Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
fen0m schreef:
Ze hoeft niet 72 tracks met alsmaar dezelfde stem te maken. Kan ook kiezen voor variatie in de zang. Genoeg mogelijkheden wat mij betreft.


Ze is een vocalist. De enige manier om variaties naast dezelfde stem te krijgen is om andere vocalisten te gebruikten.

Dr zit niet veel logica in die redenering.


Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Een producer kan ook verschillende richtingen op, een pianist kan ook verschillende stijlen beoefenen en een vocalist kan ook in verschillende stijlen zingen. Je kan echt wel wat meer variatie in je stem / zang brengen en met meerdere vocalisten werken is dus lang niet de enige manier om meer variatie te creëren
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 19:36 
 
Artiest

Ze heeft best veel variatie hoor.
Neem Promises, compleet verschil met Son Of Torture...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 19:39 
 
Hardtraxxer

Markienl schreef:
marsiascout schreef:
fen0m schreef:
Ze hoeft niet 72 tracks met alsmaar dezelfde stem te maken. Kan ook kiezen voor variatie in de zang. Genoeg mogelijkheden wat mij betreft.


Ze is een vocalist. De enige manier om variaties naast dezelfde stem te krijgen is om andere vocalisten te gebruikten.

Dr zit niet veel logica in die redenering.


Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Een producer kan ook verschillende richtingen op, een pianist kan ook verschillende stijlen beoefenen en een vocalist kan ook in verschillende stijlen zingen. Je kan echt wel wat meer variatie in je stem / zang brengen en met meerdere vocalisten werken is dus lang niet de enige manier om meer variatie te creëren


Kijk naar een gemiddelde top40 artiest. Een Beyonce of een Lady Gaga.
Niet mijn muziek maar die produceren wel aan de lopende band nieuwe tracks die niet perse vervelen.
Ze brengen voldoende variatie waar iig het merendeel van NL mee leven kan.

Ik denk dat een Nikkita dat ook best zou kunnen doen. Maar dat weet ze vast zelf ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 22:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@Nikkita Your life your choises, ini't?
Kind of a downer for the scene bc I loved the vocals in Samara/Abduction (You made those right?)
I wish you all the best and hope we'll eventually get some new stuff from you.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fen0m schreef:
Kijk naar een gemiddelde top40 artiest. Een Beyonce of een Lady Gaga.
Niet mijn muziek maar die produceren wel aan de lopende band nieuwe tracks die niet perse vervelen.
Ze brengen voldoende variatie waar iig het merendeel van NL mee leven kan.

Ik denk dat een Nikkita dat ook best zou kunnen doen. Maar dat weet ze vast zelf ook wel.


Die maken geen 72 tracks per jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
fen0m schreef:
Kijk naar een gemiddelde top40 artiest. Een Beyonce of een Lady Gaga.
Niet mijn muziek maar die produceren wel aan de lopende band nieuwe tracks die niet perse vervelen.
Ze brengen voldoende variatie waar iig het merendeel van NL mee leven kan.

Ik denk dat een Nikkita dat ook best zou kunnen doen. Maar dat weet ze vast zelf ook wel.


Die maken geen 72 tracks per jaar.

Nikkita ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 23:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rik schreef:
PNXRMX schreef:
fen0m schreef:
Kijk naar een gemiddelde top40 artiest. Een Beyonce of een Lady Gaga.
Niet mijn muziek maar die produceren wel aan de lopende band nieuwe tracks die niet perse vervelen.
Ze brengen voldoende variatie waar iig het merendeel van NL mee leven kan.

Ik denk dat een Nikkita dat ook best zou kunnen doen. Maar dat weet ze vast zelf ook wel.


Die maken geen 72 tracks per jaar.

Nikkita ook niet


Maar dat zou ze theoretisch wel nodig hebben om rond te komen, dat is het hele punt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 23:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

fen0m schreef:
Markienl schreef:
marsiascout schreef:

Ze is een vocalist. De enige manier om variaties naast dezelfde stem te krijgen is om andere vocalisten te gebruikten.

Dr zit niet veel logica in die redenering.


Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Een producer kan ook verschillende richtingen op, een pianist kan ook verschillende stijlen beoefenen en een vocalist kan ook in verschillende stijlen zingen. Je kan echt wel wat meer variatie in je stem / zang brengen en met meerdere vocalisten werken is dus lang niet de enige manier om meer variatie te creëren


Kijk naar een gemiddelde top40 artiest. Een Beyonce of een Lady Gaga.
Niet mijn muziek maar die produceren wel aan de lopende band nieuwe tracks die niet perse vervelen.
Ze brengen voldoende variatie waar iig het merendeel van NL mee leven kan.

Ik denk dat een Nikkita dat ook best zou kunnen doen. Maar dat weet ze vast zelf ook wel.


Ik vind dit geen goeie vergelijking, want ja... ToP 40 artiesten als Lady GaGa en Beyoncé zingen een heel focking nummer in, en dat draagt en verkoopt het nummer. Als Nikkita met, laten we zeggen, 30 nummers per jaar aankomt zetten, waarin ze 75% van het nummer aan het zingen is :/... noo way josé, not for me :P

Ben 't er wel mee eens dat variatie toepasbaar is, dan nog is het niet te doen denk ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 00:40 
 
Hardtraxxer

Uiteraard gaat de vergelijking niet helemaal op met een top40 artiest. Maar wat ik dus bedoel te zeggen is dat variatie zeker mogelijk is. Dat lijkt me duidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 08:25 
 
Artiest

Maar wat wil ze nou precies dan...
Zangeres worden? MC? DJ? Producer?
Dat vind ik onduidelijk, want ze wilt on stage staan ofzo, nou dat lukt je als producing DJ of als MC.
Vrouwelijke MC.... ik moet zeggen als ik baas was geweest van B2S of Q-Dance, had ik haar wel als MC willen boeken op een Defqon of Decibel ofzo...
Ik ken geen vrouwelijke MC's namelijk en je kunt het altijd proberen imo.
Maar dat is dus de vraag... wat wilt ze of wou ze, precies bereiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 09:06 
 
Artiest

Skedoedelefloeps schreef:
Maar wat wil ze nou precies dan...
Zangeres worden? MC? DJ? Producer?
Dat vind ik onduidelijk, want ze wilt on stage staan ofzo, nou dat lukt je als producing DJ of als MC.
Vrouwelijke MC.... ik moet zeggen als ik baas was geweest van B2S of Q-Dance, had ik haar wel als MC willen boeken op een Defqon of Decibel ofzo...
Ik ken geen vrouwelijke MC's namelijk en je kunt het altijd proberen imo.
Maar dat is dus de vraag... wat wilt ze of wou ze, precies bereiken?


En jij gaat 1200 euro voor een vlucht betalen en nog eens 1000 euro boekingsfee alleen voor een MC terwijl dr hier genoeg goeie rondlopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 09:10 
 
Artiest

Nego schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Maar wat wil ze nou precies dan...
Zangeres worden? MC? DJ? Producer?
Dat vind ik onduidelijk, want ze wilt on stage staan ofzo, nou dat lukt je als producing DJ of als MC.
Vrouwelijke MC.... ik moet zeggen als ik baas was geweest van B2S of Q-Dance, had ik haar wel als MC willen boeken op een Defqon of Decibel ofzo...
Ik ken geen vrouwelijke MC's namelijk en je kunt het altijd proberen imo.
Maar dat is dus de vraag... wat wilt ze of wou ze, precies bereiken?


En jij gaat 1200 euro voor een vlucht betalen en nog eens 1000 euro boekingsfee alleen voor een MC terwijl dr hier genoeg goeie rondlopen?


Ik ben het soort baas dat innovatief wilt zijn en vernieuwend en dat wilt wel eens wat kosten ja, maar dat zou ik er voor over hebben.
Over kosten etc. kan ik het altijd met haar hebben, die getallen staan niet vast, dus ja ik zou haar die kans geven.
Plus je kunt praten over special performance, als vocalist samenwerken in liveset met een producer op dat moment ofzo.
Ik zou sowieo als baas zeker rond de tafel gaan zitten met de verschillende partijen en ik zou er meer dan voor open staan, vernieuwing is iets wat je in je bedrijf moet hebben, dus als je dat weet te brengen moet je die kans proberen te grijpen imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 10:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Markienl schreef:
marsiascout schreef:
fen0m schreef:
Ze hoeft niet 72 tracks met alsmaar dezelfde stem te maken. Kan ook kiezen voor variatie in de zang. Genoeg mogelijkheden wat mij betreft.


Ze is een vocalist. De enige manier om variaties naast dezelfde stem te krijgen is om andere vocalisten te gebruikten.

Dr zit niet veel logica in die redenering.


Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Een producer kan ook verschillende richtingen op, een pianist kan ook verschillende stijlen beoefenen en een vocalist kan ook in verschillende stijlen zingen. Je kan echt wel wat meer variatie in je stem / zang brengen en met meerdere vocalisten werken is dus lang niet de enige manier om meer variatie te creëren


Dat snap ik, maar hij had t over dezelfde stem. En ze zal altijd 1 stem blijven houden, waar dus geen variatie inzit. En het scheelt ook heel erg dat bijvoorbeeld Lady Gaga die net genoemd is op de radio etc. altijd tussen andere artiesten gedraaid word en tijdens n optreden nooit langer dan bijv. n uur te horen is.

Wil Nikkita in n hoop tracks terecht komen dan is er qua vrouwelijke vocalisten veel minder concurrentie als bijv. voor Lady Gaga concurrentie, wat het misschien voor mensen eerder saai zou kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 10:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Nego schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Maar wat wil ze nou precies dan...
Zangeres worden? MC? DJ? Producer?
Dat vind ik onduidelijk, want ze wilt on stage staan ofzo, nou dat lukt je als producing DJ of als MC.
Vrouwelijke MC.... ik moet zeggen als ik baas was geweest van B2S of Q-Dance, had ik haar wel als MC willen boeken op een Defqon of Decibel ofzo...
Ik ken geen vrouwelijke MC's namelijk en je kunt het altijd proberen imo.
Maar dat is dus de vraag... wat wilt ze of wou ze, precies bereiken?


En jij gaat 1200 euro voor een vlucht betalen en nog eens 1000 euro boekingsfee alleen voor een MC terwijl dr hier genoeg goeie rondlopen?


Ik ben het soort baas dat innovatief wilt zijn en vernieuwend en dat wilt wel eens wat kosten ja, maar dat zou ik er voor over hebben.
Over kosten etc. kan ik het altijd met haar hebben, die getallen staan niet vast, dus ja ik zou haar die kans geven.
Plus je kunt praten over special performance, als vocalist samenwerken in liveset met een producer op dat moment ofzo.
Ik zou sowieo als baas zeker rond de tafel gaan zitten met de verschillende partijen en ik zou er meer dan voor open staan, vernieuwing is iets wat je in je bedrijf moet hebben, dus als je dat weet te brengen moet je die kans proberen te grijpen imo.


Ik ben het helemaal met je eens. Maar probeer daar maar ns n Q-Dance etc. van te overtuigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 10:54 
 
Artiest

Hoeveel mensen staan daar echt op te wachten? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 10:57 
 
Artiest

Nego schreef:
Hoeveel mensen staan daar echt op te wachten? ;)


Staan er mensen uberhaupt te wachten op een MC? Nee... dus dan kun je ze allemaal wel schrappen.
Ik geloof best dat als Q-Dance echt zou willen ze iets kunnen bedenken waar Nikkita bij betrokken is, alleen snap ik de gedachtegang wel van organisaties haar niet te boeken idd om de reden die jij noemt.
Ik zeg alleen dat ik persoonlijk open zou staan voor het idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 11:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Q-dance zal ook hun redenen hebben om haar niet te boeken. Ze hebben daar zelf echt ook wel aan gedacht ;)
Voor Nikkita is het gewoon heel frustrerend dat ze niet kan toevoegen wat ze wil toevoegen en niet kan rondkomen van haar passie.

De dancewereld is gewoon een zakenwereld en daar speelt vraag & aanbod een grote rol. Niemand zit er op te wachten en daarom is het de investering niet waard aangezien er, zoals Nego al zei, meer dan voldoende talenten en MCs in Nederland rondlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 11:31 
 
Artiest

Pcies:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 14:30 
 
Artiest

Dunno why I'm bothering, but here goes...

1. I want to be MC/vocalist... I want to have my own act, where I can keep my lyrics and ideas for myself, to benefit me, and make myself money and the possibility to be on stage performing my own work. So no, it's not "on stage doing nothing for no reason".

2. Flight/travel is irrelevant... for one, I can pay my own way. I just want to make sure there is work for me so I can make at least some of the costs back, otherwise the money will go to waste.

That's all it really boils down to at the end of the day.

These are all answers I've written previously...

As for the rest, meh, people can think whatever they want.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker



@nikkita

I think you've done an amazing job as a vocalist, but the kind of MC'ing you're doing in the vid is far beneath the level of MC'ing the big organisations are looking for. So maybe the music business is hard, but organisations wont pay (much) money to see these kind of acts. Besides that you also have bad luck that you're living in Canada (far away from the hardstyle action).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Move to Holland. They have webcams here aswell :P Shitty weather, best parties in the world, terrible food (but we've got the foreigners going about anyways) and you could try to make some money in the industrie you love the most :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We got 'meiden van holland' here!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 19:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
We got 'meiden van holland' here!

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Jij wilt gewoon een halfnaakte vrouwelijke DJ achter de tafels hebben!
Heb je wel door :whistle:


Ach je zou me niet horen klagen denk ik :whistle:

Net zoals die gozer bij theracords stage mag zij ook wel op de tafel gaan staan hoor wel terwijl het regent overigens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Olijfboompje schreef:
Jij wilt gewoon een halfnaakte vrouwelijke DJ achter de tafels hebben!
Heb je wel door :whistle:


Ach je zou me niet horen klagen denk ik :whistle:

Net zoals die gozer bij theracords stage mag zij ook wel op de tafel gaan staan hoor wel terwijl het regent overigens :D

En dan ook huppelen als een raveteef
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen