Zoals mijn post hier ergens boven bedoel ik dat dus met bashen inderdaad.wrote:Het is denk ik ook prima om een specifieke smaak te hebben welke niet aan sluit bij het grote andere gedeelte, maar als je bijvoorbeeld een Raw fan bent dan ga je toch niet naar een topic van Brennan Heart of Da Tweekaz om vervolgens te gaan roepen dat het geen Hardstyle is puur omdat je het niet leuk vind.wrote:Nou dat gevoel heb ik dus totaal niet. Ik heb hier meer het gevoel dat ik hier met een handjevol mensen zit die dezelfde interesse hebben qua muziek als ik en een hele hoop mensen met wie ik mij totaal niet kan identificeren. En dan kan het allemaal wel Hardstyle heten, maar als ik als "Hardstyle-liefhebber" gewoon het release forum af zou gaan en in ieder topic zou zeggen wat ik er van vind, dan acht ik de kans groot dat je mij ook bij die 10% schaart.
Overigens is ergens je mening geven prima, maar sommigen doen dit constant zonder enige onderbouwing wat denk ik gewoon onder bashen valt. Dan doel ik voornamelijk op die youtube comments die nergens op slaan...
Jij verwoord het zoals ik had moeten doen.