''vragen-naar-de-bekende-weg'' en ''Bfront-de-hemel-in-prijzen'' topic

frontliner
psyko punkz
(Alhoewel jouw lijstje op zich ook goede namen erin had staanwrote:Tot nu toe:
01. The Machine
02. Alphaverb
03. Tuneboy
04. Psyko Punkz
05. Slim Shore
06. B-Front
07. Zany
08. Zatox
09. Chris One
10. Thera
11. Michel Pollen
12. Bas Oskam
13. Max Enforcer
14. Digital Punk
15. Activator
Idd het is gewoon een punt dat B-Front een geweldig jaar heeft gehad, en ALS je meer van rauwe hardstyle houdt, kun je niet om em heenwrote:Wat een zeikerds hier over B-Front. Sinds wanneer mogen niet te veel mensen dezelfde mening delen? Als ik B-Front zelf niet de beste vond, had ik echt wel een andere naam neergezet.
2x in deze top 5 kan ik me helemaal vindenwrote:Speciaal voor jou dan:wrote:krijgen we dat b-front gelul weer, zucht.
Frontliner voor mij nu al producer van het jaar!
1. B-FRONTB-FRONTB-FRONTB-FRONTB-FRONTB-FRONTB-FRONTB-FRONTB-FRONTB-FRONTB-FRONT
2. The Machine
3. Slim Shore
4. The R3bels
5. Zany
Inderdaad, vorig jaar dacht niemand dat er nog iets beters zou komen dan Donkey Rollers, maar toen kwam daar een erg sterke 8-tracker van Noisecontrollers en ook nog eens de Vintage EP van Zatox.. het kan allemaal nog xDwrote:
Maar laat ik nog maar even afwachten tot eind dit jaar...
wrote:1. Wildstylerz
2. Da Tweekaz
5. Headhunterz
Je zegt het zelf al: Dat is mijn meningwrote:wrote:1. Wildstylerz
2. Da Tweekaz
5. Headhunterz![]()
![]()
![]()
Ja want Wildstylerz () heeft ook al zoveel uitgebracht... De release die er aankomt is een hele goede, maar om hem daarmee al te prijzen als producer van het jaar met z'n vage Defqon.1 anthem. En Da Tweekaz kunnen simpelweg gewoon niet voor B-Front eindigen, die lui hebben een aantal aardige tracks (niet mijn stijl trouwens) uitgebracht. Voor hun doen ook wel een goed jaar, maar een plaats 2 is toch wel heel hoog... kan ik gewoon niet serieus nemen. En HHZ heeft bijna een van zijn belabberste jaren achter de rug, qua producties is dit jaar wel het dieptepunt imo.
Dus ik kan deze top 5 gewoon zo hard niet waarderen, maar ja... dat is mijn mening dan.
Dat is waar, dat hij in de Top 5 staat vind ik niet eens zo gek hoor, alleen heeft hij vele betere jaren gehad denk ik. De tracks die je noemt kunnen bij ook net niet tippen aan veel tracks die andere producers hebben gemaakt.wrote:En Atrocious, Reputation Game, Yellow Minute Remix en Lost In Dreams Remix dan? In & Out, Lost In Music, Youtube Remix ook nog.