Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 18:44 

Bierkoning

heb een top 5je kunnen vormen :D :
1. B-Front
2. Ran-D
3. Slim Shore
4. The R3bels
5. Catatonic Overload
Pollen, Zatox, Toneshifterz, Wildstylez, Psyko Punkz, Zany, Max Enforcer, Digital Punk, Waverider & "AVIO" hebben het ook goed gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 18:44 

Artiest

stefaneke schreef:
Jvosje schreef:
Ik mis Chain Reaction een beetje hier mensen!

Het is ook niet echt een opvallende producer. Zijn sound lijkt erg veel op die van Crypsis. Hij heeft wel leuke tracks maar als producer zou ik hem toch niet in mijn lijstje zetten.

Victime was wel bruut hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 19:11 

Pithune schreef:
stefaneke schreef:
Jvosje schreef:
Ik mis Chain Reaction een beetje hier mensen!

Het is ook niet echt een opvallende producer. Zijn sound lijkt erg veel op die van Crypsis. Hij heeft wel leuke tracks maar als producer zou ik hem toch niet in mijn lijstje zetten.

Victime was wel bruut hoor!

Maar toch, producer van het jaar is ie toch zeker niet voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 20:15 

Hardtraxxer

1 Wildstylez, Dikke tracks, en volgens mij heeft ie ook voor de alpha twins platen gemaakt, en die waren de bom,
2 Zatox - Geen woorden voor, maar gewoon dik,
3 TnT - Hebben dit jaar weer echt dikke shizzel gemaakt.
4 B-front Goed jaar maar zwaar overhyped, Tracks beginnen erg eentonig te worden, ondanks dat erg genoten van zn optredens
5 Tatanka - Heeft wat samenwerkingen gedaan en waren erg geslaagd. Tokyo, seiv mai nait, loops tings, kickin ass
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 21:24 

Hardtraxx Newbie

1 wildstylez prachtige nummers (L)
2 alpaverb heel oringeel wat die doet respect voor
3 frontliner egt voor uit gegaan dit jaar
4 max enforcer een paar flike :bomb:
5 brennan heart niet alles super maar wel veel

anthem van het jaar tot nu toe summer in the city part2

beste nieuw komer voor mij jack of sound

waarom geen b-front er in of ran-d ik ben niet egt van dat harde soms wel mooi maar das mijn mening
:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 21:25 

Hardtraxx Elite

Roy fff schreef:
beste nieuw komer voor mij jack of sound

waarom geen b-front er in of ran-d ik ben niet egt van dat harde soms wel mooi maar das mijn mening

Explain...?

OT:
Josh & Wesz zijn gegroeid in mijn ogen! Vind het ook zeer fijn wanneer ze een keertje niet ontbreken in line-ups. Michel Pollen komt ook zeker voor in mijn top 5, ik denk er nog even over na!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 12:50 

Hardtraxx Newbie

1. The R3bels
2. Alphaverb
3. Zatox
4. The Machine
5. Wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 13:02 

Hardtraxx Veteran

1. B-Front
2. The Machine
3. Zany
4. Donkeyrollers
5. AVIO
(6. The R3bels)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 13:12 

Hardtraxx Veteran

1. B-Front
2. Michel Pollen
3. Alphaverb
4. Slim Shore
5. Frontliner
(6. Zany, te weinig geproduceerd eigenlijk)
(7. Crypsis/Angerfist/Whatever, gewoon de Minus Is More crew :P)
(8. Wildstylez, als je A2 tracks meerekent)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 13:16 

Hardtraxx Veteran

1. Michel Pollen
2. B-Front
3. Zany
4. Frontliner
5. Wildstylez
6. Ran-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 13:18 

Hardtraxx Veteran

1. B-Front
2. Michel Pollen (The Pitcher/Dozer)
3. Chris One
4. The Machine
5. Wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 13:28 

Hardtraxx Veteran

1. B-Front
2. The Pitcher/Pollen
3. Ran-D
4. Chris One
5. Zany
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 11:59 

Hardtraxx Veteran

Waarom vergeet iedereen Geck-o, die heeft een aantal behoorlijke klappers gemaakt met Thera (Hysteria, Trespassing, Mindblowing music en nog 2 nieuwe geloof ik? ) een geweldige track namelijk The Hard Way (De beste voor mij van 2010 :worship: ) Een leuke track met Wavolizer en nog een paar heerlijke solo releases namelijk Forces of the Universe en Give me Some Heat :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 12:17 

1. B-front
2. The Machine
3. Thera/Geck-o
4. Catatonic Overload
5. The Pitcher

B-front heeft dit jaar echt dikke platen uitgebracht :woot: :bomb: :drool: :worship:
The Machine is ook erg erg goed bezig :bomb: :thumbsup:
Thera/Geck-o die hebben dit jaar ook echt dikke tracks gemaakt :bomb: :thumbup:
Catatonic Overload heeft ook een aantal dikke platen op zijn naam staan ben echt fan geworden :thumbsup: :D
The Pitcher vind ik echt goed geworden zijn vorige release vond ik niet zoveel aan maar nu op zijn album.... staan echt dikke dikke tracks op :bomb: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 12:20 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:
1. B-front
2. The Machine
3. Thera/Geck-o
4. Sasha F
5. Catatonic Overload

:yes: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 14:26 

Artiest

1. B-Front
2. Zatox
3. Psyko Punkz
4. Max Enforcer
5. Slim Shore
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 14:37 

Hardtraxxer

1. B-Front
2. Ran-D
3. Zatox
4. Alphaverb/Psyko Punkz
5. Wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 14:46 

Donateur

Hij is zelf niet de "echte" producer (volgens mij, als ik het fout heb kan dat best hoor :P ) maar toch het brein achter de meest geniale nummers van enkele artiesten van Fusion,

Gruwelijke platen van The Pitcher als voorbeeld :loving:

Michel Pollen :thumbup: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 14:47 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Michel Pollen :thumbup: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 15:44 

Hardtraxx Veteran

Collabs met Frontliner waaronder Magic en Godzz Power + Neophobia, Sleepwalker, Scary Noises, Chemical, Darkside en Development.
En dan als knaller hopelijk nog Inner Creativity dit jaar + Musical Analysis die zeker niet verkeerd klinkt ;)
Need I say more :$ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 16:04 

Hardtraxx Veteran

1. Zatox
2. B-Front
3. Ran-D
4. Psyko Punkz
5. The Pitcher/Pollen
6. Wildstylez
7. Frontliner
8. Freqs
9. Zany
10. Noisecontrollers

Zo ongeveer denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 17:23 

Hardtraxxer

Tot nu toe:

1. Frontliner
2. Wildstylez
3. Psyko Punkz
4. Toneshifterz
5. J&W

Maar ook een Zatox, Max Enforcer, The Pitcher en persoonlijk ook DBSTF zijn goed bezig geweest dit jaar. En wat betreft B-Front.. Hij heeft een aantal dikke platen gemaakt maar nee hij behoort niet tot een van producers van het jaar voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 17:45 

Hardtraxx Veteran

Als Ran-D wat meer had uitgebracht stond hij bij mij op #1, vind zijn werk wat hij heeft (dus ook het ''unreleased spul'') kwalitatief nog sterker als dat van B-Front.

Mijn top 5 (met gehele onderbouwing staat een paar pagina's terug)

Citaat:
Voor mij Top 5
1. B-Front:
Wint voor mij de race met Ran-D denk ik, met een minimum verschil toch wel. Het verschil kan groter worden als Musical Analisis/Inner Creativity nog uitkomt dit jaar. Maar het verschil werd al uitgemaakt door het feit dat B-Front al bijna alle wereldplaten heeft uitgebracht en Ran-D bij lange na niet. Als Fanatics/Feel my Fire/Better on the Otherside/Crossroads/Escapism uit waren gebracht was het een hele moeilijke keuze... maarja de studie van Randy zat wat in de weg hoorde ik.
Ook heeft B-Front samen met Fronliner in potentie de beste plaat van 2010 in handen. Namelijk Magic.
2. Ran-D (& Adaro)
Als 2e Ran-D dus, heeft met Under Attack/Struggle for Existence kwaliteit laten zien. Maar zoals ik al zei kon er dit jaar meer uit worden gehaald met de platen die (nog) niet uitkomen. Hij laat wel zien dat hij qua variatie een van de beste, zo niet de beste producer is op hardstyle-gebied. Maar een klein minpuntje krijgt hij nog wel van me ivm Pas Americano, beetje overbodig. Beter bracht hij 1 van de al genoemde platen.
3. Zatox
Zatox begon het jaar echt super, met zn Creation EP, met toch 4 kwaliteits platen. En in een razend tempo werd er ook al een nieuwe EP voorbereid. Die vond ik dan ietsjes minder, maar ook niet slecht. Onder de namen Tat & Zat kwam hij ook met (nog niet uitgebrachte) tracks als Kickin' Ass & Loops and Tings 2010. 2 knallers. Dus het is gewoon een goed jaar van hem!
4. Toneshifterz
Lijkt een beetje een rare keuze, maar deze krijgen van mij een plaats 4 omdat het voor mij de verrassing van het jaar is. Ze hebben een hele hoop met tracks die mij wel liggen geproduceerd dit jaar, met Origins of Life & Elektro Shock als beste voorbeeld. Vind dat er in vergelijking met Bioweapon bijvoorbeeld heel veel variatie in de tracks zit.
5. Zany
Zany is gewoon de hardstyle-god. Ik moet zeggen dat hij niet zijn allerbeste jaar heeft qua producties, maar een top 5 voor hem zit er altijd in. Onder z'n artiestennaam Zany kwam hij met een heel vet nummer The Great Zany Show, als anthem van z'n welverdiende feest. En Psychedelic Trip is gewoon extreem knap gemaakt, een unieke track. In een collab met Dozer kwamen er ook 2 aardige tracks uit, met name Fruxaq. En niet te vergeten zijn eigen Mr Monster EP. Kort gezecht: Een goed jaar, zoals altijd.
En daarbij ook nog het meewerken aan tracks binnen Fusion als die van de Donkey Rollers, met 2012 & D.O.N.K.E.Y ook van hele grote kwaliteit. Maar dat die nog niet uit zijn gekomen is dan wel minder.

Moet trouwens wel zeggen dat de verschillen minimaal zijn, maar de top 2 maakt wel een gat met de nummer 3. En ik had Zany misschien wel wat hoger moeten zetten qua tracks, maar ik heb veel gekeken naar wat de producer kan en of dit jaar een verrassing is. Oftewel (een van de/of het beste) jaar ooit.
Er zijn een paar namen die de top 5 net misliepen: Geck-O, Alphaverb, Max Enforcer, Crypsis & Wildstylez. En de talentjes waren sws: Chris One & The Machine, en daar kan Degos & Re-Done ook bij worden gezet.

Dit was trouwens nog voor wat releases en de albums.
Edit: Gun Degos & Re-Done ook wel een plekje in de top 5, ze hebben wel even de beste EP van het jaar op hun naam staan! (tot nu toe) + S@lsa! :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 20:14 

Hardtraxx Veteran

1. Zatox
Heeft dit jaar een hele andere stijl ontwikkeld die mij erg bevalt. 2 EP's en een release met A-Lusion, beide geweldig!
En wat er allemaal nog gaat komen.. Kickin' Ass / Loops & Things release en volgend jaar het Hard Bass anthem.

2. Psyko Punkz
Zijn dit jaar echt heel hard gegroeid. Ieder nummer wat ze dit jaar hebben uitgebracht is voor mij een bomb.
Kan geen genoeg van hun muziekstijl krijgen. Altijd verfrissend met hun intro's, vocals en kicks.

3. B-Front
Heeft echt goede shit uitgebracht. Vindt Magic toch ook wel een van de beste nummers van het jaar.
Moest eerst nog wennen aan zijn stijl, maar ik ben er nu echt verliefd op.

4. Wildstylez
Heeft echt bombs uitgebracht. In & Out, A Complex Situation, Delay Distortion, Lost In Music, Stuck In Ur Head.
En dan nog de Yellow Minute en Lost In Dreams remixes. Vondt alleen het Defqon anthem wat minder.

5. Michel Pollen
Verdient zeker een plek in de top 5. Die Here For The Future release kon me eigenlijk niet boeien,
maar z'n album is echt GE-WEL-DIG. Heel knap als iemand een album uitbrengt met geen één slecht nummer.

Op 6 eigenlijk Zany, maar hij heeft dit jaar te weinig uitgebracht vindt ik.
Zelfde geld trouwens voor Ran-D, goede producer maar ook weer te weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 20:21 

Hardtraxx Elite

1. B-Front
2. Ran-D
3. Psyko Punks
4. Zany
5. AVIO

Zo dacht ik 't.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen