Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

Gooi alles er maar uit aangezien het Wist Je Dat topic wat vol aan het lopen is door deze discussie.

Om even een chronologische verhaallijn te schetsen:

Audiofreq gooide deze tool online om te bewijzen dat de originaliteit in de rawstyle scene tegenwoordig ver te zoeken is. Its time for a change, wouldn't you agree? schreef hij erbij op zn Twitter account.

Niet veel later begonnen ook B-Front, Technoboy en (indirect) Radical Redemption zich er mee te bemoeien.

Twitter B-Front schreef:
@audiofreqdj haha lol! i agree! But its how you use it right? Screetches in a different pattern no hc kick is also cool!


Twitter Technoboy schreef:
@audiofreqdj sharing your point of view, man


Radical voelde zich blijkbaar aangesproken en reageerde als volgend:
Twitter Radical Redemption schreef:
Jealousy is a bitch!

Het bleef hierna even rustig maar vandaag ging het weer verder. Promo was vandaag weer actief op Twitter om te reageren op het nieuws van de nieuwe alliassen van Day-Mar en Lowroller.

Twitter DJ Promo schreef:
Het lijkt wel alsof je niet meer hardcore bent als je geen rawstyle maakt

Reactie van een hardcore liefhebber schreef:
@DJPromo tof dat jij de enige bent die het durft te zeggen! De liefde voor hardcore is over bij veel artiesten

Twitter Promo schreef:
@ExxonHC het lijkt er meer op dat hun portemonnee leeg is ;)


Blijkbaar werd dit Radical Redemption te veel en gooide er weer eens van alles uit.

Verzameling tweets van Radical Redemption schreef:
Bepaalde tweets vandaag/gister vanuit jaloezie, zonder precies te zeggen wat. Noem het beestje dan gewoon bij de naam. Schijnheilig gedoe!
Citaat:
@RdclRedemption mis ik weer wat!?

@rudypeters Denk het wel, mensen zijn weer op elkaar aan het afgeven. Irritant, laat iedereen gewoon gaan!
Citaat:
@RdclRedemption joh, lekker langs je heen laten gaan :)

@rudypeters Het gevoel dat een collega andere collega's een steek onder water geeft, walgelijk..:)


The story continues...
Citaat:
@RadicalRedemption Eigenlijk moet jij het beestje nu ook bij de naam noemen dan :-)

RR schreef:
@Wouterrenckens Nou tweets van Audiofreq, Promo en dan ook de reacties dr op.


En hij gaat nog verder...

Citaat:
Radical Redemption ‏@RdclRedemption 3 uur
Bepaalde tweets vandaag/gister vanuit jaloezie, zonder precies te zeggen wat. Noem het beestje dan gewoon bij de naam. Schijnheilig gedoe!
-------------
Rob Min ‏@rob_min 2 uur
@RdclRedemption No offense verder, maar doe je daar nu ook niet een klein beetje aan mee? :)
---------------
Radical Redemption
‏@RdclRedemption
@rob_min Heb zoveel gelezen laatste 2 dagen aan actie/reactie, valt niet allemaal te benoemen.


Menschen, barst los en pak een bak met popcorn! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:17 
 
Hardtraxx Crew

:corn: :corn: :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
1) Daymar gaat hardstyle maken onder alias DJ Khaleesi

Ff een toevoeging, afgelopen week is het nieuws gekomen dat niet alleen Day-Mar dit doet, maar ook Hellsystem (Fulgore) en Lowroller (Stargutz, maar fuck hem :P ). Opvallend: alle 3 onderdeel van het oh zo leuke Most Wanted agency, waar onder andere de namen van Masters of Hardcore, Minus Is More en Hardcore Blasters zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:17 
 

Citaat:
Originaliteit in de 'Raw' hardstyle


Originaliteit en 'raw' in één zin zonder ontkenning kan natuurlijk niet in de actualiteit hé.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:17 
 
Hardtraxx Elite

Ik begrijp de reactie van Audiofreq wel en dat Technoboy & B-Front het liken. Daarmee doen ze voor mij niets fout.

Wat ik wel zeer irritant vind is het er op ingaan van Radical Redemption. Ik heb nooit wat met zijn muziek gehad en vind het nog steeds een over het paard getild ventje, zo makkelijk in de scene gerold door zijn vriendjes. Helemaal objectief kan ik dus niet zijn, maar dingen roepen als Jealousy is a bitch en dat soort fratsen valt bij mij onder de categorieën: laag, kinderachtig, debiel en soorten.

Als hij gewoon fatsoenlijk reageerde met een inhoudelijke post i.p.v. de situatie verder uitlokken had ik het begrepen, of dat hij helemaal zijn mond hield dat was nog beter. Al begrijp ik de 'drang' om te reageren.

Ik snap überhaupt ook niet waarom hij zich aangesproken voelt, zijn naam is nergens concreet vermeld. Maarja, als het zo doorgaat zal het op lange termijn uitlopen tot een nieuwe scheiding of een terugval op het oude net als enkele jaren terug toen de mainstream en raw zich van elkaar af gingen scheiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DJ Promo schreef:
Het lijkt wel alsof je niet meer hardcore bent als je geen rawstyle maakt

Ja, want hardcore is de basis. Hardcore is superieur.

Hij had bijvoorbeeld ook eens aandacht kunnen schenken aan het uitmuntende voorbeeld van 13/12: #TiH.

Vind je 'rawstyle' kut Promo? Dan luister/draai/maak je het toch lekker niet? En als een collega dat er besluit naast te doen draai je uit afgunst haar platen toch niet meer? Maar dan zon halfbakken statement om wat zieltjes uit de hardcore wereld tegen de raw te laten keren. Bah bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Wat ik wel zeer irritant vind is het er op ingaan van Radical Redemption. Ik heb nooit wat met zijn muziek gehad

Wat.. is dit?

Andromeda schreef:
Zo makkelijk in de scene gerold door zijn vriendjes.

Dit is, van wat ik ervan weet, echt pertinent onwaar. Wat ik ervan weet is dat hij er keihard voor heeft gewerkt, en net als velen veel op zijn muil is gegaan. Toegegeven hij heeft uiteindelijk misschien makkelijk aansluiting kunnen vinden bij Crypsis (en de rest van de kliek die daar in de buurt woont) maar makkelijk in de scene gerold? Die jongen heeft om te beginnen zeer hard gewerkt, en daarnaast hebben ze het hele concept rond hem (wat al bedacht was) echt ziek goed neergezet. Dat dat uiteindelijk is uitgeslagen als een beest, waardoor uiteindelijk ruimte was voor MM wat op zijn beurt weer een daverend succes is geworden,is toch niet zijn schuld?

Andromeda schreef:
En vind het nog steeds een over het paard getild ventje

Dit lees ik wel vaker ja, ik herken hem daar echt absoluut niet in maar goed dat is je eigen mening dus dat kan in principe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
DJ Promo schreef:
Het lijkt wel alsof je niet meer hardcore bent als je geen rawstyle maakt

Ja, want hardcore is de basis. Hardcore is superieur.

Wees eens eerlijk. Als een Day-Mar de stijl zo vet vind, had het ook best eerder gemaakt kunnen worden toch? Maar nee, nu het populair wordt, ga je het in één keer ook maken. Net als het toevallig op het toppunt van de populariteit zit.
En om een ander voorbeeld te pakken, Lowroller is sowieso al tijden bezig zijn originele stijl te laten verwateren tot iets wat alleen nog door de massa geslikt zou kunnen worden. Deze stap bestaat echt niet puur en alleen uit liefde voor de muziek.

TiMOTHYb schreef:
Hij had bijvoorbeeld ook eens aandacht kunnen schenken aan het uitmuntende voorbeeld van 13/12: #TiH.

Heeft Promo zich regelmatig over uitgelaten, zou slechts een herhaling van statements zijn.

TiMOTHYb schreef:
Vind je 'rawstyle' kut Promo? Dan luister/draai/maak je het toch lekker niet? En als een collega dat er besluit naast te doen draai je uit afgunst haar platen toch niet meer? Maar dan zon halfbakken statement om wat zieltjes uit de hardcore wereld tegen de raw te laten keren. Bah bah.

Waar laat hij zich uit over de kwaliteit van de muziek? Nee, hij zet vraagtekens bij de beweegredenen van sommige collega's. Dat is een compleet ander punt. En geloof me dat het overstappen van Day-Mar bij sommige artiesten een aardige klap in het gezicht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:29 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Andromeda schreef:
Wat ik wel zeer irritant vind is het er op ingaan van Radical Redemption. Ik heb nooit wat met zijn muziek gehad

Wat.. is dit?

Ik vind het irritant dat hij zo op deze situatie inspeelt. Hij kon ook met een fatsoenlijke reactie komen i.p.v een kinderachtige reactie zoals nu. Promo idem dito over de opmerking de de portemonnee gevuld moet worden.

TiMOTHYb schreef:
Andromeda schreef:
Zo makkelijk in de scene gerold door zijn vriendjes.

Dit is, van wat ik ervan weet, echt pertinent onwaar. Wat ik ervan weet is dat hij er keihard voor heeft gewerkt, en net als velen veel op zijn muil is gegaan. Toegegeven hij heeft uiteindelijk misschien makkelijk aansluiting kunnen vinden bij Crypsis (en de rest van de kliek die daar in de buurt woont) maar makkelijk in de scene gerold? Die jongen heeft om te beginnen zeer hard gewerkt, en daarnaast hebben ze het hele concept rond hem (wat al bedacht was) echt ziek goed neergezet. Dat dat uiteindelijk is uitgeslagen als een beest, waardoor uiteindelijk ruimte was voor MM wat op zijn beurt weer een daverend succes is geworden,is toch niet zijn schuld?

De hele act zal vast en zeker goed uitgedacht zijn, maar ik blijf erbij dat hij echt meer dan gemiddeld is geholpen. Zijn eerste album was kwalitatief gewoon ver ondermaats en 9/10 keer zal men zo'n album volledig de grond in boren of sterker nog gewoon links laten liggen. Maar omdat het gereleased is op MiM en wordt gedraaid door 'grote namen' zoals Crypsis moet het wel goed zijn, tenminste zo komt het op mij over. Dit komt echt puur door zijn connecties die hij had.

TiMOTHYb schreef:
Andromeda schreef:
En vind het nog steeds een over het paard getild ventje

Dit lees ik wel vaker ja, ik herken hem daar echt absoluut niet in maar goed dat is je eigen mening dus dat kan in principe.

Ik ken hem niet persoonlijk moet ik eerlijk zeggen, maar zo komt hij wel over op de social media ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

Het kan geen toeval zijn dat 3 Hardcore producers (ja toch?) in 1 of weken tijd aangeven Raw Hardstyle te gaan maken. Begrijpelijk dat Promo dit dan aanhaalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:32 
 
Hardtraxx Addict

Er is geen woord aan gelogen wat Audiofreq zegt. 99% is gewoon screechmeuk wat uit de huidige Raw scene komt. En iedereen probeert er van te profiteren; talenten hoeven hun best niet eens meer te doen. Zo ook die Digital Mindz en Riiho waar mensen helemaal over klaarkomen. Laat een kick zo ''hard'' klinken als je wilt en druk om de paar seconden op een screechknopje en je hebt een track die makkelijk mee kan in een scene die steeds meer drugsboys trekt die naar feesten gaan onder het motto ''kan niet hard genoeg''.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical Redemption schreef:
Het punt ben ik het best mee eens. De manier waarop, nogal achter de elleboog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik word moe van deze muziek en ik word moe van deze discussie, dus ik maak me er niet meer druk om. Ook dit is een hype en ook dit zal vanzelf wel een keer overwaaien, zelfs de grootste fanboys zullen op den duur wat anders willen. Het enige wat ik hoop is dat het genre niet helemaal dood bloedt, waarbij gevestigde DJ's de inspiratie en originaliteit volledig kwijt raken, maar ook dit zie ik met mensen als Noisecontrollers, B-Front, Audiofreq en zo nog een paar niet zo 1,2,3 gebeuren. Ook denk ik dat de grotere DJ's die de laatste maanden voornamelijk met dit soort tracks aan zijn komen zetten wel zullen inzien dat ze het op een andere boeg moeten gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
De hele act zal vast en zeker goed uitgedacht zijn, maar ik blijf erbij dat hij echt meer dan gemiddeld is geholpen. Zijn eerste album was kwalitatief gewoon ver ondermaats en 9/10 keer zal men zo'n album volledig de grond in boren of sterker nog gewoon links laten liggen. Maar omdat het gereleased is op MiM en wordt gedraaid door 'grote namen' zoals Crypsis moet het wel goed zijn, tenminste zo komt het op mij over. Dit komt echt puur door zijn connecties die hij had.

Meer dan gemiddeld geholpen? Wat is gemiddeld?

Zijn eerste album was inderdaad ver ondermaats, toch zaten er een paar platen tussen die wel op prijs werden gesteld. Voor je voorbeeld gebruik je Crypsis, wat ik dus echt een krom voorbeeld vind als je wil bewijzen dat RR z'n platen werden gedraaid omdat hij bij MiM zat. Daarnaast weet ik niet waarom je 'grote namen' tussen aanhalingstekens zet als je Crypsis als voorbeeld gebruikt. Is geen grote naam?

B-Front bijvoorbeeld heeft een tijdlang UO gedraaid, wegens de drive vooral geloof ik hij vond het vet om er een set mee af te sluiten. Titan (en DP) hebben set na set TBD gedraaid, omdat ze dat de vetste plaat vonden.

Vergis je niet ik ben het roerend met je eens dat dat eerste album kwalitatief zeer onder de maat was. Daarnaast ben ik vaak niet te spreken over het gebrek aan variatie in z´n setjes. Dat hij 'meer dan gemiddeld' geholpen is, én dat hij een over het paard getild mannetje is in mijn ogen niet waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Wees eens eerlijk. Als een Day-Mar de stijl zo vet vind, had het ook best eerder gemaakt kunnen worden toch? Maar nee, nu het populair wordt, ga je het in één keer ook maken. Net als het toevallig op het toppunt van de populariteit zit.

Dat had gekund, maar aan de andere kant jij doet net of op dit moment de grootste piek in de 'rawstyle' populariteit voorkomt. Hoeveel populairder is rawstyle op dit moment dan een paar maanden geleden dan? Of een half jaar geleden?

Steffnov schreef:
Heeft Promo zich regelmatig over uitgelaten, zou slechts een herhaling van statements zijn.

Ok. Niet gevolgd, top gozer.

Steffnov schreef:
Waar laat hij zich uit over de kwaliteit van de muziek? Nee, hij zet vraagtekens bij de beweegredenen van sommige collega's. Dat is een compleet ander punt. En geloof me dat het overstappen van Day-Mar bij sommige artiesten een aardige klap in het gezicht is.

Kijk dit is dus wat in mijn ogen in deze hele situatie niet klopt. In het verleden zijn er toch ook DJ's geweest die het allebei konden (Beholder/HV)? Die gingen toch ook hardstyle maken toen het populair was? En wat is daar uiteindelijk voor de fans uit beide genres een nadeel van geweest? Ik vind het vaag dat er voorafgaand aan de eerste release al wordt gedaan alsof zij (en die anderen blijkbaar) de hardcore scene de rug toedraaien voor het geld. Je zou ook kunnen denken; wellicht hebben ze gewoon zin om eens iets anders te doen, en zijn ze door collega's (Daymar door RR remix van haar plaat bijvoorbeeld) op dat idee gekomen. Daarnaast; waar ergens staat dat Daymar gaat stoppen met hardcore? Het is toch een alias, en geen switch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 21:59 
 
Hardtraxx Elite

@TimothyB,

Crypsis is een grote naam, maar niet vergeleken met Noisecontrollers/HHZ/Wildstylez et cetera vandaar de aanhalingstekens. Verder blijf ik bij mijn punt, maar zoals ik al aangaf ik heb nooit begrepen wat er speciaal/leuk/vernieuwend was aan Radical Redemption en heb nooit wat met zijn muziek gehad, dus ik zal niet helemaal objectief zijn.

Edit: Hellsystem heeft al een plaat onder Furgore en dat klinkt gewoon net als de rest van de raw hardstyle. Daar is zeker niet extreem veel moeite in gestopt om een eigen stijl in het genre te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 22:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Alleen nu ineens een (Raw) Hardstyle alias aankondigen met een naam die uit de meest succesvolle serie op dit moment (of zelfs aller tijden) komt... het is wel erg meegaan met de stroming :)

Ik kan dit niet ontkennen maar dit is al een stuk genuanceerder dan wat Promo zegt. Ik interpreteer zijn tweet ook een beetje als 'een van ons' gaat naar 'hun' (waar we 't liefst niets te maken mee willen hebben).

Andromeda schreef:
@TimothyB,

Crypsis is een grote naam, maar niet vergeleken met Noisecontrollers/HHZ/Wildstylez et cetera vandaar de aanhalingstekens. Verder blijf ik bij mijn punt, maar zoals ik al aangaf ik heb nooit begrepen wat er speciaal/leuk/vernieuwend was aan Radical Redemption en heb nooit wat met zijn muziek gehad, dus ik zal niet helemaal objectief zijn.

Kijk dit begrijp ik wel, en dat heb ik ook altijd toegegeven. Vond je een stuk of 5 platen van het eerste album vet, dan vind je waarschijnlijk alles van RR/Crypsis/Angerfist vet. Ik begrijp alleen niet wat dat voor invloed heeft op een dergelijk standpunt, dat eigenlijk helemaal niets te maken heeft met zijn muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dat had gekund, maar aan de andere kant jij doet net of op dit moment de grootste piek in de 'rawstyle' populariteit voorkomt. Hoeveel populairder is rawstyle op dit moment dan een paar maanden geleden dan? Of een half jaar geleden?

De populariteit is in ieder geval niet gedaald het afgelopen jaar, dat weet jij zelf ook, hoewel het meten natuurlijk lastig blijft. Een jaar geleden hadden we nog geen raw area op Masters of Hardcore, en een jaar geleden hadden we nog geen Supremacy. Toevallig 2 concepten van Art of Dance, het grote organisatievriendje van Most Wanted. Het gaat er bij mij niet in dat dit los staat van alles. Art of Dance dat steeds meer ook de hardstyle kant op wil gaan en een paar vriendjes mee wil nemen. Wat een aanname is natuurlijk, maar imo geen onlogische.

TiMOTHYb schreef:
Kijk dit is dus wat in mijn ogen in deze hele situatie niet klopt. In het verleden zijn er toch ook DJ's geweest die het allebei konden (Beholder/HV)? Die gingen toch ook hardstyle maken toen het populair was?

The Beholder en High Voltage zijn in 2001/2002 opgericht, dat is moeilijk "toen het populair was" te noemen, waarbij het rond The Beholder alweer een hele tijd stil is. High Voltage heeft in 2011 een herstart gehad, dus valt er nog een beetje middenin. Max Enforcer / EA vind ik al een iets gerichter voorbeeld, hoewel Kelly in zijn hele lijn veel melodischer is geworden, ook in de hardcore, tot op het kazige af.

TiMOTHYb schreef:
En wat is daar uiteindelijk voor de fans uit beide genres een nadeel van geweest?

Aan de hardstyle kant niks. Aan de hardcore kant zijn de invloeden wel degelijk te voelen geweest. Minder releases, teveel zwakkere (bij EA vooral) invloeden, etv

TiMOTHYb schreef:
Ik vind het vaag dat er voorafgaand aan de eerste release al wordt gedaan alsof zij (en die anderen blijkbaar) de hardcore scene de rug toedraaien voor het geld. Je zou ook kunnen denken; wellicht hebben ze gewoon zin om eens iets anders te doen, en zijn ze door collega's (Daymar door RR remix van haar plaat bijvoorbeeld) op dat idee gekomen.

Bij Day-Mar kan het nog. Bij Hellsystem is aan de eerste track al te merken dat hier maar erg weinig creativiteit is gestoken. Bij Lowroller is zijn track record de laatste 2 jaren al zo achterlijk gezonken dat er geen enkele twijfel ook nog maar mogelijk is.

Wat ik overigens opvallend vind en hieraan wil toevoegen: als het echt niet voor het geld is. Als het echt vanuit het creatieve komt. Waarom is er dan nog nooit een hardstyle artiest geweest die ook maar enigszins succes heeft gehad met het creëren van een hardcore alias? We zijn allemaal toch zo open minded en houden van harde muziek? Of zal daar toch te weinig geld te verdienen zijn?

TiMOTHYb schreef:
Daarnaast; waar ergens staat dat Daymar gaat stoppen met hardcore? Het is toch een alias, en geen switch?

Klopt, het is een switch, het gaat meer om het veranderende imago van de zelfuitgesproken "queen of hardcore".
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 22:38 
 
Artiest

Elke hype kent ook weer zijn einde toch? :)
Zoals al vaker aangehaald is, er zijn vaker muziekstromingen hard opgekomen, waardoor het misschien wat betreft kwaliteit en diversiteit/vernieuwing wat minder vooruit ging. Als het soort "standaard screechplaten" die bijv. Audiofreq aanhaalt over een jaar nog gehyped wordt, vreet ik m'n keyboard op :) Zo gaat het nou eenmaal bij de evolutie van muziek, soms moet het even wat minder snel gaan om vervolgens weer op nieuwe en frisse dingen uit te lopen.

Ik zou zeggen, laat vooral alle artiesten maken wat ze willen maken en de fans leuk vinden wat ze leuk willen vinden. Heb respect voor elkaar en elkaars smaak/mening. Niemand is hetzelfde en niemand staat boven een ander of heeft een belangrijkere mening dan anderen.

Als deze hype voorbij is zullen we vanzelf zien welke artiesten willen/kunnen vernieuwen. Ik hoop dat degenen die op dit moment minder interesse hebben in de hedendaagse (raw) hardstyle alsnog respect hebben voor degenen die daar nog wel van kunnen genieten. We zullen zien waar het ons uiteindelijk weer heen brengt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thyron schreef:
Als het soort "standaard screechplaten" die bijv. Audiofreq aanhaalt over een jaar nog gehyped wordt, vreet ik m'n keyboard op :)

Welke, degene waarmee je berichten tikt, of waarmee je muziek maakt? Die 2e maakt het een stuk uitdagender voor het filmpje over een jaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 22:43 
 
Artiest

Steffnov schreef:
Thyron schreef:
Als het soort "standaard screechplaten" die bijv. Audiofreq aanhaalt over een jaar nog gehyped wordt, vreet ik m'n keyboard op :)

Welke, degene waarmee je berichten tikt, of waarmee je muziek maakt? Die 2e maakt het een stuk uitdagender voor het filmpje over een jaar ;)

Die tweede ja! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

Thyron schreef:
Ik hoop dat degenen die op dit moment minder interesse hebben in de hedendaagse (raw) hardstyle alsnog respect hebben voor degenen die daar nog wel van kunnen genieten.

Ik vind het vooral jammer dat het omgekeerde ook erg de kop op steekt. Als men een mening geeft over de huidige situatie in het rauwere gedeelte, ben je meteen een hater en moet je opzouten want 'fuck the mainstream' etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 22:45 
 
Hardtraxx Newbie

Raw Hardstyle is ongeïnspireerde kut bagger maar beleeft nu zijn piek vanwege de verloedering van feesten; iedereen is geestelijk toch op een andere planeet dus maakt het ook niet uit wat er gedraaid wordt. (Mainstream) Hardcore is stervende en dus kiezen bepaalde artiesten de gemakkelijkste weg naar succes. Mijn hoop is gevestigd op artiesten als Geck-O met zijn Qult-sound (deze sound heeft de toekomst), B-Front, Noisecontrollers, Audiofreq en in mindere mate Crypsis & Chain Reaction die ook nog wel eens vernieuwend willen zijn, waar artiesten als Ran-D, Radical Redemption, Alpha Twins, Digital Punk maar ook Coone, Wildstylez, Code Black en Zatox de makkelijkste weg naar succes kiezen. Just my 2 cents.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 22:46 
 
Hardtraxx Veteran

HenkVos schreef:
Raw Hardstyle is ongeïnspireerde kut bagger.

Ik vind anders dat er nog genoeg platen naar buiten komen die wel interessant zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 22:49 
 
Hardtraxx Newbie

Qlown schreef:
HenkVos schreef:
Raw Hardstyle is ongeïnspireerde kut bagger.

Ik vind anders dat er nog genoeg platen naar buiten komen die wel interessant zijn.


Eens. Correctie: 99% van de Raw Hardstyle.
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen