Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 14:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klik

Wat vinden we hiervan? vind t zelf niet echt geweldig.. Ze kunnen beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 15:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vette vocals :thumbup:

standaard wildstylez & hzz sound.. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

Moet hier nog even aan wennen ofzo, vind het niet super..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jesper-HardBeatz schreef:
vette vocals :thumbup:

standaard wildstylez & hzz sound.. :sleep:


Vette vocals? Sorry, maar ik vind die nogal waardeloos..
Er is werkelijk helemaal niets leuk aan die track. Dat hij niet hard is maakt me niet zoveel uit, maar er is niets speciaals aan, het spreekt niet aan, klinkt heel cheesy.. Als ik Headhunterz & Wildstylez hoor, denk ik aan zo'n vinyl als Blame It On The Music/Project One, topvinyl. Dit... Niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

wat is deze? :cry:

you here us on the radio ... yeah right...


imitatie showtek?

wel lekker deuntje en bass trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 15:36 
 
Hardtraxxer

Dit nummer slaat echt helemaal nergens op? Waar zijn die twee mee bezig? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 15:41 
 
Hardtraxx Veteran

fuck waar komt dat piano rideltje ook al weer vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 15:41 
 
Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
fuck waar komt dat piano rideltje ook al weer vandaan?


Ja ik ken dat ook ergens van, maar kom er zo ook niet op.. dat vind ik overigens wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
dj-rico01 schreef:
fuck waar komt dat piano rideltje ook al weer vandaan?


Ja ik ken dat ook ergens van, maar kom er zo ook niet op.. dat vind ik overigens wel vet.

showtek - hold us back lijkt ie op ;)


EDIT, maar ook op nog een andere, maar ik kan er niet op komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 15:46 
 
Hardtraxxer

dit moet gewoon een parodie op showtek zijn ofzo :/
vind het echt gewoon kut klinken... zit geen kracht in en die vocals gaan ook over niks..


dj-rico01 schreef:
freddyadu8 schreef:
dj-rico01 schreef:
fuck waar komt dat piano rideltje ook al weer vandaan?


Ja ik ken dat ook ergens van, maar kom er zo ook niet op.. dat vind ik overigens wel vet.

showtek - hold us back lijkt ie op ;)


EDIT, maar ook op nog een andere, maar ik kan er niet op komen :P


die piano heb wel iets van the universal twisters - white stars..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 15:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Vette vocals? Sorry, maar ik vind die nogal waardeloos..
Er is werkelijk helemaal niets leuk aan die track. Dat hij niet hard is maakt me niet zoveel uit, maar er is niets speciaals aan, het spreekt niet aan, klinkt heel cheesy.. Als ik Headhunterz & Wildstylez hoor, denk ik aan zo'n vinyl als Blame It On The Music/Project One, topvinyl. Dit... Niet.

Helemaal eens met ieder woord. Je verwacht toch gewoon normale hardstyle en niet deze kinderachtige troep.

The headhunterz are aiming for the top 40 ofzo :/

En ik zie al de vergelijking met Hold us Back, maar die had tenminste nog best toffe vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 15:51 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Khadber schreef:
Vette vocals? Sorry, maar ik vind die nogal waardeloos..
Er is werkelijk helemaal niets leuk aan die track. Dat hij niet hard is maakt me niet zoveel uit, maar er is niets speciaals aan, het spreekt niet aan, klinkt heel cheesy.. Als ik Headhunterz & Wildstylez hoor, denk ik aan zo'n vinyl als Blame It On The Music/Project One, topvinyl. Dit... Niet.

Helemaal eens met ieder woord. Je verwacht toch gewoon normale hardstyle en niet deze kinderachtige troep.

The headhunterz are aiming for the top 40 ofzo :/

En ik zie al de vergelijking met Hold us Back, maar die had tenminste nog best toffe vocals.

Ieder woord :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 15:51 
 
Hardtraxx Veteran

Overload schreef:

die piano heb wel iets van the universal twisters - white stars..


Ja idd volgens mij white stars idd, maar white stars is wel vetter
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
Overload schreef:

die piano heb wel iets van the universal twisters - white stars..


Ja idd volgens mij white stars idd, maar white stars is wel vetter

DAT WAS HEM INDERDAAD xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 16:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

Slecht! Maar ik vind het meer een wildstylez melodie ;) Die vocals zijn gewoon kut :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

over twaalf maanden vanaf nu:
if i say head! you say.. Hunterz! if i say wild.. you say Stylez!!

[youtube]Policeforce interrupts headhunterz & wildstylez perfrom[/youtube]

tracklist over een jaar:

01. We ar de best
02. blame it on the we own the wordl
03. stealing melodies is the :bomb:
04. hardstyle is cool

met sinterklaas:
hardstylepiet

dit soort mensen met deze muziek op telefoon:

Afbeelding


oow dus jij houd van hardstyle?
noem s een paar artiesten dan?

headhunterz+slaafje en showtek (L) (L)

en wat vind je van tatarola - who is calling dan?
bah dit is geen hardstyle..

noem nog ns een paar vette nummers dan?

defqon.wma
djmert - i like hardstyle.mp3

-----


xD
*trollface on*
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zijn best sterke vocals. En dan bedoel ik voornamelijk de stem(men). En niet de tekst. Tekst is wel oke..


EDIT: Kleine respect voor de post hier boven. Er zit wel een punt van waarheid in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
Timmer schreef:
Slecht! Maar ik vind het meer een wildstylez melodie ;) Die vocals zijn gewoon kut :mad:

if i say head! you say.. Hunterz! if i say wild.. you say Stylez!!

[youtube]Policeforce interrupts headhunterz & wildstylez perfrom[/youtube]

tracklist over een jaar:

01. We ar de best
02. blame it on the we own the wordl
03. stealing melodies is the :bomb:
04. hardstyle is cool

met sinterklaas:
hardstylepiet

dit soort mensen met deze muziek op telefoon:
Afbeelding


oow dus jij houd van hardstyle?
noem s een paar artiesten dan?
headhunterz+slaafje en showtek (L) (L)

en wat vind je van tatarola - who is calling dan?
bah dit is geen hardstyle..


-----


xD
*trollface on*


Je kunt ook overdrijven hahaha :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

daarom heb ik mijn trollface ook op gedaan xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het klopt wel een beetje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
Het zijn best sterke vocals. En dan bedoel ik voornamelijk de stem(men). En niet de tekst. Tekst is wel oke..


EDIT: Kleine respect voor de post hier boven. Er zit wel een punt van waarheid in.


Daarom blijven wij elkaar op de hoogte houden van wel goede hardstyle! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 16:55 
 
Hardtraxxer

ik snap wel dat ze voor het grote publiek gaan zoals word gezegd in het wist je dat topic kijk deze reacties :/ dan zou ik zoiets hebben van haha en dat noemt zich liefhebbers
ik vind de track niet verkeerd zeg ook niet dat het een :bomb: track is maar is zeker wel wat waardig
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 17:13 
 
Hardtraxx Veteran

kreeg zojuist wel kippenvel toen ik er aan dacht dat ik op een groot poduim zou staan en dit mijn openignsnummer zou zijn en iedereen meezingen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 17:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik ben beter gewend van Headhunterz & Wildstylez
Maar ik vind het geen misse track
1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen