Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 11:16 
 
Artiest

Omdat ze maar niet geboekt wordt gaat ze dit doen?... *schreeuwt om aandacht* zeg ik dan altijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 12:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Hoezo Sarah dan wel? Ook al is het maar 1 boeking.

Omdat zij het geluk heeft gehad dat 1 organisator interesse had in haar?
Omdat zij een beter team achter zich heeft staan?
Omdat zij dit misschien wel op eigen kosten heeft gedaan?

Ik vind dat eerlijk gezegd niet zo interessant. Als vocalisten als Sarah nu regelmatig op feestjes stonden en Nikkita niet, dan heb je recht tot klagen. Er zijn ook wel een aantal optredens geweest met rappers. Wil dat zeggen dat elke rapper (stel dat hij een bijdrage heeft geleverd aan onze scene) recht heeft op een optreden? Moreel gezien misschien wel, maar commercieel gezien spelen er hele andere belangen.

@Nikkita, you might have 50+ releases, but that doesn't necessarily mean that the dj should put a majority of your work in his tracklist. On top of that, I personally think it's cool to have a vocalist do two or maybe three tracks live to give a little extra to the performance, but I am not longing for a dominant vocalist role in a performance. So in that case it does come down to a few tracks that you're booked for. And 300 euro's is indeed not much, but adding those 750 euro's it's already over a 1000 euro's for something that adds a bit extra to something that is already satisfying.

Because you're not part of some standard liveset like DV8 is in the Donkey Rollers, but cooperated with many different artists, because you're living in Canada and because vocalists are just a cherry on a cake in our scene, it's very understandable that you're not being booked, even despite your contribution productionwise. It's not something that you can blame yourself for, it's just how our scene is. And the Mysteryland example is neither something that is done on a regular basis, and in case they booked you it would have been less outside the box as they did now.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 12:27 
 
Hardtraxxer

nodige spel foutjes, maar ik geef je daar wel gelijk Lyst:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 12:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik leer graag, waar zitten de spelfouten :surrender:
Grammaticaal gezien zullen er vast wel fouten in zitten, ben niet zo goed in de verschillende tijden die de Engelse taal kent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 12:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
it's just how are scene is


En Nego heeft overduidelijk niet goed gelezen. Of wil het niet begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 13:00 
 
Artiest

dawasiknie schreef:
Citaat:
it's just how are scene is


En Nego heeft overduidelijk niet goed gelezen. Of wil het niet begrijpen.


Of andersom ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 13:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als ze het echt om de aandacht had gedaan, had ze de makkelijkste weg kunnen kiezen en gelijk onder de naam Nikkita voor de webcam kunnen gaan zitten.
En hoe vaak moet ze nu nog uitleggen dat het hier puur om het geld verdienen gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 13:04 
 
Artiest

Ik ga dr niet te ver op in... Maar als je alleen de dingen pakt die hier gezegd worden weet je ook niet echt hoe het zit allemaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kan TBH best begrijpen waarom Nego zoiets zou denken, dat je niet kan rondkomen in de muziekindustrie, oké. Maar hoe kom je er ineens bij om een camgirl te worden, als je echt universitair geschoold bent kan je mij niet wijs maken dat je geen betere baan kunt vinden. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 13:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Citaat:
it's just how are scene is


En Nego heeft overduidelijk niet goed gelezen. Of wil het niet begrijpen.

Kut Australiërs :P :$ Ik lees dat de laatste tijd zovaak dat ik het onbewust zelf ook al ga gebruiken :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Markienl schreef:
Ik kan TBH best begrijpen waarom Nego zoiets zou denken, dat je niet kan rondkomen in de muziekindustrie, oké. Maar hoe kom je er ineens bij om een camgirl te worden, als je echt universitair geschoold bent kan je mij niet wijs maken dat je geen betere baan kunt vinden. :/


Zoals je ook kan lezen vind ze aan dat soort dingen geen reet aan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus ze sopt graag dr kutje onder werktijd.. Lekker boeiend mensen, ze maken in universiteitenfolders reclame voor dit werk. Dus scholing is hierbij niet relevant. Als ik blond was met grote tieten had ik het wel geweten. Fftjes 18 euro per uur te verdienen. Niks aan de hand en gelieve foto´s te plaatsen in het lekkere wijven topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 17:12 
 
Artiest

mrazura schreef:
Dus ze sopt graag dr kutje onder werktijd.. Lekker boeiend mensen, ze maken in universiteitenfolders reclame voor dit werk. Dus scholing is hierbij niet relevant. Als ik blond was met grote tieten had ik het wel geweten. Fftjes 18 euro per uur te verdienen. Niks aan de hand en gelieve foto´s te plaatsen in het lekkere wijven topic.


niet bepaald een bevorderend baantje voor de rest van je leven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
mrazura schreef:
Dus ze sopt graag dr kutje onder werktijd.. Lekker boeiend mensen, ze maken in universiteitenfolders reclame voor dit werk. Dus scholing is hierbij niet relevant. Als ik blond was met grote tieten had ik het wel geweten. Fftjes 18 euro per uur te verdienen. Niks aan de hand en gelieve foto´s te plaatsen in het lekkere wijven topic.


niet bepaald een bevorderend baantje voor de rest van je leven :lol:


Tenzij je de rest van je leven dat soort baantjes doet xd .

Maar goed vind het ook een beetje maf om ziets van de hoogste daken te gaan schreeuwen. Dan vraag je wat mij betreft vrijwell alleen maar om aandacht...



waarom nou weer aandacht?
als ze zich er niet voor schaamt waarom zou het dan niet mogen?

denk dat je er gek van staat te kijken hoeveel mensen savonds de webcam aanzette om bij te verdienen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 18:02 
 
Artiest

Qre8ive,

You work in a scene with people who parade themselves around tens of thousands of people on a weekly basis, bragging about the women they fuck, posing with people for pictures, complaining about how they only have 30,000 followers because somebody has 30,001 and I'm the one who wants attention?

I'm saying this out loud because I want to make sure nobody considers working with me again, and nobody makes any more stupid promises they can't follow through with. People care far too much about their reputation, and as a result won't think about working with a "slut".

Future employers won't find me because I'm camming under a new name, and keeping it separate.

I'm not calling for attention, I'm calling for my career suicide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 18:53 
 
Hardtraxxer

nikkita schreef:
Qre8ive,

You work in a scene with people who parade themselves around tens of thousands of people on a weekly basis, bragging about the women they fuck, posing with people for pictures, complaining about how they only have 30,000 followers because somebody has 30,001 and I'm the one who wants attention?

I'm saying this out loud because I want to make sure nobody considers working with me again, and nobody makes any more stupid promises they can't follow through with. People care far too much about their reputation, and as a result won't think about working with a "slut".

Future employers won't find me because I'm camming under a new name, and keeping it separate.

I'm not calling for attention, I'm calling for my career suicide.

Well goodluck then.

Hope to hear from you soon. Otherwise goodluck with life.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 21:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Waarom moet je het op zo'n manier aan iedereen laten weten? Lijkt mij toch stug dat je "Alles kut, ik ga lekker sex cammen" overal uit volle borst wil roepen? Zeker gezien werkgevers tegenwoordig bij sollicitaties gaan zoeken op socialmedia profielen. Nou lekker als dan blijft dat die werknemer elke avond mannen zit op te geilen voor geld.

Lijkt mij in ieder geval beter om zoiets niet op je facebook e.d. te zetten.


helemaal mee eens.... ik denk dat het daarom niet waar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 21:54 
 
Hardtraxxer

Ik ben stiekum wel benieuwd als ze echt camt, onder welke naam en op welke site :lol: :bomb: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 22:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dus ze had nog ff snel seks met Zany, Ran-D, Zatox en Ambassador inc voordat ze stopte? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Dus ze had nog ff snel seks met Zany, Ran-D, Zatox en Ambassador inc voordat ze stopte? :P


Heb je dat van Wildstylez gehoord? :') Serieus walgelijke comment :') Beetje respect moet kunnen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 00:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Festuca schreef:
Dus ze had nog ff snel seks met Zany, Ran-D, Zatox en Ambassador inc voordat ze stopte? :P


Heb je dat van Wildstylez gehoord? :') Serieus walgelijke comment :') Beetje respect moet kunnen toch?


Heeeelemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 00:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

hehe sorry :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 00:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
....overal uit volle borst ....

Lol, Qre8ive: pun intended? :P

As for Nikkita, Im not a big fan of vocals in hardstyle songs in general, but I've always liked your work in the harder styles. Sadly, the music industry IS still a tough industry.

Good luck with whatever you decide to do.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 10:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Festuca schreef:
Dus ze had nog ff snel seks met Zany, Ran-D, Zatox en Ambassador inc voordat ze stopte? :P


Heb je dat van Wildstylez gehoord? :') Serieus walgelijke comment :') Beetje respect moet kunnen toch?

Moet ik je nu weer op de vingers tikken Festuca?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ik er ook over Jesse :/ ...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen