Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga er wel van uit dat Showtek komt, er werden opvalt vaak Showtek tracks gedraaid door anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 20:39 
 
Hardtraxx Newbie

hurricane schreef:
Ga er wel van uit dat Showtek komt, er werden opvalt vaak Showtek tracks gedraaid door anderen.

Showtek draait :love:
https://www.facebook.com/djhausi/videos ... 803569617/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 20:46 
 

jezus gaat ineens iedereen een hardstyle comeback maken ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 21:07 
 
Hardtraxx Newbie

jeffrey2107 schreef:
jezus gaat ineens iedereen een hardstyle comeback maken ofzo?

Deze set is niet normaal, en ik ben met m'n stomme kop alleen gisteren heen geweest.
Tot nu toe: Technoboy, Zany, The Prophet, Max Enforcer, Dana, Showtek, Deepack & Luna, Brennan Heart, DBSTF, Zatox & Tatanka :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 23:28 
 
Hardtraxx Elite

Prachtige comeback, ik hoop op een album op 30 september 2017. Dat zou supervet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
jezus gaat ineens iedereen een hardstyle comeback maken ofzo?

''''''iedereen''''''
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Oke ff een inside gerucht van iemand die het kan weten. Heady zal met een album komen genaamd Flatline.
Beschikbaar vanaf 30 september. :D


Dat is dus wel een betrouwbare bron :)

http://www.hardnews.nl/headhunterz-keer ... hardstyle/

http://www.hardnews.nl/headhunterz-is-b ... ini-album/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 14:18 
 
Hardtraxx Elite

Een mini album snap ik niet zo goed. Ik had liever een volwaardig album waar hij een verhaal in kwijt kan. Ik denk dat het nu een verzameling wordt van een aantal hardstyle platen. Desnoods tovert hij zijn EDM platen, die hij nog in voorraad heeft, om in een verhaalvorm van zijn switch tussen twee stijlen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 14:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind ik ook. Heady lijkt mij juist een producer die zo'n verhaal concept goed aan kan pakken.

Ik krijg alleen een beetje het idee dat hij nog helemaal niet zoveel in de studio met hardstyle gedaan heeft en al helemaal niet om een volwaardig album te presenteren. Als je weet dat dat event al in september is, is het waarschijnlijk veel te kort dag om nog een heel album op poten te zetten.

Volgens mij zag ik een tijd geleden ook nog een snapchat voorbij komen waar hij de plannen voor een nieuwe studio aan het maken was. Ik vermoed dat het produceergeweld pas daarna echt los zal barsten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar die tattoo zou dus een Defqon tattoo zijn? Heb eigenlijk nog geen goed beeld kunnen vinden van wat dat nou is. Hij wou het wel heel graag verbergen. En nu hoeft hij dat niet meer te doen en dan is het nog niet te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stond vrij dichtbij, en zag sowieso het Defqon logo. En mijn hersenen dachten dat het stukje daarboven op de stage van 2008 leek
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ahaa oke, en daar een hele sleeve omheen gezet dus.
2008 was wel zijn eerste keer mainstage. Zou wel vet zijn als tattoo denk ik. Origineel wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

foto die ik gemaakt had, misschien een beetje onduidelijk

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De tering, armpje is wel vol nu. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
is ie nou terug


ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 15:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
waarom dan.

voor jou tijger
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben nu maar eens aan het luisteren wat hij de afgelopen jaren dan gemaakt heeft. Klinkt natuurlijk niet verkeerd. Maar een beetje saai is het wel. Snap wel dat hij er na tijdje klaar mee is. Op feesten is hij dan natuurlijk ook niet de "Headhunterz" die hij op hardstyle feesten is. Dan is hij de man. In die scene heb je dat natuurlijk veel minder.
Dat maakt hardstyle natuurlijk ook zo'n bijzondere muziekscene. Zijn house/EDM klinkt wel goed. Maar toch mist het energie ofzo.

Ben zeer benieuwd of hij zich inderdaad weer volle bak op hardstyle gaat storten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, op de EDM feesten was hij gewoon 1 van de grote dj's op de line-up. Nu in de hardstyle wordt hij weer op handen gedragen. Vooral vorig jaar toen het ook echt een verrassing was dat hij bij de legends meedraaide. Hij zegt dat ook nog in zijn brief dat hij toen inzag dat er niets zo speciaal is als de hardstyle scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als je op zijn livestream kijkt rond 12.00 minuten, zie je die tattoo.
https://www.facebook.com/Headhunterz/vi ... =2&theater

En is indd de 2008 mainstage, je ziet ook die details er helemaal in terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En qua produceren kun je in de hardstyle sneller gekke dingen proberen dan in EDM heb ik het gevoel. Altijd beetje zelfde gezang, zelfde opbouw, zelfde melodietjes. In de hardstyle kun je volgens mij meer proberen.

Uiteraard zal het bpm er niet voor zorgen dat het opeens niet kan op een lager bpm. Maar hardstyle zijn toch vaak creatievere tracks. Voor zo ver ik EDM ken hoor. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 15:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
En qua produceren kun je in de hardstyle sneller gekke dingen proberen dan in EDM heb ik het gevoel. Altijd beetje zelfde gezang, zelfde opbouw, zelfde melodietjes. In de hardstyle kun je volgens mij meer proberen.

Uiteraard zal het bpm er niet voor zorgen dat het opeens niet kan op een lager bpm. Maar hardstyle zijn toch vaak creatievere tracks. Voor zo ver ik EDM ken hoor. :$


Zijn wel aardig wat hokjes in house hoor :P
Wat jij bedoelt is Big Room House.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 15:49 
 
Hardtraxxer

Sorry hoor maar in de EDM kun je echt veel meer gekke dingen doen dan in de hardstyle. Als je normaal big room maakt en je gooit ineenkeer een future bass track in je set vindt iedereen het gewoon leuk. Komt dan wel deels doordat daar heel veel mensen zijn die de muziek niet echt uitmaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geeft niet hoor.

Nee ik ben geen house/edm/electro kenner. Natuurlijk zul je daarin ook creatief kunnen zijn. Net zo goed als in de hardstyle. Maar naar wat ik heb geluisterd is de trackopbouw en idee van een track bij hardstyle wel vaker verschillend dan house/edm/electro. Maar goed, ik ben geen kenner. En geen liefhebber van die stijlen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 16:00 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens mij kan je in elk genre evenveel gekke dingen doen, voor buitenstanders lijkt muziek van een andere soort altijd hetzelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 16:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wou zeggen, tussen Future House, Latin House, Big Room House, Progressive House, Electro House en Deep House zit wel een degelijk verschil :P
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen