Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Citaat:
Is it even possible to get a burn-out when you have one of the most desired jobs on the planet? ”


Wow :')



Eens, vond het ook een vrij gênante stelling. Ik heb echter één ding geleerd toen ik een bijbaantje had op de klantenservice jaren geleden: De helft van Nederland is achterlijk dus leg altijd alles in jip-en-janneketaal uit.

Ik ben bang dat Nuracore gelijk heeft en er heel veel mensen zijn die daadwerkelijk niet snappen dat iemand met zo'n "leuk beroep" en burn-out kan krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

Net zoals die mensen die roepen dat 'dj's alleen maar in het weekend een uurtje draaien' en daar riant aan verdienen. Terwijl velen gewoon 60+ uur per week bezig zijn met muziek maken/socials/draaien/reizen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Net zoals die mensen die roepen dat 'dj's alleen maar in het weekend een uurtje draaien' en daar riant aan verdienen. Terwijl velen gewoon 60+ uur per week bezig zijn met muziek maken/socials/draaien/reizen.


Ja joh djs drukken gewoon een uurtje lang op de play knop mixen doen ze niet jatog en doordeweeks beetje rijden in dure auto's mooi baantje hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 17:27 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Ja joh djs drukken gewoon een uurtje lang op de play knop mixen doen ze niet jatog en doordeweeks beetje rijden in dure auto's mooi baantje hoor


Echt? Chill, kan ik me ergens inschrijven hiervoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat hem dit wel goed doet. Het leven van een DJ is ook niet makkelijk, maar de mensen die dat denken die kijken inderdaad echt niet verder dan hun neus lang is. Zo kort door de bocht ook. Begrijpelijke keuze om soms eens even aan jezelf te denken en het rustig weer op te pakken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2019 23:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Ik ben bang dat Nuracore gelijk heeft en er heel veel mensen zijn die daadwerkelijk niet snappen dat iemand met zo'n "leuk beroep" en burn-out kan krijgen.


Ik vind het wat onhandig dat het tegenwoordig zo makkelijk op een burn-out wordt gegooid tegenwoordig terwijl er zo veel meer aan de hand kan zijn in iemands hoofd. Zo had ik zelf bijvoorbeeld jarenlang zonder dat ik het echt door had een existentiële depressie. Headhunterz lijkt mij ook wel een type die daar gevoelig voor is. Speelt veel meer dan je denkt als je er over gaat praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2019 15:55 
 
Hardtraxxer

rikraben schreef:
NightFly013 schreef:
"Willem is taking some time off to rest and reconnect.
Until further notice, social posts are being done by a member of his team.
He’ll be back soon, so stay tuned"

Bron: Instagram


Geen idee wat er aan de hand is, maar was al langer benieuwd of die gast wel een beetje goed in zijn vel zit met het vele touren enzo. Vond het niet altijd zo lijken.

Liefdesverdriet man
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2019 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

Ik snap zijn uitstraling bij z'n Defqon set op de livestream niet helemaal. Het was wel warm maar hij kijkt niet mega blij
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2019 17:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had ie een korte broek aan moeten trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2019 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toen ik op diezelfde main met 36 graden tussen de klevende vette Duitsers op mijn drinken stond te wachten keek ik ook niet heel blij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 13:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Had ie een korte broek aan moeten trekken.

Vond dat ook op z'n minst bijzonder inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Toen ik op diezelfde main met 36 graden tussen de klevende vette Duitsers op mijn drinken stond te wachten keek ik ook niet heel blij.

Afzien inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 18:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lijkt wel iets meer aan de hand..

Citaat:
Headhunterz cancels all international performances for December

Following Headhunterz’ statement on social media last week, announcing a break to reconnect and rest, the following announcement comes from Headhunterz management.

Having spent years touring, fighting jet lags and always moving from one destination to the next, it has come to a point where Willem needs to take some time off.

All shows in December have been cancelled with the exception of two shows in The Netherlands, being Music Dome - Roermond (December 14) and Orange Heart - Paradiso (December 17).

The coming weeks will be spent to rest, recharge and focus on his health. By limiting the stress that is an inevitable part of his professional life, we trust that he gets the space he needs to recover and can once again devote himself to his passion: making music and performing.

On behalf of Willem, a huge thanks for all the support he is receiving from all over the world.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

In ieder geval zijn de eerste droeftoeters onder het Hard News bericht zijn al gespot, stoere RAW jongetjes altijd :lol:

Vind het alleen maar goed dat DJ's een keer aan zichzelf denken. We kunnen er allemaal wel heel makkelijk over doen en 'JAAA ZE HEBBEN DROOMBAAN, NIET HUILEN'. Maar dat hele touren, muziek maken, torenhoge verwachtingen waar je aan moet voldoen, een image zijn naar de buitenwereld, concept creeeren en de hele romp slomp kan je aardig opbreken denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 18:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2020: Headhunterz Comeback Tour Part 2 :P

Nee, zonder dolle. Prima dat ie z'n rust pakt.
Ik denk eigenlijk dat ie dan dus al te laat is als er zo plotseling shows gecanceld moeten worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
2020: Headhunterz Comeback Tour Part 2 :P

Nee, zonder dolle. Prima dat ie z'n rust pakt.
Ik denk eigenlijk dat ie dan dus al te laat is als er zo plotseling shows gecanceld moeten worden.


Ondanks dat ik het niets anders verdient dat hij zijn rust pakt e.d valt mij het wel op dat door alles hij dan nog wel zijn eigen feestjes doet :x lijkt me juist dan, na al die canceling, wat een noodkreet is om rust te hebben wel een vreemde move om dan toch die feestjes wel te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

Is vooral omdat die feestjes gewoon in NL zijn he. Dichtbij huis. Vandaar, er staat ook 'cancelled all international bookings'. En denk dat die feestjes iets meer prioriteit hebben omdat dat z'n eigen feestjes zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 00:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2 keer hooguit een paar uurtjes van huis af om een uurtje te draaien of een keer of 4 per maand de halve wereld over moeten vliegen... Lijkt me de keuze snel gemaakt toch?

En daarnaast zal er ongelofelijk veel voorbereiding in die Paradiso show zitten, waardoor je dat toch ook niet snel zal willen afzeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duidelijk bericht. Hoop dat hij er snel bovenop komt, want het klinkt wel alsof hij serieus rust moet nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verstandige keuze. Denk dat een weekje carnaval vieren hem ook goed zal doen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2019 14:53 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Duidelijk bericht. Hoop dat hij er snel bovenop komt, want het klinkt wel alsof hij serieus rust moet nemen.


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 17:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Dear fans,

We’re pleased to update you and let you know that Willem is feeling better and that his condition is improving. Willem will not travel until the end of January so he can continue to take time for himself and ensure that he can come back to the stage in full force.

Although December’s international shows have been cancelled, two shows are still taking place in the Netherlands this month. Tonight he will perform at Paradiso (Amsterdam) in the premiere of the brand new show concept "Orange Heart" alongside Keltek & Ran-D. Willem also performed last Saturday at the Music Dome (Kerkrade) and tested the waters of being back on stage for the first time in a while.

Thank you very much for your kind messages. The love & understanding that our community has shown over the past few weeks is truly remarkable. We see all of your Orange Hearts loud and proud, and want to make it clear that your words have been received and forwarded and that they mean the world to Willem.

Until further notice, posts on Willem’s accounts are still being done by his team.

Kind Regards,
Team Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



vanaf 4 minuten ff wat woordjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand hierbij geweest? Hoe was het feest? Ik heb getwijfeld, maar uiteindelijk niet gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 15:56 
 
Hardtraxxer

Ja ik was er gisteren en zit mezelf nu met moeite wakker te houden op mijn werk.
Het was zeker een geslaagde avond. Toffe locatie, mooie show en natuurlijk een hele gave sfeer.
Moet wel zeggen vond de vorige keer gaver in paradiso. Toen draaide headhunterz 3 uur dacht ik. Dat had ik nu ooo gehoopt maar iedereen kreeg een uur waardoor de sets wat minder uniek waren.
Desondanks wel enorm genoten!
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen