SoundTunerZ schreef:
wtr665 schreef:
Hey hardstyle liefhebbers
Ik ben van plan om deze speakers te halen voor bij macbook pro
http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... tails.htmlHeb ik hier alleen genoeg aan of wat heb ik allemaal nodig ?

Je kunt niet rechtstreeks je speakers op je laptop aansluiten

Iedere speaker heeft een eigen kabel (zul je wsl ook aan moeten schaffen) dus moet er een iig een geluidskaart tussen waar de speakers op aangesloten kunnen worden zodat je 1 kabel richting je pc kunt laten gaan. Wat je wel kunt doen, als je 2 headphone aansluitingen hebt (weet niet op macbooks dat hebben) je speakers via een kabel rechstreeks naar beide ingangen kunnen laten gaan, je hebt dan wel mono geluid dus lijkt me geen goede optie als je zulke speakers hebt

Ga maar uit van het eerste

Even voor de duidelijkheid, dit hoeft dus
NIET. Zo te zien hebben deze speakers 1 tulp ingang, en vervolgens wordt de 2e monitor aangesloten op de 1e. je kan dan gewoon een Minijack naar tulp kabel aanschaffen.
Overigens is de geluidskaart van de MBP standaard al erg goed!! Vergis je hier niet in. De kaart die in de MBP zit is stukken beter dan menig 'proffesionele PC kaarten' en al helemaal veel beter dan de meeste onboard kaarten..
Een externe geluidskaart is dus geen must, als je voor die JB speakers gaat. Wanneer je echter een speakerset koopt met XLR of TRS input, kan ik je wel aanraden een externe kaart te kopen.