Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 16:21 
 
Hardtraxxer

Ja ik bedoel ook dat er bijvoorbeeld in de hardstyle wel gehaat wordt op psytrance kicks, of andere dingen die te zacht of te hard zijn, of bijvoorbeeld Audiotricz een 128 bpm nummer maakt. Dat komt denk ik doordat het hardstylepubliek zoveel van hardstyle houdt zoals het is, terwijl het het 'housepubliek' allemaal geen flikker uit maakt lijkt het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja tuurlijk, jullie hebben allemaal gelijk. Maar naar mijn idee is er geen dance soort zo "verhaal vertellend" als hardstyle. Maar goed, dat heeft inderdaad ook met liefhebben en kennis te maken of je dat er in ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 16:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ja tuurlijk, jullie hebben allemaal gelijk. Maar naar mijn idee is er geen dance soort zo "verhaal vertellend" als hardstyle. Maar goed, dat heeft inderdaad ook met liefhebben en kennis te maken of je dat er in ziet.


Daar kan ik me wel in vinden ja, ik zou alleen Progressive House als verhalend zien (soms).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laten we er geen doekjes om winden.....

De hardere stijlen liefhebbers behoren gewoon tot de beste fanbase die je kunt hebben :)

EDM is veel breder , commerciëler en wereldwijd geaccepteerd ook bij opoe en moeke van de hoek.

Publiek is veel meer divers en lang niet zo dedicated. Op zo'n feest kom je dan ook je halve straat tegen plus de man die zondags de rollade snijdt en de hangjongeren van voor de jumbo.

:P

Met andere woorden : ik snap wel dat hij terugkeert naar die dedicated fanbase & scene
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
als je op zijn livestream kijkt rond 12.00 minuten, zie je die tattoo.
https://www.facebook.com/Headhunterz/vi ... =2&theater

En is indd de 2008 mainstage, je ziet ook die details er helemaal in terug


Ook het qlimax logo staat erop

https://www.facebook.com/Headhunterz/ph ... =3&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de draak van de mainstage van vorig jaar.
Vol armpje hoor :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
En de draak van de mainstage van vorig jaar.
Vol armpje hoor :oh:

Zal ook wel met Dragonborn te maken hebben denk ik

Evengoed hele dikke tattoo's
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat ik er gister bij stond heb ik die livevideo van HHZ nu al weer een paar x bekeken :$
Krijg er iedere x weer kippevel van, ook hoe die Qdance stem Heady introduceert :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Buiten dat het erg vet is dat HHZ weer definitief terugkeert naar de hardstyle, who cares wat ie allemaal wel niet op z'n arm heeft staan? Who cares hoe z'n vriendin eruit ziet? Volgens mij is het alleen maar interessant voor sommigen omdat HHZ het interessant maakt door er geheimzinnig over te doen. /defqondip, maar serieus, waar hebben we het toch in godsnaam over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 19:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Buiten dat het erg vet is dat HHZ weer definitief terugkeert naar de hardstyle, who cares wat ie allemaal wel niet op z'n arm heeft staan? Who cares hoe z'n vriendin eruit ziet? Volgens mij is het alleen maar interessant voor sommigen omdat HHZ het interessant maakt door er geheimzinnig over te doen. /defqondip, maar serieus, waar hebben we het toch in godsnaam over.

Haha je hebt echt geen idee wat die kerel voor sommigen betekent he?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 19:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Buiten dat het erg vet is dat HHZ weer definitief terugkeert naar de hardstyle, who cares wat ie allemaal wel niet op z'n arm heeft staan? Who cares hoe z'n vriendin eruit ziet? Volgens mij is het alleen maar interessant voor sommigen omdat HHZ het interessant maakt door er geheimzinnig over te doen. /defqondip, maar serieus, waar hebben we het toch in godsnaam over.

Mag ik me niet interesseren voor de held waardoor ik op mijn elfde hardstyle begon te luisteren? Niet alleen muzikaal is die man een genie, maar ook los daarvan altijd veel waardering gehad voor deze man. :worship: Wil zeker weten wat zo'n creatieve gozer verder zoal doet - los van de muziek.

Misschien voor jou niet belangrijk, maar dit topic gaat over HHZ en lijkt mij daarvoor dus de geschikte plaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 20:02 
 
Hardtraxxer

Vanaf deze video was alles al gepland denk ik dan... Ook met dat geluidje van The Space We Created

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 20:12 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Buiten dat het erg vet is dat HHZ weer definitief terugkeert naar de hardstyle, who cares wat ie allemaal wel niet op z'n arm heeft staan? Who cares hoe z'n vriendin eruit ziet? Volgens mij is het alleen maar interessant voor sommigen omdat HHZ het interessant maakt door er geheimzinnig over te doen. /defqondip, maar serieus, waar hebben we het toch in godsnaam over.


Ik snap je wel een deel. Een paar jaar geleden werd Headhunterz door het grootste deel van de scene volledig uitgekotst na platen als United Kids of the World en weet ik veel wat nog meer. Daarna vertrok hij richting de House en was het helemaal klaar. Maar na DQ Legends vorig jaar komen ineens uit alle hoeken en gaten de fanboys tevoorschijn. En dan denken mensen dat de Radical Army erg is, de Headhunterz fans kunnen er tegenwoordig ook wat van op Facebook zodra er ook maar een beetje kritiek is.
Het contrast met hoe het in 2013 was is zo groot dat ik me afvraag in hoeverre mensen echt fan zijn of gewoon volledig meegaan met de grote Headhunterz hype.

Na 4 jaar afwezig te zijn geweest en gisteren te zeggen dat hij ons nooit meer verlaat heeft hij mij eerst iets te bewijzen voordat ik er echt over ga oordelen. Hij wil terugkeren omdat hij hier een legende is, dan zal hij dit met dit album ook moeten bewijzen. Ik ben in ieder geval zeer benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 20:18 
 
Hardtraxxer

Nou alleen de laatste nummers waren kut (colors, united kids of the world, en die hardstyle/edm crossovers daarna), maar The Leaked EP en daarvoor was gewoon ziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 20:20 
 
Hardtraxxer

En trouwens Headhunterz heeft nog best veel Housefeestjes in zijn agenda staan. Zal die dan ook bijvoorbeeld midden op de dag Hardstyle gaan draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat hem gewoon zijn ding doen. Ik vind het super dat ie terug is, maar als die weer wat anders wil doen, moet die dat toch zelf weten?
Ik heb ook periodes dat ik alleen nog maar Drum & Bass of Hiphop of Psytrance of Dubstep luister, maar na een tijdje toch weer alleen maar Hardstyle luister. Waarom zouden artiesten dit niet mogen doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 20:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo'n comeback laat toch ook wel zien hoe dedicated en saamhorig deze scene is he :thumbsup:
Zou de housescene nou een beetje huilen? Weet niet hoe hoog hij daaro stond
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 20:34 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Laat hem gewoon zijn ding doen. Ik vind het super dat ie terug is, maar als die weer wat anders wil doen, moet die dat toch zelf weten?
Ik heb ook periodes dat ik alleen nog maar Drum & Bass of Hiphop of Psytrance of Dubstep luister, maar na een tijdje toch weer alleen maar Hardstyle luister. Waarom zouden artiesten dit niet mogen doen?


Kunnen ze dat beter onder een andere naam doen, of een producer moet gewoon echt alle genres door elkaar maken maar dat vinden de meeste hardstyle luisteraars niet leuk

JeroenB93 schreef:
Zo'n comeback laat toch ook wel zien hoe dedicated en saamhorig deze scene is he :thumbsup:
Zou de housescene nou een beetje huilen? Weet niet hoe hoog hij daaro stond


Denk dat 99 procent van de 'house scene' (als je het al een scene kan noemen) toch maar gewoon luistert wat er toevallig op een mainstage te horen is en dat het ze dus daarom niks uit maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben toch wel erg benieuwd hoe het met zijn boekingen zal gaan...
Geen boekingen meer voor house feesten? Zo ja, mensen verwachten nu toch meer Hardstyle (ook al draaide hij dat deels toch ook al op House feesten)
Als het idd meer Hardstyle wordt, op welk tijdstip? Dan is Heady toch in 1x weer prime-time voor er wordt overgeschakeld naar de raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 20:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.hardnews.nl/hoe-zit-hard-wit ... -terug-is/

Een vraag die ons, en met ons ongetwijfeld vele anderen, bezighield. Want nu Headhunterz zijn terugkeer naar de hardstyle openbaar heeft gemaakt tijdens Defqon.1 afgelopen zondag, is het aannemelijk dat hij de troon weer bestijgt van de podcast die hij alweer zes jaar geleden is begonnen. Tijdens het interview kwam deze vraag aan bod en ontsnapte er een glimlach aan zijn gezicht.

“We’re gonna bring that back too. Start the podcast again. The podcast is something I know I was good at doing. I loved talking about it and it always felt very natural for me. When I decided to come back one of the first things I knew was that I would bring back the podcast. But we’re not just going to bring it back, we’re going to make it extra special.

We want to bring something new to the table. We’re gonna make HARD with STYLE a real 2.0 version and implement video and make it a very special thing. We’re building my new studio at the moment and we’re going to use it in the future episodes. So the first couple of episodes will be what you’re used to from HARD with STYLE, to bring you a bit of nostalgia and then we’re going to upgrade it!

You just have to wait a little bit more to find out.”
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 20:59 
 
Hardtraxx Crew

Kwam dit trouwens tegen in Stuck In Your Head:

@2:01
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz zit weer bij platinum agency.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 22:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Ben toch wel erg benieuwd hoe het met zijn boekingen zal gaan...
Geen boekingen meer voor house feesten? Zo ja, mensen verwachten nu toch meer Hardstyle (ook al draaide hij dat deels toch ook al op House feesten)
Als het idd meer Hardstyle wordt, op welk tijdstip? Dan is Heady toch in 1x weer prime-time voor er wordt overgeschakeld naar de raw.


Ik denk dat hij de boekingen gewoon netjes afmaakt in de stijl waarvoor men hem geboekt heeft. Denk namelijk dat het anders contractbreuk is ...

daarbij ook niet erg netjes toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 22:56 
 
Hardtraxx Veteran

^Dit.

Maar wat als hij nog onafgemaakte collabs met edm dj's heeft? Gaat ie die dan allemaal afbellen? 'maak er maar een solo van' :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 22:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als hij laat geboekt staat lijkt het me sowieso geen probleem, desnoods iets van bpm wegpitchen en volgens mij heeft hij dat sowieso wel een tijdje volgehouden bij z'n house boekingen. Lijkt me dat ze gewoon organisaties benaderen met de vraag of ze het leuk zouden vinden als die een uurtje hardstyle komt draaien. Aanstaande zaterdag op WISH zal het al geen probleem zijn lijkt mij als het überhaupt niet al maanden geleden gecommuniceerd is.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen