Bouke schreef:
Je houdt dan toch nog steeds bepaalde topics zonder en de meeste met tracklists? En dat Jantje na een uur de tracklist post in het bestaande topic in plaats van een nieuw topic te maken, gebeurt nu ook. Dus dan is het enige verschil dat je met deze wijziging vóórdat je het topic opent al kunt zien of er wel of geen tracklist is? Scheelt je weer een muisklik als je echt een aversie hebt tegen topics zonder tracklists, maar wat maakt dit verder voor verschil dan? Of begrijp ik het verkeerd?
Jij begrijpt het goed. Maar ik zei dat van dat nieuwe topic posten alleen, zodat er niet iemand komt met een tracklist en dus een nieuw topic maakt, zoals SAIN7 aangaf, om dus eigenlijk het topic te kapen zeg maar

Ik doelde hierop:
Citaat:
ofzoiets, een overzicht of er wel of geen Tracklist bij gepost is.. en degene met tracklist krijgen voorrang op degene zonder TL. Degene zonder TL word verwijderd bij het toevoegen van een topic met tracklist?
Dat gaan we dus niet doen wilde ik alleen maar aangeven. Dat Pietje iets post zonder TL, en dan een uur later komt Jantje met dezelfde liveset mét TL, dat die van Pietje dan verwijderd gaat worden. Nee, dan gaat het zoals nu ook idd, dat Jantje de tracklist in het topic van Pietje zet

Wij overleggen er in ieder geval even over maar dit lijkt mij wel het meest voor de hand liggend. Dus nogmaals, SAIN7, mooie inbreng

Edit: Ja, het maakt geen verschil behalve dan dat je vantevoren al weet of er een TL bij zit of niet. Dat scheelt toch een hoop. Je klikt nu in de hoop een TL te zien, als je op een liveset van je favoriete DJ klikt bijvoorbeeld. Jammer, er is geen TL, balen. Echter, als je er al een tag voor hebt staan in de topic titel, dat er geen TL bij zit, scheelt dat een klikje en frustratie