Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 23:50 
 
Hardtraxx Veteran

laurensb01 schreef:
hotymoty schreef:
Een mooi interview, hij is lekker zichzelf zijn verhaal aan het vertellen. Alleen komt er in dit interview niet naar voren dat er 6-8 nummers op het album komen, hardnews beweerde dit iig wel.


http://www.partyscene.nl/music/170675/headhunterz-keert-definitief-terug-naar-hardstyle

:)


Citaat:
Beeld via Luna Ellinger​


:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 00:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Laatste keer op DLDK was ie half uurtje houseng en half uurtje hardstyle. Toen draaide die o.a The Project en Saifam Mashup (door Ziggo :loving:)


Toch best benieuw hoe het house publiek op dit soort hardstyle reageert, zijn best harde nummers namelijk!

Ik vind alle hype rondom hhz geweldig. Of hij zijn hoogtepunt weer zult bereiken? Ik denk dat ie daar al boven zit. Kan niet wachte op zijn muziek. Ook ik ben er 30 september bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 02:31 
 
Hardtraxx Veteran

Royvn_ schreef:
Lenny schreef:
Laatste keer op DLDK was ie half uurtje houseng en half uurtje hardstyle. Toen draaide die o.a The Project en Saifam Mashup (door Ziggo :loving:)


Toch best benieuw hoe het house publiek op dit soort hardstyle reageert, zijn best harde nummers namelijk!

Ik vind alle hype rondom hhz geweldig. Of hij zijn hoogtepunt weer zult bereiken? Ik denk dat ie daar al boven zit. Kan niet wachte op zijn muziek. Ook ik ben er 30 september bij.


Dat van 30 september kan ook dat minialbum zijn ipv een feest. Of zeg ik nou iets raars :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat vindt in hetzelfde weekend plaats als vorig jaar X-Qlusive Holland. Dus een feest omtrent de terugkeer van Headhunterz lijkt mij wel het meest waarschijnlijk. Daarbij geeft hij aan nog lang niet klaar te zijn met zijn nummers om er een mini-album mee te vullen en dat hij nog niet weet op welk label hij dit uit gaat brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Royvn_ schreef:
Lenny schreef:
Laatste keer op DLDK was ie half uurtje houseng en half uurtje hardstyle. Toen draaide die o.a The Project en Saifam Mashup (door Ziggo :loving:)


Toch best benieuw hoe het house publiek op dit soort hardstyle reageert, zijn best harde nummers namelijk!

Ik vind alle hype rondom hhz geweldig. Of hij zijn hoogtepunt weer zult bereiken? Ik denk dat ie daar al boven zit. Kan niet wachte op zijn muziek. Ook ik ben er 30 september bij.


Dat van 30 september kan ook dat minialbum zijn ipv een feest. Of zeg ik nou iets raars :P

Het lijkt mij niet dat Q-Dance dan dit online gooit: https://www.facebook.com/QdanceNederlan ... =3&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steek mij maar lek, 30 september hebben wij ons jaarlijkse vriendenweekend :lol:

wat een kut timing :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 10:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee dan zou qdance dat idd niet online gooien :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 10:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Steek mij maar lek, 30 september hebben wij ons jaarlijkse vriendenweekend :lol:

wat een kut timing :x

Dan zorg je er toch voor dat het event een onderdeel daarvan wordt? Of zijn je maten niet zo van onze geliefde muziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha nouja ik organiseer het niet, zijn twee vrienden die al van alles hebben vastgelegd. Helaasssss. Wordt ook lachen hoor, maar was ook graag naar dat feest gegaan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 11:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
haha nouja ik organiseer het niet, zijn twee vrienden die al van alles hebben vastgelegd. Helaasssss. Wordt ook lachen hoor, maar was ook graag naar dat feest gegaan :$

Oei, zonde. Maar weekend met je beste vrienden is ook niet verkeerd :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had een vraag omtrent welke artiesten hij in de huidige scene erg interessant vindt en wie hij als talenten ziet wel interessant gevonden. Was wel benieuwd geweest wat die dan bijvoorbeeld van Phuture Noize zou vinden ofzo haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
laurensb01 schreef:
hotymoty schreef:
Een mooi interview, hij is lekker zichzelf zijn verhaal aan het vertellen. Alleen komt er in dit interview niet naar voren dat er 6-8 nummers op het album komen, hardnews beweerde dit iig wel.


http://www.partyscene.nl/music/170675/headhunterz-keert-definitief-terug-naar-hardstyle

:)


Citaat:
Beeld via Luna Ellinger​


:whistle:


:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 14:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ik had een vraag omtrent welke artiesten hij in de huidige scene erg interessant vindt en wie hij als talenten ziet wel interessant gevonden. Was wel benieuwd geweest wat die dan bijvoorbeeld van Phuture Noize zou vinden ofzo haha.

Sowieso Sound Rush. Denk ook wel dat hij SZP ziet zitten. Zag een foto op Insta of FB dat 'ie met hun een potje staat te tafelvoetballen. Is toch geweldig voor die jongens van SZP, met zo'n legende gewoon lol hebben :D
Las ook ergens hier over een samenwerking met Frequencerz (alleen geen bron gezien). Adrenalize lijkt me ook een logische samenwerking, gezien Willem z'n enthousiasme over hem toen in 2012
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 15:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Headhunterz heeft een erg hoge pet op van SZP ja. Begrijpelijk gezien hun ontwikkeling van de laatste jaren

Denk dat we Adrenalize 30 september ook wel kunnen zien. Tijdens Q-Dance Presents: Headhunterz mocht hij openen toch?

Ja, vandaar dat ik Adrenalize ook noemde net haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoop gewoon op B-Front. Altijd wel gesupport door Heady. Maar denk dat het een Ran-D of Adaro zal worden als afsluiter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Audiofreq was hij destijds ook helemaal lyrisch over, samen hebben ze toen een maand aan een plaat gewerkt welke eigenlijk helemaal in de vergetelheid geraakt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 16:12 
 
Hardtraxx Newbie

HWS #65 met Headhunterz is uit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 16:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
JeroenB93 schreef:
Ja, vandaar dat ik Adrenalize ook noemde net haha :P


Haha vandaar dat ik er ook op inhaakte :P

Ah, vandaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Heeft blijkbaar een halve minuut online gestaan, daarna was 'ie weer weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke lijst, hopelijk snel online! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 16:39 
 
Hardtraxx Crew

4 released tracks in de hele podcast, netjes. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 16:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heh wat klote!! Nu wil ik dit horen ook :o Dikke tracklist hoor!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Audiofreq was hij destijds ook helemaal lyrisch over, samen hebben ze toen een maand aan een plaat gewerkt welke eigenlijk helemaal in de vergetelheid geraakt is.


Die werd niet zo heel goed ontvangen ook. Was ook geen 150bpm. Evengoed vond ik het een dikke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die tracklist :love:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen