Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

But isn't it still possible to combine being a vocalist and doing things behind cam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 16:42 
 
Artiest

Rawbin schreef:
But isn't it still possible to combine being a vocalist and doing things behind cam?


If I were to do that, I would have taken up one of those offers to be like the typical female DJ we see these days, running around distracting people from their poor mixing by taking their shirts off, or dancing in a mini skirt when they should be mixing. :) Some of my heroes, like Dana, and Miss Djax... they keep their clothes on, because their skill speaks for itself.

I would be heart broken if people were to decide I'm only worth booking with my clothes off, and not because of my work as an artist, you know?

Music should be about talent, not about image alone... of course, image is good if you've got the skills to back it up, but it shouldn't be everything. I firmly hold this belief, and if I make it, I want to know I've made it with my clothes on.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 02:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nikkita schreef:
Rawbin schreef:
But isn't it still possible to combine being a vocalist and doing things behind cam?


If I were to do that, I would have taken up one of those offers to be like the typical female DJ we see these days, running around distracting people from their poor mixing by taking their shirts off, or dancing in a mini skirt when they should be mixing. :) Some of my heroes, like Dana, and Miss Djax... they keep their clothes on, because their skill speaks for itself.

I would be heart broken if people were to decide I'm only worth booking with my clothes off, and not because of my work as an artist, you know?

Music should be about talent, not about image alone... of course, image is good if you've got the skills to back it up, but it shouldn't be everything. I firmly hold this belief, and if I make it, I want to know I've made it with my clothes on.


Guess most of your fans think you're hot anyways, webcam or not... I, for one, wouldn't judge you for making some music, while showing off in front of a camera and definitely wouldn't buy your tracks because of the fact that you're working as a cam girl... Imo this situation has nothing to do with making it with or without your clothes on.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 03:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I absolutely true that. I know people are superficial, but you being a camgirl just to supply yourself in basic requirements won't just make you a bad vocalist. I know it's hard in this world, but I really hope men can see trough those bullshit, and that you may come back in the scene some, eventually combining those 2 proffesions, because i think you are a true addition to the hardstyle scene :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 12:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

So you are a vocalist and a webcam girl, that's the image you created here. So you have become what you said you never wanted to be...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

summergirl schreef:
So you are a vocalist and a webcam girl, that's the image you created here. So you have become what you said you never wanted to be...

Jij hebt 't dus niet begrepen.

Waarom denk je dat ze helemaal uit de muziekwereld is gestapt, en waarom ze onder een andere naam camt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rik schreef:
summergirl schreef:
So you are a vocalist and a webcam girl, that's the image you created here. So you have become what you said you never wanted to be...

Jij hebt 't dus niet begrepen.

Waarom denk je dat ze helemaal uit de muziekwereld is gestapt, en waarom ze onder een andere naam camt?


Je bent naief als je denkt dat ze echt definitief uit de muziekwereld stapt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 15:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

summergirl schreef:
Rik schreef:
summergirl schreef:
So you are a vocalist and a webcam girl, that's the image you created here. So you have become what you said you never wanted to be...

Jij hebt 't dus niet begrepen.

Waarom denk je dat ze helemaal uit de muziekwereld is gestapt, en waarom ze onder een andere naam camt?


Je bent naief als je denkt dat ze echt definitief uit de muziekwereld stapt!


En jij bent incapabel dat je niet gewoon kunt lezen wat ze zegt... Of 't werkelijkheid wordt zien we nog wel, maar voor alsnog kunnen we nu geen conclusies daarover trekken of wel soms?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 16:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haar woorden:

"because I always vowed/promised myself not to be "that type" of person who has to use her tits and body to get bookings in music or to promote myself in music"

"I'm camming"
"showing my tits/ass/pussy/whatever"

Wat voor een beeld schept dat? En ik zie haar nog steeds niet de scene verlaten.

"I'm not calling for attention" yeah right!

Maar iedereen leest wat hij wil lezen denk ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ze niet terug komt, maar daar kunnen we nu nog geen uitspraken over doen. Daar zullen we voor moeten wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nikkita schreef:
Rawbin schreef:
But isn't it still possible to combine being a vocalist and doing things behind cam?


If I were to do that, I would have taken up one of those offers to be like the typical female DJ we see these days, running around distracting people from their poor mixing by taking their shirts off, or dancing in a mini skirt when they should be mixing. :) Some of my heroes, like Dana, and Miss Djax... they keep their clothes on, because their skill speaks for itself.

I would be heart broken if people were to decide I'm only worth booking with my clothes off, and not because of my work as an artist, you know?

Music should be about talent, not about image alone... of course, image is good if you've got the skills to back it up, but it shouldn't be everything. I firmly hold this belief, and if I make it, I want to know I've made it with my clothes on.


I am sure there is a possible balance to be made between attracting people with your body and proper mixing. As stated, it is indeed needed to be booked weekly and really there is no shame in exploiting your body for this as long as you still have love for the music.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 17:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

summergirl schreef:
Haar woorden:

"because I always vowed/promised myself not to be "that type" of person who has to use her tits and body to get bookings in music or to promote myself in music"

"I'm camming"
"showing my tits/ass/pussy/whatever"

Wat voor een beeld schept dat? En ik zie haar nog steeds niet de scene verlaten.

"I'm not calling for attention" yeah right!

Maar iedereen leest wat hij wil lezen denk ik...

Wie ben jij eigenlijk dat je je hier zo druk over maakt? Ga er maar niet van uit dat ze nog terug komt, ze is gaan cammen om die stap onmogelijk te maken, dat is exact het tegenovergestelde van wat jij zegt. Dan kun je wel een deel van een zin vetgedrukt maken, maar er staat toch echt "in music" achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
nikkita schreef:
Rawbin schreef:
But isn't it still possible to combine being a vocalist and doing things behind cam?


If I were to do that, I would have taken up one of those offers to be like the typical female DJ we see these days, running around distracting people from their poor mixing by taking their shirts off, or dancing in a mini skirt when they should be mixing. :) Some of my heroes, like Dana, and Miss Djax... they keep their clothes on, because their skill speaks for itself.

I would be heart broken if people were to decide I'm only worth booking with my clothes off, and not because of my work as an artist, you know?

Music should be about talent, not about image alone... of course, image is good if you've got the skills to back it up, but it shouldn't be everything. I firmly hold this belief, and if I make it, I want to know I've made it with my clothes on.


I am sure there is a possible balance to be made between attracting people with your body and proper mixing. As stated, it is indeed needed to be booked weekly and really there is no shame in exploiting your body for this as long as you still have love for the music.

Jij wilt gewoon een halfnaakte vrouwelijke DJ achter de tafels hebben!
Heb je wel door :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 18:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

summergirl schreef:
Haar woorden:

"because I always vowed/promised myself not to be "that type" of person who has to use her tits and body to get bookings in music or to promote myself in music"

"I'm camming"
"showing my tits/ass/pussy/whatever"

Wat voor een beeld schept dat? En ik zie haar nog steeds niet de scene verlaten.

"I'm not calling for attention" yeah right!

Maar iedereen leest wat hij wil lezen denk ik...


Nogmaals, je trekt conclusies die niet te trekken zijn... Je zegt dat ze is geworden, wat ze eigenlijk nooit wilde worden, maar dat is puur gebaseerd op jouw gedachten omtrent haar uitspraken. Als je gewoon aan neemt dat ze hier open is over haar bezigheden (ze laat inderdaad haar pussy etc. zien) en niet erbij bedenkt of dat voor extra aandacht is of niet (in de muziek wereld of waar dan ook), is ze dus helemaal niet geworden wat ze altijd niet wilde worden, maar heeft ze gewoon voor een snel en makkelijk alternatief gekozen om haar rekeningen te betalen.

't Kan een marketing trucje zijn indd... Zullen we nog moeten zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 18:36 
 
Artiest

Slechtste marketingtruc die ik ken dan overigens :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk niet dat dat er achter zit. Zou ook niet heel snugger zijn. Dan zou ze bekend staan als "die ene vocaliste die achter de cam heeft gewerkt". Zelf zou ik daar geen problemen mee hebben, want haar verleden maakt haar geen slechte vocalist. Helaas zijn er toch veel oppervlakkige mensen die er anders over denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 08:22 
 
Artiest

Zou het niet eerder zo zijn dat mensen weten dat ze misbruik van je kunnen maken.
Daarmee bedoel ik niet zozeer dat Zatox de eerstvolgende keer z'n toverstaf tevoorschijn haalt overigens.
Ik bedoel er eerder mee dat ze weten hoe kwetsbaar ze dan eigenlijk al is, dus dat er wellicht mensen zijn die eerder misbruik maken van d'r op het gebied van:
- Minder geld.
- Niet nakomen van afspraken.
- Eerder laten vallen/dumpen.
- Oneerlijke afspraken.

etc. etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 14:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Zou het niet eerder zo zijn dat mensen weten dat ze misbruik van je kunnen maken.
Daarmee bedoel ik niet zozeer dat Zatox de eerstvolgende keer z'n toverstaf tevoorschijn haalt overigens.
Ik bedoel er eerder mee dat ze weten hoe kwetsbaar ze dan eigenlijk al is, dus dat er wellicht mensen zijn die eerder misbruik maken van d'r op het gebied van:
- Minder geld.
- Niet nakomen van afspraken.
- Eerder laten vallen/dumpen.
- Oneerlijke afspraken.

etc. etc.


Naa, week niet, ik bedoel, dat gebeurde dus toch al... Ze kreeg geen drol, en was ook niet in staat dat op te eisen, maar 't zou best kunnen dat dit een soort truc is waarmee ze om aandacht vraagt (en die krijgt ze ook), gewoon puur om haar naam rond te laten gaan. Er bestaat niet zo iets als slechte publiciteit wordt ook wel eens gezegd... Nu zal Zatox haar niet opbellen van hey, chickie, kom ff langs, liedje inzingen? Dan krijgt hij een bitch aan de andere kant die zegt, hoor eens, ga jij ff lkkr zelf inzingen met je rotkop, ik wil €'s zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 14:50 
 
Artiest

mr_vertigo schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Zou het niet eerder zo zijn dat mensen weten dat ze misbruik van je kunnen maken.
Daarmee bedoel ik niet zozeer dat Zatox de eerstvolgende keer z'n toverstaf tevoorschijn haalt overigens.
Ik bedoel er eerder mee dat ze weten hoe kwetsbaar ze dan eigenlijk al is, dus dat er wellicht mensen zijn die eerder misbruik maken van d'r op het gebied van:
- Minder geld.
- Niet nakomen van afspraken.
- Eerder laten vallen/dumpen.
- Oneerlijke afspraken.

etc. etc.


Naa, week niet, ik bedoel, dat gebeurde dus toch al... Ze kreeg geen drol, en was ook niet in staat dat op te eisen, maar 't zou best kunnen dat dit een soort truc is waarmee ze om aandacht vraagt (en die krijgt ze ook), gewoon puur om haar naam rond te laten gaan. Er bestaat niet zo iets als slechte publiciteit wordt ook wel eens gezegd... Nu zal Zatox haar niet opbellen van hey, chickie, kom ff langs, liedje inzingen? Dan krijgt hij een bitch aan de andere kant die zegt, hoor eens, ga jij ff lkkr zelf inzingen met je rotkop, ik wil €'s zien :P


Ja ok, maar bedenk eens wat voor beeld je met zo'n actie schept bij producers, of ze het nu echt gaat doen of niet, je creëert geen vertrouwen zo bij producers etc.
Stel ze gaat wel cammen, geen producer die je serieus neemt toch?! Ik zou als baas bv iemand die als webcamslet aan de gang is gegaan veel minder snel aannemen dan iemand anders die even goed is.
Stel ze doet het niet, ze komt als een labiel persoon over, iemand die een beetje rare dingen doet en keuzes maakt als dingen niet lopen zoals ze wilt. Iemand die dus in feite ook gewoon rare dingen kan doen als dingen niet zo lopen in de studio of qua contract/afspraken.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat zoiets publiekelijk brengen of het nu een truc is of niet, bevorderend is voor je carriere, in tegendeel denk ik, heet lijkt me alleen maar slecht.
Maar dat ben ik, kijk misschien heeft ze ook al afspraken lopen met producers over bepaalde dingen, dat weet ik niet, maar ervan uitgaande dat ze gewoon deze stap heeft gezet en geen afspraken verder heeft lopen kom je bij mij niet echt sterk over.
Wellicht dat Daniel de psycholoog hier eens even kan nagaan of de theorie van mij daadwerkelijk zou kloppen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 14:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat is toch ook haar bedoeling? Ze wil haar muzikale carrière voor eens en altijd afsluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 15:01 
 
Artiest

Lyst schreef:
Dat is toch ook haar bedoeling? Ze wil haar muzikale carrière voor eens en altijd afsluiten.


Denk niet dat iemand met de passie voor muziek voor altijd van muziek verwijdert wilt zijn toch?
Alleen de juiste aanbieding is nooit gekomen, ze wilt als MC te werk ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Daarmee bedoel ik niet zozeer dat Zatox de eerstvolgende keer z'n toverstaf tevoorschijn haalt overigens.


HAHAHA, hier moest ik even heel hard om lachen xd


Ik kan het trouwens helemaal vinden in haar oplossing. Als ze 72 tracks in een jaar moet gaan maken word je er inderdaad ook niet blij van. Op dit moment moest ze ook niet meer tracks gaan doen, want dan werd het al teveel. ('Heb je haar ook weer') Het werk wat ze deed vond ik altijd wel erg goed en daarom is het ook jammer dat het zo moet lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 16:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lyst schreef:
Dat is toch ook haar bedoeling? Ze wil haar muzikale carrière voor eens en altijd afsluiten.


Denk niet dat iemand met de passie voor muziek voor altijd van muziek verwijdert wilt zijn toch?
Alleen de juiste aanbieding is nooit gekomen, ze wilt als MC te werk ofzo?

Jawel, ze was een keer eerder gestopt, maar toen is ze weer terug gekomen. Nu wil ze zeker zijn dat ze dezelfde fout niet nog een keer maakt en daarom gaat ze zoiets extreem doen. Om haar muziek carrière voor eens en altijd af te sluiten. Ik blijf erbij dat er betere manieren zijn, maar ja het is haar leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 16:37 
 
Hardtraxxer

Ze hoeft niet 72 tracks met alsmaar dezelfde stem te maken. Kan ook kiezen voor variatie in de zang. Genoeg mogelijkheden wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 17:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

fen0m schreef:
Ze hoeft niet 72 tracks met alsmaar dezelfde stem te maken. Kan ook kiezen voor variatie in de zang. Genoeg mogelijkheden wat mij betreft.


Ze is een vocalist. De enige manier om variaties naast dezelfde stem te krijgen is om andere vocalisten te gebruikten.

Dr zit niet veel logica in die redenering.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen