Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 14:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Boehoe je hebt een waarschuwing. Als je je enigszins normaal gedraagt is er niets aan de hand. Of ben je bang nog meer waarschuwingen te krijgen. Dan zou ik de hand toch eens in eigen boezem steken in plaats van alles en iedereen de schuld te geven.

Ga jij in 2015 weer eens wat meer in hardstyle release topics reageren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 14:02 
 

Feit is dat de moderators "achter de schermen" alles gewoon bespreken en dat er niet zomaar door iemand gelijk actie ondernomen wordt. Ik ben daar gewoon getuige van. Die jongens doen echt goed hun best. Vind het jammer dat er dan weer op zo'n manier mee moet worden omgegaan. Als je je verveelt, haal dan de barbies uit de kast, maar laat de mods gewoon hun werk netjes doen en ga niet over elke scheet liggen te zaniken. Als je een waarschuwing krijgt, ligt dat gewoon puur aan jezelf, niet aan één of meerdere mods die jou niet moeten ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of gewoon niet bij elke discussie jouw voetje tussen de deur steken. Dwars gedoe van sommige altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, sinds de warn van een bepaald iemand bestaat er toch een persoonlijke vendetta van die bepaalde iemand tegen een bepaalde mod. Daarnaast heeft de bepaalde iemand blijkbaar 2 sockpuppets gevonden om zijn werk op te lossen. Het zou bijna grappig zijn als het niet zo ontzettend triest was...oh wait, het is toch wel grappig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 01:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wow Mafia alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 01:12 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Boehoe je hebt een waarschuwing. Als je je enigszins normaal gedraagt is er niets aan de hand. Of ben je bang nog meer waarschuwingen te krijgen. Dan zou ik de hand toch eens in eigen boezem steken in plaats van alles en iedereen de schuld te geven.

Dat probeerde ik ook te vertellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 12:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Livesets
Een liveset die je plaatst moet al te downloaden zijn. Dus ga geen aankondigingen plaatsen.
Als je een liveset aanbiedt, link dan direct door naar de liveset. Niet via allemaal tussenwegen. Link dus direct door naar sites zoals: Megaupload, Rapidshare, Zippyshare, of andere websites waar je direct kan downloaden.
Zet alleen de downloadlink, tracklist en eventueel wat tekstuele info in je bericht.

Zoals ik het lees verplicht. Tevens tyfus vervelend om iedere keer een topic te openen waar geen tracklist bij zit. Daarnaast ook veel meer werk voor mods daar die iedere keer een tracklist in moeten voegen omdat meneer het zelf niet doet.

edit: Dank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zoals ik het lees verplicht. Tevens tyfus vervelend om iedere keer een topic te openen waar geen tracklist bij zit. Daarnaast ook veel meer werk voor mods daar die iedere keer een tracklist in moeten voegen omdat meneer het zelf niet doet.

edit: Dank.

Ik vind het meestal niet eens heel erg dat dit niet gebeurt. Er is altijd wel iemand op Hardtraxx die even de moeite wil doen om het te ID'en. Persoonlijk ga ik niet op zoek naar Livesets, dus ik vind het dan ook prima wanneer deze hier geplaatst worden zonder tracklist. Ik denk dat deze post dan ook vooral gaat over Hardstylboy, die nooit een tracklist erbij post, maar ik vind niet dat het andere gebruikers moet beletten om hier livesetjes te posten wanneer ze de tracklist (nog) niet hebben.
Echter, wanneer er in de beschrijving van soundcloud een tracklist staat, of wanneer deze simpelweg op LSDB staat, is het een kleine moeite om deze te kopiëren. Dat is dan wel iets wat me enigszins stoort, al wordt dat vaak snel opgelost door een moderator.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 19:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind persoonlijk dat wanneer je een set wilt posten en er geen TL bij staat deze zelf even moet ID'en. Als je dit een enkele keer niet doet is het jammer, maar dat verhaal van hardstyleboy wordt wel erg eenzijdig. Gewoon alle livesets posten die je ziet en gewoon geen TL posten, zelfs na kritiek van een aantal leden. Staat zoals TiMOTHYb zegt ook gewoon in het beleid dat het verplicht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 14:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is het misschien een idee om het beleid nog wat aan te passen? Ik erger me namelijk dood aan de bronloze 'feiten'. Een goed voorbeeld hiervan is de gebruiker Held op Sokken in het topic over ghostproducers.

Mijn idee: als je een weetje/feit hebt waarvan je zeker bent dat het waar is, vermeld dan ook even de bron. Want ook hierdoor kan HT een slechte naam krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:05 
 
Hardtraxx Elite

Kan er niets gedaan worden aan de grote hoeveelheid spambots de laatste tijd? Ik weet niet hoeveel er zijn maar ik heb de laatste 2 weken ongeveer 10 berichten gerapporteerd en ik ben niet eens zo heel actief op hardtraxx dus ik heb een idee hoeveel er daadwerkelijk zijn. Ik snap dat het voor de mods ook erg vervelend is (geweldig trouwens hoe snel die berichten weer weg zijn meestal!). Ik heb geen verstand van dit soort dingen maar op andere sites zie je bij het aanmelden van die "bewijs dat je geen robot bent" dingen die je in moet vullen, ik weet niet of hardtraxx dat ook heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
Kan er niets gedaan worden aan de grote hoeveelheid spambots de laatste tijd? Ik weet niet hoeveel er zijn maar ik heb de laatste 2 weken ongeveer 10 berichten gerapporteerd en ik ben niet eens zo heel actief op hardtraxx dus ik heb een idee hoeveel er daadwerkelijk zijn. Ik snap dat het voor de mods ook erg vervelend is (geweldig trouwens hoe snel die berichten weer weg zijn meestal!). Ik heb geen verstand van dit soort dingen maar op andere sites zie je bij het aanmelden van die "bewijs dat je geen robot bent" dingen die je in moet vullen, ik weet niet of hardtraxx dat ook heeft?


Lees even het Bug-Report topic in de categorie Mededelingen & Updates, daar geeft Jor-D een verklaring :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:45 
 
Hardtraxx Elite

Ah oke, ja begrijp de beslissing wel.. Achja, fijn dat ze altijd zo snel weg zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 02:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Is het misschien een idee om het beleid nog wat aan te passen? Ik erger me namelijk dood aan de bronloze 'feiten'. Een goed voorbeeld hiervan is de gebruiker Held op Sokken in het topic over ghostproducers.

Mijn idee: als je een weetje/feit hebt waarvan je zeker bent dat het waar is, vermeld dan ook even de bron. Want ook hierdoor kan HT een slechte naam krijgen.


Dit is al een regel, kan me herinneren dat deze vroeger veel strenger werd nageleefd. Nu alleen in het HS Topic nog een beetje. Maar ja, je kan zelf natuurlijk ook om een bron vragen.

En als ze zeggen dat ze het van iemand gehoord hebben is dat natuurlijk niet betrouwbaar.
Dat is dus iets voor de mods om naar te kijken, en je kan altijd de report knop drukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 08:28 
 

Even een bump, aangezien er geen nieuw topic hoeft te worden aangemaakt. Ik zou graag JULLIE mening willen weten over het Liveset gedeelte, en met name de tracklists die vaker missen.

De één zegt namelijk dat ze het niet erg vinden als er geen tracklist wordt gepost, de ander vind het wel vreselijk. Laten we het er nu eens over hebben en kijken wat iedereen wilt, maar vooral naar het waarom. Geef mij eens goede argumenten over waarom we het toevoegen van de tracklist wel of niet verplicht moeten maken. Alvast bedankt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 08:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Setjes zijn constant hetzelfde. Als een setje nieuwe/verassende platen bevat wil ik hem wellicht luisteren. Er zitten hier zat mensen die 99% van lijsten kunnen ID-en, laat die mensen lekker die topics openen. De overige mensen willen enkel hun eigen naam bij een topic hebben staan. Als DJ's nou enorm varieerde was het niet nodig geweest. Helaas is het alles behalve dat.

Geldt trouwens ook voor topics van Feesten. Kijk naar dat Q-Base topic. Wat is het nut een of andere newbie met 18 posts een topic te laten openen welke vervolgens twee weken voor het feest enkel de naam/locatie/tijd van het feest bevat. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 08:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het waarom lijkt mij vrij simpel, de tracklist is toch de voornaamste reden om een set wel of niet niet gaan luisteren?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 08:46 
 

Vitality schreef:
Het waarom lijkt mij vrij simpel, de tracklist is toch de voornaamste reden om een set wel of niet niet gaan luisteren?!

Ben ik persoonlijk volledig met je eens, echter deelt niet iedereen die mening. Er zijn ook mensen die zeggen bij sets zonder tracklist, dat ze die set nooit hadden gevonden als die hier niet zou zijn gepost (al dan niet met tracklist). Vandaar dat ik een goed voorstel wil doen bij de andere mods hiervoor, en uiteraard is het het beste om feedback te krijgen van jullie hierover :)

@TiMOTHYb, vind ik persoonlijk wel een goeie. Mensen die alleen willen posten om het te posten, die hoeven niks te posten. Mensen die welwillend zijn om te ID-en, die mogen van mijn part iets posten en het daarna ID-en, al dan niet met de hulp van anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 08:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

(Bijna) iedereen weet dat de beste bron voor sets LSDB is. De beste manier om over setjes te discussiëren is hier. De mensen die dat niet weten wachten desnoods een uurtje langer op een set.

Als er constant topics worden geopend zonder tracklist zit je de eerste 10 reacties allemaal ID's te lezen. Dit komt de discussie absoluut niet ten goede. Tevens moet er steeds een mod aan te pas komen om de OP aan te passen (tenminste, hoe vaak blijft de topicstarter aanwezig om dat te doen?

En er had al ongeveer 3 jaar geleden een functionaliteit ingebouwd moeten worden waarmee je setjes kon raten (Tracklist + Mixwerk = 100), maar dat is natuurlijk geen optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 09:03 
 

Ik bepaal vaak aan de hand van de tracklist of ik een set ga luisteren of niet. Ik vind het echt storend dat er 10 nieuwe sets gepost worden, maar geen één van allen bevat een tracklist...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 09:44 
 
Hardtraxx Veteran

ik vind het wel leuk om (zelf of niet) tracklists te raden. Als de tracklist nergens te vinden is, is het juist handig om hem hier neer te zetten zodat 'de kenners' hem kunnen invullen. Misschien een topic waar nog livesets zonder tracklist geraden kunnen worden??
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou je eigenlijk een spoiler-tag addon moeten hebben, zoals je die ook op bijv partyflock hebt, kan je de tracklist daar onder verstoppen. Mensen die de tracklist willen hebben klikken daarop, mensen die het niet willen hebben laten die lekker dicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 09:54 
 

Zo lijkt het net op een spelletje... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad.
Liveset met tracklist en anders niet.
Als je een set post zonder TL en na een uur nog geen TL, weg ermee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 10:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ben zelf ook voorstander vaan livesets met TL's. Als je niet alle platen weet is het niet erg, maar ik vind dat je er wel enige moeite voor kunt doen en anders post je de set gewoon niet. Zijn genoeg anderen die hier wel de moeite voor nemen.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen