Holy shit die lijst

Staat ondertussen ook op youtube
View on YouTube
PN wordt in ieder geval gesupport in de nieuwe aflevering, dus daar is een soort van antwoord voor je!TSFH wrote:Ik had een vraag omtrent welke artiesten hij in de huidige scene erg interessant vindt en wie hij als talenten ziet wel interessant gevonden. Was wel benieuwd geweest wat die dan bijvoorbeeld van Phuture Noize zou vinden ofzo haha.
Jammer dat die m na de intro al weer snel uitmixed en m niet mentioned.Hardstylahr wrote:PN wordt in ieder geval gesupport in de nieuwe aflevering, dus daar is een soort van antwoord voor je!TSFH wrote:Ik had een vraag omtrent welke artiesten hij in de huidige scene erg interessant vindt en wie hij als talenten ziet wel interessant gevonden. Was wel benieuwd geweest wat die dan bijvoorbeeld van Phuture Noize zou vinden ofzo haha.
En al meer views in een paar uur dan de afgelopen edities van Audiofreq per stuk hebben gehadOutsideSpacer wrote:YT video heeft nu 3252 likes vs. 14 dislikes, dat zie je ook niet vaak. Headytrouwe fanbase
vertel eens wat nieuwsNuracore wrote:Je bent zelf maf
Zoals de plaat nu is vind ik hem ook 1 van de mindere.kbm_ wrote:UKOTW werd eerst enorm gehyped als intro van HWS en toen zaten de vocals van Krewella er nog niet in. TOEN was het een goede track. Zonder die vocals en softe kick zou het in potentie ook echt een floorfiller zijn
B-front is niet onmogelijk, valt me de laatste dagen op dat hij altijd vrij actief is onder heady zijn socials!TSFH wrote:Ik moet sowieso bij dat feest aanwezig zijn, denk dat het echt wel legendarisch wordt.
Denk dat de line up zoiets wordt:
Headhunterz (wat een verrassing)
Wildstylez
Noisecontrollers
Project One
Sound Rush
Sub Zero Project?
The Prophet
Devin Wild?
Atmozfears?
Audiotricz?
Ik hoop eigenlijk ook wel op iets van B-Front ofzo.
Ik neem aan dat hij het HWS merk een nieuw leven in gaat proberen te blazen met de podcast en zijn album op het label, dit lijkt mij in ieder geval het meest logisch.MeneerEend wrote:Ben ook wel benieuwd waar hij zijn platen gaat releasen.
Collabs met de heren van Spirit of Hardstyle zullen niet zo 1, 2, 3 op HWS Records gereleased worden denk ik hoor. Ben sowieso altijd wel benieuwd naar wat de redenen zijn voor bepaalde labelkeuzes qua releasesHardstylahr wrote:B-front is niet onmogelijk, valt me de laatste dagen op dat hij altijd vrij actief is onder heady zijn socials!TSFH wrote:Ik moet sowieso bij dat feest aanwezig zijn, denk dat het echt wel legendarisch wordt.
Denk dat de line up zoiets wordt:
Headhunterz (wat een verrassing)
Wildstylez
Noisecontrollers
Project One
Sound Rush
Sub Zero Project?
The Prophet
Devin Wild?
Atmozfears?
Audiotricz?
Ik hoop eigenlijk ook wel op iets van B-Front ofzo.
Misschien zelfs wel een collab? (Laat een man dromen...)
Ik neem aan dat hij het HWS merk een nieuw leven in gaat proberen te blazen met de podcast en zijn album op het label, dit lijkt mij in ieder geval het meest logisch.MeneerEend wrote:Ben ook wel benieuwd waar hij zijn platen gaat releasen.
Mijn allereerste feest. Wat was dit gaaf!hurricane wrote:Heerlijk om dit weer terug te kijken, 5 jaar geleden al weer![]()
Nog 3 maandjes wachten en dan mogen we weer![]()
View on YouTube
View on YouTube
Dat ligt er denk ik aan waar de collab gemaakt is, of wie met het voorstel kwam. Had volgsns mij n keer ergens gelezen dat het ligt aan waar die gemaakt is. Not sure though.JeroenB93 wrote: Collabs met de heren van Spirit of Hardstyle zullen niet zo 1, 2, 3 op HWS Records gereleased worden denk ik hoor. Ben sowieso altijd wel benieuwd naar wat de redenen zijn voor bepaalde labelkeuzes qua releases
eens, niet echt meer een mysterie te noemenRickzel wrote:Misschien dit topic omtoveren tot Headhunterz topic? Net als Frontliner topic? Aangezien er tocha ltijd wel weer zaken rond hem zullen gaan spelen die discussies waard zijn?