Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
96 posts member since 2009
last seen Jun 2014
kan me niet indenken waarvoor hij zich met dat filmpje zou kunnen schenden aan copyrights :huh:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Als deze uit wordt gebracht komt hij toch wel in dit forum te staan he:
https://hardtraxx.com/andere-muziek/
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Hoezo scooter staat toch ook in deze sectie :/
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Lyst wrote:Als deze uit wordt gebracht komt hij toch wel in dit forum te staan he:
https://hardtraxx.com/andere-muziek/
ahhaha :D
Er wordt ook echt gehapt he.
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Tering zeg wrm moeten we nou de hele tijd zo over hh lopen zeiken. Ik vind zn stijl de laatste tijd ook wat magertjes maar das toch geen reden om hem helemaal te lopen afzeiken. Hh is nou eenmaal een goede artiest of je het leuk vind of niet wen dr maar lekker aan en stop met het vol janken van inmiddels al weer 8 pagina's dat je die track kut vind.
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
SoundTunerZ wrote:Tering zeg wrm moeten we nou de hele tijd zo over hh lopen zeiken. Ik vind zn stijl de laatste tijd ook wat magertjes maar das toch geen reden om hem helemaal te lopen afzeiken. Hh is nou eenmaal een goede artiest of je het leuk vind of niet wen dr maar lekker aan en stop met het vol janken van inmiddels al weer 8 pagina's dat je die track kut vind.
Doe maar slotje :)
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
We zeiken toch over ze facking nummer -.-
ps
daar vraagt hij ook om :)
Hardtraxx Addict
1778 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Zo iets heet ik wil weer in de spotlights staan
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
hij experimenteert met Let The Bass Kick en iedereen vind het super omdat het toevallig aanslaat, hij experimenteert nog een keer en het nummer slaat niet aan en gelijk heeft iedereen commentaar....
:')
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Martin wrote:Zo iets heet ik wil weer in de spotlights staan
Weer?
Hij heeft dit jaar t Defqon Anthem gemaakt, en was daar de sluitende act! Die blijft nog wel even in de spotlights staan hoor, ook zonder releases! Daarnaast staat ie ook weer op Qlimax, dus die hoeft echt niet voor zn plekje te vrezen...
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
frankhardenberg wrote:hij experimenteert met Let The Bass Kick en iedereen vind het super omdat het toevallig aanslaat, hij experimenteert nog een keer en het nummer slaat niet aan en gelijk heeft iedereen commentaar....
Dus als jij al eerder in een restaurant hebt gegeten en het smaakte vorige keer goed. Maar nu zit er dikke schimmel op je eten, eet jij het gewoon op? :')
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Goeie B-kant zit er misschien in? Heel stiekem hoop ik daar wel op.. :woot:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 22 hours ago
frankhardenberg wrote:hij experimenteert met Let The Bass Kick en iedereen vind het super omdat het toevallig aanslaat, hij experimenteert nog een keer en het nummer slaat niet aan en gelijk heeft iedereen commentaar....
DUDE, WTF
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Gast, het slaat niet 'toevallig' aan... Het slaat aan OMDAT iedereen het super vindt.
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
View on YouTube
Down With The Hardstyle piano klinkt heel erg veel op deze piano melo..
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Wesz wrote:View on YouTube
Down With The Hardstyle piano klinkt heel erg veel op deze piano melo..
stata al bij waar komen nummers afgeleid van doen zijn topique
J
Hardtraxxer
205 posts member since 2009
last seen Oct 2012
hhz draait tegenwoordig ook heel anders, net als house met 3 spelers tegelijk was me opgevallen, opzich vind ik dat wel weer goed..kan je leuke dingen mee doen :)
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Doe nou niet alsof 3 spelers iets van house is :P
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Mol wrote:Doe nou niet alsof 3 spelers iets van house is :P
Nee idd bij een gem feest staan er toch min drie cd spelers of 2 cd spelers en twee vinyl spelers
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Ik vond er geen reed aan en dat kan je vast nog wel terug lezen ergens ^^
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Lyst wrote:
Dus als jij al eerder in een restaurant hebt gegeten en het smaakte vorige keer goed. Maar nu zit er dikke schimmel op je eten, eet jij het gewoon op? :')
Geniale vergelijking! xd
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Universe Twisters = Noisecontrollers, toch?
Nog een paar maanden en dan krijg je; JAMBA: ''voor deze unieke Headhunterz ringtone op jou mobiel..''.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Lekker kickje hoor :/
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Superslechte track, maar je weet dat beide goede tracks hebben gemaakt, dus afzeiken is niet nodig, waarom moet dit trouwens in algemeen?
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
The Indicator wrote:Superslechte track, maar je weet dat beide goede tracks hebben gemaakt, dus afzeiken is niet nodig, waarom moet dit trouwens in algemeen?
BerichtGeplaatst op 22-10-2009, 14:50
Om wat meningen te vragen :)