Active topics in Algemeen

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 37 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
laurensb01 wrote:
hotymoty wrote:Een mooi interview, hij is lekker zichzelf zijn verhaal aan het vertellen. Alleen komt er in dit interview niet naar voren dat er 6-8 nummers op het album komen, hardnews beweerde dit iig wel.
http://www.partyscene.nl/music/170675/h ... -hardstyle

:)
Beeld via Luna Ellinger​
:whistle:
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Lenny wrote: Laatste keer op DLDK was ie half uurtje houseng en half uurtje hardstyle. Toen draaide die o.a The Project en Saifam Mashup (door Ziggo :loving:)
Toch best benieuw hoe het house publiek op dit soort hardstyle reageert, zijn best harde nummers namelijk!

Ik vind alle hype rondom hhz geweldig. Of hij zijn hoogtepunt weer zult bereiken? Ik denk dat ie daar al boven zit. Kan niet wachte op zijn muziek. Ook ik ben er 30 september bij.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Royvn_ wrote:
Lenny wrote: Laatste keer op DLDK was ie half uurtje houseng en half uurtje hardstyle. Toen draaide die o.a The Project en Saifam Mashup (door Ziggo :loving:)
Toch best benieuw hoe het house publiek op dit soort hardstyle reageert, zijn best harde nummers namelijk!

Ik vind alle hype rondom hhz geweldig. Of hij zijn hoogtepunt weer zult bereiken? Ik denk dat ie daar al boven zit. Kan niet wachte op zijn muziek. Ook ik ben er 30 september bij.
Dat van 30 september kan ook dat minialbum zijn ipv een feest. Of zeg ik nou iets raars :P
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Dat vindt in hetzelfde weekend plaats als vorig jaar X-Qlusive Holland. Dus een feest omtrent de terugkeer van Headhunterz lijkt mij wel het meest waarschijnlijk. Daarbij geeft hij aan nog lang niet klaar te zijn met zijn nummers om er een mini-album mee te vullen en dat hij nog niet weet op welk label hij dit uit gaat brengen.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
OutsideSpacer wrote:
Royvn_ wrote:

Dat van 30 september kan ook dat minialbum zijn ipv een feest. Of zeg ik nou iets raars :P
Het lijkt mij niet dat Q-Dance dan dit online gooit: https://www.facebook.com/QdanceNederlan ... =3&theater
Hardtraxx Veteran
17571 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Steek mij maar lek, 30 september hebben wij ons jaarlijkse vriendenweekend :lol:

wat een kut timing :x
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Nee dan zou qdance dat idd niet online gooien :p
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Rickzel wrote:Steek mij maar lek, 30 september hebben wij ons jaarlijkse vriendenweekend :lol:

wat een kut timing :x
Dan zorg je er toch voor dat het event een onderdeel daarvan wordt? Of zijn je maten niet zo van onze geliefde muziek?
Hardtraxx Veteran
17571 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
haha nouja ik organiseer het niet, zijn twee vrienden die al van alles hebben vastgelegd. Helaasssss. Wordt ook lachen hoor, maar was ook graag naar dat feest gegaan :$
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2026
Rickzel wrote:haha nouja ik organiseer het niet, zijn twee vrienden die al van alles hebben vastgelegd. Helaasssss. Wordt ook lachen hoor, maar was ook graag naar dat feest gegaan :$
Oei, zonde. Maar weekend met je beste vrienden is ook niet verkeerd :beer:
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Ik had een vraag omtrent welke artiesten hij in de huidige scene erg interessant vindt en wie hij als talenten ziet wel interessant gevonden. Was wel benieuwd geweest wat die dan bijvoorbeeld van Phuture Noize zou vinden ofzo haha.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 16 days ago
OutsideSpacer wrote:
laurensb01 wrote:
hotymoty wrote:Een mooi interview, hij is lekker zichzelf zijn verhaal aan het vertellen. Alleen komt er in dit interview niet naar voren dat er 6-8 nummers op het album komen, hardnews beweerde dit iig wel.
http://www.partyscene.nl/music/170675/h ... -hardstyle

:)
Beeld via Luna Ellinger​
:whistle:
:corn:
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2026
TSFH wrote:Ik had een vraag omtrent welke artiesten hij in de huidige scene erg interessant vindt en wie hij als talenten ziet wel interessant gevonden. Was wel benieuwd geweest wat die dan bijvoorbeeld van Phuture Noize zou vinden ofzo haha.
Sowieso Sound Rush. Denk ook wel dat hij SZP ziet zitten. Zag een foto op Insta of FB dat 'ie met hun een potje staat te tafelvoetballen. Is toch geweldig voor die jongens van SZP, met zo'n legende gewoon lol hebben :D
Las ook ergens hier over een samenwerking met Frequencerz (alleen geen bron gezien). Adrenalize lijkt me ook een logische samenwerking, gezien Willem z'n enthousiasme over hem toen in 2012
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2026
Exterkate wrote:Headhunterz heeft een erg hoge pet op van SZP ja. Begrijpelijk gezien hun ontwikkeling van de laatste jaren

Denk dat we Adrenalize 30 september ook wel kunnen zien. Tijdens Q-Dance Presents: Headhunterz mocht hij openen toch?
Ja, vandaar dat ik Adrenalize ook noemde net haha :P
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Ik hoop gewoon op B-Front. Altijd wel gesupport door Heady. Maar denk dat het een Ran-D of Adaro zal worden als afsluiter.
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Audiofreq was hij destijds ook helemaal lyrisch over, samen hebben ze toen een maand aan een plaat gewerkt welke eigenlijk helemaal in de vergetelheid geraakt is.
T
Hardtraxx Newbie
33 posts member since 2017
last seen Nov 2025
HWS #65 met Headhunterz is uit :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Waar dan?
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2026
Exterkate wrote:
JeroenB93 wrote: Ja, vandaar dat ik Adrenalize ook noemde net haha :P
Haha vandaar dat ik er ook op inhaakte :P
Ah, vandaar
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Image

Heeft blijkbaar een halve minuut online gestaan, daarna was 'ie weer weg.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 6 hours ago
Wat een heerlijke lijst, hopelijk snel online! :loving:
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
4 released tracks in de hele podcast, netjes. :loving:
Hardtraxxer
476 posts member since 2016
Heh wat klote!! Nu wil ik dit horen ook :o Dikke tracklist hoor!!
Hardtraxxer
476 posts member since 2016
ULTIMO wrote:Audiofreq was hij destijds ook helemaal lyrisch over, samen hebben ze toen een maand aan een plaat gewerkt welke eigenlijk helemaal in de vergetelheid geraakt is.
Die werd niet zo heel goed ontvangen ook. Was ook geen 150bpm. Evengoed vond ik het een dikke track!
Hardtraxxer
751 posts member since 2014
last seen Jun 2025
Die tracklist :love: