoontech feestje in april en nu ook nog een Spoontech feestje in meiRemi wrote:https://www.dynamo-eindhoven.nl/programma/bpm-presents-spectrum-of-spoontech/
Wat gebeurt er met spoontech? MD, The Purge, Genox en Ace niet meer op spoontech?
Las ook op FB dat Jordy weg is/gaat?makrooy wrote:Wat gebeurt er met spoontech? MD, The Purge, Genox en Ace niet meer op spoontech?
Waar haal je dat vandaan?* Zou wel een vrij grote klap voor het label zijn, mochten de eerste 3 weggaan. En Ace zit er pas een paar maanden bij.makrooy wrote:Wat gebeurt er met spoontech? MD, The Purge, Genox en Ace niet meer op spoontech?
Edit*: Staan er inderdaad niet meer bij op de Spoontech website... heel zonde.
Kijk op de Spoontech site, dan zie je dat bovengenoemde artiesten niet meer tussen de artiesten staan. Daarnaast plaatste The Purge gister op Insta een story met daarin de tekst 'a lot of things are changed in the background' en later zag ik hem op een ander bericht nog reageren met 'Goodluck to you (Wendy Keizer) and the rest of the label'. Lijkt er toch sterk op dat er wel het een en het ander gaat veranderen binnen Spoontech..