Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 18:02 

Hardtraxx Elite

pakkend? ik luister nog liever naar bassie & Adriaan :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 19:02 

Donateur

allemaal zielige lui die HHZ belachelijk maken je gaat toch niet een topartiest van je favo muziek belachelijk maken beetje jammer dit ga ergens anders iemand lopen bashen sjongejonge wat een gezeur hee... en je moet trouwens eeen YT acc hebbe om via HHZmedia channel te luisteren nu...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 19:21 

Hardtraxx Veteran

och och jochie toch
Ik vind dit nummer gewoon ronduit slecht. Jammer want HHZ is een goeie producer, afgaand op zijn vorige producties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 19:23 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
allemaal zielige lui die HHZ belachelijk maken je gaat toch niet een topartiest van je favo muziek belachelijk maken beetje jammer dit ga ergens anders iemand lopen bashen sjongejonge wat een gezeur hee... en je moet trouwens eeen YT acc hebbe om via HHZmedia channel te luisteren nu...

Ga ergens anders lopen janken als je geen meningen accepteert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 19:26 

Hardtraxx Elite

Wij (ik) maak headhunterz echt niet belachelijk, als je dat maar goed begrijpt. Maar de track die die heeft gemaakt vind ik gewoon ronduit slecht,
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 19:29 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:

:')
nuff said
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 19:33 

Aan het typen...

Als zoveel mensen dit een kutnummer vinden, zouden zij dan niet hetzelfde gedacht hebben :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 22:11 

Donateur

omdat ze net als met de Qlimax Anthem gewoon los gaan als ze 'm LIVE horen
dat dit de Showtek achtige track is, is jammer
maar bekijk het ook eens van de andere kant ipv automatisch negatief te reageren
voor een Showtek achtig nummer is het op de climax na een heel mooi nummertje...
dat bedoel ik ...
nuff said..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 22:14 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
dat dit de Showtek achtige track is, is jammer
maar bekijk het ook eens van de andere kant ipv automatisch negatief te reageren
voor een Showtek achtig nummer is het op de climax na een heel mooi nummertje...
dat bedoel ik ...
nuff said..?

Op de climax na... Is dat niet het belangrijkste element uit een track? En zulke vocals vind jij mooi?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 22:14 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:

Dat bedoel ik dus! Ipv. dat mensen hem eerst live horen en dan pas oordelen over hoe "slecht" hij is, Nu hoor je hier mensen roepen (*Valt mensen niet persoonlijk aan*) vind er niks aan & Die op een bepaald feest zeg maar Qlimax dit toch een Harde lekkere track vinden! Kan ik niet snappen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 22:21 

Hardtraxx Addict

frankhardenberg schreef:

Gast als ik een nummer kut vind dan kan ik het moeilijk van een andere kant bekijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 22:30 

Donateur

Eerste indruk was niet denderend, maar dat heb ik wel vaker gehad met nummers. Totdat ik ze live hoorde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 22:40 

Hardtraxxer

waarom krijgt dit nummer zo jullie aandacht?
zo zie je maar weer dat ze goed bezig zijn, ze focusen al jullie aandacht, op 1 nummer van hen.
Of het nu positief of negatief is... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 22:54 

Hardtraxx Elite

goed bezig?
Als zulke DJs zon nummer maken krijgen ze inderdaad veel aandacht(negatieve) en dit is echt niet in hun voordeel
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 23:01 

Hardtraxxer

hehe dat dacht je :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 16:52 

Hardtraxx Elite

En zoals ik al eerder voorspelde, is het met deze track net zo gelopen als hardstyle leeft :P Hoop negatieve reacties, en nu is ineens de track niet meer te vinden op t youtube kanaal van HHZ... :P Kortom, in de prullenbak :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 17:12 

Hardtraxx Veteran

Sancti schreef:
hehe dat dacht je :)

Door zit nummer zijn er weer wat HHz bashers bijgekomen, werkt echt in z'n voordeel ja. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 17:28 

Hardtraxxer

hij maakt weer 1 "goed" nummer en van die bashers hoor je dan niks meer :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 17:43 

Hardtraxx Veteran

Sancti schreef:
hij maakt weer 1 "goed" nummer en van die bashers hoor je dan niks meer :')

Dan moet die dat wel doen he, want sinds Subsonic is er geen 1 echt goede solo productie van hem gekomen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 19:01 

Hardtraxxer

dat is een menig, geen feit
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 19:43 

Hardtraxx Elite

Ach wat maakt t nou nog uit.. Ze luisteren tenminste naar hun fans, dat blijkt wel! Geen Down with the hardstyle meer :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 21:14 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
En zoals ik al eerder voorspelde, is het met deze track net zo gelopen als hardstyle leeft :P Hoop negatieve reacties, en nu is ineens de track niet meer te vinden op t youtube kanaal van HHZ... :P Kortom, in de prullenbak :clap:

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 21:15 

Hardtraxx Veteran

Verwacht hem wel weer terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 21:18 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

Miss een leuk vinyltje en dan op de andere kant wel een echte project one plaat! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 21:35 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
Dakpan schreef:

Miss een leuk vinyltje en dan op de andere kant wel een echte project one plaat! :$

Op HHz z'n site staat dat die eraf moest door copyright gedoe(dikke leugen) en dat die binnenkort weer terug komt. Lekker zonder negatieve comments erbij :D
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen