Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 00:08 

Geef gewoon The Pitcher de eer, zijn we daar ook over uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 02:34 

Hardtraxxer

We hebben het dan over 2010: vind ik Zatox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 11:07 

Hardtraxx Veteran

1.B-front
2.The Machine
3.Thera & Friends
4.Zany
5. Chris One
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 11:18 

1. B-front
2. The Machine
3. Chris One
4. Zany
5. Titan
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 22:51 

1. B-front omdat hij dit jaar dikke tracks heeft gemaakt solo en samenwerkingen waren dik :bomb:
2. Wildstylez hij heeft dit jaar redelijk wat releases en elke release overtreft de ander :worship: deze man heeft dit jaar een top jaar gehad en verdiend zeker een plek :D :D
3. Chris One zo jong talent en ineens met 2 dikke klapper als Psycho & Killshot :thumbsup: Respect voor deze jongen :thumbup:
4. Zany heeft dit jaar echt dikke knallers op zijn naam staan + samenwerkingen :love: :drool:
5. The Pitcher komt alleen door zijn :bomb: album :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 22:59 

Hardtraxx Veteran

Gek dat je in 4 dagen zo van mening kan veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 23:00 

katamaran schreef:

heb ik meestal ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 00:21 

Artiest

DarkSymphony schreef:
katamaran schreef:

heb ik meestal ;)

over 4 dagen dus weer een andere top5? Cliffhanger erbij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 00:25 

Hardtraxx Veteran

1 - B-Front: Overduidelijk de nummer 1 van mij dit jaar. Ongelofelijk wat deze man dit jaar heeft gebracht. Ik zet het maar even op een rijtje;
Godz Power, 1.000.000 stars, Magic, Become the sky, Neophobia, Sleepwalker, Scary Noises, Chemical. Awake, Elements, Development, Darkside, Inner Creativity, Musical Analysis, Haunted. :bomb:
En ik kan gewoon geen 1 nummer vinden dat ik slecht vind. Het zijn allemaal goede tracks, met als uitschieters Magic, Inner Creativity en Chemical in mijn ogen. En nog niet eens alles in gereleased! :D

2 - Geck-O: Ook een overduidelijke nummer 2. Veel verrassende nummers, met een beetje een early tintje eraan. Altijd van hoge kwaliteit, met een heerlijke energie erin. Hierbij doel ik op platen als Forces of the universe, Don't you lose it, Mindblowing music en zo kan ik nog wel even doorgaan :D En heeft hij ook nog eens het hardste nummer van het jaar op z'n naam staan: Trespassing :bomb: :bomb: :bomb: En The Hard Way draai ik ook nog helemaal kapot thuis :love: Top producer.

Ook credits aan Thera natuurlijk, die veel tracks samen heeft gemaakt met Geck-O :thumbsup:

3 - Zatox: Heeft in mijn ogen ook een goed jaar gehad. Flink wat producties! Sommigen lijken wel wat op elkaar, maar des ondanks zijn het wel nummers van goede kwaliteit :thumbup: Ear fucking en Creation vind ik nog steeds erg vet om te luisteren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 00:33 

Hardtraxx Veteran

Robster schreef:
1 - B-Front: Overduidelijk de nummer 1 van mij dit jaar. Ongelofelijk wat deze man dit jaar heeft gebracht. Ik zet het maar even op een rijtje;
Godz Power, 1.000.000 stars, Magic, Become the sky, Neophobia, Sleepwalker, Scary Noises, Chemical. Awake, Elements, Development, Darkside, Inner Creativity, Musical Analysis, Haunted. :bomb:
En ik kan gewoon geen 1 nummer vinden dat ik slecht vind. Het zijn allemaal goede tracks, met als uitschieters Magic, Inner Creativity en Chemical in mijn ogen. En nog niet eens alles in gereleased! :D

:love:
Enige die ik niet helemaal geweldig vind om thuis te horen is Chemical :( Live is het wel een hele mooie track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 00:37 

Donateur

Live is het wel een draak van een track? Dus nog kutter dan thuis? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 00:41 

Artiest

ik vind chemical persoonlijk veel beter dan scary noises. Het probleem wat B-front vaak heeft in mijn ogen is dat hij gewoon duister wil zijn en dus hele simpele mineur melodietjes neerzet die echt niet goed gevonden zijn of boeiend.
Maar 1 melo van hem vind ik heel sterk en dat is Sleepwalker, de rest klinkt geforceerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 00:42 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Live is het wel een draak van een track? Dus nog kutter dan thuis? :P

Ik bedoel eigenlijk dat het juist goed klinkt Live :P Draak van een track hoeft volgens mij niet per se iets negatiefs te zijn toch :huh: ?
Of heb ik dat mis:P? In dat geval pas ik mijn bericht wel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 01:14 

Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
ik vind chemical persoonlijk veel beter dan scary noises. Het probleem wat B-front vaak heeft in mijn ogen is dat hij gewoon duister wil zijn en dus hele simpele mineur melodietjes neerzet die echt niet goed gevonden zijn of boeiend.
Maar 1 melo van hem vind ik heel sterk en dat is Sleepwalker, de rest klinkt geforceerd.

Ik vind ze juist wel allemaal goed bedacht, beetje simpel misschien maar wel erg origineel en duister. Vooral Musical Analysis. Maar misschien ligt dat meer aan de rest van de nummers dan de melodiën, ik kan je wel begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 03:10 

Hardtraxx Veteran

1. Ran-D (Under Attack, Struggle For Existence, Crossroads & Feel My Fire :worship: ) Niet heel veel tracks, maar de track van 2010 voor mij is Under Attack, daarom Ran-D op 1 (ja ik weet 't, Adaro heeft d'r ook aan meegewerkt :P )
2. B-Front (Sleepwalker, Neophobia, Chemical/Scary Noises (Ft. Slim Shore), zijn Free Releases! Echt allemaal stuk voor stuk Super)
3. The machine (No Mad Soul (Ft. Sasha F), Gehele Place Of Terror E.P. & Explorers Of The Mind) Heerlijke eigen sound die ik in de loop van dit jaar steeds meer ben gaan waarderen. Die Mid Intro van No Mad Soul ben ik verlieft op gaan worden! :thumbsup:

- Zany moet ik ook zeker weer een pluimpje geven voor zijn Mr. Monster EP en natuurlijk Psychedelic Trip, als ik laatstgenoemde hoor ga ik gewoon ook helemaal uit m'n plaat!

- Ook The Pitcher heeft laten zien dat hij een prima Album kan produceren, ookal is de beste plaat nog steeds de plaat samen met B-Front, maar dat terzijde!

- Ook respect voor de wat minder bekende en opkomende producers (Solutio/TheI's/Dizzorder/Etc..) met wat hun hebben laten horen!

- Chris One, je zou bijna zijn andere platen vergeten na Killshot & Psycho, maar de man kan d'r ook zeker wat van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 11:59 

Hardtraxx Veteran

Dan doe ik maar een top 5 met beredenering:

1. B-Front: Heeft zich sterk ontwikkeld, zo'n grote stap maken in 1 jaar is gewoon heel veel respect waardig! De tracks die mij het meeste doen wie dit jaar zijn uitgebracht, zijn Magic, Become The Sky, Scary Noises, Sleepwalker en mijn favoriet Neophobia :thumbsup:
En dan moet Inner Creativity/Musical Analysis nog komen :drool:

2. Ran-D: Een hele goede nummer 2, met de nu eindelijk uitgebrachte Feel my Fire en Crossroads. Beiden super! Struggle for Existence deed mij eerst niet heel veel, begon de track steeds meer te waarderen en na Qbase is het :loving: Under Attack is godlike! :bomb:
En dan ook nog In for the Kill, supersterke track. En het eerbetoon aan een bekende van hem klinkt ook erg mooi: Until we meet Again. :thumbsup:

3. Wildstylez: Altijd al verliefd geweest op zijn prachtige melodieuze platen, dit jaar brengt hij ook heel wat nieuws. Feedback kon me niet echt bekoren op het eerste gezicht, maar na een aantal keren luisteren wordt het toch erg goed! Huh? vond ik gelijk de 1e keer al een erg vette track.
Vetste tracks van hem dit jaar voor mij: DefQon anthem, Huh?, Back 2 Basics en 160 bpm :thumbsup: (Was echt heerlijk @ DefQon ondanks de set die bagger was!)

4. Toneshifterz: In 2009 kende ik van hun alleen nog maar Sahara. 2010 is voor hun een topjaar, met voor mij als uitschieters Drop It, Elektro Shock, Origins Of Life, Jaydee en In Darkness. Minpuntje vind ik de collab met Bioweapon, die tracks zijn niet heel interessant.
Maar Dead of the Night is dan weer een megaknaller waar ik wel met smart op wacht!

5. Zatox: Alles wat deze man uitbracht dit jaar was erg sterk! No one excluded was voor mij de minste van allemaal, maar ook deze track klinkt erg goed. Creation E.P. en Raw Style E.P. zitten beiden vol goeie tracks!
Toch zit er erg weinig variatie meer in zijn nummers, dit is waarom hij 'maar' plaats 5 bezet. Maar met Hard Bass anthem, Irreplaceable, Zatox & Ran-D- ID nog te gaan, zie ik weer een heel mooi jaar voor hem komen!

Eervolle vermelding: Brennan Heart. Hij staat bekend om zijn synths die altijd hetzelfde klinken, en zijn tracks worden bijna bij voorbaat al uitgekotst door een paar mensen op dit forum.
Platen als Reputation Game, Till U believe it, Wake Up, Light the Fire en Bang the Bass zijn toch wel erg lekker :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 23:50 

Bierkoning

Ik wil Bas van NC ook nog even vermelden hier, aangezien hij tracks voor NC, Pavo, Kasparov, SMD EN Pavelow maakt(misschien vergeet ik er nog wel 1 :P )
dit bewijst wel zijn diversiteit en zijn producer skills
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 00:40 

Artiest

JP Hardstyle schreef:
Ik wil Bas van NC ook nog even vermelden hier, aangezien hij tracks voor NC, Pavo, Kasparov, SMD EN Pavelow maakt(misschien vergeet ik er nog wel 1 :P )
dit bewijst wel zijn diversiteit en zijn producer skills

divers wou ik het niet noemen, kasparov en de rest ok, dat ligt ver uit elkaar, maar de rest tikt toch echt wel tegen ´t randje NC aan.
Divers niet, maar respectvol zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 20:24 

Hardtraxxer

Bas van nc is in mijn ogen een van de beste producers, iedere track zit vol met kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 20:30 

Donateur

Net alsof het bij Bob om de melodieetjes gaat, gaat gewoon om de basslines & kicks lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 10:41 

Donateur

ik zeg wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 16:25 

Artiest

Mol schreef:
Net alsof het bij Bob om de melodieetjes gaat, gaat gewoon om de basslines & kicks lol

moet ie ook geen melo's gaan maken als die ze niet interessant vindt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 17:20 

Hardtraxx Elite

1 Michel Pollen
2 Zany

(Deze 2 gasten weten gewoon met 1 donkey rollers release iedereen te interesseren voor een lange tijd)

3 B-front

4 Chris One

5 Zatox
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 18:46 

Hardtraxxer

Bas Oskam :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 18:48 

Hardtraxx Elite

DJ HARDSTYLE! :loving: :worship:
Zoals ik al eerder zei; Crypsis staat bij mij erg hoog, samen met de fusion allstars (gewoon de peeps @ fusion dus...)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen