Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
pakkend? ik luister nog liever naar bassie & Adriaan :')
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
allemaal zielige lui die HHZ belachelijk maken je gaat toch niet een topartiest van je favo muziek belachelijk maken beetje jammer dit ga ergens anders iemand lopen bashen sjongejonge wat een gezeur hee... en je moet trouwens eeen YT acc hebbe om via HHZmedia channel te luisteren nu...
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 23 hours ago
och och jochie toch
Ik vind dit nummer gewoon ronduit slecht. Jammer want HHZ is een goeie producer, afgaand op zijn vorige producties.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
frankhardenberg wrote:allemaal zielige lui die HHZ belachelijk maken je gaat toch niet een topartiest van je favo muziek belachelijk maken beetje jammer dit ga ergens anders iemand lopen bashen sjongejonge wat een gezeur hee... en je moet trouwens eeen YT acc hebbe om via HHZmedia channel te luisteren nu...
Ga ergens anders lopen janken als je geen meningen accepteert.
J
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2013
Wij (ik) maak headhunterz echt niet belachelijk, als je dat maar goed begrijpt. Maar de track die die heeft gemaakt vind ik gewoon ronduit slecht,
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
frankhardenberg wrote:allemaal zielige lui die HHZ belachelijk maken je gaat toch niet een topartiest van je favo muziek belachelijk maken beetje jammer dit ga ergens anders iemand lopen bashen sjongejonge wat een gezeur hee... en je moet trouwens eeen YT acc hebbe om via HHZmedia channel te luisteren nu...
:')
nuff said
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Als zoveel mensen dit een kutnummer vinden, zouden zij dan niet hetzelfde gedacht hebben :/
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
omdat ze net als met de Qlimax Anthem gewoon los gaan als ze 'm LIVE horen
dat dit de Showtek achtige track is, is jammer
maar bekijk het ook eens van de andere kant ipv automatisch negatief te reageren
voor een Showtek achtig nummer is het op de climax na een heel mooi nummertje...
dat bedoel ik ...
nuff said..?
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
frankhardenberg wrote:omdat ze net als met de Qlimax Anthem gewoon los gaan als ze 'm LIVE horen
dat dit de Showtek achtige track is, is jammer
maar bekijk het ook eens van de andere kant ipv automatisch negatief te reageren
voor een Showtek achtig nummer is het op de climax na een heel mooi nummertje...
dat bedoel ik ...
nuff said..?
Op de climax na... Is dat niet het belangrijkste element uit een track? En zulke vocals vind jij mooi?
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
frankhardenberg wrote:omdat ze net als met de Qlimax Anthem gewoon los gaan als ze 'm LIVE horen
Dat bedoel ik dus! Ipv. dat mensen hem eerst live horen en dan pas oordelen over hoe "slecht" hij is, Nu hoor je hier mensen roepen (*Valt mensen niet persoonlijk aan*) vind er niks aan & Die op een bepaald feest zeg maar Qlimax dit toch een Harde lekkere track vinden! Kan ik niet snappen! :)
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
frankhardenberg wrote:maar bekijk het ook eens van de andere kant ipv automatisch negatief te reageren
Gast als ik een nummer kut vind dan kan ik het moeilijk van een andere kant bekijken.
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Eerste indruk was niet denderend, maar dat heb ik wel vaker gehad met nummers. Totdat ik ze live hoorde!
Hardtraxxer
124 posts member since 2009
last seen Dec 2012
waarom krijgt dit nummer zo jullie aandacht?
zo zie je maar weer dat ze goed bezig zijn, ze focusen al jullie aandacht, op 1 nummer van hen.
Of het nu positief of negatief is... >.<
J
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2013
goed bezig?
Als zulke DJs zon nummer maken krijgen ze inderdaad veel aandacht(negatieve) en dit is echt niet in hun voordeel
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
hehe dat dacht je :)
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
En zoals ik al eerder voorspelde, is het met deze track net zo gelopen als hardstyle leeft :P Hoop negatieve reacties, en nu is ineens de track niet meer te vinden op t youtube kanaal van HHZ... :P Kortom, in de prullenbak :clap:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Sancti wrote:hehe dat dacht je :)
Door zit nummer zijn er weer wat HHz bashers bijgekomen, werkt echt in z'n voordeel ja. :')
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
hij maakt weer 1 "goed" nummer en van die bashers hoor je dan niks meer :')
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Sancti wrote:hij maakt weer 1 "goed" nummer en van die bashers hoor je dan niks meer :')
Dan moet die dat wel doen he, want sinds Subsonic is er geen 1 echt goede solo productie van hem gekomen. ;)
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
dat is een menig, geen feit
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Ach wat maakt t nou nog uit.. Ze luisteren tenminste naar hun fans, dat blijkt wel! Geen Down with the hardstyle meer :woot:
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
TakkU wrote:En zoals ik al eerder voorspelde, is het met deze track net zo gelopen als hardstyle leeft :P Hoop negatieve reacties, en nu is ineens de track niet meer te vinden op t youtube kanaal van HHZ... :P Kortom, in de prullenbak :clap:
:thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Verwacht hem wel weer terug
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Dakpan wrote:Verwacht hem wel weer terug
Miss een leuk vinyltje en dan op de andere kant wel een echte project one plaat! :$
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Timmer wrote:
Dakpan wrote:Verwacht hem wel weer terug
Miss een leuk vinyltje en dan op de andere kant wel een echte project one plaat! :$
Op HHz z'n site staat dat die eraf moest door copyright gedoe(dikke leugen) en dat die binnenkort weer terug komt. Lekker zonder negatieve comments erbij :D