Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Lyst schreef:
Nou dat gevoel heb ik dus totaal niet. Ik heb hier meer het gevoel dat ik hier met een handjevol mensen zit die dezelfde interesse hebben qua muziek als ik en een hele hoop mensen met wie ik mij totaal niet kan identificeren. En dan kan het allemaal wel Hardstyle heten, maar als ik als "Hardstyle-liefhebber" gewoon het release forum af zou gaan en in ieder topic zou zeggen wat ik er van vind, dan acht ik de kans groot dat je mij ook bij die 10% schaart.


Het is denk ik ook prima om een specifieke smaak te hebben welke niet aan sluit bij het grote andere gedeelte, maar als je bijvoorbeeld een Raw fan bent dan ga je toch niet naar een topic van Brennan Heart of Da Tweekaz om vervolgens te gaan roepen dat het geen Hardstyle is puur omdat je het niet leuk vind.

Overigens is ergens je mening geven prima, maar sommigen doen dit constant zonder enige onderbouwing wat denk ik gewoon onder bashen valt. Dan doel ik voornamelijk op die youtube comments die nergens op slaan...

Zoals mijn post hier ergens boven bedoel ik dat dus met bashen inderdaad.
Jij verwoord het zoals ik had moeten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 14:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Dennis en dave, jullie dwalen nu wel heel erg af van waar dit opic om draait. Daarna heb ik zomaar het idee dat jullie na al het op de man spelen en drogredenen aanvoeren er niet meer uit gaan komen, dus ik wil graag op deze manier een einde aan deze discussie maken en weer terug naar de kern van het topic. Alvast bedankt. :p

Ze dwalen juist niet af. Ze laten precies zien wat Hardtraxx vandaag de dag is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 16:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het probleem zit denk ik gewoon bij de mensen die niet echt snappen waar een forum voor is.
Er zitten hier nou eenmaal verschillende genres op, niet iedereen vind alles leuk, en dat snapt het gros ook wel.

Het is meer het leven en laat leven dat hier nog al eens mis gaat. Kijk een mening geven dat je iets niks vind, moet gewoon kunnen. Ook al is het kortaf, want men kan altijd uitleg geven als je er om vraagt.

Maar dat laatste wordt vaak niet gedaan, omdat het gewoon simpelweg te veel moeite is, en andersom ook om bij elke mening een boekverslag te schrijven over waarom wel.

Iets staat iemand gewoon niet aan, dan is dat gewoon zo.

Het is alleen de mensen die daar hard op moeten ingaan aan de ene kant, en mensen die hun eigen vinden per se het beste vinden aan de andere kant die het juist minder maken.
En daar zou men meer specifiek naar moeten kijken hoe je dat oplost, en in welke nuance de mods daar wat aan kunnen doen, wat dus in eerste instantie niet te heftig zal zijn, maar gewoon vragen om correctie en of ze daar op kunnen letten e.d.

Want mensen die fel reageren corrigeren en waarschuwen alleen helpt niet, je moet ook de andere kant pakken, de mensen die zoiets uitlokken. Want de oorzaak weghalen is makkelijker dan de gevolgen proberen weg te werken elke keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

On topic dan maar: Tegenwoordig krijg je een waarschuwing als je zegt dat iemand een troll (zei letterlijk dit, over hardstyleboi "HIJ IS EEN TROLLL"), wat niet eens een grap is. Ohja zenda, heb je nog wat gedaan met die 'logs' waar we het gister over hadden? Laten we het ook gewoon eens open uitpraten op het forum ipv in Pm's.

Kritiekpunt dat gister voorbij kwamen is dat de mods met twee maten meten en dat het een grote oplichterij is. Vooral omdat de mods zelf beoordelen of dat de andere mods wel goed corrigeren. Om een recente vergelijking te pakken 'Wij van de Fifa gaan controleren of dat de Fifa wel goed gehandeld heeft, maar deze info/dit onderzoek blijft allemaal binnen de Fifa).

Over die twee maten, ik kreeg dus een warn om het feit dat ik zei 'het is een troll'. Voor de mods een taakje, zoek maar eens op hoevaak dit ongestraft is gebleven. search.php?keywords=het+is+een+troll&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken
Graag reacties/suggesties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of jij gedraagt je gewoon, is dr ook niks aan de hand :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 00:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Misschien was die warn wel een opsommingen van eerdere posts......
Citaat:
Dat je totaal niet spoort, bij sommige in de positieve manier, maar bij jou is het hoogst wss negatief bedoeld.


Citaat:
Niet zo zeiken man, doe t dan volgend jaar zelf, hij zal best nog wat te doen hebben deze dagen


Citaat:
Wat ben jij verrekte dom/niet grappig zeg. Niemand wil raw 13/12 rotzooi, mss kun je deze onzin beter verkondigen bij radical of minus militia youtube kanalen.

Overigens zijn je opmerkingen ook gereport door andere leden, dus je hoeft niet zo schijnheilig te doen

Gr, Magnetron, Zenda & The Venator
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 00:23 
 
Hardtraxx Elite

OF je hapt niet overal zo op.
Bespaart je een hoop gezeur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron, kun je niet op mijn bericht inhoudelijk ingaan? Dat jullie namelijk met totaal verschillende maten meten. Om een ander te quoten
Citaat:
NL: Jawel, jij kan je mening geven terwijl Taam (en anderen) dat niet kunnen. Wat duidelijk het probleem laat zien van moderators die handelen naar hoe aardig ze iemand vinden in plaats van hoe het hoort: door te handelen naar de regels, en die zelf ook te volgen. Bovendien wordt het gedrag van moderators gereviewed, of hoe je dat ook mag noemen, door andere moderators. Niet erg objectief.


Misschien even googelen wat schijnheilig betekent? Andere reporten mijn berichten, dus ben ik schijnheilig?

Je krijgt de gr terug he!

edit: @Ramon, dat is nogal ironisch, aangezien ik tegen andere zei dat ze dit moesten doen (op een bottere manier wellicht) en hiervoor heb ik nu een waarschuwing. Voor de goede orde, het gaat hier niet om mij, maar over het HT 'systeem' zoals het nu is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 00:31 
 
Hardtraxx Elite

Dat bedoel ik dus xd
Laat het gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, daar is toch heel dit topic voor? Om je menig te delen, waarmee dat dan misschien iets gedaan kan worden. 'Laat gewoon' vind ik wel niet ZO'N domme opmerking, als ik dit mag zeggen.. Wat heb je hier nou aan als iedereen alles maar laat zoals het is? Behalve als je natuurlijk op de SGP stemt :whistle:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 00:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
Misschien even googelen wat schijnheilig betekent?

"Als iemand zich braver en eerlijker voordoet dan hij of zij is"
Je doet net alsof je van geen kwaad bewust bent en niks gedaan hebt wat dus niet het geval is.

Over die opmerking. Ik ben pas net (een week?) mod dus wat hiervoor allemaal gedaan is heb ik geen enkele invloed op gehad. Naar mijn idee wordt er bij elke edit/warn/ban een duidelijke reden gegeven waarom dit gedaan is. Dit komt altijd voort uit het beleid van Hardtraxx en volgens mij heb jij deze gewoon overschreden. Wellicht is de opmerking waarvoor je hem hebt gekregen wat raar in jouw gedachtegang, maar zoals ik hiervoor al quotte heb je vaak genoeg de regel
Citaat:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
gebroken en is het meer dan terecht dat je een warn hebt gekregen.

Zoals Ramon al aangeeft kun jij misschien beter met je eigen dingen bezig gaan in plaats van op alles en iedereen te reageren waar je TOTAAL niks mee te maken hebt. Zo zul je ook niet snel een regel overtreden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 00:44 
 
Hardtraxxer

Peperkoek schreef:
Haha, daar is toch heel dit topic voor? Om je menig te delen, waarmee dat dan misschien iets gedaan kan worden. 'Laat gewoon' vind ik wel niet ZO'N domme opmerking, als ik dit mag zeggen.. Wat heb je hier nou aan als iedereen alles maar laat zoals het is? Behalve als je natuurlijk op de SGP stemt :whistle:.


Precies dit topic gaat dus niet over jou en jouw warn.
Blijkbaar zijn meerdere mods er mee eens dus je warn blijft gewoon bestaan.

Let in het vervolg dan gewoon op wat je doet en plaatst.

Je bent vast wel lang genoeg actief hier om te weten wat wel of niet kan/mag.
Jij houd je niet aan de regels, wat consequenties heeft die je gewoon moet accepteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je bent toch een team of niet? Lekker makkelijk om te zeggen dat je hier geen invloed op had. Blijkbaar heb ik die quote overtreden met de regel 'Hij is een troll'. ANYWAY, DAAR GAAT DIT NIET OM, mijn punt is dat hier gewoon met verschillende mate gemeten wordt.

Edit: Nu vergeet ik haast de gr! GR.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 00:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Misschien even wat beter lezen, want dit zeg ik allemaal niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zeg je niet? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 01:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
Kritiekpunt dat gister voorbij kwamen is dat de mods met twee maten meten en dat het een grote oplichterij is.

Ik hou het niet meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
Je bent toch een team of niet? Lekker makkelijk om te zeggen dat je hier geen invloed op had. Blijkbaar heb ik die quote overtreden met de regel 'Hij is een troll'. ANYWAY, DAAR GAAT DIT NIET OM, mijn punt is dat hier gewoon met verschillende mate gemeten wordt.

Edit: Nu vergeet ik haast de gr! GR.

jij snapt het niet helemaal, of wel? also, maten*
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 02:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hardtraxx met de FIFA vergelijken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Peperkoek schreef:
Kritiekpunt dat gister voorbij kwamen is dat de mods met twee maten meten en dat het een grote oplichterij is.

Ik hou het niet meer :lol:


bedoel er t zelfde mee, 2e deel kun je weg halen. Oke bb snap je m'n punt nou niet? De mods controleren de andere mods of diezelfde mods wel 'fair' handelen.

Maarja 'Laat ook maar gaan joh'
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 11:31 
 
Hardtraxx Veteran

hardtraxx is weer helemaal leuk door topics als tijdmachine thyron en dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 12:55 
 
Hardtraxxer

Volgens mij snap je het zelf niet Taam :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 12:56 
 

Peperkoek schreef:
Mijn punt is dat hier gewoon met verschillende maten gemeten wordt.

Dat is jouw mening. Echter klopt die niet. Feiten liggen anders. Nu mag je het gewoon laten gaan want het is genoeg geweest. Probleem met één of meerdere mods? Jor-D aka Jordy weet je wel te vinden denk ik. En ja, hij is gewoon actief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 13:13 
 

Fekete schreef:
Peperkoek schreef:
Mijn punt is dat hier gewoon met verschillende maten gemeten wordt.

Dat is jouw mening. Echter klopt die niet. Feiten liggen anders. Nu mag je het gewoon laten gaan want het is genoeg geweest. Probleem met één of meerdere mods? Jor-D aka Jordy weet je wel te vinden denk ik. En ja, hij is gewoon actief.


Leg mij die feiten eens uit dan? Eventueel in PB.

Overigens reageert Jor-D niet op PB's die over het beleid gaan, net als de moderator die ik benaderd heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leg die feiten aub maar eens uit dan idd? En ben je het er ook niet mee eens dat van die fifa vergelijking? Want zelfs een/meerdere mod(s) is/zijn hier niet zo zeker van en dit heb ik van die mod(s) zelf.

@Rianne, enlighten me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 13:58 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Boehoe je hebt een waarschuwing. Als je je enigszins normaal gedraagt is er niets aan de hand. Of ben je bang nog meer waarschuwingen te krijgen. Dan zou ik de hand toch eens in eigen boezem steken in plaats van alles en iedereen de schuld te geven.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen