Ja, wat wil je hier mee zeggen? Om een plaat te maken moet je toch ook een plaat technisch goedwrote:Maar volgens mij gaat dit topic niet over draaivaardigheden maar over produceren.
in elkaar laten steken, of zie ik dat nou verkeerd?
Ja, wat wil je hier mee zeggen? Om een plaat te maken moet je toch ook een plaat technisch goedwrote:Maar volgens mij gaat dit topic niet over draaivaardigheden maar over produceren.
Dat klopt, maar dat word hier niet gezegd, hier gaat het over wat voor goede set B-Front heeft neergezet.wrote:Ja, wat wil je hier mee zeggen? Om een plaat te maken moet je toch ook een plaat technisch goedwrote:Maar volgens mij gaat dit topic niet over draaivaardigheden maar over produceren.
in elkaar laten steken, of zie ik dat nou verkeerd?
Daar was mijn reactie op bedoelt, niet op dat van jou.wrote:Na de set van gister,ben ik er zeker uit B-FRONT_O_ niemand kan tegen zijn techniek ok ! tering wat ziek
Dan heb ik niks gezegdwrote:Dat klopt, maar dat word hier niet gezegd, hier gaat het over wat voor goede set B-Front heeft neergezet.wrote:Ja, wat wil je hier mee zeggen? Om een plaat te maken moet je toch ook een plaat technisch goedwrote:Maar volgens mij gaat dit topic niet over draaivaardigheden maar over produceren.
in elkaar laten steken, of zie ik dat nou verkeerd?Daar was mijn reactie op bedoelt, niet op dat van jou.wrote:Na de set van gister,ben ik er zeker uit B-FRONT_O_ niemand kan tegen zijn techniek ok ! tering wat ziek
Van m'n broertje ook niet.wrote:The Machine, dit jaar nog geen slechte track van hem gehoord
SPECIAAL VOOR JOU: ik vind al zijn releases eenwrote:Van m'n broertje ook niet.wrote:The Machine, dit jaar nog geen slechte track van hem gehoord![]()
Het gaat om het aantal goede tracks, niet om het aantal geen slechte tracks.Des ondanks vind ik hem wel een goede producer hoor. Maar niet de beste.