Hehe oké wie is B-Front?
Michel Pollen dames en heren

Michel Pollen dames en heren
Pollenwrote:Hehe oké wie is B-Front?
Michel Pollen dames en heren![]()
![]()
idd helemaal mee eens...deze 2 zijn echt baaswrote:B-front & The Machine![]()
deze 2 zijn echt gegroeid in mijn ogen![]()
zijn idd wel goeie jawrote:Sws op plaats 1: Baas-Front! Meneer Pollen staat bij mij op plaats 2, en plaats 3 wordt bezet door Ran-D.
Net naast het podium, Zany, Wildstylez, Toneshifterz en Zatox.
wrote:B-Front en Zany en The pitcher (Micheal Pollen) dan, ben benieuwt naar je rede dat die er niet tussen staan?
Producer?wrote:
4. Low-E![]()
geweldige style! hard en origineel + Magic Show Set![]()
B-Front heeft me nooit echt aangesproken, maar de laatste tijd vind ik 'm wel goed worden ja.. wieweet volgend jaar als hij zo door blijft gaanwrote:B-Front en Zany en The pitcher (Micheal Pollen) dan, ben benieuwt naar je rede dat die er niet tussen staan?
wrote:Producer?wrote:
4. Low-E![]()
geweldige style! hard en origineel + Magic Show Set![]()
B-Front heeft me nooit echt aangesproken, maar de laatste tijd vind ik 'm wel goed worden ja.. wieweet volgend jaar als hij zo door blijft gaanwrote:wrote:B-Front en Zany en The pitcher (Micheal Pollen) dan, ben benieuwt naar je rede dat die er niet tussen staan?
Die Low-E - TBA heet Low-E Vs. Alter Egosz - Flashbackwrote:
* hele ep van Kevin Kaos
* I've Lost You (samen met J&W)
* Harde Rag / Kartong
* Low-E - TBA ( deze dus )
* Low-E vs Beat Providers - TBA
gewoon geweldig
nee dat is een anderewrote:Die Low-E - TBA heet Low-E Vs. Alter Egosz - Flashback
Het is ook niet echt een opvallende producer. Zijn sound lijkt erg veel op die van Crypsis. Hij heeft wel leuke tracks maar als producer zou ik hem toch niet in mijn lijstje zetten.wrote:Ik mis Chain Reaction een beetje hier mensen!