Ik betwijfel het. Ik denk dat hij Joel Beukers achteraan gaat...
Related topics
- View the latest post: Headhunterz & The Prophet @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
- View the latest post: Headhunterz @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
- View the latest post: Headhunterz & Brennan Heart @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
- View the latest post: Headhunterz & Wildstylez @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
- View the latest post: Headhunterz @ Return Of Headhunterz 2017
Active topics in Algemeen
Moderators
-
A
je hebt ook het waar is HHZ nu mee bezig topic
Nu maakt die techno.Anonymous wrote:je hebt ook het waar is HHZ nu mee bezig topic
-
GHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Sep 2023
Ik denk dat hij Nederlandstalig gaat zingen.
Ik hoorde dat hij weer naar Rocket Power ging voor het inspreken van Sam
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 1 day ago
Als dat betekent dat er nieuwe afleveringen komen van Rocket Power dan zou ik dat oprecht niet zo erg vinden, was vroeger echt een van mijn favoriete showsNuracore wrote:Ik hoorde dat hij weer naar Rocket Power ging voor het inspreken van Sam
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
View on YouTube 1:58
Maar nu de vraag, waarom was hij boos op hhz?
Ik blijf dit stukje zo briljant vinden............vanaf 1:50
"Moet je nagaan als je Year of Summer draait...........dan gaan ze liggen!"
View on YouTube
"Moet je nagaan als je Year of Summer draait...........dan gaan ze liggen!"
View on YouTube
Gister toevallig nog gekeken, geniaal dat geouwehoer 
Ook maar even gekeken haha.
A; Wat krijg ik gvd zin in Qlimax zeg als ik die vid zie en B; haar staat 'm zoveel beter he
A; Wat krijg ik gvd zin in Qlimax zeg als ik die vid zie en B; haar staat 'm zoveel beter he
Dat mes waar Wildstylez zijn pizza mee snijdt. Daar kun je verdomme een koe mee slachten. 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Is me tot nu toe ook niet eens opgevallenJordy wrote:Dat mes waar Wildstylez zijn pizza mee snijdt. Daar kun je verdomme een koe mee slachten.
-
GHardtraxxer
- 169 posts member since 2011
- last seen Jan 2021
View on YouTube
Ik kwam toevallig een random filmpje tegen. Ik denk dat vele hier wel kunnen herkennen waarvan dit is (vanaf 2:25).
Vroeg me altijd al af waar het vandaan kwam.
Ik kwam toevallig een random filmpje tegen. Ik denk dat vele hier wel kunnen herkennen waarvan dit is (vanaf 2:25).
Vroeg me altijd al af waar het vandaan kwam.
Haha geinig. Ik vraag me nou altijd af wat die dames nu precies zeggen. Het eerste wat bij me opkomt is 'Headhunterz... is focking gay, whuuuu', of zoiets, maar dat zal het wel niet zijn... 
-
GHardtraxxer
- 169 posts member since 2011
- last seen Jan 2021
Ja dacht zelf ook altijd dat het Nederlands was, maar het filmpje komt uit de VS.
In de youtube comments zie je wel mensen zeggen 'If you're not fking here you are fking gay'
In de youtube comments zie je wel mensen zeggen 'If you're not fking here you are fking gay'
Goeie vondst trouwens. Precies zoals ik me altijd visualiseerde.
Haha nice! Inderdaad precies zoals ik het me voorstelde.
Zijn er meer mensen die dat 'aandachtsgeile' van Headhunterz ontzettend zat worden? Alleen maar van die foto's waarop hij poseert met cliché teksten. Kom nou eerst maar met muziek.
Daar ben ik al maanden moe van, zelfs voor zijn officiële terugkeer op defqon.. Het heeft gewoon 0,0 te maken met muziek..Joey wrote:Zijn er meer mensen die dat 'aandachtsgeile' van Headhunterz ontzettend zat worden? Alleen maar van die foto's waarop hij poseert met cliché teksten. Kom nou eerst maar met muziek.
Maar dat heb ik met meer artiesten, die bijv. alleen maar Joel Beukers dingen posten of in de sportschool bezig zijn...
Edit: Ik ben heel blij dat hij terug komt in de hardstyle, vond hem namelijk altijd aan de top van de scene, maar sinds Qlimax/Defqon is er 0,0 van muziek naar voren gekomen..
Ik ben een ontzettende fanboy van headhunterz zelf (zijn vlogs etc) maar ik sluit me wel bij jullie aan. Wordt tijd voor muziek.
Al vind ik wel dat je zijn foto's ook niet hoeft te kijken als je er zat van bent.
Al vind ik wel dat je zijn foto's ook niet hoeft te kijken als je er zat van bent.
Last edited by makrooy on 24 Sep 2017 13:59, edited 1 time in total.
Even geduld, komt vast wel goed 
Last edited by simon10pont on 24 Sep 2017 14:14, edited 1 time in total.