Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 39 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Ja sorry ik liet me ff gaan
R
Hardtraxxer
240 posts member since 2010
last seen Jun 2012
wat zei onze meneer wildstylez dan;o
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Roger wrote:wat zei onze meneer wildstylez dan;o
Stop met die WIldstylez mopkes...
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Nrgizer wrote:
Nee , dat is wèl grappig.
R
Hardtraxxer
240 posts member since 2010
last seen Jun 2012
Nrgizer wrote:
ben gewoon benieuwd naar wat hij zei?
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
Roger wrote:
Nrgizer wrote:
ben gewoon benieuwd naar wat hij zei?
:') :')

snap je nou echt niet dat dat gewoon een grap was dat wildstylez dat gezegd heeft..
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
snap ook wel enigzins dat ze dit zo duidelijk bekend maakt. want als je dit doet zonder iets te zeggen en vervolgens herkent iemand jou tijdens het cammen. lijk me ook niet zo mooi
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 1 day ago
überhaupt zullen weinigen haar herkennen als de naam 'nikkita' er niet bij staat, haar gezicht is nog niet dermate bekend als een Korsakoff of Daymar ( Daymar valt ook moeilijk te vergeten natuurlijk wanneer je die één keer gezien hebt )
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Dat denk ik dus niet. Dan kan je wel een andere camnaam nemen. mensen hebben snel genoeg de vergelijking getrokken tusse een cam foto en de foto die ze al had als nikkita
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 1 day ago
zal wel aan mij liggen dan, ze ziet er vrij gemiddeld uit, ik zou haar er zo niet uit kunnen pikken
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 4 days ago
't blijft een topwijf, zwaar respect voor haar! Op zich is wat ze nu gaat doen ook gewoon n manier om geld te verdienen. Het is natuurlijk eerder erg klote om te horen er veel beloofd is en veel van die beloofde dingen nooit zijn nagekomen, dat is wat mij betreft eerder t verrotte en dus niet zozeer hoe ze dr geld nu gaat verdienen.

In ieder geval ben ik Nikkita ook super dankbaar voor die paar keren dat ze mij heeft geholpen met vocalen, had graag veel meer met haar samen willen werken, maar wie weet komt dat ooit nog. Ik weet als geen ander dat je de muziekbusiness wel kunt verlaten, maar muziek gaat nooit uit je.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
DjThera wrote:'t blijft een topwijf, zwaar respect voor haar! Op zich is wat ze nu gaat doen ook gewoon n manier om geld te verdienen. Het is natuurlijk eerder erg klote om te horen er veel beloofd is en veel van die beloofde dingen nooit zijn nagekomen, dat is wat mij betreft eerder t verrotte en dus niet zozeer hoe ze dr geld nu gaat verdienen.

In ieder geval ben ik Nikkita ook super dankbaar voor die paar keren dat ze mij heeft geholpen met vocalen, had graag veel meer met haar samen willen werken, maar wie weet komt dat ooit nog. Ik weet als geen ander dat je de muziekbusiness wel kunt verlaten, maar muziek gaat nooit uit je.
:worship:
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
The Anim0l wrote:
DjThera wrote:'t blijft een topwijf, zwaar respect voor haar! Op zich is wat ze nu gaat doen ook gewoon n manier om geld te verdienen. Het is natuurlijk eerder erg klote om te horen er veel beloofd is en veel van die beloofde dingen nooit zijn nagekomen, dat is wat mij betreft eerder t verrotte en dus niet zozeer hoe ze dr geld nu gaat verdienen.

Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 15 days ago

Pieter heeft gesproken!
Hardtraxx Newbie
48 posts member since 2011
last seen Oct 2011

Je weet als geen ander hier de spijker op de kop te slaan!
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Okey, iedereen mag stoppen met slijmen :P
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
mr_vertigo wrote:Okey, iedereen mag stoppen met slijmen :P
Whaha jesos niet normaal :lol:
A
Festuca wrote:hehe sorry :P
En jou wens ik ook niet veel goeds toe
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
Almighty wrote:
Festuca wrote:hehe sorry :P
En jou wens ik ook niet veel goeds toe
Doe eens normaal man..
Hardtraxxer
371 posts member since 2010
last seen Aug 2011
Ik vind dit een beetje vaag verhaal.

Full-time webcam **** zijn???

Nu moet ik ook zeggen dat ik het een verkeerde insteek vind als je muziek maakt voor het geld.
Voor mijn gevoel doe je het voor je plezier en als je er een paar knaken mee verdient dan is dat mooi meegenomen.
Hardtraxxer
538 posts member since 2011
last seen Dec 2015
rodger88 wrote:Nu moet ik ook zeggen dat ik het een verkeerde insteek vind als je muziek maakt voor het geld.
Voor mijn gevoel doe je het voor je plezier en als je er een paar knaken mee verdient dan is dat mooi meegenomen.
Ze doet het niet om het geld, maar als je maandelijkse bedragje zo laag word dat je niet meer rond kunt komen zul je toch wel op zoek moeten naar iets anders. Dan kun je er nog wel zo veel plezier in hebben, maar als je je eten niet meer kunt betalen heb je hier ook zo weinig aan.
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
rodger88 wrote:Ik vind dit een beetje vaag verhaal.

Nu moet ik ook zeggen dat ik het een verkeerde insteek vind als je muziek maakt voor het geld.
Prima insteek. Je wilt toch een baan om te overleven, brood op de plank te zetten. Als je dat kunt doen in iets wat je ook nog eens fantastisch vind om te doen --> Muziek. Mja, ze kreeg er dus blijkbaar niet genoeg voor om der rekening te betalen, wat me overigens als een verrassing trof.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 7 hours ago
volgens mij leed ze er tot nu toe alleen nog maar verlies aan.
Hardtraxxer
127 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
rodger88 wrote:Ik vind dit een beetje vaag verhaal.

Waar wil jij dan je hagelslag en pindakaas van betalen dan? Er gaat wel zoveel tijd + investeringen inzitten dat het nu gewoon niet uit kan.
N
Artiest
132 posts member since 2011
This topic is still up... so... might as well clarify.

In order to make decent money in this kind of scene, you need to be performing on the weekends as an artist -- that's where your consistent income is from. I knew this years ago, which is why I made it a point to travel to Europe, to meet people, to show them I'm "real".

Nobody knew I had problems with this, because quite frankly I made it my business to never "brag" or talk finances, but I will now shed some light on to the subject. I'm saying this now not in a "poor me/pity me", but just to educate you guys...

In the first few years of doing music, I made almost nothing. Almost nobody wanted to pay a vocalist, so I did a lot of work for free, or I would maybe get 100 euros from it. I made, in 4 years, approximately 1200 euros total. Last year was the first year I began to see something more consistent -- and even still, I only saw a total of $1492 for that entire year (sorry for the conversion, I had to check my bank & tax statement and everything is in dollar).

As a vocalist, I don't make "millions of dollars" or anything like this... most of last year, I could make between 150 euros to 250 euros per track.

To have an income I'd be (initially) satisfied/comfortable with, I'd need to charge 300 euros and do 6 tracks per month. Obviously, that's the best way to exhaust the scene and put yourself out of business. People were already complaining about my voice being in only 4 or 5 tracks for the whole year -- imagine 72 tracks with my voice in it, and imagine how the quality would suffer. It's not fair to you guys, and not fair to myself. :)

To put this in perspective... In the first 3 days of webcamming, I made $810. After another couple hours of work on another website, I made a total of $169. In less than 1 week of showing my tits/ass/pussy/whatever, I've made almost as much as I have in an entire year of making music.

Hopefully you guys understand that this isn't a subject of me going "Oh! I'm only making 50,000 euros a year and not 50,001 euros!! Boohoo!!" -- it's me literally going "I can make more working at a Chinese sweat shop".

As I said... I held out for this long, because I had hopes it would get better and because I really just loved what I was doing.

However, loving what you do doesn't necessarily pay the bills or make up for the insufferable bullshit of some others.