Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Met alle ontwikkelingen rondom onze Mr. Heady Head, leek het me verstandig om een nieuw topic te openen omtrent dit onderwerp en the man himself.

Zelf hoop ik dat dit een definitieve terugkeer betekent naar het genre waar zijn ware hart ligt. Ik heb het idee dat een echte doorbraak in zijn huidige genre er niet zit.

Headhunterz-topic

Headhunterz-topic
Last edited by JeftaElachouri on , edited 1 time in total.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Kan toch haast niks anders zijn dan een officiële comeback? Met op 30 september een feest of een album om het in te luiden.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Shut up and take my money! 100% aanwezig
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Pommer wrote:Kan toch haast niks anders zijn dan een officiële comeback? Met op 30 september een feest of een album om het in te luiden.
In zijn vlogs hintte hij er ook al voorzichtig naar. Hij mist zijn 'thuis', heeft genoeg van 'EDM' (hardstyle uitgesloten denk ik dan), etc.
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Headhunterz-topic

Wat iemand er over zegt. Dit jaar geen X-Qlusive is nog al krom, aangezien die al geweest is.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
En daarnaast is X-Qlusive geen Ziggo Dome evenement. Misschien dat er geen X-Qlusive Holland komt dit jaar. Dat zou dan wel weer een mogelijkheid zijn.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
online now
JeftaElachouri wrote:En daarnaast is X-Qlusive geen Ziggo Dome evenement. Misschien dat er geen X-Qlusive Holland komt dit jaar. Dat zou dan wel weer een mogelijkheid zijn.
Zou niet het eerst jaar zijn. Vaak zat dat er een "q-dance presents...." feest was
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
kegel77w wrote:Headhunterz-topic

Wat iemand er over zegt. Dit jaar geen X-Qlusive is nog al krom, aangezien die al geweest is.
En ik maar denken dat miwer een man was
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Is nog steeds een vent hoor, wil niet weten hoe jouw vriendin er uit ziet :lol:
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Broken Balance wrote:Is nog steeds een vent hoor, wil niet weten hoe jouw vriendin er uit ziet :lol:
Oh serieus dit... ik dacht dat er Sarah stond... goedemorgen
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Van 1 comment al uit gaan dat het zo is? :lol:
B
Hardtraxxer
728 posts member since 2011
last seen Apr 2021
Man op de foto ongetwijfeld headhunterz. Ik denk dat het een album release party is aangezien hij in zijn vlogs ook zegt dat hij zoveel nieuwe muziek heeft maar het niet kan laten horen, dat zal wel speciaal bewaard blijven voor dan. Ik denk zelfs dat zijn mysterieuze tattoo er wat mee te maken heeft gezien hij op die arm ook zijn sacrifice tattoo heeft staan
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
JeftaElachouri wrote:En daarnaast is X-Qlusive geen Ziggo Dome evenement. Misschien dat er geen X-Qlusive Holland komt dit jaar. Dat zou dan wel weer een mogelijkheid zijn.
Of gewoon een weekender in de Ziggodome. Zaterday Heady en zondag in de hiephoi polonaise met XQ Holland.
C
Hardtraxxer
106 posts member since 2017
last seen Jun 2023
Sws Headhunters op de foto. Ook heeft Q-dance Headhunterz getagd bij het bericht dus lijkt me wel duidelijk. De datum is op de datum waar normaal XQ-Holland wordt gehouden, dus zal wel in de Ziggo Dome zijn. :thumbup:
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
online now
CR___1 wrote:Sws Headhunters op de foto. Ook heeft Q-dance Headhunterz getagd bij het bericht dus lijkt me wel duidelijk. De datum is op de datum waar normaal XQ-Holland wordt gehouden, dus zal wel in de Ziggo Dome zijn. :thumbup:
Iemand anders heeft headhunterz getagd dus dat zegt niets
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Het is Headhunterz.

Wie anders, die er enigszins zo uit ziet, zou je in mysterie een evenement voor aankondigen. Je kan aan zijn hoofd/gezicht duidelijk zien dat het hem is.
L
Hardtraxxer
72 posts member since 2016
last seen Jun 2025
CR___1 wrote:Sws Headhunters op de foto. Ook heeft Q-dance Headhunterz getagd bij het bericht dus lijkt me wel duidelijk. De datum is op de datum waar normaal XQ-Holland wordt gehouden, dus zal wel in de Ziggo Dome zijn. :thumbup:
Xqlusive Holland was vorig jaar een weekend later. Maar de weekenden voor en na deze datum staat er al iets anders in de ziggo, de 30e is nog leeg. Overigens valt dit tegelijk met supremacy.
kegel77w wrote:Headhunterz-topic

Zo, denk dat die maat van Sacha zich mag melden op kantoor
Ik denk niet dat q-dance en ziggo dome bv hier erg om kunnen lachen.
L
Hardtraxxer
last seen Jun 2025
Edit: Dubbel
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Linus wrote:Edit: Dubbel
Omg miwer!!!!!!+!!!11111!!!!
L
Hardtraxxer
last seen Jun 2025
rakkietakkie wrote:
Linus wrote:Edit: Dubbel
Omg miwer!!!!!!+!!!11111!!!!
Huh? Mis ik iets?
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Heel erg benieuwd. Mocht Mr. Heady een eigen fissa geven.. ben ik er sowieso bij, zonder twijfel.

Knap staaltje marketingwerk hier. Complimenten :worship:

Heady, kunnen we deze week nog een tease verwachten?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Linus wrote:Zo, denk dat die maat van Sacha zich mag melden op kantoor
Ik betwijfel of hij op werk ook bekend is als 'die maat van Sacha'
L
Hardtraxxer
last seen Jun 2025
TiMOTHYb wrote:
Linus wrote:Zo, denk dat die maat van Sacha zich mag melden op kantoor
Ik betwijfel of hij op werk ook bekend is als 'die maat van Sacha'
Klopt, maar via de vriendenlijst op Facebook kom je vaak een hoop te weten. Echt handig om te vermelden is het in ieder geval niet.
Last edited by Linus on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Ook al ben je een vriend, als er geen hard bewijs is kunnen ze niets maken. Vriend van die er werkt kan net zo goed iemand zijn die geen facebook account heeft maar daar ook werkt.

Mag wel aannemen dat Q-Dance het risico neemt door er geen 'valse' naam voor te gebruiken ipv dat de naam voor ieder personeel af te lezen valt.
L
Hardtraxxer
last seen Jun 2025
Nuracore wrote:Ook al ben je een vriend, als er geen hard bewijs is kunnen ze niets maken. Vriend van die er werkt kan net zo goed iemand zijn die geen facebook account heeft maar daar ook werkt.

Mag wel aannemen dat Q-Dance het risico neemt door er geen 'valse' naam voor te gebruiken ipv dat de naam voor ieder personeel af te lezen valt.
Er is ook geen hard bewijs nodig om een paar vragen te stellen. En inderdaad: als het profiel goed is afgeschermd kan je er weinig mee. Maar ik blijf er bij: echt handig is het niet.