Fair enoughTiMOTHYb wrote:Hahahah nouja laten we het erop houden dat Heady veel overtuigingskracht heeft.
Related topics
- View the latest post: Headhunterz & The Prophet @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
- View the latest post: Headhunterz @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
- View the latest post: Headhunterz & Brennan Heart @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
- View the latest post: Headhunterz & Wildstylez @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
- View the latest post: Headhunterz @ Return Of Headhunterz 2017
Active topics in Algemeen
Moderators
Rickzel wrote:Nu iedereen mij er op wijst hoe naief ik ben, begin ik wel een vermoeden te hebbenPaling wrote:Zie je oprecht niet dat dit geacteerd is?Rickzel wrote:100% dat ik naïef ben![]()
Maar ja in eerste instantie geloofde ik 't zeker wel
Haha ja nou weet ik het wel gvd, ouwe drone-machinist 
Zelfde hier kerel, ben er ook in getuindRickzel wrote:Nu iedereen mij er op wijst hoe naief ik ben, begin ik wel een vermoeden te hebbenPaling wrote:Zie je oprecht niet dat dit geacteerd is?Rickzel wrote:100% dat ik naïef ben![]()
Maar ja in eerste instantie geloofde ik 't zeker wel
Gvd schoot ja bijna in de lach manRickzel wrote:Haha ja nou weet ik het wel gvd, ouwe drone-machinist
Zou er nog zo'n 'hint' komen voor het weekend denken jullie? Zou wel met een sissert aflopen als je niks meer erover hoort tot zondag
Oke ff een inside gerucht van iemand die het kan weten. Heady zal met een album komen genaamd Flatline.
Beschikbaar vanaf 30 september.
Audiotricz draaiden net de Dragonborn edit met die langere break met "Our hero, our hero, the Dragonborn comes"JeroenB93 wrote:Zou er nog zo'n 'hint' komen voor het weekend denken jullie? Zou wel met een sissert aflopen als je niks meer erover hoort tot zondag
Dat begin met die gitaar en vocalsDelt-A wrote:Audiotricz draaiden net de Dragonborn edit met die langere break met "Our hero, our hero, the Dragonborn comes"JeroenB93 wrote:Zou er nog zo'n 'hint' komen voor het weekend denken jullie? Zou wel met een sissert aflopen als je niks meer erover hoort tot zondag
Dat klinkt wel heel specifiek voor een gerucht hahahurricane wrote:Oke ff een inside gerucht van iemand die het kan weten. Heady zal met een album komen genaamd Flatline.
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
View on YouTubeDelt-A wrote:Audiotricz draaiden net de Dragonborn edit met die langere break met "Our hero, our hero, the Dragonborn comes"JeroenB93 wrote:Zou er nog zo'n 'hint' komen voor het weekend denken jullie? Zou wel met een sissert aflopen als je niks meer erover hoort tot zondag
Hahah durf t nog geen feit te noemenklapstoel wrote:Dat klinkt wel heel specifiek voor een gerucht hahahurricane wrote:Oke ff een inside gerucht van iemand die het kan weten. Heady zal met een album komen genaamd Flatline.
Maar tis vrij zeker als ik hem mag geloven
Ik ken 'm hoorUltraterrorloudsound wrote:[youtube]filmpje[/youtube]Delt-A wrote:Audiotricz draaiden net de Dragonborn edit met die langere break met "Our hero, our hero, the Dragonborn comes"JeroenB93 wrote:Zou er nog zo'n 'hint' komen voor het weekend denken jullie? Zou wel met een sissert aflopen als je niks meer erover hoort tot zondag
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Misschien vergezocht, maar ik heb het gevoel dat Our Destiny in de eindshow zit zometeen, omdat HHZ net z'n omslagfoto in een hartslag verandert en die track ook een gedeelte bevat waarin je een hartslag hoort. Meer mensen die dit denken? 
Bij deze is dat bevestigd! Track zit er in!DJ JellyBean wrote:Misschien vergezocht, maar ik heb het gevoel dat Our Destiny in de eindshow zit zometeen, omdat HHZ net z'n omslagfoto in een hartslag verandert en die track ook een gedeelte bevat waarin je een hartslag hoort. Meer mensen die dit denken?
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Kriebels van al deze hype
Als hij nou niet in ieder geval 'deels' terugkomt aka 50/50 hardstyle/edm ofzo dan is het wel een hele grote bonerkiller.
De FB van Heady ging zojuist LIVE met als tekst "test". En het was de Mainstage van DefQon. 
-
THardtraxx Newbie
- 33 posts member since 2017
- last seen Nov 2025
NightFly013 wrote:De FB van Heady ging zojuist LIVE met als tekst "test". En het was de Mainstage van DefQon.

Edit: Die datum is de originele post, deze tekst staat er sinds een uur ofzo.
-
PHardtraxxer
- 626 posts member since 2012
- last seen 25 days ago
Surprise act Frontlinerhurricane wrote:Wie is nummer 6 dan
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Dacht dat ik Alpha2 zag maar niet dus? 
-
THardtraxx Newbie
- last seen Nov 2025
Showtek...hurricane wrote:Wie is nummer 6 dan
-
PHardtraxxer
- 626 posts member since 2012
- last seen 25 days ago
Misschien Arjan van NC? Hoort wel bij de Legends.
-
THardtraxx Newbie
- last seen Nov 2025
Volgens mij stond die er eerst inderdaad ook, maar is nu weer weg, vreemd.Mitzinator wrote:Dacht dat ik Alpha2 zag maar niet dus?