Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 18:06 

Hardtraxx Veteran

Ik snap trouwens ook niet waarom Crypsis een paar keer genoemd wordt, die heeft maar 2 platen uitgebracht waarvan 1 niet eens zo heel sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 18:27 

Hardtraxx Elite

JolleNL schreef:
Ik snap trouwens ook niet waarom Crypsis een paar keer genoemd wordt, die heeft maar 2 platen uitgebracht waarvan 1 niet eens zo heel sterk.

Smaken verschillen ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 18:30 

Hardtraxx Veteran

Ben trouwens vergeten te melden dat als het Pitcher album is geslaagd dat hij de top 5 gaat halen bij mij! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 18:37 

Hardtraxx Addict

katamaran schreef:
Trainfreak schreef:
1. Wildstylerz
2. Da Tweekaz
5. Headhunterz

:x :x :x
Ja want Wildstylerz ( -.- ) heeft ook al zoveel uitgebracht... De release die er aankomt is een hele goede, maar om hem daarmee al te prijzen als producer van het jaar met z'n vage Defqon.1 anthem. En Da Tweekaz kunnen simpelweg gewoon niet voor B-Front eindigen, die lui hebben een aantal aardige tracks (niet mijn stijl trouwens) uitgebracht. Voor hun doen ook wel een goed jaar, maar een plaats 2 is toch wel heel hoog... kan ik gewoon niet serieus nemen. En HHZ heeft bijna een van zijn belabberste jaren achter de rug, qua producties is dit jaar wel het dieptepunt imo.
Dus ik kan deze top 5 gewoon zo hard niet waarderen, maar ja... dat is mijn mening dan.

Iemands lijst volledig afkraken en eindigen met het zinnetje " maar ja.. dat is mijn mening dan."
Wildstylez heeft zoals al eerder gezegd een prima jaar achter de rug, en ik vond die EP met A Complex Situation en In & Out anders ook prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 19:07 

Hardtraxx Veteran

Met discussieren op een forum kan het zo zijn dat je de mening van iemand tegen gaat. Dat is niet zo gek, het is mijn mening ja. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 19:17 

Hardtraxx Elite

JolleNL schreef:

Hij heeft 1 plaat uitgebracht en 2 Remixes (dacht ik) Strike (als plaat) en Dont Move/The Test 2.0 (als remix)
Laat het nou net zo zijn dat ik Strike dé plaat van het jaar vindt. Dat maakt (voor mij) Crypsis de producer van het jaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 15:20 

Hardtraxxer

1. B-Front ( Wat een producties dit jaar, echt niet normaal )
2. Zatox ( Heel veel goede tracks uitgebracht en de beste samen met Tat komen nog :drool: )
3. Ran-D ( Plaat van 2010 gemaakt: Under Attack :bomb: :bomb: )
4. Zany ( mede door zijn remixxen van Veritas en Face the Enemy en de verwachte Donkey Rollers platen :P )
5. Second Identity ( verrassend goed album )
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 15:31 

Hardtraxxer

Stephan_NL schreef:
3. Ran-D ( Plaat van 2010 gemaakt: Under Attack )

Iedereen vergeet altijd dat ook Adaro heeft meegewerkt aan deze plaat... ook hij verdient zeker respect hiervoor!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 15:35 

Hardtraxx Addict

ik vind dat iedereen toch wel max enforcer vergeet, met fade to black, gold & nu weer epic release die eraan komt. allemaal kwaliteit tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 15:36 

Hardtraxxer

1. Ran-D
2. B-Front
3. Alphaverb
4. Zany
5. Zatox
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 15:46 

Hardtraxxer

B-Front :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 16:21 

Hardtraxxer

katamaran schreef:
Voor mij Top 5
1. B-Front:
Wint voor mij de race met Ran-D denk ik, met een minimum verschil toch wel. Het verschil kan groter worden als Musical Analisis/Inner Creativity nog uitkomt dit jaar. Maar het verschil werd al uitgemaakt door het feit dat B-Front al bijna alle wereldplaten heeft uitgebracht en Ran-D bij lange na niet. Als Fanatics/Feel my Fire/Better on the Otherside/Crossroads/Escapism uit waren gebracht was het een hele moeilijke keuze... maarja de studie van Randy zat wat in de weg hoorde ik.
Ook heeft B-Front samen met Fronliner in potentie de beste plaat van 2010 in handen. Namelijk Magic.
2. Ran-D (& Adaro)
Als 2e Ran-D dus, heeft met Under Attack/Struggle for Existence kwaliteit laten zien. Maar zoals ik al zei kon er dit jaar meer uit worden gehaald met de platen die (nog) niet uitkomen. Hij laat wel zien dat hij qua variatie een van de beste, zo niet de beste producer is op hardstyle-gebied. Maar een klein minpuntje krijgt hij nog wel van me ivm Pas Americano, beetje overbodig. Beter bracht hij 1 van de al genoemde platen.
3. Zatox
Zatox begon het jaar echt super, met zn Creation EP, met toch 4 kwaliteits platen. En in een razend tempo werd er ook al een nieuwe EP voorbereid. Die vond ik dan ietsjes minder, maar ook niet slecht. Onder de namen Tat & Zat kwam hij ook met (nog niet uitgebrachte) tracks als Kickin' Ass & Loops and Tings 2010. 2 knallers. Dus het is gewoon een goed jaar van hem!
4. Toneshifterz
Lijkt een beetje een rare keuze, maar deze krijgen van mij een plaats 4 omdat het voor mij de verrassing van het jaar is. Ze hebben een hele hoop met tracks die mij wel liggen geproduceerd dit jaar, met Origins of Life & Elektro Shock als beste voorbeeld. Vind dat er in vergelijking met Bioweapon bijvoorbeeld heel veel variatie in de tracks zit.
5. Zany
Zany is gewoon de hardstyle-god. Ik moet zeggen dat hij niet zijn allerbeste jaar heeft qua producties, maar een top 5 voor hem zit er altijd in. Onder z'n artiestennaam Zany kwam hij met een heel vet nummer The Great Zany Show, als anthem van z'n welverdiende feest. En Psychedelic Trip is gewoon extreem knap gemaakt, een unieke track. In een collab met Dozer kwamen er ook 2 aardige tracks uit, met name Fruxaq. En niet te vergeten zijn eigen Mr Monster EP. Kort gezecht: Een goed jaar, zoals altijd.
En daarbij ook nog het meewerken aan tracks binnen Fusion als die van de Donkey Rollers, met 2012 & D.O.N.K.E.Y ook van hele grote kwaliteit. Maar dat die nog niet uit zijn gekomen is dan wel minder.

Moet trouwens wel zeggen dat de verschillen minimaal zijn, maar de top 2 maakt wel een gat met de nummer 3. En ik had Zany misschien wel wat hoger moeten zetten qua tracks, maar ik heb veel gekeken naar wat de producer kan en of dit jaar een verrassing is. Oftewel (een van de/of het beste) jaar ooit.
Er zijn een paar namen die de top 5 net misliepen: Geck-O, Alphaverb, Max Enforcer, Crypsis & Wildstylez. En de talentjes waren sws: Chris One & The Machine, en daar kan Degos & Re-Done ook bij worden gezet.

Idd !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 16:38 

Bierkoning

WZY schreef:
ik vind dat iedereen toch wel max enforcer vergeet, met fade to black, gold & nu weer epic release die eraan komt. allemaal kwaliteit tracks.

Moah Fade to black is wel geweldig, maar Gold was ik al snel zat en de epic release vink goed maar om daarmee nou meteen bij de besten dit jaar te horen ;)
dan vind ik eerder dat Slim Shore of The R3bels meer genoemd mogen worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 17:38 

Artiest

JolleNL schreef:
katamaran schreef:
Trainfreak schreef:
1. Wildstylez
2. Da Tweekaz
5. Headhunterz

:x :x :x
Ja want Wildstylerz ( -.- ) heeft ook al zoveel uitgebracht... De release die er aankomt is een hele goede, maar om hem daarmee al te prijzen als producer van het jaar met z'n vage Defqon.1 anthem. En Da Tweekaz kunnen simpelweg gewoon niet voor B-Front eindigen, die lui hebben een aantal aardige tracks (niet mijn stijl trouwens) uitgebracht. Voor hun doen ook wel een goed jaar, maar een plaats 2 is toch wel heel hoog... kan ik gewoon niet serieus nemen. En HHZ heeft bijna een van zijn belabberste jaren achter de rug, qua producties is dit jaar wel het dieptepunt imo.
Dus ik kan deze top 5 gewoon zo hard niet waarderen, maar ja... dat is mijn mening dan.

Je zegt het zelf al: Dat is mijn mening :P Wildstylez doet het trouwens echt goed dit jaar, vergeet niet dat hij ook de tracks van Alpha Twins produceert.

Lol sorry voor die r xD (niet opgevallen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 18:20 

Hardtraxx Veteran

doe mij thera maar
stuk voor stuk knallers wat ie uitbrengt :worship:

wie k t minst gun: toneshifterz gewoon omdat ze alles namaken en een klein btje veranderen :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 18:38 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
wie k t minst gun: toneshifterz gewoon omdat ze alles namaken en een klein btje veranderen :sick:

:nono:
Dat doet Bioweapon, Toneshifterz vind ik een heel lekker jaar draaien. Vind het wel een grote verrassing, paar heerlijke platen uitgebracht! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 20:21 

Donateur

Voor mij zou het toch wel Ran-D zijn. Maar aangezien The R3bels mij dit jaar heel erg hard hebben verrast met een aantal tracks:
Pain, Let yourself go, Life style, First Time, Motherland, Temptation, Bionicle komen hun toch echt heel hoog in mijn lijstje.
Van Ran-D wacht ik nog steeds op paar bloedgeile tracks zoals Fanatics, Better on the other side en nog een paar.
En Met Under attack & Struggle 4 Existence bewijzen ze ook een hele boel!

Wildstylez doet het ook dit jaar zeer lekker met onderandere ook de Alpha² tracks die voor mij de doorslag geven om deze in mijn top 5 te zetten met een Atrocious en yellow minute Remix

Ook zatox heeft dit jaar bewezen om zeer goede kwaliteit te leveren, Deze man mag dus ook niet ontbreken met zijn nieuwe label tracks van dit afgelopen jaar.

Frontliner ook zeker in de top 5! Eigenlijk samen met B-Front omdat dit duo echt super dikke tracks samen hebben gemaakt.
En Solo releases ook een paar zeer lekker!

1. Ran-D
2. The R3bels
3. Wildstylez
4. Zatox
5. Frontliner & B-Front
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 20:49 

Hardtraxx Addict

katamaran schreef:
The Anim0l schreef:

Dat doet Bioweapon, Toneshifterz vind ik een heel lekker jaar draaien. Vind het wel een grote verrassing, paar heerlijke platen uitgebracht! :worship:

Lekker draaien doen ze niet echt (Q-Dance presents: Fusion), maar ze hebben zeker wel wat lekkere plaatjes geproduceerd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 20:52 

Donateur

geen idee eigenlijks jaar duurt nog zo lang :P
maar tot nu toe B-Front. maar daar kan nog verandering in komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 20:53 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
doe mij thera maar
stuk voor stuk knallers wat ie uitbrengt :worship:

Thera is niet echt mijn stijl, maar het is zeker wel goed wat hij doet!
Wat betreft de Toneshifterz: platen als Elektro Shock, Drop It, Origins Of Life en In Darkness zijn toch wel erg fijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 20:54 

Artiest

KickinAzz schreef:

Lekker draaien doen ze niet echt (Q-Dance presents: Fusion), maar ze hebben zeker wel wat lekkere plaatjes geproduceerd :P

gelukkig gaat t om producer van t jaar en niet DJ xd
maar idd toneshifterz hebben lekkere platen geproduceerd, bioweapon daarentegen heb ik steeds een deja-vu gevoel bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2010 20:56 

Hardtraxx Elite

KickinAzz schreef:
katamaran schreef:
The Anim0l schreef:

Daar ben ik volkomen met jou eens. Alleen had ik Toneshifterz gezien op Twisted.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2010 11:25 

Hardtraxxer

1. Pollen (2 heerlijke Dozer-releases, 1 Donkey Rollers-release die nog komt, 1 goede Pitcher-release + heldenalbum wat er nog aan komt)

2. B-Front (Heeft veel diversiteit in zijn platen: Neophobia, Sleepwalker, Chemical, Inner Creativity, Auditory Nerve, Scary Noises en natuurlijk Magic)

3. Slim Shore (Die gast heeft een van de beste solo-releases van het jaar gehad met Scars/Syren/King Of The Stage. Daarnaast nog Scary Noises en Chemical met B-Front. Daarbij nog Ansarat anthem met die heerlijke 2e climax én die heldenremix van Dominator!)

4. Wildstylez (Ook enorm diverse tracks gemaakt, wat de kwaliteit van een producer weergeeft)

5. Bas Oskam (Naast de platen van Noisecontrollers ook nog een hele serie aan Pavelow producties gemaakt + enkele Kasparov tracks om van te smullen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2010 12:02 

Hardtraxx Veteran

WIJNUH schreef:
5. Bas Oskam (Naast de platen van Noisecontrollers ook nog een hele serie aan Pavelow producties gemaakt + enkele Kasparov tracks om van te smullen)

En dan vergeet je Back in Time / Classic en From Scratch nog, ook hele vette platen vooral Back in Time.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2010 12:23 

Hardtraxxer

JolleNL schreef:
WIJNUH schreef:

En dan vergeet je Back in Time / Classic en From Scratch nog, ook hele vette platen vooral Back in Time.

O ja :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen