Fair enoughwrote:Hahahah nouja laten we het erop houden dat Heady veel overtuigingskracht heeft.
wrote:Nu iedereen mij er op wijst hoe naief ik ben, begin ik wel een vermoeden te hebbenwrote:Zie je oprecht niet dat dit geacteerd is?wrote:100% dat ik naïef ben![]()
Maar ja in eerste instantie geloofde ik 't zeker wel
Haha ja nou weet ik het wel gvd, ouwe drone-machinist 
Zelfde hier kerel, ben er ook in getuindwrote:Nu iedereen mij er op wijst hoe naief ik ben, begin ik wel een vermoeden te hebbenwrote:Zie je oprecht niet dat dit geacteerd is?wrote:100% dat ik naïef ben![]()
Maar ja in eerste instantie geloofde ik 't zeker wel
Gvd schoot ja bijna in de lach manwrote:Haha ja nou weet ik het wel gvd, ouwe drone-machinist
Zou er nog zo'n 'hint' komen voor het weekend denken jullie? Zou wel met een sissert aflopen als je niks meer erover hoort tot zondag
Oke ff een inside gerucht van iemand die het kan weten. Heady zal met een album komen genaamd Flatline.
Beschikbaar vanaf 30 september.
Audiotricz draaiden net de Dragonborn edit met die langere break met "Our hero, our hero, the Dragonborn comes"wrote:Zou er nog zo'n 'hint' komen voor het weekend denken jullie? Zou wel met een sissert aflopen als je niks meer erover hoort tot zondag
Dat begin met die gitaar en vocalswrote:Audiotricz draaiden net de Dragonborn edit met die langere break met "Our hero, our hero, the Dragonborn comes"wrote:Zou er nog zo'n 'hint' komen voor het weekend denken jullie? Zou wel met een sissert aflopen als je niks meer erover hoort tot zondag
Dat klinkt wel heel specifiek voor een gerucht hahawrote:Oke ff een inside gerucht van iemand die het kan weten. Heady zal met een album komen genaamd Flatline.
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
View on YouTubewrote:Audiotricz draaiden net de Dragonborn edit met die langere break met "Our hero, our hero, the Dragonborn comes"wrote:Zou er nog zo'n 'hint' komen voor het weekend denken jullie? Zou wel met een sissert aflopen als je niks meer erover hoort tot zondag
Hahah durf t nog geen feit te noemenwrote:Dat klinkt wel heel specifiek voor een gerucht hahawrote:Oke ff een inside gerucht van iemand die het kan weten. Heady zal met een album komen genaamd Flatline.
Maar tis vrij zeker als ik hem mag geloven
Ik ken 'm hoorwrote:[youtube]filmpje[/youtube]wrote:Audiotricz draaiden net de Dragonborn edit met die langere break met "Our hero, our hero, the Dragonborn comes"wrote:Zou er nog zo'n 'hint' komen voor het weekend denken jullie? Zou wel met een sissert aflopen als je niks meer erover hoort tot zondag
J
Hardtraxxer
514 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Misschien vergezocht, maar ik heb het gevoel dat Our Destiny in de eindshow zit zometeen, omdat HHZ net z'n omslagfoto in een hartslag verandert en die track ook een gedeelte bevat waarin je een hartslag hoort. Meer mensen die dit denken? 
Bij deze is dat bevestigd! Track zit er in!wrote:Misschien vergezocht, maar ik heb het gevoel dat Our Destiny in de eindshow zit zometeen, omdat HHZ net z'n omslagfoto in een hartslag verandert en die track ook een gedeelte bevat waarin je een hartslag hoort. Meer mensen die dit denken?
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Kriebels van al deze hype
Als hij nou niet in ieder geval 'deels' terugkomt aka 50/50 hardstyle/edm ofzo dan is het wel een hele grote bonerkiller.
De FB van Heady ging zojuist LIVE met als tekst "test". En het was de Mainstage van DefQon. 
T
Hardtraxx Newbie
33 posts member since 2017
last seen Nov 2025
wrote:De FB van Heady ging zojuist LIVE met als tekst "test". En het was de Mainstage van DefQon.

Edit: Die datum is de originele post, deze tekst staat er sinds een uur ofzo.
P
Hardtraxxer
630 posts member since 2012
last seen 38 minutes ago
Surprise act Frontlinerwrote:Wie is nummer 6 dan
M
Hardtraxx Veteran
14217 posts member since 2013
Dacht dat ik Alpha2 zag maar niet dus? 
T
Hardtraxx Newbie
last seen Nov 2025
Showtek...wrote:Wie is nummer 6 dan
P
Hardtraxxer
630 posts member since 2012
last seen 38 minutes ago
Misschien Arjan van NC? Hoort wel bij de Legends.
T
Hardtraxx Newbie
last seen Nov 2025
Volgens mij stond die er eerst inderdaad ook, maar is nu weer weg, vreemd.wrote:Dacht dat ik Alpha2 zag maar niet dus?