Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 21:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Die iPod oortjes zijn echt bagger kwaliteit. Ik heb mijne nu ongeveer 5 jaar denk ik.


Hoe doe je er zo lang mee joh :P Luisterde je de afgelopen 5 jaar alleen maar klassiek :innocent: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Edwinn schreef:
Die iPod oortjes zijn echt bagger kwaliteit. Ik heb mijne nu ongeveer 5 jaar denk ik.


Hoe doe je er zo lang mee joh :P Luisterde je de afgelopen 5 jaar alleen maar klassiek :innocent: xd

Ik bedoel dat ik me iPod al 5 jaar heb. ;) De oortjes gingen na een klein jaartje stuk zoals ik al schreef, daarna weer die kut dingen maar die hielden het maar 2 a 3 maanden vol. En toen andere in-ears en nu Sennheisers! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 12:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aah vandaar :P Hopelijk komt m'n koptelefoon zo binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
maarten1410 schreef:
Hoe zit het snoer vast in de koptelefoon? Schroefdraad? Lijkt me niet relaxt dat je perongeluk het snoertje eruit trekt tijdens het draaien namelijk.

Hoe leg ik dat goed uit. Kijk naar de tekening: http://i46.tinypic.com/1zlab7p.png Dat zwarte is de ingang een ronde met twee uitstekende dingen en daar doe je hem in. Het draad heeft ook twee van die uitstekende dingen. Daarna draai je hem nog 90 graden om. Zo kan hij er NOOIT uit getrokken worden. Of je moet wel een heeel erg rare beweging maken dan stap je op het snoer draait hij 90 graden en trek je ook nog is zo hard dat hij eruit gaat. Dat kan echt niet. xd

Ah! Netjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 17:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Aah vandaar :P Hopelijk komt m'n koptelefoon zo binnen.


En hij is binnen! Heb 'm nu op m'n hoofd.. Dat geluid... OH MIJN GOD :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Mol schreef:
Aah vandaar :P Hopelijk komt m'n koptelefoon zo binnen.


En hij is binnen! Heb 'm nu op m'n hoofd.. Dat geluid... OH MIJN GOD :drool: :drool:


Welke had je besteld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 17:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Technics RP-DH1200 :drool:
Ik vraag me echt af hoe ik zonder zulke kwaliteit heb kunnen leven :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat ik gauw tijd heb om mijn oude koptel te repareren, ik heb nu een boutding helaas. Oude was een Sennheiser van 20 euro, maar gaf werkelijk topgeluid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 17:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Oude was een Sennheiser van 20 euro, maar gaf werkelijk topgeluid!

Dat is ook maar relatief... totdat je een iets duurdere op je hoofd hebt.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 17:41 
 
Hardtraxx Veteran

heb ooit voor de grap zo'n philips draadloos geval opgehad! Tering voor 120 euro en nog geen beter geluid als mijn reloop van 70 euro die ik hier heb liggen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Khadber schreef:
Oude was een Sennheiser van 20 euro, maar gaf werkelijk topgeluid!

Dat is ook maar relatief... totdat je een iets duurdere op je hoofd hebt.. ;)

Had mijn portomonee maar ruimte voor iets duurders, ik vond mijn set al flink aantikken haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 17:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
San Miquel schreef:
Khadber schreef:
Oude was een Sennheiser van 20 euro, maar gaf werkelijk topgeluid!

Dat is ook maar relatief... totdat je een iets duurdere op je hoofd hebt.. ;)

Had mijn portomonee maar ruimte voor iets duurders, ik vond mijn set al flink aantikken haha!

Het kost allemaal ook belachelijk veel geld, dure hobby hebben we! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Het kost allemaal ook belachelijk veel geld, dure hobby hebben we! ;)

Idd! Deze maand weer €200,- erdoorheen aan alleen geluid :P
Maarja ik heb er wel wat voor over, om te zorgen dat mijn muziek heel mooi klinkt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
heb ooit voor de grap zo'n philips draadloos geval opgehad! Tering voor 120 euro en nog geen beter geluid als mijn reloop van 70 euro die ik hier heb liggen :huh:

Dan noem je ook een merk, Philips heeft echt geen idee hoe ze een koptelefoon moeten maken.

Ik zweer echt bij mijn Bose Triport, kost je ook een vermogen maar die dingen klinken en zitten zó lekker! Moet alleen nog een goeie koptelefoon voor het draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2010 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Technics RP-DH1200 :drool:
Ik vraag me echt af hoe ik zonder zulke kwaliteit heb kunnen leven :loving:


Jep, heerlijk ding he. Goede keuze man! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hee mensen, heb de cx400 binnen. Maar in combinatie met mn Ipod nano, heb ik erg weinig bass.. Weten jullie daar miss nog een oplossing voor...? denk eerlijk gezegd niet dat ie er is :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Hee mensen, heb de cx400 binnen. Maar in combinatie met mn Ipod nano, heb ik erg weinig bass.. Weten jullie daar miss nog een oplossing voor...? denk eerlijk gezegd niet dat ie er is :/

de equalizer wat anders zetten, maar weet niet of dat heel veel verschil zal maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hey hardstyle liefhebbers :)

Ik ben van plan om deze speakers te halen voor bij macbook pro

http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... tails.html


Heb ik hier alleen genoeg aan of wat heb ik allemaal nodig ? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wtr665 schreef:
Hey hardstyle liefhebbers :)

Ik ben van plan om deze speakers te halen voor bij macbook pro

http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... tails.html


Heb ik hier alleen genoeg aan of wat heb ik allemaal nodig ? :oh:


Je kunt niet rechtstreeks je speakers op je laptop aansluiten ;) Iedere speaker heeft een eigen kabel (zul je wsl ook aan moeten schaffen) dus moet er een iig een geluidskaart tussen waar de speakers op aangesloten kunnen worden zodat je 1 kabel richting je pc kunt laten gaan. Wat je wel kunt doen, als je 2 headphone aansluitingen hebt (weet niet op macbooks dat hebben) je speakers via een kabel rechstreeks naar beide ingangen kunnen laten gaan, je hebt dan wel mono geluid dus lijkt me geen goede optie als je zulke speakers hebt :P Ga maar uit van het eerste :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 17:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit zijn actiefe monitoren, deze kun je direct op je geluidskaart aansluiten. Gebruik je je geluidskaart met Jack pluggen? Dan zul je een verloopstekkertje moeten nemen van Jack 3.5 naar 2x RCA. Wat je ook kan doen is een externe geluidkaart halen, hiermee behaal je meer geluidskwaliteit dan je onboard geluidskaart mits je die hebt. En je hebt de volume knop goed bij de hand.
De geluidsknop zit namelijk aan de achterkant van je speakers, als je ze dus op je interne geluidskaart aansluit moet je de geluidsniveau instellen via je mac en niet via een knopje.

Voorbeeld voor goedkoop externe geluidkaart:
http://www.bax-shop.nl/usb-geluidskaart/tascam-us-100-usb-audio-interface/product-details.html
Zoals je ziet zit hier dus een volume knop, 2 tot 3 ingangen (altijd handig om te hebben, opnemen van sets/geluid/microfoon).
Deze kun je gewoon met USB aansluiten en dan met een RCA kabeltje naar de speakers, maximaal geluidsniveau instellen achterop de monitors. En dan je volume knop gebruiken op deze externe geluidskaart.

Ik zou in iedergeval voor een externe geluidkaart gaan, ik zelf heb de M-Audio Fast Track Pro, en hier ben ik echt zeer tevreden over! En zeer klasse geluid :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 22:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heel erg bedankt :)

maar zijn die 2 speakers genoeg om fatsoenlijk te produceren, hoeft er geen baskist bij of iets dergelijkt :P ?


thx :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 22:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is geen must voor beginnende producers nee. Kijk anders eens verder naar actieve boxen die meer laag hebben als daar je voorkeur ligt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 23:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wtr665 schreef:
heel erg bedankt :)

maar zijn die 2 speakers genoeg om fatsoenlijk te produceren, hoeft er geen baskist bij of iets dergelijkt :P ?


thx :thumbup:


Zijn over het algemeen niet veel producers die een sub hebben om mee te producen. Vind het zelf ook fijner om gewoon het geluid over 2 speakers te horen en als daar dan veel bas uit komt dan weet ik iig cker dat het met sub ook goed zit :P
Maar een sub is geen must nee. Zou ik iig niet doen, zal je nog verbazen denk ik dan hoeveel bas een studiomonitor kan weergeven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb geen deftige boxen maar wel de beste koptelefoon (althans, dat vind ik), namelijk de Pioneer HDJ 2000 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 18:33 
 
Artiest

Nixxus schreef:
Ik heb geen deftige boxen maar wel de beste koptelefoon (althans, dat vind ik), namelijk de Pioneer HDJ 2000 :D


Voor muziek te maken echt prut want dat ding geeft echt geen natuurlijk geluid :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen