Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 11:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ja sorry ik liet me ff gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 11:41 
 
Hardtraxxer

wat zei onze meneer wildstylez dan;o
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roger schreef:
wat zei onze meneer wildstylez dan;o


Stop met die WIldstylez mopkes...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Roger schreef:
wat zei onze meneer wildstylez dan;o


Stop met die WIldstylez mopkes...

Nee , dat is wèl grappig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 17:58 
 
Hardtraxxer

Nrgizer schreef:
Roger schreef:
wat zei onze meneer wildstylez dan;o


Stop met die WIldstylez mopkes...


ben gewoon benieuwd naar wat hij zei?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 18:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Roger schreef:
Nrgizer schreef:
Roger schreef:
wat zei onze meneer wildstylez dan;o


Stop met die WIldstylez mopkes...


ben gewoon benieuwd naar wat hij zei?

:') :')

snap je nou echt niet dat dat gewoon een grap was dat wildstylez dat gezegd heeft..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

snap ook wel enigzins dat ze dit zo duidelijk bekend maakt. want als je dit doet zonder iets te zeggen en vervolgens herkent iemand jou tijdens het cammen. lijk me ook niet zo mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 23:27 
 
Hardtraxx Veteran

überhaupt zullen weinigen haar herkennen als de naam 'nikkita' er niet bij staat, haar gezicht is nog niet dermate bekend als een Korsakoff of Daymar ( Daymar valt ook moeilijk te vergeten natuurlijk wanneer je die één keer gezien hebt )
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 02:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat denk ik dus niet. Dan kan je wel een andere camnaam nemen. mensen hebben snel genoeg de vergelijking getrokken tusse een cam foto en de foto die ze al had als nikkita
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 18:06 
 
Hardtraxx Veteran

zal wel aan mij liggen dan, ze ziet er vrij gemiddeld uit, ik zou haar er zo niet uit kunnen pikken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 21:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

't blijft een topwijf, zwaar respect voor haar! Op zich is wat ze nu gaat doen ook gewoon n manier om geld te verdienen. Het is natuurlijk eerder erg klote om te horen er veel beloofd is en veel van die beloofde dingen nooit zijn nagekomen, dat is wat mij betreft eerder t verrotte en dus niet zozeer hoe ze dr geld nu gaat verdienen.

In ieder geval ben ik Nikkita ook super dankbaar voor die paar keren dat ze mij heeft geholpen met vocalen, had graag veel meer met haar samen willen werken, maar wie weet komt dat ooit nog. Ik weet als geen ander dat je de muziekbusiness wel kunt verlaten, maar muziek gaat nooit uit je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
't blijft een topwijf, zwaar respect voor haar! Op zich is wat ze nu gaat doen ook gewoon n manier om geld te verdienen. Het is natuurlijk eerder erg klote om te horen er veel beloofd is en veel van die beloofde dingen nooit zijn nagekomen, dat is wat mij betreft eerder t verrotte en dus niet zozeer hoe ze dr geld nu gaat verdienen.

In ieder geval ben ik Nikkita ook super dankbaar voor die paar keren dat ze mij heeft geholpen met vocalen, had graag veel meer met haar samen willen werken, maar wie weet komt dat ooit nog. Ik weet als geen ander dat je de muziekbusiness wel kunt verlaten, maar muziek gaat nooit uit je.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 01:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
DjThera schreef:
't blijft een topwijf, zwaar respect voor haar! Op zich is wat ze nu gaat doen ook gewoon n manier om geld te verdienen. Het is natuurlijk eerder erg klote om te horen er veel beloofd is en veel van die beloofde dingen nooit zijn nagekomen, dat is wat mij betreft eerder t verrotte en dus niet zozeer hoe ze dr geld nu gaat verdienen.

In ieder geval ben ik Nikkita ook super dankbaar voor die paar keren dat ze mij heeft geholpen met vocalen, had graag veel meer met haar samen willen werken, maar wie weet komt dat ooit nog. Ik weet als geen ander dat je de muziekbusiness wel kunt verlaten, maar muziek gaat nooit uit je.

:worship:


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
't blijft een topwijf, zwaar respect voor haar! Op zich is wat ze nu gaat doen ook gewoon n manier om geld te verdienen. Het is natuurlijk eerder erg klote om te horen er veel beloofd is en veel van die beloofde dingen nooit zijn nagekomen, dat is wat mij betreft eerder t verrotte en dus niet zozeer hoe ze dr geld nu gaat verdienen.

In ieder geval ben ik Nikkita ook super dankbaar voor die paar keren dat ze mij heeft geholpen met vocalen, had graag veel meer met haar samen willen werken, maar wie weet komt dat ooit nog. Ik weet als geen ander dat je de muziekbusiness wel kunt verlaten, maar muziek gaat nooit uit je.


Pieter heeft gesproken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 20:01 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
't blijft een topwijf, zwaar respect voor haar! Op zich is wat ze nu gaat doen ook gewoon n manier om geld te verdienen. Het is natuurlijk eerder erg klote om te horen er veel beloofd is en veel van die beloofde dingen nooit zijn nagekomen, dat is wat mij betreft eerder t verrotte en dus niet zozeer hoe ze dr geld nu gaat verdienen.

In ieder geval ben ik Nikkita ook super dankbaar voor die paar keren dat ze mij heeft geholpen met vocalen, had graag veel meer met haar samen willen werken, maar wie weet komt dat ooit nog. Ik weet als geen ander dat je de muziekbusiness wel kunt verlaten, maar muziek gaat nooit uit je.


Je weet als geen ander hier de spijker op de kop te slaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 01:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Okey, iedereen mag stoppen met slijmen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Okey, iedereen mag stoppen met slijmen :P

Whaha jesos niet normaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 08:29 
 

Festuca schreef:
hehe sorry :P

En jou wens ik ook niet veel goeds toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 16:14 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
Festuca schreef:
hehe sorry :P

En jou wens ik ook niet veel goeds toe


Doe eens normaal man..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dit een beetje vaag verhaal.

Full-time webcam **** zijn???

Nu moet ik ook zeggen dat ik het een verkeerde insteek vind als je muziek maakt voor het geld.
Voor mijn gevoel doe je het voor je plezier en als je er een paar knaken mee verdient dan is dat mooi meegenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 13:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rodger88 schreef:
Nu moet ik ook zeggen dat ik het een verkeerde insteek vind als je muziek maakt voor het geld.
Voor mijn gevoel doe je het voor je plezier en als je er een paar knaken mee verdient dan is dat mooi meegenomen.

Ze doet het niet om het geld, maar als je maandelijkse bedragje zo laag word dat je niet meer rond kunt komen zul je toch wel op zoek moeten naar iets anders. Dan kun je er nog wel zo veel plezier in hebben, maar als je je eten niet meer kunt betalen heb je hier ook zo weinig aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 02:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rodger88 schreef:
Ik vind dit een beetje vaag verhaal.

Full-time webcam **** zijn???

Nu moet ik ook zeggen dat ik het een verkeerde insteek vind als je muziek maakt voor het geld.
Voor mijn gevoel doe je het voor je plezier en als je er een paar knaken mee verdient dan is dat mooi meegenomen.


Prima insteek. Je wilt toch een baan om te overleven, brood op de plank te zetten. Als je dat kunt doen in iets wat je ook nog eens fantastisch vind om te doen --> Muziek. Mja, ze kreeg er dus blijkbaar niet genoeg voor om der rekening te betalen, wat me overigens als een verrassing trof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

volgens mij leed ze er tot nu toe alleen nog maar verlies aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rodger88 schreef:
Ik vind dit een beetje vaag verhaal.

Full-time webcam **** zijn???

Nu moet ik ook zeggen dat ik het een verkeerde insteek vind als je muziek maakt voor het geld.
Voor mijn gevoel doe je het voor je plezier en als je er een paar knaken mee verdient dan is dat mooi meegenomen.


Waar wil jij dan je hagelslag en pindakaas van betalen dan? Er gaat wel zoveel tijd + investeringen inzitten dat het nu gewoon niet uit kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 16:28 
 
Artiest

This topic is still up... so... might as well clarify.

In order to make decent money in this kind of scene, you need to be performing on the weekends as an artist -- that's where your consistent income is from. I knew this years ago, which is why I made it a point to travel to Europe, to meet people, to show them I'm "real".

Nobody knew I had problems with this, because quite frankly I made it my business to never "brag" or talk finances, but I will now shed some light on to the subject. I'm saying this now not in a "poor me/pity me", but just to educate you guys...

In the first few years of doing music, I made almost nothing. Almost nobody wanted to pay a vocalist, so I did a lot of work for free, or I would maybe get 100 euros from it. I made, in 4 years, approximately 1200 euros total. Last year was the first year I began to see something more consistent -- and even still, I only saw a total of $1492 for that entire year (sorry for the conversion, I had to check my bank & tax statement and everything is in dollar).

As a vocalist, I don't make "millions of dollars" or anything like this... most of last year, I could make between 150 euros to 250 euros per track.

To have an income I'd be (initially) satisfied/comfortable with, I'd need to charge 300 euros and do 6 tracks per month. Obviously, that's the best way to exhaust the scene and put yourself out of business. People were already complaining about my voice being in only 4 or 5 tracks for the whole year -- imagine 72 tracks with my voice in it, and imagine how the quality would suffer. It's not fair to you guys, and not fair to myself. :)

To put this in perspective... In the first 3 days of webcamming, I made $810. After another couple hours of work on another website, I made a total of $169. In less than 1 week of showing my tits/ass/pussy/whatever, I've made almost as much as I have in an entire year of making music.

Hopefully you guys understand that this isn't a subject of me going "Oh! I'm only making 50,000 euros a year and not 50,001 euros!! Boohoo!!" -- it's me literally going "I can make more working at a Chinese sweat shop".

As I said... I held out for this long, because I had hopes it would get better and because I really just loved what I was doing.

However, loving what you do doesn't necessarily pay the bills or make up for the insufferable bullshit of some others.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen