Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 00:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

iemand hier ervaring mee : Hercules, Xps 5.1 70 ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 20:52 
 

Sennheiser PC 333D voor mijn verjaardag gekregen zaterdag 7.1 dolby, heerlijk geluid :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 20:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sennheiser px 100
sennheiser hd 202
sennheiser hd 205 :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 21:12 
 
Hardtraxx Newbie

ik ben binnenkort jarig, en ik wil nou eigenlijk wel is goede speakers waar ik m'n buren boos mee kan maken. Het mag ongeveer 500 euro kosten. Iemand een goede site met speakers of een suggestie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyletraxx schreef:
ik ben binnenkort jarig, en ik wil nou eigenlijk wel is goede speakers waar ik m'n buren boos mee kan maken. Het mag ongeveer 500 euro kosten. Iemand een goede site met speakers of een suggestie?

Ik heb wel een tip voor je: Ga naar een winkel en luister ernaar. Een speaker geeft altijd een karakteristiek geluid. Dat geluid ligt de ene wel goed in het gehoor, de andere niet. Ga daarom altijd even luisteren in een winkel naar speakers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 21:23 
 
Hardtraxx Newbie

Klinkt als goed advies, dank u!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeone schreef:
iemand hier ervaring mee : Hercules, Xps 5.1 70 ?


Heb deze set nu ongeveer een jaar in bezit en hij bevalt zeer goed!!
+ ziet er prima uit, niet te groot, geluid is top
- kabeltjes, als je de bass dichtbij hebt staan lijkt er vrij weinig uit te komen maar wanneer je een verdieping lager staat dreunt het als een malle
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 23:45 
 

Kheb nog altijd een Steelseries Siberia en een Sennheiser HD202 :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 00:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hardstyletraxx schreef:
ik ben binnenkort jarig, en ik wil nou eigenlijk wel is goede speakers waar ik m'n buren boos mee kan maken. Het mag ongeveer 500 euro kosten. Iemand een goede site met speakers of een suggestie?

Ik weet natuurlijk niet waar je woont, maar als je de mogelijkheid hebt zou ik hier eens een bezoekje brengen: http://WWW.Musicstore.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 18:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Khadber schreef:
Hardstyletraxx schreef:
ik ben binnenkort jarig, en ik wil nou eigenlijk wel is goede speakers waar ik m'n buren boos mee kan maken. Het mag ongeveer 500 euro kosten. Iemand een goede site met speakers of een suggestie?

Ik heb wel een tip voor je: Ga naar een winkel en luister ernaar. Een speaker geeft altijd een karakteristiek geluid. Dat geluid ligt de ene wel goed in het gehoor, de andere niet. Ga daarom altijd even luisteren in een winkel naar speakers.

Dat heb ik inderdaad ook gedaan. Voor dat geld wil je geen miskoop doen. Ik was naar de Feedback in Eindhoven gegaan, om te luisteren welke speaker het lekkerste klonk. Voor mij is dat toen de KRK RP6 geworden. Had ook geld voor de RP8, maar daar (vond ik) te veel bass in zitten en mijn kamer is al niet zo heel groot.

Wel leuk voor de buren natuurlijk, ik moet ook eens nieuwe boxen gaan halen als ik dit zo lees....
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen