Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 21:09 

Hardtraxx Elite

1. Michel Pollen, vanwege diverse producties en natuurlijk het album. Heb hem niet beter kunnen voorstellen.
2. Zatox, een paar lekkere EP's uitgebracht en nog meer heerlijke tracks van hem gehoord.
3. Josh & Wesz, hebben een lekkere style ontwikkeld, tracks klinken precies hoe ik ze wil horen.
4. The R3bels, een fijn jaar achter de rug (voor wat is geweest) qua producties, mogen vaker geboekt worden!
5. B-front, heeft lekkere platen achter zijn naam gezet dit jaar, alleen mag zijn sound nog een beetje uitbreiden.

Er zijn zat andere DJ's die ook fijne platen hebben geproduceerd (bijvoorbeeld Ran-D), maar hij heeft dit jaar niet veel laten horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 22:55 

Hardtraxxer

Wildstylez!! Als hij nou ook wat extra rauwere nummers aan zijn lijstje van producties toevoegt... Maar die melodieën van hem! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 00:20 

Hardtraxx Addict

Brainweavers schreef:
Wildstylez!! Als hij nou ook wat extra rauwere nummers aan zijn lijstje van producties toevoegt... Maar die melodieën van hem! :thumbsup:

Dus jij vindt die remix van Yellow Minute niet rauw? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 00:45 

Bierkoning

KickinAzz schreef:
Brainweavers schreef:

Dus jij vindt die remix van Yellow Minute niet rauw? :x

Hij zegt toch EXTRA, en hij heeft dat ook geproduceerd voor Alpha Twins dus de meeste mensen zullen denken dat zij dat zelf gedaan hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 01:43 

Hardtraxxer

Das idd waarom ik het woordje extra erbij gezet had ;) EN daarnaast bedoel ik meer rauwere nummers onder de naam 'Wildstylez', maar Feedback is al een stap in de goede richting :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 17:07 

Hardtraxx Veteran

Na Qlimax gaat Wildstylez redelijk omhoog in men lijstje denk ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 18:20 

Artiest

blijft nog altijd Zany bij mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 19:49 

1. B-front omdat hij dit jaar echt knallers heeft uitgebracht :woot: de solo is :bomb: de 2 samen werkingen zijn :bomb:
dan ook nog 'Haunted' met Titan is ziek... :thumbsup:
2. Wildstylez hij heeft dit jaar echt zijn best gedaan.. Feedback/Delay Distortion waren super vet :D Huh? & B2B zijn super dik :woot: (jammer maar helaas nog niet uitgebracht)
hij start een eigen label de Defqon 1. Anthem zat ook super goed in elkaar :thumbsup: helemaal top
3. Zany hij heeft dit jaar niet veel platen uitgebracht maar de platen die die uitbracht zijn ziek :thumbsup: Great Zany Show Anthem, Psychedelic Trip, Face The Enemy Rmx :love:
allemaal vette tracks en niety te vergeten de HardBass Anthem :bomb:
4. The Pitcher ik vond zijn stijltje niet zoveel aan here for the future die hele EP vond ik saai.. tot hij met dat gruwelijke album kwam :love:
3/4 van de Tracks zijn vet :thumbup: je hoord echt The Pitcher en ook niks anders :D
5. Theracords (Alle Dj's hebben dikke tracks uitgebracht vandaar die labelnaam)
vind bijna alle tracks van dit jaar van Theracords echt vet,, ze zijn erg vooruit gegaan dit jaar :thumbup:
ga zo door :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 20:12 

Donateur

Michel Pollen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 16:17 

Hardtraxxer

1. The Pitcher
2. Thera
3. Alphaverb
4. Frontliner
5. Geck-o
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 18:15 

Hardtraxx Elite

1. Ran-D: Heeft voor mij met een klein aantal tracks nog een geweldige indruk gemaakt
2. The R3bels: Sowieso een goed jaar voor deze heren met een aantal geweldige klappers die me zeker aan stonden
3. Zatox: Opstarten van zijn eigen label deed hem goed en heb ook lekkere nummertjes voorbij horen komen
4. The Pitcher: Heeft me verbaasd met zijn goede album, vooral een aantal tracks die lekker wegluisteren
5. Tatanka- Tja... waarom :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 20:07 

Bierkoning

stel dat the pitcher bij die fear fm contest de dj van het jaar wordt, gaat dus eigenlijk alle eer van het "minder voorgelichte" publiek naar Luc en niet naar Pollen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 20:30 

Hardtraxx Veteran

JP Hardstyle schreef:
stel dat the pitcher bij die fear fm contest de dj van het jaar wordt, gaat dus eigenlijk alle eer van het "minder voorgelichte" publiek naar Luc en niet naar Pollen...

En dat was juist de bedoeling van Pollen, hij wilde zelf meer op de achtergrond blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 20:43 

Hardtraxx Elite

Ja, maar als Michel uit wordt geroepen tot producer van het jaar wordt dat in feite The Pitcher. Het grote publiek ziet Luc achter de draaitafels staan en geven hem dus alle credits, onwetende dat hij alleen draait op feesten en het gezicht is van The Pitcher. En dat terwijl hij vrij weinig met het produceerwerk heeft te maken.

Edit: Het gaat er bij mij niet om dat Michel niet in de schijnwerpers wil staan maar dat Luc het misschien wel komt te staan maar dit in feite niet verdient. (No offense)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 20:45 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Ja, maar als Michel uit wordt geroepen tot producer van het jaar wordt dat in feite The Pitcher. Het grote publiek ziet Luc achter de draaitafels staan en geven hem dus alle credits, onwetende dat hij alleen draait op feesten en het gezicht is van The Pitcher. En dat terwijl hij vrij weinig met het produceerwerk heeft te maken.

Citaat:
En dat was juist de bedoeling van Pollen, hij wilde zelf meer op de achtergrond blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 20:45 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Mike-O schreef:

Citaat:

Heb mijn bericht al geëdit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 20:57 

Donateur

Van mij krijgt Pollen alle credits of ie dat nou wil of niet :P
En Luc krijgt natuurlijk de credits dat hij al die geniale platen draait :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 21:04 

Hardtraxx Addict

wildstylez

lekkere releases van hem zelf en niet te vergeten de alpha² remixxen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 21:59 

Hardtraxxer

Citaat:
Van mij krijgt Pollen alle credits of ie dat nou wil of niet :P
En Luc krijgt natuurlijk de credits dat hij al die geniale platen draait :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 22:39 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:

Edit: Het gaat er bij mij niet om dat Michel niet in de schijnwerpers wil staan maar dat Luc het misschien wel komt te staan maar dit in feite niet verdient. (No offense)

The Pitcher begon met Pollen als enige producer en Luc als DJ. Tegenwoordig zit Luc er gewoon bij als ze aan het producen zijn en maken ze de platen dus samen. Hoeveel invloed Luc daarop heeft weet ik niet, maar hij heeft wel degelijk er invloed op. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 22:48 

Hardtraxx Elite

Natuurlijk snap ik dat 'ie erbij zit, en dat ze sommige dingen samen bespreken. Maar om Luc er dan op aan te kijken als producer van het jaar vind ik oneerlijk, maar goed. Daar ging mijn punt dus over, misschien dat ik het niet goed overbracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 22:56 

Hardtraxx Veteran

B-Front.

Niet zo zeer om Raw Hardstyle, maar meer omdat hij zich in korte tijd zo sterk ontwikkeld heeft :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 23:20 

Bierkoning

Mike-O schreef:
Natuurlijk snap ik dat 'ie erbij zit, en dat ze sommige dingen samen bespreken. Maar om Luc er dan op aan te kijken als producer van het jaar vind ik oneerlijk, maar goed. Daar ging mijn punt dus over, misschien dat ik het niet goed overbracht.

Dat wilde ik dus ook duidelijk maken met mijn post
vind het een beetje raar als Luc alle eer krijgt voor de producties van Pollen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 23:23 

Hardtraxx Elite

JP Hardstyle schreef:
Mike-O schreef:

Geef gewoon the Pitcher de eer ipv van allemaal moeilijk te doen - iedereen snapt wat je bedoeld -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 00:00 

Bierkoning

Titatovenaar schreef:
JP Hardstyle schreef:
Mike-O schreef:

Geef gewoon the Pitcher de eer ipv van allemaal moeilijk te doen - iedereen snapt wat je bedoeld -.-

Als je het nog niet doorhad, ik geef Luc dus niet de eer, maar Pollen ;)
Ik geef eer aan Luc op andere opzichten ;)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen