Deze mag langzaam wel uit komen, wacht al te lang op dit nummer
Hij komt niet meer zover ik weet..
Nou ja zeg, eeuwig zonde Staat ie eigenlijk nog op de YT van HHZ? Volgens mij heeft ie m namelijk weggehaald na de overweldigend positieve comments overal
Op Tomorrowland speelde Wildstylez een nieuwe versie van 'Down With The Hardstyle'. In ieder geval al een stuk beter maar de lyrics zijn als nog om te huilen!
hij experimenteert met Let The Bass Kick en iedereen vind het super omdat het toevallig aanslaat, hij experimenteert nog een keer en het nummer slaat niet aan en gelijk heeft iedereen commentaar....
Nou, Ik vind maar één track van hem goed, Headhunterz - the Sacrifice
Voor de rest niets, met zijn vrolijke nieuwe hardstyle..
& Die vocal is zwaar gay. everywhere you go, you here us on the radio. Met zo'n stem haha !
hij experimenteert met Let The Bass Kick en iedereen vind het super omdat het toevallig aanslaat, hij experimenteert nog een keer en het nummer slaat niet aan en gelijk heeft iedereen commentaar....
Nou, Ik vind maar één track van hem goed, Headhunterz - the Sacrifice
Voor de rest niets, met zijn vrolijke nieuwe hardstyle..
& Die vocal is zwaar gay. everywhere you go, you here us on the radio. Met zo'n stem haha !
@ Lyst, Geniaal !
The Power Of The Mind Reloaded Part 2 The Sacrifice Rock Civilization Scantraxx Rootz
de bovenste 3 vind ik nog steeds dikke toppers, die onderste 2 in mindere mate maar dat zijn wel top nummers
hey modje moet je niet vrolijk meedoen maar slotje maar indd die vond ik ook altijd wel lekker! maar ik doelde meer op oudere tracks, maar slotje op aub?
hey modje moet je niet vrolijk meedoen maar slotje maar indd die vond ik ook altijd wel lekker! maar ik doelde meer op oudere tracks, maar slotje op aub?
Nou dan zeg ik slotje, dit nummer is al weer oud, lijkt me beetje zinloos om daar nu nog over te gaan discussiëren. Het nummer is bovendien nooit uitgebracht, dus ik zie het punt niet.
Edit/offtopic: enige nummer van headhunterz wat ik goed vind is subsonic (en dan niet de hardbass edit).
Nou dan zeg ik slotje, dit nummer is al weer oud, lijkt me beetje zinloos om daar nu nog over te gaan discussiëren. Het nummer is bovendien nooit uitgebracht, dus ik zie het punt niet.
Edit/offtopic: enige nummer van headhunterz wat ik goed vind is subsonic (en dan niet de hardbass edit).
So this is for everybody right now If you're in your car or you're outside I need everybody to get ready We gonna all sing along Just like this Everybody, come on
Everywhere you go You hear us on the radio In the club, at your house, on the street If you're down with the hardstyle, this is what you need
Everywhere we go We're blowing up your stereo Clap your hands if you're ready to rock 'Cause we're down with the hardstyle, take it to the top
Everywhere you go You know it's going down You hear us on the radio All over the place We get it on when we step in the crowd It's everywhere If you're down with the hardstyle scream it out loud Let's go
Ik haal het slotje er maar weer af, want deze discussie mag best gevoerd worden. Hardtraxx danst niet naar de pijpen van @frankhardenberg dus als hij slotje roept, betekent dat niet gelijk een slotje.
Eindelijk een verstandige mod (naar mijn mening . Een forum is om een discussie te voeren, vind dat topics veel te snel en veel te veel worden gesloten hier over het algemeen.
kijk hij snapt het johnlienden, waarom zou anders die andere HHZ topic wel gesloten moeten blijven? en Subsonic was ik vergeten er bij te zetten, de original
Ieders smaak verschilt jongens, ik hou niet van het commerciële in z'n track, maar alsnog is de basis wel lekker van 't nummer.
En zeuren over Headhunterz moeten mensen niet in dit topic doen, want dit topic gaat over een track van headhunterz & wildstylez, en niet over headhunterz zelf
Ik haal het slotje er maar weer af, want deze discussie mag best gevoerd worden. Hardtraxx danst niet naar de pijpen van @frankhardenberg dus als hij slotje roept, betekent dat niet gelijk een slotje.
Eindelijk een verstandige mod (naar mijn mening . Een forum is om een discussie te voeren, vind dat topics veel te snel en veel te veel worden gesloten hier over het algemeen.
Mensen hebben al 10 maand de tijd gehad hier iets over te zeggen, bovendien sinds de bump is het merendeel offtopic. Dus ik zie niet in waarom de discussie een jaar na dato weer gevoerd moet worden