Voor mij;
Megaclub/disco Zak Uelsen
Heineken music hal
Megaclub/disco Zak Uelsen
Heineken music hal
Ik heb bij Ziggo altijd het gevoel dat het iets zachter staat, of zo komt het over. Misschien komt het door de grote van de zaal. Tevens is Ziggo vaak drukker ivm de extra plaatsen op de ring die ze verkopen. Voorkeur HmH.wrote:HMH of Ziggo Dome
Niet speciaal over het geluid, maar gewoon de locatiewrote:Hadden we niet al een topic met het beste geluid of iets?
Oh ja idd. Lang niet geweestwrote:En Klokgebouw (Mainzaal) is niet genoemd?
Valt op zich wel mee vind ik, maar voor mij geldt sowieso niet harder is beter. Ja het is leuker om die bass te kunnen voelen, maar ik heb al een gehoorbeschadiging door te vaak, te lang naar te harde muziek te luisteren. Dus als het ietsjes zachter staat, vind ik geen groot probleemwrote:Ik heb bij Ziggo altijd het gevoel dat het iets zachter staat, of zo komt het over.
Maassilo mooie locatie ja, maar het geluid is niet helemaal topwrote:Maassilo vind ik ook wel tof. Amsterdam Studios staat in ieder geval op één voor mij.
(klokgebouw ook niet)wrote:Maassilo mooie locatie ja, maar het geluid is niet helemaal topwrote:Maassilo vind ik ook wel tof. Amsterdam Studios staat in ieder geval op één voor mij.(logisch de silo is nooit gebouwd als evenementelocatie)
Haha idd, staat wel ziekelijk hard altijd maar mooi is anderswrote:Kutter geluid als in rodenburg is er haast nietwrote:Ahoy en club Rodenburg doen het ook goed bij mij.