Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 11:53 

Hardtraxx Veteran

Vooral die accepterende houding blijven houden jongens. Ja, dan komt de Hardstyle wel waar we het willen hebben. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 12:00 

Donateur

thedominator schreef:
frankhardenberg schreef:
leuk plaatje climax mag wat harder
en dat gezeur altijd over commercieel en top 40 van TMF hou alsjeblieft je bek is uiteindelijk valt het toch wel weer mee...
+ heel veel producers experimenteren met nummers dus waarom zou HHZ & Wildstylez dit niet mogen?
dit is een keer wat anders je moet ook origineel blijven en dat sommigen dit niet mooi vinden kan ik begrijpen maar zeur dan aub niet zo en ga andere muziek luisteren ipv altijd hun uit te maken voor losers etc. en als ze dan weer een goeie productie hebben vind je ze weer de :bomb:
:')

:worship:
Hij snapt het preciess :thumbup:
Doe niet moeilijk laat hun andere soorten nummer maken als ze dat willen kunnen ze zien of het positief is of niet maar ga niet zoveel zitte janke
gvdomme :cool:

Nee, hij snapt het niet.

Waarom zou je dit niet kut mogen vinden? Jullie hebben blijkbaar geen idee dat de scene zich op dit moment al door een overkill aan het opvreten is en dat het alleen maar erger wordt, zeker met deze extreem toegankelijke shit?
Buiten het feit dat het toegankelijk is (want daar is an sich niks op tegen) is het over het geheel genomen simpelweg een gigantisch KUTnummer. Alles wat ik niet in een hardstyle-nummer wil horen zit hierin.

Ik heb respect voor Headhunterz. Heel veel respect. Hij heeft de hardstyle-scene naar de hoogte gebracht waar we ons nu bevinden. Hij was degene die mij in aanraking bracht met de "nieuwe" hardstyle die ik zo ontzettend kan waarderen en dat heeft hij bij duizenden anderen ook gedaan. HHZ is de meest populaire artiest van dit moment en om dat te bereiken in deze tijden is verdomde knap.
Hij zorgt er echter nu ook voor dat alles wat hij voor een groot deel met anderen heeft opgebouwd, weer in elkaar stort. Vroeger of later gebeurt dat toch wel, want het wordt te groot. Nu is het alleen een kwestie van tijd. Of er moet een revolutionaire omslag in de stijl komen.

En tenslotte: als ik iets geweldig vind mag ik hard uit mn dak gaan, maar als ik iets ongelofelijk kut vind mag ik mijn onvrede niet uiten? Beetje verkeerde wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 12:18 

Aan het typen...

Mee eens, behalve dan dat hoogte door diepte vervangen moet worden. Hij heeft precies hetzelfde al eerder geflikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 12:33 

Donateur

Hoogte, diepte... das persoonlijk. Grootte is wellicht een beter wordt.

Ik heb zo'n vaag vermoeden dat de hardstyle bijna toe is aan de nieuwe, 3e generatie, de generatie die ook weer het snelst zal verdwijnen. De eerste generatie is er al lang klaar mee, de 2e generatie is van 2005/2006 en gaat met dit soort troep ook langzaam maar zeker afhaken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 12:54 

Hardtraxxer

Als dit 'zijn ding' is moet hij er vooral mee doorgaan. Wat een dom nummer. :oh:

Weet iemand of hij deze al eens gedraaid heeft, gister in de outland ofzo? Ben ook wel benieuwd naar de reactie van de heren zelf op de kritiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 14:23 

Hardtraxx Newbie

henk schreef:
Als dit 'zijn ding' is moet hij er vooral mee doorgaan. Wat een dom nummer. :oh:

Weet iemand of hij deze al eens gedraaid heeft, gister in de outland ofzo? Ben ook wel benieuwd naar de reactie van de heren zelf op de kritiek.

Heb hem gister niet voorbij horen komen in Outland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 14:37 

Donateur

denk dat die 3e generatie dr al is. namelijk 2008/2009>,
vind er persoonlijk niet zo heel veel aan. maar gelukkig ben ik ook niet verplicht er naar te luisteren.
blijf voor de minder toegankelijke hardstyle wel naar zany en de donkeyrollers luisteren.
binnen nu en een jaar zal het ergste wel weer achter de rug zijn. elk genre heeft zn top en ik denk dat we met de hardstyle die nu wel in zicht hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 15:30 

Donateur

dawasiknie schreef:
thedominator schreef:
frankhardenberg schreef:
leuk plaatje climax mag wat harder
en dat gezeur altijd over commercieel en top 40 van TMF hou alsjeblieft je bek is uiteindelijk valt het toch wel weer mee...
+ heel veel producers experimenteren met nummers dus waarom zou HHZ & Wildstylez dit niet mogen?
dit is een keer wat anders je moet ook origineel blijven en dat sommigen dit niet mooi vinden kan ik begrijpen maar zeur dan aub niet zo en ga andere muziek luisteren ipv altijd hun uit te maken voor losers etc. en als ze dan weer een goeie productie hebben vind je ze weer de :bomb:
:')

:worship:
Hij snapt het preciess :thumbup:
Doe niet moeilijk laat hun andere soorten nummer maken als ze dat willen kunnen ze zien of het positief is of niet maar ga niet zoveel zitte janke
gvdomme :cool:

Nee, hij snapt het niet.

Waarom zou je dit niet kut mogen vinden? Jullie hebben blijkbaar geen idee dat de scene zich op dit moment al door een overkill aan het opvreten is en dat het alleen maar erger wordt, zeker met deze extreem toegankelijke shit?
Buiten het feit dat het toegankelijk is (want daar is an sich niks op tegen) is het over het geheel genomen simpelweg een gigantisch KUTnummer. Alles wat ik niet in een hardstyle-nummer wil horen zit hierin.

Ik heb respect voor Headhunterz. Heel veel respect. Hij heeft de hardstyle-scene naar de hoogte gebracht waar we ons nu bevinden. Hij was degene die mij in aanraking bracht met de "nieuwe" hardstyle die ik zo ontzettend kan waarderen en dat heeft hij bij duizenden anderen ook gedaan. HHZ is de meest populaire artiest van dit moment en om dat te bereiken in deze tijden is verdomde knap.
Hij zorgt er echter nu ook voor dat alles wat hij voor een groot deel met anderen heeft opgebouwd, weer in elkaar stort. Vroeger of later gebeurt dat toch wel, want het wordt te groot. Nu is het alleen een kwestie van tijd. Of er moet een revolutionaire omslag in de stijl komen.

En tenslotte: als ik iets geweldig vind mag ik hard uit mn dak gaan, maar als ik iets ongelofelijk kut vind mag ik mijn onvrede niet uiten? Beetje verkeerde wereld.

daar hebben wij het niet over?

dawasiknie schreef:
Hoogte, diepte... das persoonlijk. Grootte is wellicht een beter wordt.

Ik heb zo'n vaag vermoeden dat de hardstyle bijna toe is aan de nieuwe, 3e generatie, de generatie die ook weer het snelst zal verdwijnen. De eerste generatie is er al lang klaar mee, de 2e generatie is van 2005/2006 en gaat met dit soort troep ook langzaam maar zeker afhaken...

allemachtig dat jij na 1 zó'n nummer al zulke dingen gaat zeggen, het is wel heel erg hoor dat gejank van tegenwoordig + wie zegt dat hij dit gaat releasen? dat met chuckie released hij toch ook niet -.-
en hoezo is dat niet toegankelijk voor iedereen?
iedereen uit me klas vond dat een heerlijk nummer.... en nu alleen door die tekst gaat iedereen zo zielig reageren want het komt nergens anders door
de climax is gewoon weer een typisch HHZ climaxje
te soft, persoonlijke mening majah dat zal waarschijnlijk zo blijven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 15:47 

Hardtraxx Addict

Ik vind t echt wel een vet nummer. Vooral die vocal alleen had de lead wat anders gemogen wat meer power. Maar verder vind ik t niet verkeerd maar ook niet echt een topper ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 18:16 

Hardtraxxer

Hij is gisteren wel gedraaid door Headhunterz hoor in Outland maar vond er toen ook niet veel aan helaas was toen bierie halen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 19:07 

Hardtraxx Elite

@ frank
hij baseert dat echt niet op 1 nummer hoor, en het komt echt niet door de vocals daat er zoveel 'haat' onstaat tegenover dit nummer. En dat iedereen uit jouw klas dit nummer goed vond dat geeft toch juist aan dat het alleen maar voor de dagjes mensen wordt gemaakt zon nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 19:16 

Hardtraxxer

Nou bij mij wel door de vocals, die zijn echt om te janken. Maar de rest is mijn smaak ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 19:45 

Hardtraxx Elite

nu praat je jezelf behoorlijk tegen, dat begrijp je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 19:49 

Hardtraxx Addict

Zaterdag heb ik een feestje met WildStylez (niet Thrillogy).
Ik ben benieuwd of deze track langs komt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 20:42 

Donateur

Just4Music schreef:
@ frank
hij baseert dat echt niet op 1 nummer hoor, en het komt echt niet door de vocals daat er zoveel 'haat' onstaat tegenover dit nummer. En dat iedereen uit jouw klas dit nummer goed vond dat geeft toch juist aan dat het alleen maar voor de dagjes mensen wordt gemaakt zon nummer

leer jij eerst maar eens lezen ;)
ik had het over Let The Bass Kick, niet over Down With The Hardstyle ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 20:55 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
Just4Music schreef:
@ frank

leer jij eerst maar eens lezen ;)
ik had het over Let The Bass Kick, niet over Down With The Hardstyle ;)

Dan moet jij je zin beter formuleren, want ik las hem hetzelfde als Just4Music ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 21:13 

Hardtraxxer

laten we het vriendelijk houden heren :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 23:12 

Hardtraxx Veteran

als ze deze track nou up with the hardstyle hadden genoemd mischien waren er dan andere meningen

:') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 01:42 

Donateur

Je had Outland afgelopen nacht moeten zien toen Willem deze track draaide... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 10:38 

Hardtraxx Veteran

Jur schreef:

Iedereen los of juist niet.. Details?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 10:53 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Jur schreef:

Zal wel los zijn, op internet praten de meeste slecht over tracks, waar ze vervolgens helemaal op los gaan op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 12:33 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Khadber schreef:
Jur schreef:

Zal wel los zijn, op internet praten de meeste slecht over tracks, waar ze vervolgens helemaal op los gaan op een feest.

hahaha ik beken! Ik vind maar weinig tracks slecht, maar Bleeding FT Harderstylez is er toch echt 1.
en daar ging ik kanonnen hard op los toen Zany er de vorige keer mee opende in de Time Out!

OT:
Ik denk dat de verwachtingen te hoog zijn van dit duo.
naar mijn mening was de Blame it vinyl gewoon geil, het Album daar heb ik serieus mijn kalender voor afgestreept. En de Coop met NC was ook gewoon van topniveau.
dit komt daar gewoon niet bij in de buurt! dat hoeft niet erg te zijn, maar als ik sommige hier zie zeggen: ze kunnen veel beter!
heb ik mijn twijfels.... kom op zeg, hoe de fuck gaan ze ooit boven het niveau van Blame It On The Music en Project One komen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 13:44 

Donateur

Oh hij heeft dat nummer dus wel gedraaid? Dat heb ik gemist (thank god)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 14:54 

Donateur

Dakpan schreef:
Khadber schreef:
Jur schreef:

Die hele tent ging com-pleet uit z'n anus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 16:24 

Hardtraxxer

ik hoorde hem zaterdag in outland ook langskomen.. die lyrics zijn best wel pakkend stiekem :x maar kick/melodie is minder..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen