Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 13:45 
 
Hardtraxx Elite

Jordi schreef:
Omdat de interview van Promo nog niet op iTunes stond begonnen met die van Drokz. Holy fuck wat een immense respect heb ik voor hem gekregen hey! Wat een inspirerende kijk op de wereld, hardcore en de scene in general. Oprecht een van de meest interessante interviews die ik ooit heb gehoord.


Volgends mij bedoelde je deze?

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 13:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Jordi schreef:
Omdat de interview van Promo nog niet op iTunes stond begonnen met die van Drokz. Holy fuck wat een immense respect heb ik voor hem gekregen hey! Wat een inspirerende kijk op de wereld, hardcore en de scene in general. Oprecht een van de meest interessante interviews die ik ooit heb gehoord.


Volgends mij bedoelde je deze?



Gast.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 14:11 
 
Hardtraxx Elite

Hij staat er nu op toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 14:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Omdat de interview van Promo nog niet op iTunes stond begonnen met die van Drokz. Holy fuck wat een immense respect heb ik voor hem gekregen hey! Wat een inspirerende kijk op de wereld, hardcore en de scene in general. Oprecht een van de meest interessante interviews die ik ooit heb gehoord.


Naast dat hij al op de vorige pagina staat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2019 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap de verwarring wel. Ik bewaar mijn podcasts altijd voor tijdens het werk tijdens het autorijden. De radio heeft apple CarPlay dus vandaar dat ik er even op wou wachten totdat hij op iTunes kwam :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen