Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 11:47 

Hardtraxx Veteran

Ik zeg ook slotje :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 11:55 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz - Digiwave vind ik ook een fijne plaat van Headhunterz. :) En Psychedelic, ook al had hij die break van 2 minuten mogen verkorten naar 10 seconden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 12:08 

Hardtraxx Addict

Als een mod zegt geen slotje hierop kan ik begrijpen, omdat dit soort discussies hier juist wel gevoerd moeten worden. Maar dit topic gaat over een nummer dat inmiddels verdwenen in een oude doos en op zolder is gezet en bovendien gaan we hier nogal offtopic.. T gaat de laatste pagina's (sinds de bump) niet echt meer over deze track maar over welke tracks van headhunterz goed zijn. Doe zoiets dan in een anders topic en of hier dan een slotje op moet is tot daar aan toe, maar nu wordt gwn een discussie behoorlijk offtopic gevoerd terwijl hier prima een apart topic voor kan komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 13:21 

Donateur

SoundTunerZ schreef:
Als een mod zegt geen slotje hierop kan ik begrijpen, omdat dit soort discussies hier juist wel gevoerd moeten worden. Maar dit topic gaat over een nummer dat inmiddels verdwenen in een oude doos en op zolder is gezet en bovendien gaan we hier nogal offtopic.. T gaat de laatste pagina's (sinds de bump) niet echt meer over deze track maar over welke tracks van headhunterz goed zijn. Doe zoiets dan in een anders topic en of hier dan een slotje op moet is tot daar aan toe, maar nu wordt gwn een discussie behoorlijk offtopic gevoerd terwijl hier prima een apart topic voor kan komen :)

ja en de ene mod doet wel slotje en de andere zegt dat niet alles om mij hier draait en gaat op eigen initiatief het slotje er weer af doen
ook zo krom, toch? :x
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen