Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 11:02 
 

Goedemorgen,

Nee, ik ben niet de nieuwe beheerder. Ik wil dit even hier neerzetten om gelijk onduidelijkheden daarover de wereld uit te helpen. Ik ben geen admin. Ik ben "Hoofd Moderator". Wat houdt dat nu precies in? Dat houdt in dat ik wat dingen recht wil trekken waar onduidelijkheden over zijn, en dat ik in principe het laatste woord heb mochten er discussies zijn zeg maar. Heel simpel dus. Meer info zal wel snel volgen.

Gr. Ron
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je nu ook meer rechten? Of nog hetzelfde zoals eerst?
En dan bedoel ik meer in de zin van forum dingen aanpassen die normaal jor-d alleen kan?

(En sowieso een goed idee om een "hoofd-mod" te hebben)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 11:38 
 

Nope, geen extra rechten, dus die droom helpen we maar meteen de wereld uit haha. Nee het is meer in de zin van, zoals het nu is, maar dan met iemand die de boel een beetje in goede banen leidt en zorgt dat er wat dingen wat duidelijker worden etc. Zal daar dus later meer over posten als ik het beeld er zelf een beetje beter bij heb en dus iets concreet kan neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom dan al wel met dit nieuws naar buiten treden, als je zelf nog geen concreet beeld hebt? Op die manier zorg je alleen maar voor verwarring imo :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 11:53 
 

De naam was al rood, dus als ik nu niks had gezegd, dan was er nog meer verwarring ontstaan. Ik heb wel al een concreet beeld, maar nog niet op papier, dat bedoelde ik eigenlijk meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 12:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hardist schreef:
De naam was al rood


Dat bedoelde ik juist met "naar buiten treden" :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 12:13 
 

Klopt, maar ik heb die niet rood gemaakt, dat heeft Jordy gedaan. En toen was dus "het kwaad al geschied" en moest ik er dus wel mee naar buiten treden :P

Ik ben al druk bezig en er zal binnenkort duidelijkheid komen. Er zal in ieder geval aan een compleet nieuw beleid worden gewerkt om duidelijkheid te scheppen over wat wel en niet mag en wat de gevolgen bij overtreding zullen zijn. Geen gezeur dus meer achteraf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardist schreef:
Er zal in ieder geval aan een compleet nieuw beleid worden gewerkt om duidelijkheid te scheppen over wat wel en niet mag en wat de gevolgen bij overtreding zullen zijn


Dus ik mag er vanuit gaan dat binnenkort de bronnen van ellende weer aangepakt zullen worden, in tegenstelling tot wat er nu gebeurt? Want als je een site echt dood wilt krijgen, moet je vooral rotte appels binnenboord houden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 12:50 
 

Steffnov schreef:
Hardist schreef:
Er zal in ieder geval aan een compleet nieuw beleid worden gewerkt om duidelijkheid te scheppen over wat wel en niet mag en wat de gevolgen bij overtreding zullen zijn


Dus ik mag er vanuit gaan dat binnenkort de bronnen van ellende weer aangepakt zullen worden, in tegenstelling tot wat er nu gebeurt? Want als je een site echt dood wilt krijgen, moet je vooral rotte appels binnenboord houden...

Ja daar mag je vanuit gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 12:54 
 

konden jullie net beter een andere kleur verzinnen, dit is wel verwarrend af en toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 12:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat maakt de kleur nu uit? :P Als je groen ziet, zijn er toch ook meerdere mods die iets geplaatst kunnen hebben? Zelfde geldt nu voor deze kleur. Ga er maar vanuit dat het 9/10 posts Hardlist is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 13:08 
 

eerder 10/10 maar dat is ook wel weer zo ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht heel even dat je hardtraxx gekocht had of iets dergelijks :lol: dat was ook te mooi om waar te zijn.

Goede zaak dat er nu iemand is die een soort van eindbeslissende taak heeft. Dat zorgt er alleen maar voor dat er niet echt meer met meerdere maten op dit forum gemeten word. Ik vind wel dat je dan echt goed moet weten wat er speelt op dit forum, en dat is iets wat in mijn ogen niet echt het geval is (geweest).
Dan doel ik op de Zephyrus-kwestie. Je hebt hierin, in mijn ogen, niet echt gezien wat die gast bij het begin van zijn lidmaatschap tot het gezeik van nu allemaal veroorzaakt heeft hier. Ik heb mijn zegje er al over gedaan in het moderator topic maar heb niet het idee gekregen dat je het volledige beeld door hebt gehad (wat The Venator en een hoop andere leden wél doorhadden). Maarja dit is niet aan mij.
Ik wens je veel succes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 14:26 
 

Klopt, heb ik ook niet en dat is ook mijn eigen schuld. Maar dat zal ook niet meer voor gaan komen, dat is beloofd :)
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen