Deze mag langzaam wel uit komen, wacht al te lang op dit nummer 
Hij komt niet meer zover ik weet..wrote:Deze mag langzaam wel uit komen, wacht al te lang op dit nummer
Hij komt niet meer zover ik weet..wrote:Deze mag langzaam wel uit komen, wacht al te lang op dit nummer
Jij bent ook echt niet wijs ehwrote:Deze mag langzaam wel uit komen, wacht al te lang op dit nummer
Nou ja zeg, eeuwig zondewrote:Hij komt niet meer zover ik weet..wrote:Deze mag langzaam wel uit komen, wacht al te lang op dit nummer
Nou,wrote:hij experimenteert met Let The Bass Kick en iedereen vind het super omdat het toevallig aanslaat, hij experimenteert nog een keer en het nummer slaat niet aan en gelijk heeft iedereen commentaar....
:')
Maar hij heeft wel gelijkwrote:Je kunt ook overdrijven hahahawrote:if i say head! you say.. Hunterz! if i say wild.. you say Stylez!!wrote:Slecht! Maar ik vind het meer een wildstylez melodieDie vocals zijn gewoon kut
[youtube]Policeforce interrupts headhunterz & wildstylez perfrom[/youtube]
tracklist over een jaar:
01. We ar de best
02. blame it on the we own the wordl
03. stealing melodies is the![]()
04. hardstyle is cool
met sinterklaas:
hardstylepiet
dit soort mensen met deze muziek op telefoon:
oow dus jij houd van hardstyle?
noem s een paar artiesten dan?
headhunterz+slaafje en showtek![]()
![]()
en wat vind je van tatarola - who is calling dan?
bah dit is geen hardstyle..
-----
xD
*trollface on*
The Power Of The Mindwrote:Nou,wrote:hij experimenteert met Let The Bass Kick en iedereen vind het super omdat het toevallig aanslaat, hij experimenteert nog een keer en het nummer slaat niet aan en gelijk heeft iedereen commentaar....
Ik vind maar één track van hem goed,
Headhunterz - the Sacrifice
Voor de rest niets, met zijn vrolijke nieuwe hardstyle..
& Die vocal is zwaar gay.
everywhere you go, you here us on the radio.
Met zo'n stem haha !
@ Lyst,
Geniaal !
hey modje moet je niet vrolijk meedoen maar slotjewrote:Fear Of Darkness ..
Ik mag ook niks he! Hahawrote: hey modje moet je niet vrolijk meedoen maar slotje![]()
maar indd die vond ik ook altijd wel lekker!
maar ik doelde meer op oudere tracks, maar slotje op aub?
Speakafreak?wrote:Nou dan zeg ik slotje, dit nummer is al weer oud, lijkt me beetje zinloos om daar nu nog over te gaan discussiëren. Het nummer is bovendien nooit uitgebracht, dus ik zie het punt niet.
Edit/offtopic: enige nummer van headhunterz wat ik goed vind is subsonic (en dan niet de hardbass edit).
Eindelijk een verstandige mod (naar mijn meningwrote:Ik haal het slotje er maar weer af, want deze discussie mag best gevoerd worden.
Hardtraxx danst niet naar de pijpen van @frankhardenberg dus als hij slotje roept, betekent dat niet gelijk een slotje.
kijk hij snapt het johnlienden, waarom zou anders die andere HHZ topic wel gesloten moeten blijven?wrote:Nou dan zeg ik slotje, dit nummer is al weer oud, lijkt me beetje zinloos om daar nu nog over te gaan discussiëren. Het nummer is bovendien nooit uitgebracht, dus ik zie het punt niet.
Edit/offtopic: enige nummer van headhunterz wat ik goed vind is subsonic (en dan niet de hardbass edit).
Mensen hebben al 10 maand de tijd gehad hier iets over te zeggen, bovendien sinds de bump is het merendeel offtopic. Dus ik zie niet in waarom de discussie een jaar na dato weer gevoerd moet wordenwrote:Eindelijk een verstandige mod (naar mijn meningwrote:Ik haal het slotje er maar weer af, want deze discussie mag best gevoerd worden.
Hardtraxx danst niet naar de pijpen van @frankhardenberg dus als hij slotje roept, betekent dat niet gelijk een slotje.. Een forum is om een discussie te voeren, vind dat topics veel te snel en veel te veel worden gesloten hier over het algemeen.